Mei-stoppers 2008 deel 3: al 10 zwangeren!!!

Hey meiden,

ik heb even een huis,tuin en keuken vraagje.

Wij hebben sinds kort een frituurpan en die ga ik zo schoonmaken.

Hebben jullie misschien nog tips hoe ik dat ding het beste schoon kan krijgen???

Lijkt me trouwens een vies werkje als ik dat ding zo zie…

(ik zeg sinds kort omdat vriendlief na heeeeeel lang zeuren eindelijk een pan van mij mocht kopen. Ik lust namelijk geen patat of dergelijke en het leek mij altijd handiger om voor een pers een patatje te kopen dan zo’n heel ding aan te schaffen.

Maar goed ik ben overstag gegaan en heb nu een soort van haat liefdes verhouding er mee)

Hmmm…vaatwasblokje erin doen met heet water dacht ik. Volgens mij heb ik de dames van “hoe schoon is jouw huis” daar wel eens mee bezig gezien, maar ik weet het niet zeker. Was tijdens het zappen, want ik kijk nooit naar dat soort programma’s. :mrgreen:

Baukz, fijn dat jullie het lekker hebben gehad! En volgens mij heb je ook nog een goede timing, want vanaf eind van deze week schijnt het hier eindelijk mooi weer te worden, kun je nogmaals genieten :lol:

Zonnetje, spannend he?! Ik heb ook mijn NOD in de planning staan voor a.s. zaterdag, maar ga er niet vanuit dat ik hem krijg. Verlies nog steeds wat licht gekleurd bloed, niet veel maar wel vanaf vrijdag. Heb vandaag geen krampjes meer, alleen als ik veel loop/zit, dan trekt het wat onderin mn buik. We gaan 't wel zien, heb ook het idee dat mn boobs wat opgeblazen zijn. Ga er dus vanuit dat het een innesteling is, klopt precies qua timing (een week voor mn NOD, 8 dagen naar mn ovudagen). Afwachten maar, en als ik toch negatief test dan is mn cyclus korter geworden (van 31 naar 24 dagen). :mrgreen:

111: Je hebt goed opgelet tijdens het zappen bij hoe schoon is jou huis…inderdaad een vaatwasblokje met gekookt water!! :lol: Wij hebben het één keer uitgeprobeerd, en het werkte!

Jeeeetje wat heb ik weer veel berichtjes gemist!! :shock: :shock: :shock: Nog geen zwangeren erbij zie ik. Ik hou het eeecht niet meer bij hier :cry: :cry: Ik zit echt in dubio; van de ene kant wil ik erg graag blijven meekletsen, van de andere kant vind ik het zooo frustrerend dat ik nu (waarschijnlijk nog een tijdje) niet op anderen kan reageren… Het moet natuurlijk niet de bedoeling worden dat jullie alleen maar als mijn uitlaatklep fungeren en ik niet op jullie reageer… :roll: Maar ik heb ineens zo’n druk leventje nu!! Ik kan het nog wel accepteren dat ik af en toe niet op iedereen kan reageren maar zoals ik het nu inschat zal ik nog wel een tijd niet op mensen kunnen reageren :oops: :oops: ik moet veel werken, heb een klein stukje huishouden (gelukkig doet m’n hubbie al veel in huis nu hij vakantie heeft), regel de financiën thuis én wil nog tijd spenderen met mijn gezin… en dan blijft KOK over voor de rest vd tijd en da’s niet veel… Dus wat moet ik hier nou mee?? Ik weet het echt niet… :frowning:

:-* Jen

btw kwou nog ef melden dat de :twisted: :twisted: vanmorgen zijn doorgezet :frowning: (dus deze x een cyclus van 29 dagen blijkbaar, da’s de eerste keer…) dus door naar de volgende ronde… Ik vind het wel fijn dat ik weer een mooie lengte cyclus had en dat de tijd volgende maand sneller zal gaan voor mij aangezien ik zoveel werk, maar het mag volgende maand dan ook wel eens raak zijn!!! (hoezo geen geduld…? :oops: :shifty: )

klopt werkt ook hier super!

Spannend zeg er zijn veel dames met hun nod deze week. Heb steeds het gevoel dat ik op ieder moment ongi kan worden maar ik hoop van niet :wink: zullen zien.

Ben ook zo benieuwd naar de andere dames maar als ik dat zo lees zitten er aardig wat kanshebbers tussen!!

Jensie, maak je niet druk. Ook ik heb moeite om een beetje bij te blijven op KoK.

Ik plaats af en toe een wat langer berichtje als reactie en meestal erg algemeen. Toch heb ik wel het gevoel dat ik er op deze lijst ook bijhoor.

Over drukte in en om huis kan ik meepraten als de beste. Naast 2 kinderen, 2 honden, een veelwerkende man en een redelijk groot huishouden heb ik ook nog een eigen bedrijf. Ik werk dus echt tussen de bedrijven door. Daarvoor gebruik ik wel de pc, dus kan ik regelmatig even KoK checken.

Wat mij betreft blijf je dus lekker onregelmatig en wat minderreagerend maar zeker wel aanwezig :-*

Anke

PS Zo ben ik niet de enige die zo weinig tijd heeft :wink:

Jensie: Niet zulke onzin praten hoor :naughty: :wink: Het is zeker geen verplichting om hier dagelijks aanwezig te zijn en het is ook zeker naar mijn mening niet de bedoeling dat je je verplicht moet voelen om je hier dagelijks te moeten laten zien (nou ja typen in dit geval)

Het moet leuk blijven en verplichten zijn meestal niet leuk.

Lang niet iedereen heeft de tijd en / of zin om hier dagelijks te zijn en nogmaals dat hoeft ook helemaal niet.

Ik ben er vaak omdat ik thuis werk en mijn eigen uren kan bepalen en zo zijn er meerdere.

Kun je niet op iedereen reageren nou dan niet, jij zit daar volgens mij meer overin dan de gene die typt hoor :wink:

Kom gezellig langs wannneer je tijd en gooi hier je frustraties of andere dingen eruit en weet dat je gewoon welkom blijft hoor :mrgreen:

En bovendien als ik naar het lijstje op pagina 1 kijk dan hebben we van sommige meiden helemaal niets meer gehoord.

Nee hoor meid ik neem je niets kwalijk en wat mijn betreft moet je gezellig langs blijven komen, met wie moet ik anders vroeg in de ochtend mijn nieuwschierigheid delen als er iemand moet testen? :mrgreen:

(zie aflevering 1 van ellen doet de ZWtest :smiley: )

Oja de vaatwastabl zit er nu in hoor :mrgreen:

Vind het trouwens wel een vies kwarwei om die zooi er uit te krijgen :sick:

Jensie, helemaal met Anke eens hoor! Geeft toch niets als je even een tijdje minder plaatst? Zal zelf straks ook wel wat minder aanwezig zijn als het in de eindfase zit met mn vader, maar ik hoor hier gewoon! Net zoals jij en de rest!

Smurf, ja, het wordt echt helemaal spannend deze week! Wie weet gaan we maandag van 9 naar 38 zwangeren :mrgreen: Ik ga denk ik zelf of woensdag de 30ste of zondag de 27ste testen (26e is mn NOD), hangt af van ICL want we gaan tegelijk testen. Ik ben er zo zeker van, dat het mij niet uitmaakt of het zondag of woensdag wordt! :mrgreen:

Ellen, …ach, ik heb mn momenten, hahahahaha. Alles bij jou nog oke? :thumbup:

Jensie, meid, ik heb NU vakantie en zit dus regelmatig achter mijn laptop, maar over 3 weken moet ook ik weer 4 dagen per week werken, duss… Ik snap je helemaal! Toen ik bevallen was van Leonie ben ik zo ook mijn groepje kletsers kwijt geraakt (aug 2006 mama’s), ik kon ze niet meer bijbenen. Nu moet ik ook zeggen dat ik daar wat later binnen gekomen was (aan het einde van de zwangerschap), en dat ik in die tijd héél véél met Leonie bezig was (en dus sowieso weinig achter de laptop zat).

Om een lang verhaal kort te maken: ik zou het in ieder geval fijn vinden af en toe te horen hoe het met je gaat! Voel je niet verplicht hier met regelmaat te zijn, maar laat af en toe eens wat van je horen :wink: Op de rest reageren is dan niet eens meer zo belangrijk (maar het mag natuurlijk wel :mrgreen: ). :-* voor jou!

Hey kreeg in eens een leuk ideetje binnen, weet niet of jullie het ook leuk vinden hoor :oops:

Maar kunnen we ook geen hyves clubje maken???

Noemen we natuurlijk geen mei stoppers want dan weet iedereen het en je kunt het beveiligen zodat alleen wij het kunnen lezen en posten en voor de rest niemand anders.

(ben er namelijk net achter dat dat ook kan op hyves :oops: )

Jensie: voel je zeker niet verplicht om te reageren, dat is soms ook onmogelijk. KOK is juist een uitlaatklep dus lekker blijven komen af en toe. Succes met de volgende klusronde, ik duim dat hij voorbij vliegt 8)

Tja, ik beken…ben KOK verslaafd en een kletskous (volgens Yuri :oops: )…dus kijk 's morgens voor mijn werk en zodra ik thuis ben of er weer geschreven is :mrgreen:

OP mijn werk hebben ze KOK geblokkeerd met een smartfilter. heel flauw :roll: :snooty:

En blinkt je frituurpan al??

Ga zo die smurf eens onder de douche zetten!

oh geinig dat het ook op hyves kan :mrgreen: nee geen mei stoppers dan kunnen we het net zo goed aan de grote klok hangen :wall:

Best leuk idee maar lees ook op andere topics etc dus dan moet ik steeds heen en weer. Ben minder vaak op hyves eerlijk gezegd…

Haha, bij mij op mn werk ook Smurf… Moet zeggen dat ik het eigenlijk wel fijn vind. Zo kom ik ook niet in de verleiding om effe tussendoor te kokken, en komt mn werk ook niet in de knel. Als ik op kok zit wil ik alles meteen bijlezen, dus dan ben ik zo een uurtje bezig. En die tijd heb ik dus niet over op mn werk :mrgreen:

Dragon, ik doe niet mee als je het niet erg vind. Heb niets met hyves, weet niet eens hoe het werkt en wil er ook niet echt tijd in gaan stoppen om het onder de knie te krijgen. Dit forum vind ik hartstikke leuk en daar blijft het wat mij betreft bij. Heb natuurlijk 's avonds (straks op mn vrije dag) ook soms nog wat nagelklantjes, dus dan wordt het zowieso te veel voor me om 2 sites bij te gaan lezen. Maar dat ben ik, en als jullie het wel willen doen moeten jullie dat vooral doen. Ik hoop alleen dat het hier dan ook gezellig blijft :mrgreen:

Dank jullie meiden, jullie zijn echt lief!!! :-* :-* :-* Als jullie het echt niet erg vinden kom ik de eerste tijd vooral alleen langs om even mijn verhaal te doen en ga ik dalijk weer meer reageren als ik meer tijd heb. Echt fijn dat dat hier gewoon kan! :-* :-

over hyves; ik vind het op zich een heel goed idee, alleen zal ik niet meedoen aangezien ik hier al zo weinig kan reageren vanwege de drukte. Ik heb wel een pagina op Hyves maar ook daar kijk ik nauwelijks op vanwege tijdgebrek…

btw ik vind het wel fijn dat ik hier alleen hoef te typen en niet hoef te praten, ben van 't weekend namelijk mijn stem kwijtgeraakt (misschien de zilte zeelucht in Scheveningen die ik niet meer gewend was, kweet 't anders ook niet :shifty: … niks geks gedaan verder). Hopelijk heb ik 'm snel weer terug, in de traning heb ik 'm net niet zo vaak nodig als dalijk met werken maar een pretje is het evengoed niet…

pfffff ik moet echt snel weer aan het studeren gaan nu want morgen hebben we alweer toets nummer 2! Hopelijk gaat die net zo goed als de eerste… :pray: :pray:

:-
Jen

Och Jensie, ik dacht al…wat ben je stil! :mrgreen: :wink:

Nee hoor meid, geintje! Gewoon lekker meelezen en als je er zin in hebt eens een berichtje plaatsen. We zijn ook best met een grote groep dus is het best veel bijlezen elke keer. Niemand neemt het je kwalijk als het effe minder is. Veel succes met je toets, gaat vast goed. Je hebt al bewezen een studiebol te zijn met je 9!!!

Biebels, lekker genoten van je Bianca-tijd? Durf te wedden dat het tekort was… :mrgreen: Hoop voor je dat er snel meer ruimte voor je is.

Morgen ben ik trouwens veel later hier te vinden dames. Ga lekker uit eten met een oud-collega. Baal wel, want als er iets is dat ik lekker vind is het carpaccio en natuurlijk staat dat ook net op het keuzemenu als voorgerecht. :drool: :naughty: Ik ga maar voor de gamba’s…zijn ook wel lekker denk ik.

Ooohhhh, veel plezier 111! :drool: Ik heb genoten van mijn Bianca-tijd, maar het was inderdaad veel te kort. Ik zou studeren, maar toen het 12.00 uur was besloot ik dat het geen zin had nog te beginnen :oops: (Jensie, jij wel studeren hè? :wink: :-* )

Ow carpaccio vindt ik ook zo heerlijk, vooral met kaas, kappertjes en pijnboompitjes :drool:

Dat zal ik echt gaan misschien als ik straks zwanger ben…

Trouwens dit is wel een leuke site en vooral klopende site

http://www.medicinfo.nl/%7B44a1c079-e1da-4674-8a6d-948687517220%7D/%7B02488114-917e-459f-955a-7ccb537f683f%7D

Jensie: Gewoon mee blijven schrijven hoor…willen wel weten hoe het met je gaat hoor!!! Ik heb ook niet altijd heel veel tijd om op iedereen te reageren, maar dat hebben er vast meer. De ene tijd heb je gewoon meer tijd als de andere!! Dus lekker ego berichtjes plaatsen hoor…kunnen we jou leven ook lekker bijhouden :lol:

Enne we willen wel graag een hoger cijfer als 9 zien he :wink: Succes in ieder geval!!

111: Veel plezier morgen…oh en carpaccio is inderdaad erg lekker, neem ik ook meestal en dan als hoofdgerecht lekker een tournedos :lol: Maar ja moet het nu maar even laten staan…moet er iets voor over hebben he en doe dat dan weer hele graag hoor :inlove:

Smurf: Ik heb eigenlijk geen idee of ik op me werk erop kan, maar doe het maar niet, want bij automatisering kunnen ze bij ons precies zien waar we op zitten. Weet wel dat hyves is afgesloten.

Dragon: Ik zit wel op hyves, maar heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt om het af te schermen…heb wel onbekende afgeschermd,maar hoe ik iets moet afschermen voor bij iedereen, echt geen idee???

Heeee Dragon, da’s wel een heel handig lijstje! Tegelijkertijd ben ik nu ook een beetje bezorgd…Vorige week woensdag ben ik met mn baas en gasten uit eten geweest bij de Japanner en daar heb ik een stukje zwaardvis gegeten, en een klein beetje rauwe vis (sushi). Dat was dus vóórdat ik die innesteling had…Kan niet echt kwaad toch, als het maar eenmalig is? Voel me enorm schuldig nu…Enig idee?