Nieuw deeltje!!!
Alle meiden die in mei (ofzo ;)) 2008 gestopt zijn, kletsen hier (en we gaan goeeeed!) :-*
En hier showen we onze foto’s!: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=58945
gevonden en present :mrgreen:
ik kopieer zo nog even mijn vorig berichtje hierheen voor het geval mensen het over het hoofd zien, ik vind het zelf ef een belangrijk berichtje.
:-* Jen
Hee meiden,
ik wil heel graag weer op iedereen reageren maar ik merk dat het me nu niet zo goed lukt… sorry… Ik ben zoooo moe nu, het kost me echt meer moeite dan normaal om te typen. Ik denk dat ik het nieuws nog even moet verwerken, ondanks dat het iets positiefs is gaat het toch weer een hele ommeslag in mijn leven maken dus het is gewoon heel spannend allemaal… Ik hoop dat jullie het snappen, ik zal wel evengoed elke dag meelezen en hoop dat ik snel weer een moment kan vinden om uitgebreid te posten…
:-* Jen
Echt niet normaal, over bovenstaand bericht heb ik een kwartier gedaan… :?
Gevonden!
Jensie, dat geeft toch helemaal niet. Het heeft al met al toch een tijdje geduurd voordat je zekerheid had en je moet je toch voor ieder gesprek opnieuw opladen. Rustig aan…
Charity, gefeliciteerd met de goeie echo.
En dan 1 augustus dus weer. Lekker snel!
Dragon en Moosje, we duimen gewoon nog even door tot er zekerheid is.
Ik ben er overigens maandag weer. Dit weekend gaan we het laatste deel verhuizen en dan heb ik ook weer gewoon thuis internet.
Jeetje het 3de deel alweer…wat gaan we toch snel!!! :lol:
Jensie: Helemaal geweldig, ale die inspanningen van je niet voor niks geweest :dance: :dance: Wel jammer dat je je vakantie ervoor moet opgeven, maar het is dan ook wel een investering in iets leuks!! Hoop dat je het daar erg naar je zin gaat krijgen. En we begrijpen dat je wat minder zal reageren hoor, het is ook niet niks als ik het zo lees, al die intakes enz…
Charity: Ja 1ste echo gehad…leuk!!! Klopte het met je eigen berekeningen?? En leuk dat je over 3 weken weer echo krijgt :dance: Heb je foto al geplaatst?? We zijn natuurlijk wel nieuwsgierig!! :inlove:
Pupke: Lekkere vakantie gehad dus? Waar was je ook alweer heen geweest? En misschien wel met z’n 3-en teruggekomen
Verder weet ik even niet meer wat iedereen geschreven heeft…kan het nu niet teruglezen, dus reageer volgende keer weer op iedereen hoor!!
Hier verder moe en nog eens moe, gisteren en vandaag even een lekker middagdutje gedaan, tenminste vooral lekker gelegen!! En voor de rest geregeld wat eten, helpt nog steeds wel wat tegen misselijkheid/duizeligheid!!
Jensie: snap ik heel goed, dat je nu even bij moet komen. Je hebt toch een spannende tijd achter de rug!! Lekker rustig aan doen…
Charity:lijkt me heel speciaal zo’n echo!! Ik kan niet wachten tot ik mag :lol:
Pupke: fijne vakantie gehad? Enne…ik had dat ook, misselijk na het eten en duizelig voordat ik wist dat ik zwanger was… Dus wie weet!!
Dragon: jammer dat je test negatief was, hopelijk zijn de :twisted: er volgende week ook nog niet en test je dan wel positief!
Bel ik net de vk, zijn ze alleen ma tot do. tussen 9-11 bereikbaar. Dus voor de vakantie kan ik niet eens meer een afspraak maken :? Als we terugkomen, ben ik ongeveer 9 weken… Kan ik dan ook nog wel bellen of moet ik maar gewoon tijdens de vakantie bellen?? Weet iemand dat??
FF leesvoer bij de bieb gehaald, ook zwangerschap voor dummies…die kan ik wel gebruiken!
Nou, ik ga pakken (zucht…)
Jeetje deel 3 alweer :shock: dat gaat snel.
@ Ellen84, We hebben gekampeerd in de Auvergne (Frankrijk). Lekker veel gezond, gelezen, gewandeld, veel te veel gegeten en gerelaxed. En geluk gehad met het weer, alleen de laatste dagen werd het iets minder maar we hebben over het algemeen zon gehad. Nu zijn we lekker bruin dus, alleen jammer dat het hier zo k.u.t. (kwalitatief uitermate teleurstellend) weer is.
@ Charity, super dat je echo goed is!! Lijkt me echt heel speciaal om iets in je buik te zien met de echo.
Bij mij is het nog steeds spannend. Gister voelde ik me echt zwanger (:sick:), vandaag denk ik dat de :evil: eraan komen. Ik durf bijna niet naar de wc te gaan omdat ik bang ben dat ik iets roods zie. Vanochtend voelde ik wel een steek dus ik dacht de :evil: komen eraan. Maar vooralsnog is er niks.
Het blijft dus nog steeds een verrassing. Ik durf ook nog niet te testen omdat ik bang ben om teleurgesteld te worden.
Pupke: Ja wat valt dat weer hier dan tegen he!! Terwijl het nu hier toch wel meevalt de afgelopen 2 dagen, wat bewolkt, maar toch wel rond 20 graden!! Maar ja geen zonweer We; lekker dat je op vakantie mooi weer hebt gehad, dat heb je ook wel nodig met kamperen vind ik. Wij gaan ook kamperen. Vorig jaar hadden we de eerste dagen echt slecht weer, toen hebben we snel ingepakt en zijn we verder gegaan, want met je tent in regen staan is echt niks!!
En dat van die steken…dat was ook wat ik had voordat ik wist dat ik zwanger was…niet de hele dag door, maar bijvoorbeeld als ik nieste, had ik echt steken in me liezen. Ik had ook het idee dat mijn ongi eraan zou komen…maar deze bleef uit Dus het kan nog positief zijn allemaal
Jeetje, dat gaat alweer snel… deel 3
squirrel: hele fijne vakantie!! Geniet ervan!
Charity: fijn dat je echo goed was. Overigens is het volgens mij zo dat er altijd een aantal dagen verschil kan zitten in de berekening van de duur van de zwangerschap. Zowel positief als negatief.
Jensie, doe lekker rustig aan. Niemand zal het je kwalijk nemen dat je ff niet (veel) reageert. :hug:
Zo al weer een deel drie
@Pupke: Ik ken je gevoel helemaal ik had vorige week zondag echte hevige ongi krampen, en was er echt van overtuigd dat ik ongi ging worden, die krampen namen af en nu nog steeds niks
Ik durfde ook niet naar de wc omdat ik bang was dat ik iets tegen zou komen wat ik niet wil zien.
Dat heb ik trouwens nu nog steeds, telkens als ik moet is het gewoon even spannend.
Ik voel overgins van alles in me buik, hoop gerommel en zo nu en dan een klein krampje of steekje.
We zullen zien wat het deze week brengt
@Wendy en Moosje: Zag op het lijstje dat jullie je NOD al hebben gehad… Al nieuws??
@Biebels: Onze link naar het show forum ontbreekt nog :mrgreen:
Misschien onsmakkelijke vraagje; maar hebben de zwangeren onder ons nog steeds last van afscheiding? En zo ja is deze veranderd?
Ik heb namelijk al dagen bijna niets, en als het er is is het heel “waterig”
Dragon: Ik heb hier weinig tot geen last van afscheiding :oops: , terwijl ik daar normaal (voordat ik zwanger was) best wel veel last van had.
@ICL wrote:
Jeetje, dat gaat alweer snel… deel 3
squirrel: hele fijne vakantie!! Geniet ervan!
Charity: fijn dat je echo goed was. Overigens is het volgens mij zo dat er altijd een aantal dagen verschil kan zitten in de berekening van de duur van de zwangerschap. Zowel positief als negatief.
Jensie, doe lekker rustig aan. Niemand zal het je kwalijk nemen dat je ff niet (veel) reageert. :hug:
Ja bij mijn dochter werd ik een week terug gezet bij de echo’s maar ze werd wel met 39 weken geboren als ze dus met de echo niet de datum hadden veranderd was ik gewoon 40 weken geweest toch wel vreemd.
nu laten ze het staan omdat het maar 1 dag scheelde.
Ik kopieer ook even mijn laatste berichtje uit het vorige topic:
Sorry meiden, ik heb het op het moment erg druk. Johan ligt nog steeds op bed met een fikse ontsteking en een dik oog (hij ziet dus niets) en Leonie heeft besloten dat NU een goed moment is om het middagslaapje over te slaan én in de NEE-fase te belanden… Stuur alle wijzigingen voor het lijstje maar gewoon door via pb.
Biebels: Heerlijk het zo nee fase :? , toen ik nog als kinderleidster werkt had ik er soms een aantal tegelijk die allemaal in de nee fase zaten, echt gek werd ik er soms van…
Heeft ze ook al de “waarom” fase gehad?? Die kwam ik ook vaak tegen dat is ook zo leuk.
Bij als wat je vroeg kreeg je standaart “waarom dan?” te horen…
Volgens mij schoonmoeder worden kinderen pas echt leuk als ze eenmaal de deur uit zijn :mrgreen:
Balen dat je mannetje nog steeds zo ziek is, hopelijk knapt ie snel op en anders weer even langs de huisarts gaan, een holte ontsteking kan hard nekkig zijn hoor.
Een vriendin van is laborante ze weet dat we nu in de afwachtings fase zitten en die bood aan om mijn bloed te prikken, dan weten we het eerder
Maar heb gezegt dat ik het heel erg lief van der vind, de verleiding is natuurlijk groot maar we doen het het niet
Dus we blijven nog even geduldig :thumbup: :thumbdown:
@dragon wrote:
@Wendy en Moosje: Zag op het lijstje dat jullie je NOD al hebben gehad… Al nieuws??
Haha, had in het vorige deeltje verteld dat ik vanochtend eindelijk ongi geworden ben maar dat heb je door dit nieuwe deel net gemist.
Knap hoor dat je het aanbod van je vriendin kan weerstaan :thumbup: , ik zou daar dus veeeeeel te nieuwsgierig voor zijn :lol:
afscheiding was dunner geworden maar word nu sinds 2 dagen weer wat dikker :think:
Ook weer van de partij, wat gaan we hard meiden! :thumbup:
Dragon, dat waterige heb ik ook heel erg en heb voor het eerst gemerkt dat mn slijm veranderde van waterig in heel kleverig de afgelopen week.
Ovudagen zijn dan ook goed benut, dus nu de wachtdagen. Klachten zijn er nog steeds. Vannacht gedroomd dat er tijdens de echo toch een bevruchting te zien is…Ik weet dat de kans zo goed als nihil is, maar toch he. :think: …we willen het zoooo graag :mrgreen: Zie ook allemaal dingen die er waarschijnlijk niet zijn, zoals mijn kater die gisteren ineens persé op mn buik wilde liggen en met zn voorpootjes in mijn buik aan t knijpen was. Normaal wil-ie alleen in mijn nek of op mijn borstkas liggen…Ben weer zo vergeetachtig als wat. Kreeg net koffie van Matthijs, ik zet het naast me neer en 5 seconden later vraag ik aan hem waar mn koffie blijft. En hij geeft me de afstandsbediening, en twee tellen later vraag ik aan hem of hij hem even wil aangeven - terwijl ik hem in mn hand heb. :wall:
Probeer er niets achter te zoeken, heb natuurlijk enorm veel aan mn hoofd waardoor het wel zou komen, maar het is zo moeilijk om niet effe lekker door te draven :mrgreen: :oops: :mrgreen:
Oeps, weer een heel verhaal…sorry!
Hallo Dames,
Ik heb vandaag net zo als Charity mijn 1e echo gehad.
Wat een opluchting dat ik het hartje heb zien kloppen. :inlove:
Maar omdat ik zo onregelmatig ongesteld ben geweest was ik ipv 9 wk nog maar 7 wk zwanger, krijg over 2 wk nog een echo en de week erna mag ik naar de verloskundige in het ziekenhuis (dit op eigen verzoek, heb ik het verleden zeer slechte ervaringen gehad met de verloskundige in onze regio)
Ik ben gewoon weer superblij met de echo en dat ik onder controle van het ziekenhuis mag staan.
Pitje gefeliciteerd met de goede echo!!!
Jammer dat je 2 weekjes terug bent gezet maar belangrijkste is goed dat telt.
Wat fijn ook dat je int ziekenhuis onder behandeling mag!!!
Pitje, jij krijgt dus gewoon nog een echo joh! Leuk lijkt me dat, een extra keer!
Biebels, rustig aan meid. Dat lijstje hier loopt niet weg, dus focus je alsjeblieft nu op je mannetje en je kleine meid. Het zit jou ook niet echt mee he, de laatste tijd!
Ego: ik begin weer pijnlijke tepels te krijgen, net als vorige maand. Volgens mij zit ik nu weer in mn wachtdagen, slijm is niet meer zo plakkerig en draderig. Als ik weer uitga van 31 dagen, is de 26e mijn NOD. Pfff…duurt nog lang!