Vandaag geen BBQ, maar gewoon spinazie, met aardappeltjes, stukje vlees en een eitje…
mijn huisarts had vorige week nadat de bloeduitslag er was zoiets van: misschien is dit hCG dan toch nog wel van de vorige zwangerschap, waarop ik zei: dat kan niet, want ik heb een negatieve test gehad en het was nog maar 39 en de testen werden donkerder (en CB test met 39 niet duidelijk positief). Nou ja… vandaag weet ik dus zeker dat het niet van de eerdere miskraam was…
@Pupke: manlief heeft het boek zelf gekocht, dus we moesten vooral erg hard lachen om het eerste hoofdstuk. Waarin Kluun de man aanspreekt: als je vrouw nog niet zwanger is: doe het niet!
Maar ik ben er niet zo bang voor hoor, dat hij niet meer wil. Kan wel zijn dat hij later spijt krijgt…als ik de echte zwangerschapsbuien krijg
he ik word nou toch wel een beetje ongeduldig voor volgende week :?
Nou ja afwachten maar
Begin nou toch een test voor mijn NOD te overwegen…
Nee nee, geduld is een schone zaak (hebben wij dat dan???)
:naughty: :naughty:
Ja hoor meid… wij hebben heeeeeeeeeeeel veel geduld :liar:
@ Marlous: Er zijn dames die al positief testen voor hun NOD. Kun je doen dus…maar het is ook jammer om teleurgesteld te worden. Voor de zekerheid zou ik wachten als ik jou was. Wel moeilijk om je er niet teveel mee bezig te houden.
Ik weet het…ik durfde voor mijn NOD gewoon niet meer naar de WC, was zo bang dat ik iets roods zou zien. Ook na een positieve test was ik nog elke bang op de wc.
@ICL. Spinazie…dat is dus echt iets wat ik niet lust. brrr
Nou ik ga weer verder de BBQ voorbereiden. Ben foccacia aan het bakken, dan nog lekker knoflooksausje maken en salade. :drool:
Ellen: fijn dat alles er goed uitzag op de echo! Lijkt mij toch ook wel een hele opluchting.
Wij hebben 14 augustus onze echo, nog een weekje wachten dus! Bij 1 van mijn vriendinnen bleek het hartje niet te kloppen toen ze voor een echo gingen dus ik vind het best wel spannend. Moet er steeds aan denken… Na de echo gaan we het ook aan de rest van de familie vertellen! Leuk, zeker nu de uitslag van de scan van mijn schoonzusje veel positiever is dan de artsen hadden verwacht. Waarschijnlijk is het hele probleem met een kleine operatie opgelost. Nu hebben wij niet zo’n dubbel gevoel als we 't gaan vertellen.
Pupke: geen bbq hier, schoonmama heeft pannekoeken gebakken en die neemt J. straks mee. Lekker makkelijk!! Komt me wel erg goed uit want ben nog steeds errug moe…
Anke: jammer van je negatieve test…
Marlous: ook van mij: welkom hier!! Enne…moeilijk he geduld hebben? Ik weet er alles van :oops: :oops:
De duivels zijn vanavond aangekomen helaas op naar de 4de ronde
Pupke: Wij hebben ook lekker ge-bbqt. We waren uitgenodigd bij mijn ouders. Ook mijn oom en tante met kids en me zus, zwager en me 2 neefjes waren er, dus erg gezellig ennnnn het goede moment om het iedereen te vertellen. Fotolijstje met de echo foto aan m’n moeder gegeven toen iedereen aan tafel zat!! Dus ze pakte het uit en keek en keek nog een keer en keek mij aan :shock: echt!!! Siem (zo heet mijn vader) kijk dan!! Haha erg blij allemaal…zo leuk die reacties allemaal…kunnen we het eindelijk delen!!
Ook me neefje van 5 gezegd je krijgt een nichtje of neefje. Reageerde toen niet echt, loopt ie later langs, zegt me ma nu heeft ellen een baby in haar buik, he zit het er al in dan??? haha, zo leuk. En toen ik weg ging zei ik tegen hem ik kom vrijdag nog even langs, oh leuk kan ik zien of je buik al dikker is, hahaha echt kinderlogica denk :think: wel lief :inlove:
Toen wilde we het vanavond ook meteen aan me schoonouders vertellen…ze waren alleen nergens te bekennen, nog rondjes gereden door het dorp, want ze waren lopende, maar nergens gezien…we hadden het zo graag ook meteen aan hun verteld, maar ja dat wordt nu morgen…dan moeten we weer bij hun bbq-en :lol:
Sorry voor het ego berichtje maar wilde het even vertellen aan jullie…ben gewoon super blij!!! Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker vakantie tot 1 september…ben er ook wel aan toe, heb nu zoveel gewerkt…de laatste reeks was 4 werken, 1 vrij, 6 werken, dus ik heb het verdiend he!!! :lol:
zo jullie hebben lekker geschreven!
Ellen gaaf dat het zo leuk was. Morgen op naar nog zo’n leuke meeting met je schoonouders!!!Leuk hoor!
Verder moet ik eerst bijlezen om te kunnen reageren maar heb er even geen zin in :roll:
Vandaag naar het Dolfinarium geweest. Super leuk, warm en mega druk…maar absoluut zeer geslaagd.
Nu aan het bijkomen.
Verder ben ik benieuwd of mijn ei vandaag is geweest. Desondanks merk ik dat ik er door mijn vakantie toch minder mee bezig ben. Heb ook bewust geen testen meer in huis zodat ik over een week ook niet in de verleiding kan komen. Hoop dat het een beetje helpt. Zit tenslotte alweer in ronde 5.
We wachten rustig af… :liar: voorzover mogelijk :mrgreen:
Ellen, wat heerlijk dat iedereen enthousiast was over jullie grote nieuws!
Ik hoop dat je schoonouders het ook zo leuk vinden!
Tamara, jammer dat je weer een ronde verder bent. Ach, je weet weer waar je aan toe bent zo he?
Hier nog alles rustig. Alleen pijnlijke tepels en vruchtbaar slijm wat goed benut wordt :mrgreen: Geen pijn in mn buik meer, niet meer misselijk en draaierig. Hopelijk is mijn lichaam dus uitge-ontpilt en heb ik nu de normale verschijnselen die bij een cyclus horen zonder dat ik op een verkeerd been gezet wordt. :mrgreen:
Ellen, leuk lijkt me dat om het GROTE nieuws te kunnen vertellen.
En vandaag gewoon lekker nog een keertje bij je schoonouders
Alleen zit een bbq er misschien niet in gelet op de weersverwachting.
Ik was gelukkig droog over op mijn werk en vanmiddag zie ik wel weer verder. De lucht begint wel errug donker te worden :roll:
Tamara, jammer meid. Hopelijk volgende ronde succes!!!
Marlous, ik denk dat iedereen zich het ongeduld wel kan voorstellen.
Zelf heb ik er gelukkig geen moeite mee om minstens tot mijn nod te wachten. En de vorige keer ging het bij 5,5 week mis, dus het zegt eigenlijk nog niet zoveel als je het al zo vroeg weet. Maargoed, bij de meesten gaat het natuurlijk gewoon goed en dan is het alleen maar leuk om het goede nieuws een paar daagjes eerder te weten
Dus we houden je in de gaten
111, het zou wel lekker zijn als je lichaam vanaf nu signalen uitzendt waar je op af kunt gaan. Ik zou vandaag mijn ei moeten hebben, maar heb 'm nog niet gevoeld. Ik ben benieuwd!
Smurf, ik ben nu ook best druk en het is wel fijn om een beetje afleiding te hebben. Zo let je er toch iets minder op. En jouw cyclus is ook nog eens een week korter
he meiden
hier alles goed
ellen wat fijn dat het nieuws leuk ontvangen is.
jammer dat je schoonouders niet thuis waren nou ja vanavond weer leuk nieuws te vertellen.
tamara helaas weer een volgende ronde.
voor de andere duim ik natuurlijk dat het deze ronde nog raak is.
Hoi meiden, ik heb al een hele tijd niet meer meegeschreven. Kom even goed nieuws melden…: ZWANGER! 9 april uitgerekend.
Gefeliciteerd voor de andere zwangeren,
en een heeeeeeleboel baby-vibes en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
voor de rest!!!
Groetjes,
Femke
GEFELICITEERD Femke!
Super zeg! Gefeliciteerd!!!
Stuur maar door die hormonen :mrgreen:
@Squirrel. Lekker pannekoeken! Ik schuif ook regelmatig aan bij mijn ouders waar het zaterdag altijd pannekoekendag is.
@Ellen. Het enthousiasme straalt van je verhaal af. Echt leuk om te lezen dat iedereen zo blij verrast is. Hoop dat je schoonouders ook zo leuk reageren.
@Tamara. Jammer, maar vol goede moed naar de volgende ronde.
@La Bruja. Gefeliciteerd!!! :thumbup:
Ik ben alleen maar erg moe vandaag…valt nog niet mee zo’n kindje bouwen. :?
Gelukkig kan ik zelf mijn tijd inplannen en het wat rustiger aan doen.
@Pupke wrote:
Ik ben alleen maar erg moe vandaag…valt nog niet mee zo’n kindje bouwen. :?
Gelukkig kan ik zelf mijn tijd inplannen en het wat rustiger aan doen.
Lekker aan toegeven Pupke… je bent niet voor niets zwanger :mrgreen:
La Bruja: Gefeliciteerd!! :dance: :dance:
Pupke: ik heb ook veel last van vermoeidheid… Vandaag al na een paar uurtjes weer naar huis gegaan, ik zat er helemaal doorheen! Valt niet mee, een nieuwe baan van 38 uur en zwanger zijn en een huis laten bouwen!! :? Gelukkig allemaal wel leuke dingen! Blijf morgen ook nog een dagje thuis om ff helemaal bij te komen.
Ellen: fijn dat iedereen zo enthousiast was! Nog een weekje wachten en dan mogen wij ook!
Hallo allemaal,
LaBruja Gefeliciteerd!!!
Ik ben net even de stad (Breda) in geweest. Het weer is hier niet al te best, maar ik heb het precies tussen de buien door gered. Mees vond het regenscherm ook reuze interessant en erg leuk om mee te spelen (heeft dan alleen niet zoveel nut meer :mrgreen: )
Ik kan echt niet meer in mijn oude kleding. Moeite doen om af te vallen kan ik echter ook niet opbrengen. (streng) Lijnen is niet al te best als je zwanger wilt worden en intensief sporten is voor mij ook niet weggelegd (deed af en toe eens wat, maar niet structureel). Eerlijk is eerlijk, nu ik probeer opnieuw zwanger te worden is de motivatie om af te vallen ver te zoeken!!
Afijn, ik heb dus eindelijk 2 leuke, goedzittende spijkerbroeken gevonden. Wat een opluchting. Verder heb ik ook nog wat shirtjes gekocht. De mode wordt weer wat langer, dus houden de shirtjes niet op bij de broekriem en vallen mooi over de (te) dikke buik.
Tot slot zijn de :twisted: :twisted: nog niet gearriveerd en krijg ik heel stiekum tegen beter weten in weer hoop.
Anke
LaBruja Gefeliciteerd meid!! Ik zag dat je je ook bij de april mama’s hebt aangemeld. Gezellig!
ICL Balen!!! Wat kan een lijf een mens toch voor de gek houden.
Pupke ik ben ook zo vreselijk moe, helaas kan ik mijn uren niet zelf plannen. Ik ga volgende week doorgeven dat ik zwanger ben misschien dat ik dan wat aangepast werk krijg :thumbup: :thumbdown: want zo hou ik het nooit 7 maanden vol
Ellen leuk he het vertellen aan de familie Wij hebben het afgelopen zondag op een bbq bij Anke thuis aan mijn ouders verteld. Ayla had een t-shirt aan met “Ayla wordt grote zus” toen mijn moeder haar jasje uitdeed was ze stomverbaasd :shock: :lol: Geniet van je vakantie
Tamara nieuwe ronde nieuwe kansen, ik zal voor je :thumbup: :thumbdown:
Anke fijn dat je wat leuks hebt gevonden in de stad (jij vind altijd iets leuks toch? :mrgreen: )