Hier mijn echo heeft even geduurd we waren de camera kwijt.
@charity; wat fijn dat jullie de nieuwe auto al konden halen. En??? Rijdt hij lekker? Wat voor auto is het?
Wij hebben sinds 4 maanden ook een nieuwe auto. Iig al ter voorbereiding op gezinsuitbreiding. Het is een Mitsubishi Spacestar. Echt een superauto.
@Sproetje; wat lekker zeg dat je nu over bent en al kan inruimen. Ik zou ook graag willen verhuizen, maar eerst moet ons huis verkocht worden.
@ellen; de bank ligt heerlijk hoor en helemaal gister zo na het fietsen.
Het was vandaag echt heerlijk strandweer hè. Lekker hoor.
@jensie; gelukkig een goeie uitslag vandaag :dance:
Vervelend hè die waterpokken. Ik vond die mentholpoeder wel goed en ik had bij de apotheek een bepaalde melk gehaald die vroeger werd gebruikt. Weet alleen niet meer hoe het heet. Die was iig wel goed.
@ICL; wat vervelend zeg voor Arno. Hopen dat de antibiotica goed aanslaat en hij er snel weer vanaf is.
Nieuwe meubels zijn idd heerlijk. Alleen nou wil ik alles wel weer veranderen. Er moet wel een nieuwe salontafel komen, want die staat er niet echt goed bij.
@dragon; het was de route die Leontien van Moorsel fietste om te trainen. Over een dijk en door weilanden heen. Vanuit Rotterdam naar Gouda en Bergambacht en zo weer terug. Het was wel heeeeeeeel gezellig.
Wat betreft het testen. Kan me voorstellen dat je je in moet houden om niet te testen, maar ik zou toch nog even wachten.
Zielig hè die prikken bij beestjes.
@Anke; jeeeeetje…wat moeten jullie geschrokken zijn zeg met Mees. Hebben jullie hier medicijnen voor gekregen?
@smurf; we wilden eerst ook nog wachten met een nieuwe bank, maar die oude ging slijten en toen kwam er een gaatje in, dus toen moesten we wel, maar dat vind helemaal niet erg hoor, hou namelijk nogal van kopen, hihihi
Hopen dat het nu idd stabiel blijft bij Yuri. Hoe oud is hij nu?
@pitje; het was idd heel erg gezellig. Volgend jaar gaan we denk ik de 35 km doen. Niet omdat het te lang was, maar toen wij aankwamen stopte het feest dus dat was erg jammer.
Verder net terug van het sporten. Het ging wel goed alleen aan het einde had ik echt hele moeie benen. Toen ik thuiskwam ging vriendlief naar bed, hij voelt zich niet lekker. Zoë is ook al een paar dagen heel erg verkouden en 's nachts veel aan het hoesten. Hoop niet dat ik ook ziek ga worden.
Wauw, Charity… ben echt jaloers op je echo :mrgreen: (maar uiteraard wel blij voor jou!!) Hoe rijdt de auto?
Sorry het is wel een erg lang bericht geworden :oops:
Wow charity wat mooi zeg en het is goed te zien :dance: :dance: :dance:
De auto rijd heerlijk !!
Het is een donker grijze BWM 4 deurs ook gekocht met oog op gezins uitbreiding .
Lekker veel ruimte achterin en in de kofferbak.
Wij zijn blij !!!
@zonnetje01 wrote:
Sorry het is wel een erg lang bericht geworden :oops:
Wow charity wat mooi zeg en het is goed te zien :dance: :dance: :dance:
Jah he vond ik ook en dat met 9 weken. links is het hoofdje rechts het kontje en waar de pijl staat is het hartje !!!
Die echo is meer dan duidelijke :mrgreen:
En lekker he zo’n grote auto.
Wij hebben onlangs ook een maar een grotere auto gekocht, we zijn van een Renault Clio en zijn over gaan op een VolksWagen transporter (T4) :oops: Vond het in het begin dood eng om mee in te rijden maar zou nu niet meer anders willen
Alles past er met gemak en vriendlief kan nu niet meer met de smoes aan komen dat ik niet te veel mag meenemen omdat het niet in de auto zou passen :eh:
@dragon wrote:
Die echo is meer dan duidelijke :mrgreen:
En lekker he zo’n grote auto.
Wij hebben onlangs ook een maar een grotere auto gekocht, we zijn van een Renault Clio en zijn over gaan op een VolksWagen transporter (T4) :oops: Vond het in het begin dood eng om mee in te rijden maar zou nu niet meer anders willen
Alles past er met gemak en vriendlief kan nu niet meer met de smoes aan komen dat ik niet te veel mag meenemen omdat het niet in de auto zou passen :eh:
Mijn vriend wil graag een station maar dat wil ik niet die krijg ik op mijn werk nooit ingeparkeerd :oops: we hebben z’n mini pakeerplaats eigenlijk gewoon een zandplaats waar we voor betalen en daar moeten een bepaald aantal auto’s op passen omdat die er natuurlijk voor betalen. Als het echt druk ik kwam ik met golf er niet eens kwijt dus laat staan een station.
Mooie echo Charity! Kan niet missen hoor, die grote pinda is meer dan duidelijk :mrgreen:
Zonnetje, 65 km fietsen! Pffff…ik neem mijn petje voor je af!
Sproetje, jij laat er geen gras over groeien joh met verhuizen! Moeten jullie veel doen of valt het mee? Wanneer blijven jullie er voor het eerst slapen? Ik vind dat altijd zo spannend, zo’n eerste nacht. Al die vreemde geluiden waar je aan moet wennen… Ik slaap ook altijd heel diep, en als ik dan zo’n eerste week wakker wordt duurt het altijd effe voordat ik ook al weer weet waar ik ben :oops:
@Biebels: zat in ene te bedenken dat jou NOD toch gisteren was???
hoe staat het er voor??? :mrgreen:
@Mandala: Veel succes vandaag bij de VK en je eerste echo :mrgreen: spannend!!
@dragon wrote:
@Mandala: Veel succes vandaag bij de VK en je eerste echo :mrgreen: spannend!!
Dank je! Beetje kriebels hier…en errug ongeduldig!!!
Gisteren mijn NOD ja, maar dat was volgens een berekening van 28 dagen. Ik heb natuurlijk geen flauw idee hoe lang deze cyclus gaat duren, vorige was meer dan 40 dagen. Dus hoe gaat het… goed hoor :mrgreen: Ik voel niets bijzonders, dus we wachten af…
Mandala: veel plezier bij de VK vandaag! :dance:
Charity: leuk, een nieuwe auto!! Én een mooie echo, kan niet op :inlove:
Ingrid: :hug: kan me voorstellen dat zo’n mooie echo dubbele gevoelens boven brengt
Veel verder kan ik niet teruglezen, maar kan me nog herinneren dat iemand vroeg wat voor studie ik doe. Ik volg een opleiding Remedial Teaching. Hoe leg ik dat nou uit :think: zeg maar: extra hulp bieden aan kinderen die met de gewone leerstof niet mee kunnen komen. Het is een tweejarige opleiding, en ik heb er nu een jaar op zitten. Maar ik moest al mijn huiswerk nog inleveren (van het hele jaar :oops: ), en heb gisteren de helft gedaan :dance: . Leonie is weer bij de oppas, dus vandaag de andere helft (of in ieder geval een gedeelte). Ook wil ik vandaag naar de kapper, zal eens kijken of ik een foto van mijn bos stro kan krijgen :mrgreen:
JA!!! een kloppend hartje!
Alles okay…aantal weken klopt ook!
Heerlijke bevestiging!
Mandala, gefeliciteerd met de goede echo! :dance:
Dat zal inderdaad wel een heerlijke bevestiging zijn.
Biebels, lekker dat je even met je huiswerk aan de slag kunt.
Voor het weer hoef je het vandaag ook niet te laten.
En als beloning naar de kapper, lekker vooruitzicht
Wel lastig inschatten wanneer je nou eens een testje ertegen aan kunt gooien :think:
Dragon en Ellen, wij wonen ook dichtbij de kust. Ik ben er in de zomer niet zoveel te vinden. Ik vind het juist wel lekker om in het voor- of najaar over het strand te lopen. Liggen bakken is ook niet aan mij besteed 8)
111, het is inderdaad even wennen met de nieuwe geluiden van het huis. Vooral als je boven bent en dan opeens beneden iets hoort.
In dit geval was het de brievenbus die vrij stroef gaat waar iets doorheen werd gegooid. En met slapen heb ik totaal geen moeite. Ben wat dat betreft redelijk snel gewend (mag ook wel na verhuizing nr. 14 )
Qua dubbele gevoelens omtrent echo’s is het misschien een idee om ze in ons sf te plaatsen.
Sandra, ik kan me voorstellen dat je even wilde wachten met nr. 2
Wel zielig altijd als die kleintjes iets mankeert.
Anke, jij zult dus ook behoorlijk geschrokken zijn.
En Moosje, het is geen fijne manier van aandacht vragen…pfff!
Mijn broer kon dat vroeger ook zo goed, zich zo opwinden dat hij helemaal benauwd werd van het niet ademen… (nadat mijn vader een emmer water in zijn gezicht heeft gegooid was het overigens wel over, maar dat schijnt tegenwoordig niet meer te mogen, ha ha :shifty: )
Ben weer weg!
Leuk die Echo’s!!! Zien er goed uit. Lijkt me heel bijzonder om te zien dat er echt iets groeit daarbinnen. Ik heb nu helemaal geen zwangerschapsverschijnselen dus het is nog steeds een vreemd idee dat er iets groeit binnen in me. Maar een echo duurt bij nog wel heel wat weekjes.
Ik ben nu nog aan het kijken bij welke verloskundige praktijk ik me zal aanmelden. Er zijn er hier 2 en ik heb geen idee of ik voor een grote praktijk of een kleinere (met 4 vk’s) zou kiezen. :think:
Biebels, succes met studeren vandaag. Testen blijft bij jou dus nog spannend.
Sproetje, fijn een nieuw huis! Genoeg extra kamers voor gezinsuitbreiding :lol:
Mandala gefeliciteerd met je echo !! :inlove: :inlove:
Biebels wat lekker dat je nu dus eindelijk wat tijd voor jezelf en je huiswerk hebt.
Jensie suer dat de uitslag goed is !!!
Ik ben cakejes aant bakken met Charity ze staan nu in de oven ik hoop dat ze lukken is de eerste keer dat ik het probeer.
Cakejes met in het midden chocolade ben benieuwd !!
Leuk al die echo-foto’s. Moet wel eerlijk bekennen een klein beetje jaloers te zijn. Gun het natuurlijk ieder ander van harte, maar zou zelf ook errug graag willen :mrgreen: .
Ik ben inderdaad flink wat grijze haren rijker (en had er al genoeg volgens mijn hubbie!), maar gelukkig gaat het al veel beter met Mees. Hij heeft gisterenochtend waarschijnlijk ook meteen het hoogtepunt gehad. Inmiddels bromt hij nog volop, maar kan wel gewoon ademhalen.
Pitje27, we gaan inderdaad al heel vlot voor de tweede/derde. Dat komt (de meeste weten dat al, maar de nieuwelingen nog niet), omdat ik dacht geen kinderen te kunnen krijgen. Vandaar ook onze adoptiezoon. Vorig jaar zomer bleek ik ineens en geheel onverwacht zwanger te zijn. Nu willen we na deze zwangerschap profiteren van de hormonen in mijn lijf, maar ben een beetje bang dat die kans nu voorbij is.
We gebruiken dus gewoon geen voorbehoedsmiddelen en hopen dat het snel weer raak mag zijn .
Hoe oud is jouw oudste nu (kon ik niet in je banner zien)?
Anke
Wauw mandala super!! :inlove: :inlove:
Anke fijn dat het weer wat beter gaat met Mees!!
Gelukkig gaat het met Elynn ook weer wat beter, de pokjes zitten er nog wel in volle glorie, maar ze heeft er gelukkig niet meer zo veel last van. Gisteren is ze de hele dag door weer haar vrolijke zelf geweest :inlove: en vanmorgen idem. Nadat ze ziek zijn geweest is het altijd een nog grotere zegen om ze daarna weer te zien lachen!! :mrgreen:
Ik ben zelf vanmorgen naar de tandarts geweest, hij heeft weer een paar gaatjes gevuld en flink gepolijst. Ze zijn nu echt een stukje witter!! 8) hihi
De laatste dag voordat ik ga werken, echt vreemd is dat na 4 jaar thuisgezeten te hebben… Ik heb er wel zin in hoor, het is alleen wel erg spannend allemaal…
:-* Jen
Jensie, fijn dat Elynn zo goed opknapt. Ennu succes en veel plezier morgen.
Anke
Wow mooie echo’s :inlove: Oh ik wil de kleine ook zo graag zien :lol: ,maar ja nog even 3 weken geduld…dan is het zover!!
Volgende keer reageer ik weer even op iedereen hoor, ik ben erg moe namelijk. Zus, moeder en neefjes zijn hele dag geweest, dus nu even languit op de bank!!