Bedankt voor de felicitaties!!
Ja Dragon inderdaad met zijn drieen teruggekomen van vakantie, super he!!
Ik vind het nog wel een beetje eng, hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Het is nog zo onwerkelijk.
Hoop dat jij ook goed nieuws krijgt aan het eind van de week. Ik heb nu ook helemaal geen zwangerschapsverschijnselen meer dus ik vond het doodeng om te testen vanochtend. Ik voel alleen dat er iets op mijn blaas drukt en ik moet om de haverklap plassen maar dat heb ik ook altijd als ik ongi ben.
Net bij mijn schoonmoeder gegeten. Vraagt mijn zwager gewoon recht op de man af of ik al zwanger ben. Dat vraagt hij al 3 jaar lang dus ik was op de vraag voorbereid. Ik zei gewoon wat gekscherend terug dat ik hem wel bel als ik er hulp bij nodig heb. Allemaal goed dus, lachen en ik heb niet hoeven liegen.
Vraagt mijn schoonmoeder daarna heel direct of we al wel bezig zijn. :shock: :shock: Ehh Nee, heb ik toen maar gemompeld en gezegd dat mijn vriend nog steeds niet wil. :liar:
Ik wilde eigenlijk niet liegen maar nu al zeggen dat het raak is vind ik wat vroeg. Vriendjelief stond natuurlijk net buiten en heeft het allemaal niet meegekregen. Hoop dat ze er een beetje ingetrapt zijn. :roll:
Het ging net zo goed, helemaal geen opmerkingen dat ik geen wijn dronk, en dan krijg je dit.
Hoi iedereen,
Pupke en Moosje gefeliciteerd !!! :dance: :dance:
Sandra welkom!!! Leuk, we kunnen haast op dezelfde dag gaan testen! (tenminste als jij ook op je nod al test?)
voor ons!! :mrgreen:
pfff wat is er weer veel geschreven :shock: kheb maar 2 dagen niet gepost en alweer 3 blz erbij!
Gisteren een heel leuk dagje gehad, met een vriendin naar de zwarte markt in Beverwijk geweest en naar de dappermarkt in Amsterdam. Trolleys mee en gaan met die banaan :mrgreen: (die trolleys zaten op het eind vd dag helemaal tsjokvol :lol: ) was echt heel gezellig maar ook erg vermoeiend. Helemaal als je je bedenkt dat Bas de avond daarvoor nog 40,3 graden koorts had!! Is gelukkig maar 1 avondje geweest, de dag daarna was de koorts weer helemaal gezakt… echt vaag… En bij ons kleine meiske zijn de waterpokjes nu toch echt doorgezet Ze heeft er pas vanaf gisteren echt wat last van, we proberen de jeuk maar wat te verminderen met een zemelenbad en mentholgel…
En ik moet woensdag beginnen met de training voor het werk, kben blij dat het niet vandaag was, nu heb ik nog een paar daagjes de tijd.
kmoet nu gauw gaan, Bas heeft weer gesprek met de uroloog in het zkh en ik wil er graag weer bij zijn…
:-* Jen
Zoooo… even een weekend niet hier… en twee zwangeren erbij :dance:
Moosje en Pupke gefeliciteerd! super!!
En Sandra, welkom hier.
Wij zijn verhuisd en ik heb vandaag nog lekker een dagje vrij om wat dingetjes op orde te maken. Maar we hebben inmiddels ook internet, dus uiteraard gelijk even ons topic checken.
Hier twee dagen afleiding gehad. Was ook wel fijn, want ook ik voel weer van die steekjes die ik de vorige keer ook voelde. Wat aan de vroege kant, dus ik verdenk mijn lichaam er ernstig van mij een beetje voor de gek te willen houden. Dus ik ga daar maar niet in mee…
Duurt nog 1,5 week.
Pitje, lekker dat je snel nog een keer voor een echo mag komen.
Nou, ik ga me in de kleren hijsen. Er is nog genoeg te doen hier.
Hallo meiden,
Jeetje…alweer een deel 3.
Ben even niet zo actief geweest, maar dat hadden jullie wel door
Pupke en Moosje; :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd!!!
Smurf; welkom hopen dat het snel raak is.
Een dikke :hug: voor iedereen die het nodig heeft of heeft gehad.
Gister de 65 km gefietst met Leontiens Ride. Pffffff, het was erg gezellig, maar ook erg vermoeiend. Vandaag voel ik me ook echt gaar en heb hele zware benen. Ach ja, vanavond er maar even uitsporten. Gister alleen nog maar op de (nieuwe) bank gelegen.
Ja ja…nieuwe bank. Die hebben we afgelopen zaterdag gekocht en konden hem gelijk meenemen. Het is wel een witte dus eeeeeeeeeerg besmettelijk.
Nou ga proberen alles een beetje bij te lezen.
:-*
Smurf: Welkom…schrijf gezellig mee!!!
Charity: Dat was een lange nacht/dag voor je vriend!! En vandaag misschien de nieuwe auto ophalen, leuk!!! Zelfde soort als wat julle eerst hadden gezien??
Biebels: Gelukkig gaat het weer wat beter met zijn oog…hoop dat je nu wat tijd voor jezelf kan vinden zo aan het einde van je vakantie!
Dragon: Ik hoop echt dat jij ook goed bericht krijgt eind van de week, zal hard voor je :thumbup: :thumbdown:
En Naduah is wel zwanger…die bloeding was waarschijnlijk een tweede kindje…daarna niks meer van haar gehoord! Dus weet niet hoe het er nu voor staat…
Pupke: Haha leuke opmerkingen weer, maar je hebt je er goed uitgepraat!! Zal je altijd zien dat er nu extra opmerkingen komen…
Jensie: Dus dat was wel een gezellig dagje uit!! Hoe was het in het ziekenhuis??
Sproetje: Lekker zeg in je nieuwe huis!
Zonnetje: Zo sportief hoor 65km fietsen…kan me wel voorstellen dat het gezellig is geweest!! Nu lekker languit uitrusten op je nieuwe bank…kan je meteen even testen of ie lekker ligt!!
Ef melden dat Bas weer goede uitslagen had, nu hoeft hij nog maar 1 keer in de 3 maanden op controle te komen :dance:
ik ga mijn lief klein waterpokje maar eens ophalen van het kdv… kheb echt zin om haar weer te zien :inlove:
:-* jen
Jensie: Dat is een goed bericht!!! :dance: En gelukkig ook niet meer z vaak terugkomen!!
Ahhh… de waterpokken…
Hopelijk valt het een beetje mee met de jeuk
Net nog even met dozen heen en weer gereden, maar ik wist niet dat het zo warm zou worden… pfff 8)
Straks de keukenspulletjes maar eens een bestemming geven!
En dan vanavond eindelijk voor het eerst koken.
Gisteren iets makkelijks in de oven opgewarmd. Het wordt steeds echter, ha ha :lol:
:dance: WE GAAN OM 4 UUR ONZE NIEUWE AUTO HALEN :dance:
hij is goedgekeurd hebben net het telefoontje gehad !!!
jensie, lekker dat het beter/goed gaat. Een hele zorg minder lijkt mij. En die waterpokjes, daar komt de kleine meid gelukkig wel weer overheen. 't Is alleen even vervelend nu. Geniet nog ff van de vrije dagen.
zonnetje01: Fijn is dat heh, nieuwe meubels. Is meestal gelijk zo’n ander gezicht.
Charity: Super dat de auto is goedgekeurd zeg! Laat je mannetje lekker nog ff uitrusten en dan… heerlijk nieuwe auto ophalen!!
Lekker Sproetje, eindelijk in je nieuwe huisje! Geniet ervan.
Smurf78/Sandra, welkom!
Biebels, fijn dat het weer wat beter met het oog van je mannetje gaat. Een zieke thuis is niet fijn.
Arno is afgelopen donderdag ook wat ziek geworden. Het begon met wat leek op een griepje. Afgelopen weekend kreeg hij echter ook enorm pijn in zijn keel. Vanmorgen dus maar eens naar de ha geweest. Blijkt hij een bacteriele keelontsteking te hebben, waar ook zijn tandvlees door ontstoken is. Nu mag 'ie fijn 7 dagen 3 x daags antibiotica slikken. En nou maar hopen dat ie zich snel weer beter voelt .
@Charity: wat heerlijk een nieuwe auto! En dat jullie er veel plezier mee mogen hebben
@Smurf: Zag dat ik jou had overgeslagen maar ook van mijn kant van harte welkom
@Jensie: Wat heerlijk zo’n uitslag! zo’n dag kan niet meer stuk
En de bazaar en dappermarkt op een dag gedaan??? Dat vind ik echt dapper van je, mij zou dat niet gelukt zijn
@Zonnetje: 65km fietsen pfff wat een end… op een speciale fiets, of is het een “huis, tuin en keuken” fiets route??
Hier beginnen er in eens behoorlijk wat kriebels op te komen, moet me echt heeeeeeeel erg inhouden om niet te gaan testen. :wall:
Waarom weet ik ook niet, want tijdens mijn vorige cyclus had ik hier geen last van :think:
Weten jullie trouwens welke zwangerschapstesten je voor je NOD kan gebruiken, en die je in de winkel kan kopen??? :oops: ?(dus geen internet)
Wie, wat, waar??? Alweer één zwanger?
Pupke GEFELICITEERD!! :dance: :dance:
Smurf welkom op de lijst. Ook ik heb afgelopen december mijn 30ste verjaardag gevierd, maar omdat ik op dat moment zwanger was had ik er helemaal geen moeite mee. Voor de zwangerschap zag ik als een berg op tegen deze verjaardag :silenced: .
Charity fijn dat de auto is goedgekeurd. Veel plezier met jullie nieuwe ride.
Hier was het vanmorgen even flinke paniek. Mees leek geen lucht te kunnen krijgen. Om 5.00 dus met het hele gezin in de auto naar de huisartsenpost geraced! Hij blijkt pseudo-kroep te hebben. Na zo’n nacht twijfel ik wel een beetje of mijn hart nog een kindje aankan :oops: .
Anke
Anke wat schrikken zeg met Mees! Gelukkig dat jullie er snel mee bij de huisartsenpost waren! pffffff…
Charity geniet van je nieuwe auto!
Dragon ik testte 3 dagen voor mijn NOD positief met Kruidvat, en CB digital, maar je weet denk ik zelf ook wel, dat er altijd een risico aanzit om zo vroeg te testen…(alhoewel ik heel goed begrijp waarom je het wil!) Suc6 met wachten, en anders alvast suc6 met testen!
Jensie fijn dat de uitslagen beter zijn en de controles een langere tussentijd gaan krijgen! En die waterpokken…zo zielig! Beterschap met de kleine meid, en ik hoop dat ze er niet teveel littekens aan overhoudt.
Verder kan ik nu ff niet teruglezen, ben net wakker van mijn middagdut. Ga toch maar ff aan de strijk en straks eten maken!
haha ja dat weet ik heel goed, en was ook eigenlijk niet van plan om al te gaan testen hoor (al kost het veel moeite ) was alleen nieuwsschierig of je ze ook in de winkel had voor het geval dat ik het echt niet meer hielt.
Maar ben er al achter gekomen dat zowel, kruitvat als etos alleen testen heeft vanaf je NOD tot later
De Hema heeft niet eens ZWT?!? Had eigenlijk wel verwacht dat je ze daar ook zou kunnen vinden, ik bedoel als je zelfs kant en klaar maaltijden verkoopt…
Anke, wat schrikken!! Dat is erg akelig… Juul doet ook af en toe net als of hij stikt, want dan weet hij zeker dat mam als gek de kamer op komt gerent. Anders laat mama hem gewoon huilen… :roll:
Anke: Jeetje dat was even schrikken met die kleine mees!!
Charity: Geniet van jullie auto!!
Hier vanmiddag nog even lekker naar het strans geweest, stond wel aardig wat wind, maar als je gewoon bleef liggen was het erg lekker!
Dank jullie wel voor het welkom 8)
Vandaag lekker een dagje gewerkt. Had geen afspraken staan dus kon eens lekker alles bijwerken. Heerlijk!
@Jensie: succes met de waterpokken bij je dochtertje. Die jeuk die ze hebben is zo zielig…ik vond niets echt goed helpen toen Yuri ze had. Op menthol poeder na dan. Beterschap voor de kleine meid!
@charity: veel plezier met jullie nieuwe auto
@zonnetje01: leuk een nieuwe bank! Wit, jullie durven wel Onze bank is ook nodig aan vervanging toe maar we wachten nog wel even. Toen Yuri klein was heeft hij er dagelijks overheen gespuugd :roll: wil niet weten hoe de binnenkant eruit ziet :silenced:
@dragon: sterkte met wachten…ik kan mij ook nooit in houden om te testen hoor…
@Anke, tjee dat is schrikken geweest. Hoop maar dat het bij deze ene keer blijft :hug: Weet helaas alles van benauwdheid af…
Yuri loopt bij de ka en loopt al vanaf dat hij 3 mnd oud is met luchtwegproblemen rond…Hij gebruikt flixotide en ventolin. Afgelopen twee weken had hij 2 benauwdheidsaanvallen. Gelukkig hebben we het nu weer gehad…Hopelijk blijft het even stabiel hier
Verder heeft hij een gecombineerde voedselallergie voor soya, ei en melk. Dus heeft hij een speciaal dieet. Officieel moet tarwe er ook uit maar vanwege zijn genetisch aanleg voor coeliaki blijft hij hiermee wel belast.
Zo zijn jullie gelijk op de hoogte van Yuri als ik er ooit eens over mocht schrijven :mrgreen: :roll:
Omdat hij zo vaak ziek was en niet doorsliep tot 3 mnd geleden (en nog steeds niet alle nachten… :? )hebben wij een tweede vooruit geschoven. Nu hij stabieler is durven we het aan…
Nou fijne avond allemaal!
@Anke: Jeetje dat moet inderdaad erg angstig zijn geweest!! gelukkig dat het nu weer beter gaat.
@Ellen: Heerlijk he het strand, ik ben er bijna dagelijks wel te vinden, heerlijk lekker uitwaaien.
Maar om op het strand zelf te liggen daar heb ik geen gedult voor
Op het teras bij een strandtent zitten daar heb ik natuurlijk geduult voor :mrgreen:
@Smurf: Jeetje dat is niet niets, Maar moet zeggen dat het lijkt als of mijn moeder hier over mij schrijft
Ik had precies het zelfde als hij nu heeft, gelukkig ben ik er nu groten deels over heen gegroeit.
Maar kan me de benauwdheid nog erg goed herrineren, even als de vele uitprobeer pogingen van mijn moeder vanwege mijn allergieen.
Volgens mij wordt het wel wat “makkelijker” nu alles steeds meer en beter op de verpakkingen wordt aangegeven of heb ik dat mis??
Net even met onze 2 knijnen naar de dierenarts geweest voor de entigen.
Zij gaan tijdens onze vakantie naar een konijnen hotel en dan moeten ze minimaal 2 wkn van te voren worden geent (eigenlijk zo ie zo elk jaar)
Maar kijk er altijd tegen op want veel konijnen gaan echt gil en dat is echt een vreselijk gehoor,krijg er altijd tranen van.
dus blij dat we dat weer gehad hebben.
So even een paar dagen niet gekeken en meteen weer heel wat pagina’s om te lezen…
@Pupke en Moosje: GEFELICITEERD… het gaat snel hier.
@ellen: echo was niet zo duidelijk, ik ben al blij dat er zelf iets kan uithalen laat staan dat jullie iets kunnen zien, maar nog 1.5 wk en dan gaan we voor de vlg echo en is die beter dan hou ik jullie niet meer in spanning (maar de gyn zei dat ik toch ECHT zwanger ben, mocht ik daar aan twijfelen)
@Smurf: welkom in ons midden.
@zonnet: so hee jij bent sportief dat je zoveel km fiets, petje af…
is denk ik ook wel gezellig met zo’n hele club
@anke: jij bent weer een paar grijze haren rijker en een paar jaar ouder geworden in een paar uur tijd of niet? Hopenlijk herhaalt zich dit niet meer, maar daar gaan we gewoon vanuit. Gelukkig gaat het nu beter.
Ik zie trouwens dat jullie mees of nog een lekker klein hummeltje is.
Ik dacht dat ik de enige hier zo was die al zo vroeg bezig is voor een tweede.
Zeg dat anderen er niet zo veel van kunnen maken wil niet zeggen dat ik niets kan zien :mrgreen:
Gewoon plaatsen hoor die foto :mrgreen:
Ik ben gek op echo foto’s
Wij hadden op het werk een echo muur, met echo van 1 week tot een dag van de bevalling, geweldig omdat zo naast elkaar te zien.