Mei-stoppers 2008 deel 3: al 10 zwangeren!!!

Het is inderdaad een voskonijntje we hebben er nu 1 gekocht we willen er wel 1 bij maar pas volgend jaar als we een buiten hok hebben we moeten daarvoor eerst de tuin doen.

Ze heeft nu een knuffeltje waar ze mee kan knuffelen :inlove:

pfff 4 kilo haha gelukkkig blijft deze klein :inlove:

haha ja dat dacht ik ook toen ik Krabbel meenam leuk “klein” konijntje er bij.

Op gegeven moment dacht ik waarom zit ie toch niet meer in zijn hok?

Bleek hij gewoon niet meer door de ingang te passen :oops:

Nu hebben ze een heel groot hok en de gehele achtertuin om door heen te banjeren.

Als je trouwens ooit een groot hok wil, kan ik je adviseren om op marktplaats te zoeken naar iemand die zelf hokken maakt.

Dit is vele male goedkoper en van betere kwaliteit dan die dure hokken die je overal in de winkels vindt.

Wij hadden laatst gekeken bij euro handelsonderneming daar hadden ze ook grote met 2 lagen en een grote ren voor weinig geld maar ik kijk bij alles eerst op marktplaats :smiley: dus ik zal het zeker onthouden !!

We hebben nu een tweedehands kooi gekocht bij de dierenwinkel hier die is ongeveer 1.50 bij 0.50 voor 20,- ook geen geld.

die linker van jou is echt groot haha !!!

wat een schattige konijnen zie ik hier voorbij komen :inlove: :inlove:

pff Yuri wil maar niet slapen! Hij is bang voor de spinnen en dat terwijl we al 10 keer gekeken hebben en er echt geen spinnen te bekennen zijn :twisted:

Laat hem nu maar even blerren geloof ik…

vervelend smurf dat yuri niet wil slapen.

wat een lieve konijnen

ik heb 9 jaar lang een kruising gehad tussen een vlaamsereus en dwerg

jullie mogen 1x raden wie de moederwas :mrgreen:

zo nou ga lekker nu naar bed

de groeten

:oops: :oops: manlief ging toch nog een keer polshoogte nemen…blijkt er wel degelijk een spin op het plafond te zitten…arm kind :oops:

@Smurf78 wrote:

:oops: :oops: manlief ging toch nog een keer polshoogte nemen…blijkt er wel degelijk een spin op het plafond te zitten…arm kind :oops:

OOhh en jullie maar zeggen van niet :x

Nou jah we zijn ook maar mensen toch maar ben wel blij dat ie nu lekker kan gaan slapen!!

Wat een lieve nijnen!!!

Ik ben niet zo van de knaagdieren, maar vind ze zo op de foto wel erg leuk!

Oh Smurf, hahahaha, wat erg! Sorry, moet er wel om lachen :oops:

Dit verhaal ga je vast nog vaak horen… :mrgreen:

Maris, lekker joh, op tijd je bedje in en effe zappen. Doe ik ook vaak. Wij hebben ook nog luxe een elektrisch verstelbare bedbodem, dus kan helemaal decadent doen :wink:

Dragon, ik ook hoor. Alles lekker fris, heerlijk! Denk dan altijd dat ik nog even een filmpje ga kijken, maar meestal lig ik voordat de film op de helft is al te :zzz:

Jeetje… alweer veel berichten erbij. Gaat weer hard.

Wat een leuke konijntjes allemaal. Als ik mijn schoonmoeder niet meer bij mij thuis wil zien… dan neem ik ook een konijn of een ander knaagdier :lol: Ik vind ze wel leuk en Nynke zou het ook erg leuk vinden. Heb er hier alleen geen plaats voor. De tuin is groot genoeg, maar alleen maar geen stukje gras te bekenen waar ze even lekker kunnen rondlopen.

Dus voor ons maar geen konijntjes.

@111: Tja, maagzuur… kan erover meepraten… Ben om onverklaarbare reden ook alweer een paar kilo kwijt… Beetje vreemd allemaal…

Goedenavond iedereen:

weer terug van weggeweest en wat hebben jullie veel gekletst!

De vakantie was heerlijk en Ayla vond het geweldig (zal een fotootje op het showforum plaatsen). Ik ben wel de eerste maandag (2 weken geleden) erg misselijk geweest en heb de hele dag boven de pot gehangen, ik was toen thans pas ongi geweest??? :think: . Vannacht opgestaan voor de kleine en moest weer rennen naar de pot, ik begrijp er niets van, maagproblemen of toch een zwangerschap, (misschien was de vorige ongi geen echte ongi???) maar het is niet echt constant. Het word spannend nu nog maar een paar dagen, ik hoop zo dat het raak is (onnodig te zeggen natuurlijk). Ik hou jullie op de hoogte.

Aan nieuwe KOKers : welkom

Jensie: Gefeliciteerd met je nieuwe baan, zo te lezen heeft het aardig wat moeite en energie gekost, gelukkig was het niet voor niets :stuck_out_tongue:

ICL/Naduah: wat erg om te horen dat het mis is gegaan, een dikke :hug: voor jullie beiden

111: wat verschrikkelijk van je vader zeg, hopelijk heb je hem snel goed nieuws te melden :pray:

Als ik iemand ben vergeten : sorry :oops: maar het is echt te veel om uitgebreid door te nemen :oops: .

groetjes :-*

schattige nijntjes trouwens

goeie morgen dames

baukz leuke vakantie gehad

hopen dat het raak is.

meld me bij deze af voor vandaag mijn vriendin komt zo en dan gaan we naar de dierentuin in amersfoort.

we zouden eerst naar blijdorp gaan bij haar in de buurt maar ben echt niet zo lekker

dus komt ze lekker hierheen

Hallo dames, ik heb weer een beetje Bianca-tijd! :mrgreen: Leonie werd vanmorgen pas om 8.45 uur wakker (en wij dus ook), en ze zou naar de oppas. Daar hebben we haar dus snel heen gebracht! Morgenochtend gaat ze weer, dus ik kan weer lekker aan de studie vandaag!!

Baukz: ik heb je vakantiekiekjes gezien, zien er heerlijk uit!

Marisca: veel plezier vandaag!!

Sandra: hahhhaa, toch een spin! Ik heb ook wel geleerd dat ik Leonie daarin wel kan vertrouwen, die ziet de kleinste details :mrgreen:

Leuke knijnen! :inlove:

Baukz: Blij dat je zo lekkere vakantie hebt gehad en op de foto’s te zien had je mooi weer.

ICL: Konijnen hebben niet perse gras nodig hoor, wij hebben ook geen gras in de achtertuin, het belangrijkste is dat ze gewoon lekker kunnen razen door de tuin heen en uiteraard dat ze geen kant op kunnen :wink:

Marisca: Wat voor weer is het daar bij jullie?? Hier lijkt het wel november :shock: dus misschien maar goed dat jullie de dierentuin overslaan. :wink:

Biebels: lekker he wat tijd voor je zelf :slight_smile: gisteren had vriendlief middagdienst (14:00 tot 22:00) dus heerlijk de hele dag + avond voor mij zelf, hoe veel ik ook van hem hou ben soms ook wel even blij als hij even weg is :mrgreen:

Ik lees mee maar heb het iets te druk om op iedereen te reageren.

Heb net de afspraak gemaakt met de verloskundige. 18-aug krijg ik de intake en de eerste echo. Joepie!!

Afgelopen weekend heb ik aan mijn zus verteld dat ik zwanger ben. Die was helemaal verrast en blij. Gister ook aan mijn schoonmoeder verteld en die vond het ook hartstikke leuk.

En straks aan mijn pappie. Hij was voor zijn werk in het buitenland en weet het nog niet. Ik wil het graag persoonlijk aan hem vertellen, dus dat wordt vandaag. Mijn moeder is al helemaal gespannen en mijn zus komt speciaal langs omdat ze dit niet wil missen. Echt grappig, hij springt denk ik een gat in de lucht.

Wel leuk om het nu aan de naaste familie te vertellen. Ik zeg er wel steeds bij dat het nog pril is maar ik heb er wel een goed gevoel over.

Mijn spijkerbroek zit al wat strak, komt ook omdat die heupmodellen precies op je baarmoeder drukken als je gaat zitten. Mijn borsten beginnen al iets te veranderen. Heel spannend allemaal.

Baukz, dat klinkt wel spannend.

Maar twijfel je nu aan je laatste ongi dan?

Wel raar als je zomaar misselijk bent. Ik ben het echt nooit, dus bij mij zou het maar 1 ding kunnen betekenen.

Ik voel niks bijzonders en ben er vrij relaxed onder. Wel raar, want vorige week was ik er juist volop mee bezig. Maar toen voelde ik ook steeds steekjes enzo en nu eigenlijk niets meer. Wacht het maar braaf af.

Pupke, wat leuk om de mensen om je heen te kunnen verrassen met het leuke nieuws. En spannend wat er allemaal komen gaat!

Marisca, hopelijk is het in A’foort beter dan hier inderdaad. Wind en regen, bah. Gelukkig schijnt er deze week verandering in te komen.

En Biebels, dus even tijd voor jezelf. Geniet ervan!!

Goeiemorgen allemaal (sorry, middag inmiddels :oops: ),

Weer zo ontzettend veel geschreven in een veel te kort weekend.

Ik red het gewoon niet meer om op allen te reageren, maar lees en leef nog steeds mee :-* .

Ook heb ik natuurlijk de foto’s van alle leuke nijntjes gezien.

Wij hebben 2 superdrukke, maar lieve labradors. Ik zal proberen een foto van hen te posten op het showforum.

Onze honden zijn ook meteen ons anti-inbraaksysteem. Een inbreker bedenkt zich wel zes keer, voordat hij bij ons binnenkomt. Als er iemand door de straat loopt, slaan ze al aan en doen heel lelijk. (Als de deur opgaat zijn ze wel meteen weer echt labrador, met oren in de nek en een grote kwispel. Bij ongewenst bezoek weet ik het echter nog zo net niet).

Verder heb ik gelezen dat we een spannende week tegemoet gaan voor veel KOK’ers. Ik ben al aan het :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hier is alles nog niet helemaal zo als het zou moeten. Mees heeft nog steeds last van de pseudo-kroep. Hij roggelt als een oude man zullen we maar zeggen :wink:

Morgen moet hij naar het CB. Ik heb net gebeld, maar hij gaat z’n prik toch gewoon krijgen. Het zullen dus nog even rommelige dagen en nachten blijven. Het weer is er vandaag echter ook niet naar, dus binnenblijven met je beeb op schoot is niet echt een straf.

Eryk is wel helemaal opgeknapt. Hij gaat deze week weer lekker gewoon naar “school”. Eryk zit op een MKD (medisch kleuterdagverblijf). Dat is een soort tussenschakel tussen een kinderdagverblijf en een basisschool, waarbij er extra ruimte en aandacht is voor allerlei aspecten in de ontwikkeling. Hij heeft namelijk nog steeds een achterstand in z’n ontwikkeling ten opzichte van andere kinderen van zijn leeftijd. Toch gaat hij goed vooruit en loopt zelfs wat van de achterstand in.

Overigens als je hem ziet, zie je niets vreemds aan hem hoor. Hij doet goed mee en reageert als een “normaal” kind van die leeftijd.

Maar goed, het MKD is dus altijd geopend (alleen op feestdagen en weekenddagen dicht) en dat betekent dat wij zelf kunnen plannen wanneer en hoe lang we op vakantie gaan. We zijn in juni twee weken geweest en gaan in september nog 2,5 week (waarvan 1 week weg). In juli en augustus gaat hij dus gewoon naar “school”. Dat is wel zo bevordelijk voor hem (normaal ritme…) en voor ons.

Nou, het is weer een ellelang verhaal geworden :zzz: , dus zal ik er maar een eind aan breien…

Anke

Zoooo, zijn we ook weer eens. Ben blij dat we binnenkort een laptop krijgen dan kan ik ook achter de computer wanneer ik wil.

Dragon; moet even kwijt dat je het goed opvangt na de teleurstelling. :thumbup:

Voor de rest moet ik weer even goed bij lezen om te kunnen reageren.

Hier druk bezig geweest in het huis. We hebben een gedeelte van de woonkamer veranderd. Zal kijken of ik foto’s kan toevoegen in het showforum.

Heb vanaf vorige week maandag heel erg last van mijn borsten, niet normaal meer. Ben er eigenlijk heel zeker van dat ik zwanger ben. Als het weer een cyclus van 26 dagen is dan is donderdag mijn NOD en anders zaterdag. Heb al 2 keer op het punt gestaan om te testen, maar heb het niet gedaan.

Vandaag is mijn moeder geweest en Isa met mijn schoonzus dus lekker afleiding gehad. De aankomende 3 dagen weer werken dus kan ik er ook niet zoveel aan denken. :liar: Vanavond sporten (als het lukt). vorige week kon ik niet eens normaal steppen en moest ik mijn borsten vasthouden anders deden die zo’n pijn.

Hier is het heel erg slecht weer. Alleen maar regen en wind, verschrikkelijk. Hoop dat we toch nog een beetje zomer krijgen hoor!

Wat een leuke nieuwe foto’s allemaal bij het showforum :inlove:

Baukz: Denk je dat je vorige ongi dan niet helemaal goed was en misschien gewoon al zwanger was…ben benieuwd, wanneer wil je gaan testen???

Anke: Oh wat naar voor dat kleine mannetje zeg dat ie er nog steeds last van heeft…hoop dat het morgen mee zal valen met de prik :pray:

Pupke: Leuk zeg al die reacties van je familie…weet je vader het al?? En hoe reageerde hij als trotse opa???

Nou morgen lekker vrij, heb er 5 dagen opzitten en dan woensdag moet ik weer. Morgenochtend naar verloskundige, maar als het goed is alleen voor kennismakingsgesprek…denk dat ik nog 2 weken moet wachten op echo, maar ga het natuurlijk wel even vragen :lol:

vragen kan inderdaad altijd :slight_smile:

Toch vindt ik het nog steeds raar dat al die verloskundigpraktijken zo erg wisselend met de eerste echo de ene doet het al met 8wkn en de ander weer met 12 wkn.

Kun je niet anders een mooi verhaal verzinnen?? B.v je broer vertrekt naar het buitenland voor een lange tijd en je zou het zo ontzettend jammer vinden als hij weg gaat en jij hem nog geen echo kan laten zien.

Want hij heeft straks geen internet en je het dan ook niet door mailen. (klinkt dat ziellig???) haha verzin ook maar wat hoor :mrgreen: