Mei-stoppers 2008 deel 3: al 10 zwangeren!!!

haha ben vandaag ook hyves aan het uitvogelen hoor, ga het even voor je opzoeken en dan ga ik weer verder met mijn frituurpan :?

Ga naar je hyves en kies uit je blauwe balk moet witte letters PROFIEL.

Kies helemaal rechts PROFIEL WIJZIGEN

Dan in het linker menu kiezen voor PRIVACY

En dan kiezen voor ALGEMEEN

Hier kom je alle opties tegen die je kunt beveilligen.

(met dank aan een goede vriendin van mij :wink: )

Maar waar ik het over had was een hyves club en dan moet je weer een nieuwe speciale pagina aanmaken en deze heeft hele andere instellingen dan een prive pagina van een persoon.

Nou een relatie tussen mij en de frituurpan zal wel nooit tot stand komen :evil: ik krijg dat rot ding gewoon niet schoon :think:

Ik heb al vaatwastabl er ingegooit, op 100 grd gezet en 15 minuten zijn werk laten doen.

Onderkant van de pan is blinkend schoon alleen die randen niet zeg maar boven je “max” streepje.

Daarna water en soda er ingedaan en geweest ook geen succes.

Heb er al bijna een fles Silit Bang vet en vloer tegen aangegooit en nog geen succes.

Dat ding blijft vies en vet :evil:

Inmiddels ik ook wat alles voelt vet aan :frowning:

111; het is zeker spannend. Ik kan bijna niet meer wachten. Zat er nu alweer aan te denken om morgenochtend te testen, maar ga het niet doen. Als ik net als vorige maand een cyclus van 26 dagen heb dan is mijn NOD donderdag, maar ik ben gewoon uit gegaan van 28 dagen. Ik ben er bijna zeker van dat ik zwanger ben. Ik heb al meer als een week pijn in mijn borsten en ben net ook nog eens eerder gestopt met sporten omdat het pijn deed. Kon nieteens normaal springen zonder mijn borsten vast te houden. Heb ook een bepaald gevoel in mijn onderbuik. Herken dit allebei nog van mijn vorige zwangerschap.

Jensie; ik heb ook niet altijd tijd om op iedereen te reageren hoor. Meestal probeer ik iig zoveel mogelijk tussendoor te lezen. Je moet dus gewoon hier blijven hoor.

Hoop trouwens dat je snel je stem terug hebt. Is toch lastig zo.

Succes morgen met je test.

Dragon; ik ben ook op hyves te vinden. Normaal gesproken zat ik daarachter als ik tijd had, maar tegenwoordig zit ik meer op KOK. Het zou wel leuk zijn om daar een clubje te hebben. Altijd leuk. :thumbup:

111; fijne avond morgen. Maak je geen zorgen over dat kleine beetje sushi dat je hebt gegeten.

Ik heb het trouwens moeilijk gehad met filet en brie. Ben weleens huilend bij een verjaardag weggegaan.

Ellen; succes morgen bij de vk. Hoop dat ze toch een echo voor je kunnen maken.

Als ik het zo hoor krijgen we een ware “babyboom” als bij alle meiden hun voorgevoelens klopen :slight_smile: :angel: :thumbup: :thumbdown:

Kun je hier op KOK ook een prijs winnen voor het meest vruchtbare en gezelligste “stop clubje” :mrgreen:

Zonnetje, wat ik heb gelezen mag je gewoon brie eten hoor, mits het uit de supermarkt komt. Maar voor alle zekerheid zou ik het ook niet nemen :wink:

Ellen, het blijven rotdingen - frituurpannen.

Ellen vind ik een hele mooie naam, maar ik heet toch echt Priscilla :mrgreen:

Je moet goed opletten of er “Au lait cru� (rauwe melk) opstaat zo ja dan laten staan en zo nee lekker genieten :mrgreen:

haha! Dat zou leuk zijn maar eerst eens die positieve testen zien!

Enne wat de carpaccio betreft gewoon lekker nemen hoor zou ik zeggen. Ik zit ook nog lekker aan de filet american. pas als ik een positieve test heb ga ik overal rekening mee houden. De eerste weken is er toch geen bloedverband met de kleine in wording.

Nou mijn vader weet het nu ook en reageerde helemaal verbaasd. Wel grappig hoor, hij was zo druk aan het praten dat ik er niet tussen kon komen om het te vertellen. Mijn zus en moeder zaten helemaal gespannen te wachten op de bank.

Uiteindelijk gaf hij een cadeautje aan mijn nichtje dat hij uit het buitenland mee had genomen. Toen zei ik dat hij er best 2 had kunnen kopen…Het duurde een paar seconden voor het kwartje viel, maar hij was helemaal blij. Iedereen in tranen :cry: :cry: en mijn mams had kinderchampagne om het te vieren. Ook het eerste babypakje gekregen, nou toen hield ik het ook niet meer droog.

@ Dragon, ik zeg wegpleuren dat ding en gewoon weer naar de snackbar gaan. Wij hebben ook geen friteuse, eten zelden friet en dan halen we het wel (snackbar zit in de straat bij ons). En soms ovenfriet, is ook veel minder vet.

Maar die nieuwe dingen moeten toch heel makkelijk schoon te maken zijn? Ik heb er geen verstand van hoor, maar als hij niet schoon te maken is dan is het een rotding en dan kan je hem beter wegdoen. :lol:

@111, het lijkt erop dat het raak is. Spannend hoor.

Ik lees ook veel mee maar reageer niet altijd op iedereen. Ik werk ook thuis en lees vaak even tussendoor maar heb het ook vaak te druk om op iedereen te reageren. Leef wel met iedereen mee hoor!

Ben ook al helemaal aan het bekijken wat ik allemaal voor babykleertjes wil maken en natuurlijk positiekleding. Ik hoef me voorlopig niet te vervelen (niet dat ik dat ook doe).

Mijn moeder en zus denken trouwens dat ik een tweeling krijg. Ik denk het zelf niet maar we zullen zien. Zou wel leuk zijn maar ook super druk om nog te combineren met mijn bedrijfje.

Nog 4 weekjes wachten op de echo…dan zullen we zien.

Dragon, sorry! Tja, dat krijg je ervan als je in twee topics tegelijk aan 't schrijven bent :mrgreen:

Pupke, een tweeling?! Zit dat in je familie? Lijkt me wel gaaf hoor, maar ook heeeeel druk, zeker als het de eersten zijn! Wat schattig dat je vader zo reageerde zeg!

Smurf, och, het is voor een goed doel en gamba’s ofzo vind ik ook wel lekker dus zo heel erg is het niet. En ik mag vast wel een hapje proeven van Matthijs, die is er ook zo verknocht aan (maar dan zonder kaas).

@Smurf78 wrote:

haha! Dat zou leuk zijn maar eerst eens die positieve testen zien!

Enne wat de carpaccio betreft gewoon lekker nemen hoor zou ik zeggen. Ik zit ook nog lekker aan de filet american. pas als ik een positieve test heb ga ik overal rekening mee houden. De eerste weken is er toch geen bloedverband met de kleine in wording.

Daar gaan heel veel mensen de mist mee in!

De laatste studies hebben laten zien dat een frummel wel al degelijk kwetsbaar is voor diverse invloeden vanaf het moment van innesteling.

Ja meiden, het zou wat zijn als iedereen die nu denkt zwanger te zijn ook daadwerkelijk zwanger is. Dan gaan we ineens van 9 zwangeren naar een stuk of 15 denk ik??? Dan is juli een vruchtbaar maandje voor de mei-stoppers. We gaan het zien!! :pray:

Zelf heb ik vanmiddag van de ha medicijnen gekregen tegen maagzuur en :sick: heid. Heb nu al een paar dagen dat ik zo’n last heb van maagzuur en meerdere keren per dag dat ik bijna moet spugen. Ben ook alweer een paar kilo afgevallen, zonder aanwijsbare oorzaak. En ja… heb dit in ieder geval al twee keer eerder gehad (vorige maand en in 2001). Hoewel er gezegd wordt dat je zo snel geen klachten kunt krijgen… weet ik inmiddels wel beter. Of het ook daadwerkelijk zo is, kan ik volgende week natuurlijk pas met zekerheid stellen.

Hallo hallo

Ik kom hier ook weer even binnespringen :oops:

Jensie, ik ben ook zo eentje die niet op iedereen reageer, niks vana aantrekken dat probeer ik ook niet te doen. Gewoon even komen vertellen hoe het met je gaat dan zijn we hier al weer content.

dragon, ik heb niks met hyves, vind dit forum al genoeg :lol: Maar laat je door mij niet tegenhouden hoor.

Als July de vruchtbare maand wordt dna wil ik ook meedelen in die hormonen. Ik heb geen flauw idee wat mijn cyclus is dus we hengelen er gewoon op los en we zien wel.

Pupke een tweeling das is leuk :lol: en druk :? . Ik zou dat wel zien zitten een tweeling. Maar hier geen tweelingen in de familie dus dat verklent de kans al.

Snurf, gamba’s zijn ook :drool: . En een hapje kan vast geen kwaad.

Voorlopig let ik ook niet op wat ik eet dat komt wel als ik positief test. alleen met alcohol kijk ik uit dat ik niet teveel drink een glaasje nu en dan. niet dat ik anders ladderzat ben hoor.

Hier nog een weekje vakantie hoop dat het weer awat beter wordt, want vandaag was het echt :evil:

Groeten

Isle

na 2 uur wakker liggen ga ik toch maar opstaan.

Zo bagger geslapen, misschien wel zwanger.

Groeten

Isle

Alcohol drink ik nooit dus alleen filet eet ik moet kunnen toch!

Kon het niet laten dus vanmorgen toch een testje gedaan. Zoals natuurlijk al te verwachten viel stond er niet zwanger in het scherm.

Maar goed ik ben weer even genezen en kan weer even geduldig afwachten.

Temp nog steeds 37.4 en dat is nog steeds hoger dan normaal na mijn eisprong. Maar hopen dat hij niet ineens keldert vandaag of morgen :pray:

Ga snel aankleden om lekker met mijn zusje te gaan shoppen…

jammer dat het negatief is smurf maar er is nog hoop.

Winkel ze.

Groeten

Isle

Dragon, de frituurpan schoonmaken vond ik op mijn werk (bijbaantje in de horeca) ook altijd de grootste rotklus. We gebruikten daar een speciaal schuursponsje met schoonmaakmiddel erin (dacht van brilo ofzo). Dat werkte wel voor die randjes. Maar blijft een grote gore bende :x Wij hebben laatst wel ovenfriet gegeten, maar anders wordt het denk ik toch de snackbar…

Jensie, gewoon lekker komen als het uitkomt! Ik kan op mijn werk mijn draai nog niet zo vinden, dus zit wel iets te vaak op kok. Zal dus binnenkort ook minder worden, zeker als straks in september het sportseizoen weer begint.

Ellen, vandaag naar de verloskundige. Spannend hoor.

En anders neem je dragon even mee, die sleept er wel een echo voor je uit zo te lezen, hihi :lol:

Sandra, jammer… negatieve test. Nu maar weer even afwachten dus.

Mijn voorgevoel zegt nog niet zoveel. Gisteren enorm last van mijn (spastische) darmen gehad en voel me nu ook niet topfit. Maar ga voorlopig niet testen.

Wel een spannende week voor een hoop meiden inderdaad :pray: :pray:

Hallo meiden

Jensie niet zo mal doen he we nemen het je niet kwalijk hoor als je niet op iedereen reageert er word ook zoveel geschreven hier.

Smurf jammer dat het negatief was maar idd er is nog hoop dus we duimen gewoon verder

Isle erg he dat weer wat een zomer zeg ik heb nog 3 weken vakantie dus heb nog goeie hoop !!

Pupke wat leuk dat je vader en de rest zo reageerde !!

Een tweeling lijkt me heel leuk juist als het de eerste zijn…

111 een beetje sushi of carpaccio pf brie is niet erg het is zo dat het is grote hoeveelheden slecht kan zijn voor de beeb. Alles waar te voor staat is niet goed daar moet je vanuit gaan.

Wij zijn druk bezig met de flat leeg maken en alles klaar te maken voor de korte vakantie. Ondertussen ben ik super misselijk nog altijd vandaag naar de HA bellen voor een afspraak ik had van iemand gehoord dat vitamine B6 goed zou helpen tegen braken maar ik moest eerst informeren of ik dat mocht hebben. daarbij wil ik graag wat tegen de verstopping want daar krijg ik buikkramp van en dat samen maakt me behoorlijk ziek.

Morgen gaan mijn extensions eruit :cry: maar ze zitten al 4 maanden en zijn niet meer mooi.

@Isle wrote:

na 2 uur wakker liggen ga ik toch maar opstaan.

Zo bagger geslapen, misschien wel zwanger.

Groeten

Isle

:pray: Laten we dat maar hopen dan, dan is het voor een goed doel! :hug: :-*

Nou ja zeg had ik een hele tekst geschreven, druk ik per ongeluk op een verkeerd knopje en weg is alles. Naja ga ik nog maar een keer opnieuw beginnen.

Dragon: Dan voortaan toch maar weer naar de snackbar en die frituurpan ver in een hoek gooien…

Pupke: Leuk zeg die reactie van je vader. Maar hoe zo denken ze dat het een tweeling is?? Zit dit bij jullie in de familie??

111: Voordat ik wist dat ik zwanger was heb ik me er nog niet aangehouden wat ik wel en niet mag hebben. Heb er wel opgelet wat niet goed is dat ik daar niet teveel van neem. Heb zelfs de dag voordat ik teste nog een wijntje genomen, was toen met collega’s uiteten. Maar ja ik had dan ook niet het idee dat het raak zou zijn, dat scheelt natuurlijk ook wel. Nu neem ik dat alles wat niet mag natuurlijk niet meer, dus dat wijntje mis ik wel af en toe, zoals op verjaardag of tijdens uiteten, en straks op vakantie. Maar ja alles voor het goede doel he!!

Smurf: Jammer van de negatieve tes, maar ja het kan nog alle kanten op he!! :pray:

Nou vanochtend naar vk geweest en heb er geen echo uit kunnen slepen. De verloskundige die ik had kan zelf geen echo doen, dat doen 3 andere van de praktijk, dus ze kon me er niet bij helpen. Zowieso is het ook leuker bij 10 wken zei ze omdat je dan veel meer kan zien. Dus ik moet toch nog even 2 weken geduld hebben. :frowning:

Hoe denken jullie trouwens over de test om te kijken of het kindje syndroom van down heeft?? Ga jullie die uitvoeren? Wij hebben besloten om het niet te doen, zowieso omdat we het dan even goed niet weg willen laten halen, en het blijkt dat bij mensen onder de 25 jaar de testen nog niet goed kunnen uitwijzen of je kindje het wel of niet heeft, na die test heb je dan namelijk nog 40% kans dat ze het niet hebben kunnen opsporen,maar het kindje het dus wel heeft.