dragon met als gevolg dat in het nieuwe huis de klus zin over is
je baan klinkt erg leuk hoe het dat buro waar je voor werkt?
smurf misselijk tja kan ook gewoon ergens anders van zijn.
@marisca77 wrote:
dragon met als gevolg dat in het nieuwe huis de klus zin over is
je baan klinkt erg leuk hoe het dat buro waar je voor werkt?
smurf misselijk tja kan ook gewoon ergens anders van zijn.
Ja inderdaad :think: We gaan omzoek naar een huis waarin niet zoveel geklust moet worden

heb je even een PBtje gestuurd, ze zoeken nog verpleegkundige hoor

Ha meiden,
ik heb me weer helemaal ingelezen hier en met jullie meegeleefd. Ik heb op dit moment niet echt de energie om uitgebreid terug te reageren maar weet iig dat ik zeker wel met jullie allemaal meelees en meeleef !! :-* En natuurlijk hou ik het ook in de gaten wanneer er weer iemand gefeliciteerd kan worden hier!
Vandaag dus de eerste trainingsdag gehad en het was erg gezellig. Eigenlijk was het een beetje een kennismakingsdag dus alles nog heel relaxed. Met de kennismakingsronde heb ik ook als mijn hobby KOK genoemd en er ook bij gezegd dat dit min of meer een tweede sociaal leven is voor mij :mrgreen: (natuurlijk niet erbij gezegd dat we weer aan het proberen zijn zwanger te raken maar gewoon dat ik vanaf de zwschap v Elynn al hier op KOK meeklets en dat is ook zo dus ik heb niets gelogen, alleen iets achtergehouden voor eigen bestwil )
We waren met een groepje van 6 mensen dus best fijn, want met een klein groepje kunnen ze wat meer aandacht aan iedereen individueel besteden.
Morgen duiken we wat meer de theorie-stof in dus dan wordt het echt studeren! Maar ik heb er wel echt zin in!!
Zaterdag ga ik nog naar Scheveningen met dezelfde vriendin als waar ik afgelopen weekend mee naar Beverwijk en Amsterdam ben geweest. Tja, we hebben die zomertoer nog van de ns, en daar kun je 2 x met 2 personen onbeperkt mee treinen dus we moeten 'm natuurlijk wel “op maken” he!! :mrgreen:
Verder gaat het met Bas weer helemaal goed, zijn koorts heeft maar 1 avondje geduurd. En Elynn’s waterpokken beginnen langzaam ook af te nemen gelukkig… Heeft ze dat iig alvast achter de rug dalijk!
Ze wordt wel nog steeds standaard 's avonds 1 keer huilend wakker en dan moeten we d’r ef troosten en dan is het voor de rest vd nacht weer goed :think: . Misschien groeipijn.
:-* Jen
Biebels, zet je ongi door? En hoe is het met Johan, met zijn oog?
Jensie, fijn dat je eerste dag zo leuk was. De kop is ervan af, dan is de rest een makkie zeg ik altijd maar!
Dragon, nog 2 nachtjes slapen meid! En als je daadwerkelijk probeert te slapen, gaat de tijd nog sneller en kun je dus heel snel testen. Ik ga voor je duimen!
Willen jullie morgenmiddag voor me dat er niets ernstigs te zien is op de echo? Moet om 15:20 uur in het zkh zijn en ben strontzenuwachtig!
111 Duimen draaien al! Zal aan je denken vanmiddag!
Jensie Fijn dat je een leuke cursus hebt gehad!
Dragon Nog even volhouden…ik duim ook alvast voor je! En je hebt inderdaad een leuke baan!
Ik heb een baan voor 2 dagen met een duo-collega voor 4 dagen…nu heeft ze aangegeven per 1 sept weg te gaan, en is mijn baas met mijn zwangerschap in zijn hoofd een beetje over de rode…ik ben eerlijk gezegd wel opgelucht (ze deed het niet echt supergoed, en dat kost mij veel tijd), maar het betekent wel dat ik het tot er een ander is heel erg druk ga krijgen!
Weet iemand van jullie nog een goede boekhoudster in de regio Eindhoven?
:think: regulan nooit van gehoord nog maar klinkt wel interessant!!
Ga vrijdag eens op onderzoek uit bij de apotheek
111 succes bij de echo vandaag. Ik zal duimen dat het ze geen rare dingen zien oke
Mandala, sorry kan je niet helpen met een goede boekhoudster…woon in de omg van Leiden beetje ver rijden vanaf hier :mrgreen:
Dragon sterkte wederom met het aftellen van de dagen! Tis bijna vrijdag
Tja ik denk toch niet dat de misselijkheid is van een mogelijke zwangerschap. Heb vanmorgen nog even getempt en daarvoor is hij te laag…36.9. Dus vrees dat deze rond is mislukt…snap er niets van hebben wel degelijk goed en op het juiste moment geklust. Vaag dan he…
Maar het is nog geen 24-7 dus we blijven geduldig afwachten en hopen…
Ga weer werken zo! Dan lekker weekend :dance:
Hier nog iemand met een spastische darm.
Kan nog steeds niet de link leggen met bepaald voedsel, wel eet ik altijd best flauw en gebruiken we haast geen kruiden.
Ik kan er geen pijl op trekken en als je naar de HA gaat proberen ze je toch alleen maar te vertellen dat het tussen je oren zit. En als ik ergens een hekel aan heb :x
Bezoek aan de internist en dietist hebben ook niets opgeleverd, maar gelukkig lijkt het de laatste tijd wel beter te gaan.
Dragon, nog één nachtje slapen… bijna!!
Ik was vannacht wakker en vervolgens moest ik er ook nog een keer vroeg uit omdat ik naar de wc moest. Heb ik normaal nooit. Dus ik hoop dat er vanavond gewoon weer lekker geslapen kan worden. Had ook nogal onaangenaam gedroomd.
Jensie, lekker dat de training tot nu toe goed bevalt!
111, de duimen zullen draaien vanmiddag :thumbup:
IK had gister avond een beetje licht bloed verlies had ook gister avond en vanacht wat buikpijn maar geen krampen dus zal niks zijn.
He ook erg last van mijn darmen ik hoef maar 1x in de 3 dagen das niks voor mij normaal iedere dag. de andere dagen alleen veel lucht.
Gister de huur van mijn flat opgezegd 15 Aug gaan we dan officieel samen wonen. gister naar mijn verzekerings man geweest en mijn inboedelverzekering stopt gezegd per 15 Aug en ons bij die van mijn vriend laten opzetten.
Het konijn doet het goed had de eerste dag wat plakpoep ik had hem wat veel brokjes gegeven maar nu is het weer goed.
dragon kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent en wachten tot maandag zou ik niet kunnen hoor.Wat fijn dat je vriend eindelijk wat gaat klussen we hopen gewoon dat hij het volhoud tot in jullie nieuwe huis.
111 ik duim voor je dat de echo goed !!
smurf wat vervelend die misselijkheid misschien een griepje maar stiekum hopen we hier toch op een zwangerschap
jensie wat fijn dat de waterpokken al minder worden ik vond het zo zielig toen Charity ze had. Zaterdag naar scheveningen ik hoop dat jullie mooi weer hebben !!
drafon bedankt voor je pb klinkt echt wel leuk
ben zo must die nogal meite heeft met grote veranderingen dus zal niet heel snel ergens anders werken.
maar houd het wel in de gaten klinkt erg goed.
we duimen voor morgen nog maar 1 nachtje
111 tuurlijk duimen we ook voor jouw dat er niks aan de hand is.
biebels hoe is het bij jouw?
hier alles ok moet zo met kai naar cb ben benieuwd hoeveel hij weegt enzo
Ik ben verschrikkelijk chagrijnig :twisted: van de ongesteldheid, dus dat mag hè? Ik heb een goed excuus! Maar vanmorgen wel een lichtpuntje: ik kreeg mijn huiswerk van mijn opleiding nu al terug, nagekeken, en zag er goed uit :mrgreen:
Ik zal trouwens mijn eigen NOD eens aanpassen op het lijstje…
Charity: o, jullie woonden nog niet samen? Wel leuk dat dat nu dichtbij is dan! Wordt het nóg echter
Marsica: leuk, weer naar het CB. Ik vind het tenminste altijd wel leuk, inderdaad even kijken hoe ‘goed ze het doen’.
Mariska: lief dat je even vraagt :-* Johan heeft nog steeds last van zijn oog, maar het is gelukkig niet meer zo dik. Hij is weer up and running :mrgreen: En natuurlijk duim ik voor je vanmiddag! Hoe laat??
Jensie: wat leuk dat het goed bevallen is! En nog een beetje reclame gemaakt ook, goed hoor! :lol: Fijn dat Elynn weer aan de beterende hand is, Leonie slaapt de laatste tijd verschrikkelijk slecht… Maar goed dat het vakantie is!
Dragon: "Iemand nog intresse in een 1gezinswoning vlak bij de zee ". Mag ik uit nieuwsgierigheid eens vragen wat zo’n woning ongeveer op moet brengen? Wij willen in de (nabije) toekomst ook ons huis verkopen (een hoekwoning in het Noorden), maar we vinden nog niet iets nieuws wat we kunnen betalen én wat aan onze wensen voldoet. We hebben nu een huis met 4 slaapkamers, lekkere grote woonkamer, mooie tuin, alleen in een ‘verkeerde’ wijk. We willen een huis met net zoveel ruimte, maar dan in een betere wijk :think:
Biebels we wonen wel al samen maar niet officieel ik sta nog ingeschreven in mijn flat. maar das dus nog maar een maand.
we hebben al eens anderhalf jaar samen gewoond toen 5 maanden uitgeweest en nu weer samen ik woon alweer hier vanaf november vorig jaar.
Dragon: Dat klinkt inderdaad als een leuke wisselende baan!! Dus je hebt de goede keuze gemaakt om over te stappen??
En zelf al huizen aan het kijken?? En morgen testen…spannend!! We gaan voor een goede uitslag he :dance:
Smurf: Wat vervelend dat je zo’n last hebt van misselijkheid en obstipatie…het kan van alles betekenen, maar wij hopen natuurlijk dat het voor het goede doel is :lol:
Jensie: Je eerste dag erop zitten en een goed begin!! Veel plezier zaterdag, hoop dat het een beetje mooi weer wordt!!
111: Succes vanmiddag, hoop dat ze niks raars gaan vinden :thumbup: :thumbdown:
Mandala: Woon niet bij eindhoven…dus kan je niet helpen bij het vinden van een boekhouder!
Charity: Lekker officieel samenwonen…scheelt ook weer heel wat kosten!
Vanmiddag weer werken…afgelopen tijd best wel weinig gewerkt, dus ook wel weer zin in!! Nu tot vakantie veel werken…ben al bijna aan het aftellen!!
Ik had net al een bezichtiging voor de flat die mensen willen mijn laminaat ,wasmachine en lampen over nemen en een halve maand eerder erin zodat ze me de huur betalen . dat alles samen is 560 euro dat ik krijg komt dat even goed uit zeg.
Verder heb ik nu bruin slijm verlies en beetje buikpijn maar dat heb ik wel vaker ook toen ik nog niet zwanger was. Dus maar even afwachten of het weer weg gaat.
dat is wel mooi mee genomen charity
hopelijk blijft het bij beetje afscheiding
vandaag is kai weer goed gekeurd
80 cm en 11,370 kilo
zo verder even niks te melden
biebels fijn dat je huiswerk goed is.
heb denk ik even gemist maar wat voor opleiding doe je?
Dames, het duimen heeft geholpen hoor! Alles was goed!
Er is ook bloedgeprikt, nu even afwachten wat daar uit komt, maar met mijn baarmoeder en eierstokken was alles prima. Geen afwijkingen te zien met de uitwendige echo. Ben echt zo opgelucht!
Thanx voor jullie medeleven, echt lief!
Nu effe Babyboom kijken en daarna nog effe op KoK!
Zo ben ik ook nog even vandaag erg druk :?
om 17.15 kwam een makelaar ons huis bekijken en daarna moesten we om 19:00 bij de hypotheker zijn.
erg veel gehaast makelaar ging pas om 18:00 ff snel eten maken, en daarna al weer om 18:45 in de auto voor de volgende afspraak :?
Komen we daar aan is de hypotheker onze afspraak vergeten staan we daar voor niets en een collega maar stellig vol houden dat het echt niet kon want hij werkt nooit op donderdagavond.
Gelukkig hadden we zwart op wit dat er weldegelijk een afspraak was.
Maar goed is wel even flink balen
Biebels: Ons huis kost 199.5000 en dan zit je 10 a 15 minuten rijden van de zee af.
Prijs valt wel mee hier omdat het (nog) niet echte een toeristiese badplaats is.
Ga je kijken bij Bergen of Egmond aan zee dan betaal je je echt scheel :shock: dat is niet te betalen.
Wij willen wat groter gaan wonen en vriend lief wil graag een garage aan het huis en die kunnen we helaas niet bij bouwen.
We gaan eerst lekker op vakantie en dan gaat het huis in de verkoop.
Volgens de makelaar zal het niet lang te koop staan, dus laten we hopen dat hij gelijk heeft
Morgen ochtend ga ik dan eindelijk testen, heb nog steeds geen ongi verschijnsellen al wordt mijn afscheiding wel wat meer.
Maar morgen weten we meer, ik hoop voor de eerste keer dat mijn voorgevoel ongelijk heeft
111 wat fijn dat de echo goed is !!!
marisca Fijn dat op het CB alles goed is gegaan.
Ik ga naar bed ben met mijn moeder en Charity gaan winkelen voor Charity 2 paar schoentjes gekocht bij Bristol nu 2de paar gratis dus 2 paar voor 15 euro.
2 buikbanden voor mij een vestje en een truitje.
Wat speelgoed voor het konijn en natuurlijk speelgoed voor Charity
Ik ben kapot slaap lekker
dragon Ik duim voor je voor een positieve test morgen.
Wat vervelend zeg dat die makelaarde afspraak was vergeten heb je je daarvoor gehaast zeg.
En nu ga ik echt mijn bed in vriendlief heeft een BBQ van het werk zal wel laat worden is al vanaf 16.00 uur weg.
Dragon: ik kan me die hectiek nog wel herinneren; makelaar, hypotheker… we hebben ons toen rot-gerend van de één naar de ander! (bij ons moest het in 2 weken allemaal geregeld worden).
Ons huis kostte ons trouwens 135.000, maar was wel helemaal kaal. De prijzen verschillen dus erg
En morgen de grote testdag! Je hebt er nu zo naar toe geleefd, nu MOET hij wel positief zijn. Ik denk aan je morgen!
Charity: lekker, even iedereen verwennen! Wel lastig dat je buikpijn hebt… hopenlijk is het snel over!
Marisca: ik doe een opleiding Remedial Teaching Fijn dat Kai weer goedgekeurd is! (bij die naam moet ik altijd denken aan een sprookje, over de ijskoningin en de jongen die een hagelsteen in z’n oog kreeg :inlove: )
Ik ben nog steeds superchagrijnig, en Leonie werkt ook niet echt mee :twisted: Het weer trouwens ook niet, waar blijft die zomer? Ik wil met mijn verjaardag eigenlijk wel bbq-en!!
charity
heerlijk geshopt dus
biebels ja dat sprookje ken ik heb ik ook zelf gespeelt met mijn toneel vereniging de naam komt niet helemaal daar vandaan maar toen ik hoorde dat we dat sprookje gingen spelen (mijn laaste) had ik wel zoiets mmmm dat is vast niet zomaar
en wat wel grappig is het meisje in het sprookje heet Gerda en zo heet mijn moeder.
dragon speend die huizen kopen en verkopen
en natuurlijk straks
ik heb morgen druk progamma als ik uit bed kom maar ga wel even kijken wat de uitslag is
moet zeggen dat ik er een goed gevoel bij heb maar ja alleen daaraan heb je niks een posi test dat moet je hebben