het voordeel dat ik in het zkh onder controle mag is dat je ook vaker een echo krijgt.
Dat vinden de gyn veel makkelijker dan zien ze meteen alles en het is ook goed voor je eigen gemoedsrust.
Dus ik moet zeggen gisteren was toch wel een topdag van me…
Hallo allemaal,
Inderdaad we gaan echt superhard (deel 3!).
Pitje en Charity fijn dat jullie zulke goede echo’s hebben gehad.
De eerste echo die van Mees gemaakt werd was met ruim 6 weken en daar was nog geen kloppend hartje op te zien. Ik moest dus 2 weken later terug komen. Toen was ik ruim 8 weken zwanger en werd ingeschat op 7 wk en 1 dg.
De gyn besloot niet de uitgerekende datum aan te passen, omdat het allemaal nog zo pril was en een halve millimeter op de echo kan al dagen verschil maken in de uitgerekende datum.
Achteraf prima dat ik niet was teruggezet. Vanaf ongeveer 20 weken liep Mees qua grootte constant voor. Op een gegeven moment zelfs ruim 2 weken! :mrgreen:
Mees is geboren met precies 41 weken en was 3900 (en volgens mij ook ruim 50 cm, dat is niet gemeten).
Zo’n kleine achterstand in het begin, maakt uiteindelijk dus nauwelijks verschil.
Anke
he meiden
wat fin pitje en charity een echo ik moet nog ruim een week wachten 24 juli krijg ik mijn echo.
gisteren naar mijn oude toneel vereniging geweest nog even wat gaan drinken met de meiden die ik daarvan ken poe beetje laat thuis voor een zwangere vrouw 2.00 uur en ben nu moe had ik donderdag net een beetje bij getankt doe i dit :wall:
gelukkig was ik met de auto en hoefde ik niet uit te leggen waarom ik geen wijn dronk
zo ga even verder rondje op kok doen
111 maak je zelf niet gek hoor om je lichaam zo in de gaten te houden
dragon blijf voor je duimen
Dankje wel
Hier nog steeds niets, dus wie weet.
Begin het wel steeds spannender te vinden hoor
Maar heb voorals nog geen klachten die op een zws lijken.
“111 maak jezelf niet gek hoor om je lichaam zo in de gaten te houden”
@marisca77: waarschijnlijk komt het door de whiplash dat 111 zo snel voelt als er wat verandert. Zelf had ik dat ook; mijn whiplash-klachten werden minder en dan ga je andere dingen sneller voelen. 111 heeft nu ook dat haar whiplash-klachten minder worden. Zelf heb ik het gevoel dat de hCG weer volledig uit mijn lichaam is… krijg weer enorm pijn in mijn nek en rug, en da’s niet fijn!! Hoop dat ik snel weer zwanger raak!
Zo gek, volgens de banner (die ingesteld is op 28 dagen trouwens) is mijn NOD bijna in zicht, maar ik ben er TOTAAL niet mee bezig. Ik zou niet eens weten wanneer ik wil gaan testen, misschien wacht ik wel gewoon op de kwaaltjes :think:
Hoe gaat het met jullie dames? Wie zijn er eigenlijk allemaal op vakantie? (haha, alsof je dat nu hier kunt antwoorden als je al op vakantie bent :lol: ) Ik ben het overzicht een beetje kwijt… :shifty:
Auto volgeladen, kat uit logeren gebracht, huis aan kant… Wij zijn helemaal klaar voor de vakantie! :dance: :dance: :dance: :dance:
Iedereen die gaat testen de komende drie weken: ik :thumbdown: :thumbup: voor jullie. En misschien kom ik nog ff spieken als we in een internetcafeetje belanden
Fijne vakantie Squirrel! Tot gauw!
Biebels, ik heb vrijgenomen van 4 augustus tot en met 22 augustus, maar waarschijnlijk gaan we niet weg. Al zou ik wel graag willen, al is het maar een weekje. Als je thuisblijft blijf je toch de dagelijkse dingen doen en ben je er niet even echt uit. Maar we zien wel, hangt natuurlijk ook af van de situatie rond mijn vader.
We hebben vandaag een konijntje gekocht !!
Een heel lief lkein grijs met witte.
Verder vandaag een goede dag alleen vanmorgen wat misselijk de rest van de dag een stuk minder dan de laatste dagen.
Alleen is mijn vriend net gebeld voor een storing op zijn werk hij is nu onderweg naar Arnem dus zal wel heel laat thuis zijn of natuurlijk morgen heel vroeg.
De auto hebben we niet gekocht we hebben hem laatst gezien toen hij nat was nu was hij droog en viel hij heel erg tegen.
We gaan morgen naar een andere kijken.
Ah lief, Charity! Een jonkie nog? Hebbie foto’s?
Gezellige avond dus voor jou, NOT…maar gelukkig heb je een nijntje om je bezig te houden. Jammer joh van de auto, maar als het niet goed voelde heb je er verstandig aan gedaan om hem niet te kopen.
Vervelend dat de zoektocht weer opnieuw begint, maar straks heb je vast nog een mooiere auto dan deze al was op het eerste gezicht!
@111 wrote:
Ah lief, Charity! Een jonkie nog? Hebbie foto’s?
Gezellige avond dus voor jou, NOT…maar gelukkig heb je een nijntje om je bezig te houden. Jammer joh van de auto, maar als het niet goed voelde heb je er verstandig aan gedaan om hem niet te kopen.
Vervelend dat de zoektocht weer opnieuw begint, maar straks heb je vast nog een mooiere auto dan deze al was op het eerste gezicht!
Ja een kleintje van 7 weekjes nog geen foto’s want we zijn de camera kwijt :wall:
Lief, een klein konijntje!! Geen camera op je phone?
111 Hoe gaat het met de boobs?
squirrel, fijne vakantie. Geniet ervan!! Waar ga je ook alweer heen?
ICL, geen last van de boobs maar wel wat gevoelige tepels. Niet echt vervelend en zeker niet zo pijnlijk als in de vorige ronde. Heb vooral last van mn rug (nog steeds) en mn buik. Zal blij zijn als het donderdag is!
Squirrel: Oh lekker vakantie…veel plezier, geniet ervan!!!
Pitje: Wat leuk al een echo gehad, wel jammer dat je 2 weken terug bent gezet, maar alles was goed en daar gaat het om!!!
Charity: Leuk een klein konijntje…kan die jou avond vervullen!! Jammer van de auto, maar ja als ie tegenvalt moet je hem natuurlijk niet kopen, er komt vast nog wel een andere…
Marisca: Nog een beetje bij kunnen komen vandaag van de late avond. Naja als het maar gezellig was he!!
Dragon: Spannend…ben echt benieuwd volgende week!
Biebels: Ik ga 9 of 10 augustus op vakantie voor 2 weken naar italie. Daarna nog lekker een weekje thuis vrij en moet dan 1 september weer beginnen. Kijk er erg naar uit…nog 4 weekjes!! :dance:
Wat krijgen sommige hier al vroeg een echo…ik moet nog 3,5 week wachten!! Dan ben ik ruim 10 weken naar eigen berekening!! En ik ben zo nieuwsgierig…en dan duurt wachten wel lang hoor!! Maar ja gelukkig vanaf volgende week veel werken, dus vliegen de dagen ook voorbij!!
Joehoe waar zijn die echo-foto’s nou…ik ben nieuwsgierig!!! :lol:
Ellen: ik denk dat ik deze keer weer alleen met 12 en 20 weken een echo krijg hoor! Dus ik zal nóg langer moeten wachten Ach, eerst maar eens zwanger worden :lol:
Ik wil jullie even laten weten dat ik zwanger ben!!! :dance: Woensdag had ik mijn nod, 's avonds werd ik ongesteld (dacht ik), maar het bleef bij 2 druppeltjes… ik heb donderdagochtend nog een keer getest, vrijdag en het bleef negatief. Vanochtend had ik meer geluk met de digitale!!!
GEFELICITEERD!!!
helemaal super joh!!! Ken je nagaan wat een of twee dagen kunnen verschillen he…
Wat een heerlijk gevoel moet dat geven
Voe je je verder prima??
Moosje, van harte!!! Joepie, ik ga gelijk het lijstje aanpassen :D:D