Ah :hug: :hug:
Misschien is het juist wel een goed teken dat je je nu anders voelt??
Ik hoop zo voor je dat het raak is.
Dat is het hem ik voel helemaal niets, behalve een heel naar en rusteloos voor gevoel dat er ook niets is??
Snap er zelf ook niets van want ben normaal altijd erg positief en ben vrij nuchter in dit soort dingen. (met het idee het komt van zelf wel)
Maar waarom het juist nu anders voelt? Echt geen idee
Het voorgevoel blijft om een een of andere manier bij me knagen…
Dragon, meid, komt vast omdat je veel hoop hebt gekregen doordat je je ei hebt gespot. Daarmee is alvast een grote stap voorwaarts gezet en dan neemt je gevoel een loopje met je. Wat jij nu voelt hebben wij ook hoor elke keer als de NOD weer in zicht komt. Ik in ieder geval wel (wat dacht je van a.s. donderdag, met die echo in het zkh?).
ICL, hihi, ik weet niet wat je bedoelt… :liar: :mrgreen:
Courgette…volgens mij vind ik het wel lekker, maar maak ik het niet zo snel klaar op de een of andere manier. Ben meer een vleeseter, maar nu we aan het proberen zijn zwanger te worden proberen we ook echt dagelijks een flinke portie groente binnen te krijgen. Lukt aardig moet ik zeggen.
Hallo dames,
zonnige groetjes uit een warm Mallorca :mrgreen:
even in een internetcafeetje en kon me toch niet inhouden even te spieken hier. Weer 2 zwangere erbij !! Gefeliciteerd :thumbup: . Hopelijk hier ooksnel een positieve test :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: we hebben ons best gedaan :oops:
@anke jeetje wat schrikken zeg, ik heb zondag nog met andre gebeld en toen was alleen eryk niet lekker. Bel je zaterdag als ik thuis ben wel.
tot snel dames dan neem ik ook de tijd om even rustig terug te lezen (stelletje tiepmiepen, haha )
PS: Ayla vind het geweldig hier!!! :dance:
Whahaha, Baukz, dat is echt op-en-top verslaafd aan KOK :lol: Gelukkig heb jij in ieder geval mooi weer… hier wil het nog niet echt lukken :?
Dragon: oei, wat duurt wachten dan lang hè… en wat nemen je gevoelens dan een loopje met je. Been there, done that… Deze maand ben ik gelukkig een stuk rustiger, maar ik weet dus hoe je je voelt! Wel sterk hoor dat je kunt wachten tot vrijdag! (of ga je toch stiekem eerder testen )
Pupke: bedankt voor het recept, dat ga ik eens proberen! :thumbup:
Moosje: leuk zo’n T-shirt! Ik maak er denk ikéén met ZUS erop, kijken hoe snel het kwartje dan valt :mrgreen:
Ik heb gisteren alvast mijn verjaardagscadeau gekregen van Johan: een nieuwe laptop! :inlove: Het is een super-breedbeeld-laptop, echt heel mooi!! Zó handig, een vriend met een eigen bedrijf :lol:
Dragon: Nog een beetje kunnen slapen vannacht? Het kan dit keer ook gewoon zijn dat je zo onrustig in je lijf zit, omdat er gewoon van alles bezig is!! Ik hoop dat dat het is en niet wat jij denkt
Baukz: Haha kon je het niet laten om even te spieken…en ons meteen even jaloers maken op dat mooie weer daar!!! Kan je niet wat meenemen van het weekend als je terugkomt??? Nou geniet er nog even van!!
Biebels: Dat is nog eens een leuk kado :dance: Wanneer ben je jarig??
Courgette is aan mij ook niet uitbesteed…vind het echt vies!!! Maar ja wieweet veranderd dat tijdens de zwangerschap…maar verwacht het niet!! :sick:
Tot nu toe verder geen bloeding gehad sinds gisteravond…dus hoop dat het daar bij blijft!!
@Biebels wrote:
Moosje: leuk zo’n T-shirt! Ik maak er denk ikéén met ZUS erop, kijken hoe snel het kwartje dan valt :mrgreen:
Biebels....... moet je inmiddels ons iets meedelen dan???? :pray:
Dragon, nog twee nachtjes slapen.
Inderdaad logisch dat je er toch meer mee bezig bent nu.
Je zult je onbewust wel afvragen of het niet heel toevallig is geweest dat je op de gok een positieve ovutest had en het misschien betekent dat je zwanger bent. Ik hoop voor je op een positief resultaat!!
Ellen, gelukkig is het bij die paar druppels van gisterenavond gebleven.
Biebels, een laptop… GAAF. Kun je lekker door het hele huis kok-ken :lol:
Aagje Baukz, leuk dat je ons even komt begroeten vanaf je vakantiebestemming. En neem inderdaad maar wat van dat mooie weer mee deze kant op 8)
Jensie, succes vandaag :thumbup:
@Pitje27 wrote:
@ellen84 wrote:
Hier vanmiddag bij het afvegen licht roze bloed aan wc papier, het was heel weinig. Hoop dat geen voorteken is van meer bloedHeeft iemand anders hier ervaring mee??
Heb hier wel ervaring mee.
Zou het even in de gaten houden meid… kan nog vanalles zijn.
Heb je voor de rest ergens last van?
dat hoeft echt helemaal niks te betekenen bloed verlies kan de hele zwangerschap voor komen zolang je geen krampen hebt en het niet veel en donkerrood is maakt het niet uit dat zal je VK ook zeggen je kan wel een echo vragen als het blijft.
Het kan een wondje aan je baarmoeder zijn het kan zijn dat het vruchtje zich is aant vastzetten aan de baarmoederwand.het kan ook gewoon een klein wondje zijn binnen in je vagina.
@Dragon, ik voelde de laatste dagen voor het testen ook niks hoor. En ook nu merk ik weinig, behalve af en toe voel ik heel licht mijn baarmoeder. Het hoeft dus helemaal niks te betekenen dat je niks merkt.
Je hebt in ieder geval je ei gespot. En mocht het deze keer niet raak zijn dan geeft het denk ik toch een fijn gevoel dat je wel een eisprong hebt. Voor de volgende rondes heb je er denk ik dan al meer vertrouwen in.
We zijn allemaal nog zo kort bezig, het is super als het bij sommige van ons zo snel raak is (bij ons dus) maar dat voelt toch echt wel als een wonder.
Mijn moeder zei het gister ook nog tegen me dat het heel bijzonder is als het zo snel raak is.
Het is jammer als het nu nog niet lukt maar nieuwe ronde nieuwe kansen.
En een uitspraak die wij laatst hoorde: Oefenen baart baby’s!
Dus hup aan het oefenen slaan als het deze keer niet raak is.
IK hoop dat je het nog een beetje volhoudt tot vrijdag. Ik durfde de laatste dagen voor mijn NOD nauwelijk naar de wc.
Volgens mij word ik ongesteld dames… Geeft niets hoor, ik had me nergens op vastgepind, maar ergens toch jammer… Nóg een maand wachten!
Dank jullie wel voor jullie begrip en lieve woorden :-*
Ik viel gisteren pas rond 3.30 in slaap :? en om 6:45 ging me wekker weer dus ben nu behoorlijk uitgeteld.
Volgens mijn vriend ben ik de laatste paar dagen echt niet te genieten :shock: maar gelukkig duurdt het niet al te lang meer.
En nee ik wil niet eerder testen dan vrijdag, dus ik probeer het gewoon nog even vol tehouden.
Zelf ik wordt nu gek inmiddels gek van me zelf, dus ook ik ben blij als het vrijdag is zal toch een hoop rust geven.
(vriend lief stelde al voor om voor de zekerheid te wachten tot maandag :shock: )
Dat ik mijn ei heb gespot geeft zeker een heeeeel erg goed gevoel, daar zijn we dan ook heel erg blij mee hoor.
Gelukkig moet ik vanavond ook werken en heb ik een beetje afleiding.
Morgen komt er een makkelaar in huis dit ons huis gaat taxeren ook dat is erg spannend, ben erg benieuwd.
Daarna meteen naar de hypotheker :? (vindt ik altijd zulke saaie gesprekken)
En van het weekend gaan we de slaapkamer behangen dus we zijn hier nog wel even lekker druk met van alles
Dragon: Als je zo bezig bent is het ook zo vrijdag!! Waarom wil je vriend het uitstellen tot maandag???
En heb je vanochtend gewerkt en nu vanavond weer??? Of begrijp ik dat verkeerd??
Ja hij wil voor al zekerheid wachten tot maandag hij denkt dat het beter is voor mijn hormoon hoogte
Ja klopt heb vandaag tot 15.00 gewerkt en moet zometeen ook weer aan het werk
Als ik straks terug kom zal ik het wel proberen uit te leggen
(nee heb geen 2 apparte banen )
biebelsa balen jo hopelijk de volgende ronde beter nieuws
wel lekker dat je nu even tijd voor je zelf hebt.
dragon ik blijf voor je duimen dat je vrijdag positief test.
baukz moet jij niet gewoon vakantie vieren.
ank gelukkig gaat het weer wat beter met mees.
hier druk met werken en klussen op zolder vandaar weinig te zien hier.
ben verder met de regelmaat misselijk maar nog wel vol te houden moet er ook niet te veel aan denken word het ook erger van.
@Ellen: Ik werk sinds 26 juni als particulier verpleegkundige voor een bedrijf.
Wat inhoud dat ik wordt in gezet op verschillende projecten en daarna ook mijn eigen clienten krijg max 25 km rondom mijn woonplaats.
Dat houd in: injecteren, leren injecteren, wondverzorging, infuusen, infuusen inbrengen, monitoren, evaluaties etc…
Dat doe ik allemaal bij de mensen tehuis of zelf vanuit huis.
Voor de grote projecten wordt je meestal ergens geplaatst en werk je vanuit daar.
Heel erg leuk werk met ontzettend veel afwisseling, en het belangrijkste ik mag zelf mijn werktijden en dagen bepaalen.
Je mag ook projecten en/of clienten weigeren als je vindt dat het zo druk genoeg hebt.
De mensen die ik vanavond moest prikken waren waarnemingen, dat houd in dat hun vaste verpleegkundige er niet is en het tijdelijk van haar overneem.
Ik ben dus “alrount” verpleegkundige en per project krijg ik een bijscholing.
Binnen kort krijg ik een officiele bijscholing van het Leids Univesitair medische centrum
Staat natuurlijk altjid leuk op je CV
Zo dat is dus even in het heeeeeeeel erg kort wat ik allemaal uitspook
@Marisca: Ook druk aan de klus begrijp ik:-)
Hier ook, we moesten al 2 jaar 1 wandje behangen :oops: (soort plinten verhaal zeg maar) en dat hebben we gisteren eindelijk gedaan.
Vriendlief kreeg meteen inspiratie en heeft maar meteen onze slaapkamer helemaal gestript om die ook opnieuw te gaan behangen.
Ons huis gaan we verkopen, dus dan moet het natuurlijk wel netjes tonen
Iemand nog intresse in een 1gezinswoning vlak bij de zee ?? :mrgreen:
Ha meiden,
Drago, succes met wachten meid! Tis inderdaad zo lastig…ik tel ook al de dagen af. Maar ik trek het niet tot mijn nod hoor dus ga zeker al eerder testen hihi.
Hier gaat het wat minder…vanmorgen kreeg ik ineens een golf misselijkheid over mij heen. Ren naar de wc maar niets gelukkig.
Vanmiddag weer gehad. Kan mij niet voorstellen dat je een week voor je nod al misselijk kan zijn door een zwangerschap dus ga daar niet van uit. Misschien een virusje opkomst ofzo.
Ook mijn darmen werken niet mee. Heb weer vreselijke obsipatie… heb vanavond lactulose genomen waarna ik net een uur op het toilet heb gezeten…krampen niet normaal…heb gewoon zitten puffen kon wel janken…maar goed ben wel weer iets kwijt.
Ik hoop maar zo dat ik hier voor een goed doel last van heb…pfff toen ik aan de pil was had ik hier lang niet zo’n last van. Dit is weer voor het eerst…ben er overigens wel bekend mee hoor heb een spastische darm…
Nou goed verder eigenlijk weinig te melden hier. Fijne avond!!!
Hier ook iemand met darm problemen :?
Het Movicolon gehad dat vind ik echt :sick: daarna Lactulose ook dat vond ik :sick: en het hielp niet echt
Nu heb ik via mijn internist een heel goed middel gekregen dat nog niet zo lang op de markt is.
Het wordt steeds vaker door artsen voor geschreven.
Het heet Regulan en lijkt een beetje op de Movicolon alleen is dit vele male beter te behappen en het werkt bij mij ook beter.
Het is poeder en je mag het overal in oplossen.
Je hebt het in 2 smaken lemon en sinasappel.
Ik maak altijd wat zoete limonade aan en doe het er dan door heen je proeft niets!
Ik heb wel eens geprobeerd om de movicolon in de vla te mengen maar dat werdt letter water :sick:
Je kan het volgens mij ook zonder recept bij de apotheek ophalen, misschien is het het proberen waard??
@dragon wrote:
Vriendlief kreeg meteen inspiratie en heeft maar meteen onze slaapkamer helemaal gestript om die ook opnieuw te gaan behangen.
Oooh dragon, wat heerlijk een man die ineens van doorpakken weet.... heeft ie nog tijd over?? :D Bij ons moet ook nog heel veel gedaan worden.
@Smurf78 wrote:
Hier gaat het wat minder...vanmorgen kreeg ik ineens een golf misselijkheid over mij heen. Ren naar de wc maar niets gelukkig.
Vanmiddag weer gehad. Kan mij niet voorstellen dat je een week voor je nod al misselijk kan zijn door een zwangerschap dus ga daar niet van uit. Misschien een virusje opkomst ofzo.
Kan best hoor Smurf, had ik bij de zwangerschap van mijn dochter ook en ook deze keer had ik ruim een week voor mijn nod al voortdurend dat ik misselijk was. Kan natuurlijk ook komen doordat je weer last van obstipatie hebt.... maar ook dat kan dus weer het gevolg van een zwangerschap zijn heh!!
Nee je krijgt hem niet :naughty: eerst moet meneer hier alles maar eens aan kant maken.
We wonen hier nu al 3 jr en note bene het huis gaat in de verkoop en meneer krijgt ineens weer klus zin (had liever dat hij zin in wat anders had gehad :mrgreen: )