Mei-stoppers 2008 deel 3: al 10 zwangeren!!!

@anke:

Ahh vandaar, eigenlijk ook heel dom van mij kon ook in banner zien dat je voor de 3e gaat.

nou geef de moed niet op, profiteer van die hormonen, ik ben zelf zwanger geworden toen onze meid 7,5/8 mnd was dus ik zou zeggen klussen maar…

Onze meid is vandaag precies 10 mnd

En wij hebben er ook een tijdje overgedaan om zwanger te worden en hadden bij deze zoiets van ach we zien wel waar het schip strandt, we zijn 4-6 toevallig bij de gyn geweest om zwanger te worden van de 2e maar toen was het (achteraf gezien) al niet meer nodig.

Maar ik ben het levende bewijs dat het dus snel kan gaan (had ik zelf NOOIT gedacht) en trouwens waarom zou het niet lukken,

a) je lichaam zit vol hormonen

b) je lichaam weet wat het is om zwanger te worden

c) jij bent nog maar 30 dat het kan allemaal nog.

Nog ideeën waar ik op internet leuke verhuiskaarten kan maken??

Ik stel de vraag hier ook nog maar even :mrgreen:
Tips zijn welkom!

Sproetje ik heb deze gevonden:

http://www.fotokaarten-print.nl/?gclid=CMOxjLuHwpQCFQpPQgodID3jTg

succes!

:-* jen

Bedankt voor het meezoeken :thumbup:

Ik ga vanavond op mijn gemak even kijken.

Ga jij trouwens op je nod al testen??

Die echo’s zijn mooi!! Ik wil ook… Al zal er op dit moment niet veel te zien zijn… Ik moet nog een afspraak maken bij de vk… Ik weet niet meer wanneer ik dat de vorige keer heb gedaan :think: .

Mijn cakejes zijn gelukt ik ben een bak won der hihi !!

Ik moest er 200g boter bij doen maar heb geen weegschaal en 30 ml melk maar mijn maatbeker begint bij 100ml dus heb maar gegokt maar ze zijn lekker !!!

Moosje ik heb bij ruim 5 weken gebeld, maar maakt op zich niet zo heel veel uit wanneer je belt, je hoort van zelf wanneer je mag komen!!

Charity: Het klinkt erg leker :lol:

Hier vanmiddag bij het afvegen licht roze bloed aan wc papier, het was heel weinig. Hoop dat geen voorteken is van meer bloed :pray: Heeft iemand anders hier ervaring mee??

Mmm lekker. Ik ga zo ook een taartje bakken. Ik heb een courgette overschot uit mijn tuin dus dat wordt een zoet courgette-taartje, lijkt op een soort kruidcake.

Ik heb net alleen met mijn moeder gegeten. En ik kon me natuurlijk weer niet inhouden. Toen we het over zwanger worden hadden en hoe spannend het is of het raak is, werd ik helemaal emotioneel en heb ik maar gezegd dat het al raak is. Ik dacht dat ze het anders al wel aan me zou zien, ik werd zo emotioneel. :cry:

Mijn moeder ook helemaal in tranen natuurlijk, ze kon het niet geloven…Ze had niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn. Ze stond helemaal perplex…

In haar tijd moest je 3 maanden wachten voordat je met je plasje naar de dokter ging en je wist of het raak was. Nu heb ik natuurlijk al heel snel posititef getest, ze wist niet dat dat al zo snel kon.

Helemaal leuk dus, mijn vader is nu een weekje weg voor zijn werk maar als hij terug is wil ik het hem ook vertellen. En dan zal de rest(alleen ouders en onze broer en zus) ook wel snel volgen.

Aan de ene kant had ik het nog even geheim willen houden aan de andere kant is het ook wel fijn als de naasten familie het weet.

Ik zie mijn moeder ook zo vaak dat ze het anders wel aan me zou zien.

Hebben de andere zwangeren al iets aan de omgeving verteld?

Wat mij betreft kunnen jullie de echo’s hier gewoon blijven posten hoor, hoort er toch bij vind ik. Tuurlijk vind ik het wel jammer dat ik er nog geen heb, maar dat komt vanzelf wel goed - daar ga ik vanuit!!!

Je leeft toch met elkaar mee, en weet wanneer iemand voor een echo gaat, dus die moet hier dan ook worden geplaatst en niet in het showforum. Maar da’s mijn mening :mrgreen:

Biebels, ik hoop voor je dat de :evil: wegblijven en helemaal niet meer komen! Ga in ieder geval weer voor je duimen!

Charity, lekker!!! Matthijs is tegenwoordig aan de kwarktaart, moet ook wel zeggen dat ie ze lekker maakt. Maar heb er nu steeds zoveel van gehad (doorsnee van 20cm en daar dan 1/8 van :sick: ) dat ik even niet meer hoef. Ventje blij, hij de rest! :mrgreen:

Jensie, spannend joh, zo’n eerste werkdag. Bereid je maar vast voor dat je helemaal afgedraaid zult zijn als je weer thuiskomt morgen. De eerste week en zeker de eerste dag doe je zoveel indrukken op! Ik weet zeker dat alles goed gaat meid en vergeet niet dat fouten maken niet erg is hoor. Niemand verwacht meteen van je dat het foutloos gaat, dus dat moet je zelf ook niet doen.

@Pupke wrote:

Mmm lekker. Ik ga zo ook een taartje bakken. Ik heb een courgette overschot uit mijn tuin dus dat wordt een zoet courgette-taartje, lijkt op een soort kruidcake.

Oehhhh, receptje? :drool: De courgettes moeten hier nog komen, maar mijn ouders hebben er heel veel in de tuin. Lijkt me lekker!

@ellen84 wrote:

Hier vanmiddag bij het afvegen licht roze bloed aan wc papier, het was heel weinig. Hoop dat geen voorteken is van meer bloed :pray: Heeft iemand anders hier ervaring mee??

Heb hier wel ervaring mee.

Zou het even in de gaten houden meid… kan nog vanalles zijn.

Heb je voor de rest ergens last van?

http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?rq=courgettetaart&id=246298

Stond in een oude AH. Ik heb elk jaar een courgette overschot dus ik spaar courgette recepten.

Vandaag ook weer pasta gegeten met gegrilde courgette.

We eten de hele zomer courgette tot het onze neus uitkomt. En dan de hele winter geen courgette tot we het weer uit de tuin hebben.

Ik maak er ook altijd pickles van, ken je dat? Dan maak ik het in tot een soort augurken. Heerlijk bij de boerenkool (eten we stiekem toch courgette in de winter). Wel een werkje, maar ik ben gek op dat soort dingen maken.

Charity, lekker!!! Matthijs is tegenwoordig aan de kwarktaart, moet ook wel zeggen dat ie ze lekker maakt. Maar heb er nu steeds zoveel van gehad (doorsnee van 20cm en daar dan 1/8 van :sick: ) dat ik even niet meer hoef. Ventje blij, hij de rest! :mrgreen:

Ooooh 111/Maris, dat verklaard een hoop :lol:

@ellen84 wrote:

Heb daar ook ervaring mee. Wat Pitje27 echter zegt, het kan heel veel betekenen. Als het je echter niet lekker zit, neem dan gewoon contact op met de vk of de gyn. Beter één keer teveel en je bent gerust gesteld dan ongerust blijven. :hug:

Heeft iemand nog leuke idee om ouders/schoonouders/broers, schoonzussen etc. het nieuws te vertellen.

het is de 2e…

Ideeen zijn welkom

@jensie; vroeg naar bed vanavond dan ben je morgen fris en fruitig. Heel veel succes :thumbup:

Gelukkig gaat het ook wat beter met Elynn dan ga je toch met een fijner gevoel weg

@mandala; gelukkig dat alles goed is :inlove: mooie foto

@biebels; hoop ook dat de :twisted: :twisted: wegblijven, we blijven :thumbup: :thumbdown:

@pupke; ik had het gelijk tegen familie verteld toen ik het had ontdekt. Ben ook een echt familiemens en een ontzettend moederskindje :oops: dus dat kon ik echt niet voor me houden.

@ellen; heb geen ervaring met een beetje bloed. Goed in de gaten houden en anders gewoon even de dokter of vk bellen, voor de geruststelling.

@charity; wij maken ook weleens muffins of cake of boterkoek en appeltaart, heerlijk en als het goed is gelukt ben ik altijd trots op mezelf, hihihi

Hier verder weinig te melden. Vandaag gewerkt en net de was gedaan en de bedden verschoond. Ja, moet ook gebeuren.

Ik ben ook iemand die het niet voor me kan houden dat ik zwanger ben. Dus mijn ouders, schoonouders en schoonzus weet het nu. Morgen krijgen mijn broers het te horen. Vrienden mogen het ook wel weten… Ik ben ook van mening dat mocht hetmis gaan, ik ook veel beter steun kan zoeken bij vrienden en fam. mijn ooms en tantes krijgen het later te horen, als mijn vader zich stil kan houden…

Ik heb een t-shirt besteld bij simplycolors, op de voorkant staat: Binnenkort ben ik niet meer in mijn… op de achterkant staat een afbeelding van een eendje…

Die courget recepjes zijn niets voor mij, ik walg van courget :sick:

@Pitje: enige tijd geleden heb ik hier eens een topic over geopend.

Dit waren de reactie’s misschien zit er ook wat voor jou tussen.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2791443#2791443

Die courget recepjes zijn niets voor mij, ik walg van courget Misselijk

Wie weet ben je er straks gek op, je smaak kan heel erg veranderen als je zwanger bent.
En ach, courgette kan je op zoveel verschillende manieren klaarmaken. Het is heel neutraal van smaak. Soep, grillen, wokken, taart, vullen etc. Mij verveelt het niet snel, vindt het wel een uitdaging om er steeds weer iets nieuws mee te doen.
In de taart die nu in de over staat proef je eigenlijk niet meer dat er courgette in zit. Het wordt gewoon een lekkere kruidcake.

Maarre, ik ben dus niet de enige die het zo snel aan haar mams vertelt. Ja, ik vind ook wel dat mocht het misgaan dat ik het fijn vind als ik het ook bij mijn ouders kwijt kan. Mijn schoonouders zie ik niet zo gek vaak dus voor mij zou dat niet snel hoeven, maar dat is aan mijn vriend.

@ Ellen84. Volgens mij hoeft het niet gelijk iets ergs te betekenen. Even in de gaten houden. :pray: Ik hoop dat het goed blijft gaan.

Ik probeer lekker te slapen maar op een een of andere manier wil dat maar niet lukken…

Ben echt dood moe, maar gewoon ontzettend rusteloos.

Om eerlijk te bekennen ben ik een beetje zenuwachtig voor vrijdag :oops:

vraag me niet waarom maar heb er gewoon helemaal geen goed gevoel over, over de aankomende test.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik dit nooit eerder heb gehad.

Normaal slaap ik prima en maal ik helemaal niet om dit soort dingen, had er in mijn vorige cyclus ook geen last van, maar waarom nu wel, ik heb echt geen idee?? :think:

stom eigenlijk he :oops:

Weet ook niet zo goed wat jullie met deze informatie moeten hoor, maar wilde het gewoon even kwijt aangezien vriendlief nachtdienst heeft en ik dus alleen slaap :frowning: