Mei-stoppers 2008 deel 3: al 10 zwangeren!!!

@ICL wrote:

Een bevrucht eitje doet er tussen de 3 en 7 dagen over om zich in te nestelen… dus het zou heel goed toch kunnen :pray:

Die dingen nestellen zich zeker steeds sneller in dan?? :shock:

Ik heb namelijk echt geleerd dat het minimaal 6 tot 10 dgn duurt.

wij hebben gister middag de vouwwagen opgezet kan die even uitwaaien en om te kijken of hij nog compleet is. mijn moeder heeft zich een via marktplaats gekocht echt een mooi ding en voor weining geld . Is wel lachen als je hem dan voor de eerste keer moet opzetten en dan in de regen…

Savonds zijn ook wij gaan BBQen bij mijn broer thuis het was flink aant regenen een half uur voor we daar zouden zijn dus hebben ze een zeil gespannen maar eenmaal daar super mooi weer. we hebben het zeil niet nodig gehad en hebben tot 22.00 buiten gezeten met de vuurkorf aan. We hadden dus echt geluk.

Ik vind het wel spannend hier zeg volgende week zijn er veel meiden die kunnen testen :pray: :pray: :pray:

he meiden

dragon wat erg jammer van je negatieve test gelukkig zijn de :evil: snel gekomen. ik had echt goede hoop voor je.

maar er is iets positiefs dat is je ei opzich toch?

hier erg druk met niks hahahah

nee heb gisteren geschilderd bij een vriendin terwijl kai bij mijn ouders was.

gisteren is manlief vertrokken voor bijna 2 weken boeboe.

verder heb ik nog niet echt bij gelezen ben gewoon snel misselijk en gisteren iets te druk geweest dus vandaag een rustige dag.

Hier nog steeds veel misselijkheid dames, maar nog niet gespuugd. Heb toch het gevoel dat dat niet heel lang meer op zich zal laten wachten, heb zojuist een broodje gegeten wat ervoor zorgde dat er maagzuur omhoog kwam. Nooit last van, dus ik ga er maar van uit dat dit bij de innesteling hoort. :mrgreen:

Marisca, voel je je verder goed? Wanneer heb je je eerste echo (of heb je die al gehad en heb ik erover heen gelezen? :oops: )? Twee weekjes gaat best snel hoor, zeker als je je lekker bezig houdt met KoK-ken :lol:

Voor je 't weet heb je je mannetje weer bij je!

Ellen, hebben ze 't naar hun zin gehad op de love-parade? Ik hou er wel van om mensen te kijken, maar een love-parade zou voor mij teveel van 't goede zijn. Hou juist weer niet zo van mensen-massa’s, al lijkt het me wel weer leuk om het eens mee te maken.

Marisca inderdaad erg jammer, moet ook eerlijk zeggen dat ik ook wel een beetje teleurgesteld was hoor, maar zo als ik toen al aangaf had ik zelf al het gevoel dat er niets was en dat bleek helaas te kloppen.

Toen amper ongev een paar uur daar na ook de ongi totaal onverwachts kwam aanzetten wist ik het helemaal zeker.

Ach we zijn nog maar zo kort bezig en kan van alles gebeuren.

En we het natuurlijk al onze belangrijkste positieve test algehad :mrgreen:

Overgins vertelde vriend lief gisteren dat dit ik niet meer mag zeggen dat dit onze 2e ronde was.

Tijdens mijn eerste ronde lag ik namelijk 1 1/2wk in het ziekenhuis dus volgens hem teld dat niet mee :smiley:

Dus heb ik net mijn 1e ronde gehad, volgens hem dus.

haha vond het wel een lieve beredenatie.

Goede positieve insteek heb je Dragon! :thumbup:

Zo is het maar net: je weet nu dat je een eisprong hebt en wat je cyclus is. Je lichaam functioneert goed, dus nu op naar een positieve zwschapstest! En eigenlijk doet het aantal ronden er niet toe, maar wel heel lief hoe je ventje erover nadenkt, hahahaha :mrgreen:

ja je moet wel positief blijven hoor vindt ik, als je na 2 ronden al het hoofd laat hangen wordt het bijvoorbaad als helemaal niets.

En je hoort het overal dat de meeste vrouwen nu eenmaal niet direct zwanger zijn en het op zijn minst wel 4 mnd ka duren.

(forum hier hebben ze vogens mij niet in de berekeningen meegenomen :wink: )

Kijk hoe eerder hoe beter en tuurlijk zou ik het straks een beetje jammer vinden voor me zelf als er mensen zijn die een positieve test in hun handen hebben en ik niet. Maar ik denk dat iedereen dat wel zou hebben.

Maar ik misgun het niemand hoor, onze tijd komt nog wel :slight_smile:

Een vriendin van mij vindt het “belachelijk” dat ik niet gebruik maak van het feit dat ik zou naar de gyn toe kan mocht ik het willen weten of ik ook daadwerkelijk vruchtbaar ben.

Zij zegt je gaat toch geen jaar weg gooien met proberen terwijl het misschien wel niet lukt.

mensen staan er vaak niet bij stil wat voor stress het allemaal met zich meebrengt en je vruchtbaarheid laten controleren doe je ook niet “ff” daar komt zo veel meer bij kijken.

Dus wij blijven gewoon lekker positief, knuffelen wat en hopelijk met goed resultaat.

En zo niet, dan niet en zien we van zelf wel verder.

Dragon: Ik ben het helemaal met je eens hoor, volgens mij geeft het ook allemaal heel veel stress als je de medische molen in moet, dus gewoon positief blijven en lekker genieten van elkaar…misschien lukt het zo ook wel!!

111: Ze hadden het erg gezellig gehad, heel erg druk, maar het was wel een topfeest, zei hij!! Gewoon de sfeer was erg leuk!!

Spannend volgende week, de duimen beginnen alvast met draaien :thumbup: :thumbdown:

Ik gebruik nu ovu testen maar vraag me af wanneer ze donkerder gaan worden (hoeveel dagen voor je ei)

iemand ervaring?

Ik heb veel ervaring met ovu testen.

Je ovu testen worden mits je ze goed uitvoerd (daar gaat het namelijk vaak mis) ongeveer 24 tot 36 uur voor je eisprong positief.

(staat ook in de gebruiksaanwijzing)

Dat wil zeggen dat ze niet alle uren positief zijn, ze meteen namelijk je piek. Die piek zakt soms na een half uur of zelfs eerder al weer af en dan worden je testen weer negatief.

Ik heb veel ervaring met ovu testen.

Je ovu testen worden mits je ze goed uitvoerd (daar gaat het namelijk vaak mis) ongeveer 24 tot 36 uur voor je eisprong positief.

(staat ook in de gebruiksaanwijzing)

Dat wil zeggen dat ze niet alle uren positief zijn, ze meteen namelijk je piek. Die piek zakt soms na een half uur of zelfs eerder al weer af en dan worden je testen weer negatief.

Daarom is het heel belangrijk dat je dagelijks op de zelfde tijd je testen doet, anders mis je het en dat zou natuurlijk zonde zijn.

En geen ochtendurine gebruiken want dat geeft valse hoop :wink:

dank je wel dragon!!!

kijk zo leren we nog eens wat :wink:

111, maagzuur :sick: daar heb ik bij Yuri ook zo’n last van gehad!! Hopelijk wordt het snel minder. Maar ik duim dat het is voor een goed doel!!! :pray:

Nog een verhaal trouwens van vannacht…manlief besluit om 02 uur nog een sigaret te gaan roken in de achtertuin. Hoort hij opeens iemand aan de poort rammelen… :shock: en daarna nog een keer! Dus hij rent erop af, springt op de schutting en ziet nog net iemand wegrennen!!!

Vandaag toch maar even de politie gebeld om hier melding van te maken. Vind het toch een griezelig idee dat er iemand s nachts op strooptocht is bij ons in de straat :?

Maar ja wat wil je midden in de vakantieperiode…tis belachelijk maar waar helaas…

Morgen weer werken…lekker rustig dagje! Heb een lege agenda :roll: heerlijk! Komt niet zo vaak voor dus ik ga er van genieten.

Hallo Meisjes

sorry dat ik zolang niks heb laten horen. Hebben al een weekje vakantie achter de rug.

Ik heb niks bijgelezen dus ga ook niet o p iemand reageren.

Alleen maar even melden dat we hier gewoon aan het hengelen zijn en hopen dat het raak is en anders maar weer o naar de volgde ronde.

Zal nog even wat hormoontjes rondstrooien

:: :: ::

:
: :: ::

:: :: ::

:
: :: ::

:: :: :**:

Smurf wat een verhaal. De rillingen zouden mij over de rug lopen. Hier gelukkig een alarm. Maar ik zeg altijd als het alarm afgaat blijf ik gewoon in mijn bed liggen ga niet kijken hoor. Maar de rest van de buurt heeft geen alarm dus ik hoop dat ze ons huis overslaan. :silenced:

En hier geen verstand van ovu testen, hoop dat ik ze neit nodig heb.

Groeten

Isle

Eng idee is dat he :shock:

Bij ons is er een keer daadwerkelijk ingebroken terwijl wij boven “lekker” lagen te slapen.

Wij hebben hond en ook waarschuwingsbordjes hangen voor de hond, maar dat heeft ze niet eens belet. Echt brutaal eigenlijk!!

Ze hadden de hele woonkamer overhoop gehaalt en volgens mij heeft onze hond ze nog de waardevolle spullen aangewezen ook :oops:

Het is echt dood eng om zo iets mee te maken en sinsdien slaap ik super licht en hoor ik alles.

Gelukkig dat jullie er optijd bij waren!

Jemig Smurf, wat zullen jullie geschrokken zijn! Brrrrr, ook niets voor mij hoor! Ik weet nog wel dat ik een nacht ook zo bang was toen ik nog alleen woonde. Had twee katten, waarvan er eentje altijd bij me lag in bed. Opeens hoorde ik voetstappen op de trap, echt heel eng! Heel langzaam liep die persoon de trap op naar mij slaapkamer en ik was echt als verstijfd. Kijk naar die kat naast me, echt zo’n dikke staart! Bleek na een paar minuten dat die kat op mijn angst reageerde, want die “voetstappen” op de trap waren van mn andere kat, die sprong steeds met 1 trede omhoog :mrgreen: :oops: :mrgreen:

Maar dat jouw vriend erachter aan wilde gaan joh…!

't Maagzuur viel gelukkig mee, rest van de dag niet meer gehad. Straks weer eten, ben benieuwd of het dan weer komt.

Ellen, top dat ze 't leuk hebben gehad. Helemaal afgedraaid nu zeker? :mrgreen:

jeetje zeg ik zou echt in mijn broek pissen van angst ben echt een scheiterd

isle goed hengele kan nooit kwaad toch

dragon goed van je hoor dat je zo positief blijft en inderdaad naar de gyn gaan om ff je vruchbaarheid te testen dat valt niet mee

hier erg verkouden en een mannetje wat niet te genieten is ben blij dat hij nu in bed ligt en ik ga straks ook lekker naar bed en heerlijk tv zappen en lezen.

Ik heb even een foto gemaakt van het konijn echt een schatje !!

lekker is dat he lekker zappen en lezen in bed :slight_smile:

Ik kan er soms zo naar uit kijken.

Het aller lekkerste vindt ik een vers verschoont bed, schone pyjama, lekker gedoucht en dan in je bed stappen echt heerlijk!!!

Als ik een persoonlijke bediende zou hebben zou ik elke dag een schoonbed en pyjama eisen :mrgreen:

Wat een schatje… is het een voskonijntje???

Wij hebben hier 2 konijnen een Alaska en een hollander.

Die eerste hebben we via via gekregen, de gene van wie het konijntje was was een jongen van 8 jr en die vond het konijnen op bbq leuker dan er een in een hok :shock:

En omdat konijnen echte groepsdieren zijn en niet goed kunnen tegen alleen zijn, vonden we het zielig en hebben we er een konijn bij genomen.

Via mijn bijwerk (vrijwilliger bij het knaagdierencentrum) hadden we een heel lief konijntje van 4 mnd binnen gekregen.

En die heb ik meegenomen.

Konijn bleek alleen een hollander te zijn :shock: dus klein is ie nu niet meer maar 4 kilo schoon aan de haak :mrgreen:

foto is trouwens ongv een jaar terug