Mei-stoppers 2008 deel 3: al 10 zwangeren!!!

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo moe is.

Ik voel me echt heel sloom terwijl ik normaal helemaal niet zo ben.

Ik heb vanmiddag maar gerelaxed met een boek. Vriendlief wilde gelukkig koken dus dat scheelde weer.

Vanavond lekker Babyboom kijken op de bank en dan maar weer vroeg naar bed

Mijn vriend is pianist dus ik zei tegen hem dat ik nu vast die pianovingers aan het bouwen ben. De vingers worden in week 7/8 gevormd. En aangezien die pianovingers heel complex zijn qua motoriek en vorm ben ik daar vast zo moe van. :lol:

Ik heb eindelijk het idee dat mijn misselijkheid langzaam afneemt en dat ik weer wat beter naar de wc kan.

Vandaag hebben ze het plsafond in de nieuwe kamer van Charity gemaakt kunnen we de stucadoor bellen voor alle twee de kinderkamers te komen doen. Heeft me veel te lang geduurd.

Charity is gister lekker naar zee geweest met mijn ouders hebben we lekker een rust dag gehad hadden we ook echt nodig.

Charity; zal je idd goed doen tijd voor jezelf. Lekker ook dat de kamers nu verbouwd kunnen worden.

Pupke; vervelend die moeheid maar geef je er gewoon aan over hoor!

En wie weet, hahahaha die pianovingers.

LaBruja; GEFELICITEERD!!!

Ellen; wat leuk dat iedereen zo reageerden, hhahahahah altijd spannend om te vertellen. En leuk hè kinderlogica :lol: :lol: :lol:

Tamara; jammer hoor. :hug:

Morgen naar een verjaardag van de dochter van een vriendin, die wordt 1 jaar. Zaterdag hebben we het kraamfeestje van mijn schoonzus alleen ik kan daar niet naartoe. Isa is een aantal keer terug geweest naar het ziekenhuis omdat het wondje op haar hoofd ging ontsteken. Het is nu 1 keer opengesneden en vandeweek heeft ze en minioperatie gehad en zit er een drain in haar hoofdje, :cry: Nou blijkt dat die ontsteking de bacterie streptokokken A is. Nou heb ik de dokter gebeld om te vragen of ik er dan heen kan maar hij raadde me af om te gaan. Er is ook een kindje dat komt en die heeft de 5e kinderziekte dus dat is voor mij allemaal te gevaarlijk. Ik weet nog niet of ik zwanger ben omdat ik nu weer in mijn wachtweken zit, maar het is dus niet verstandig.

Ik heb trouwens ook lactulose gekregen. pffffffffff ik kan soms 4 dagen niet naar de wc. Daar krijg ik echt pijn in mijn buik van.

@Baukz wrote:

ICL Balen!!! Wat kan een lijf een mens toch voor de gek houden.

Snap niet helemaal wat je daar mee bedoelt....Mijn lijf heeft mij helaas niet voor de gek gehouden :cry: :cry:

Charity, wat fijn dat je je weer ietsje beter begint te voelen. Vasthouden nu! :thumbup:

Dames, misschien zijn jullie wel extra moe door het weer? 't Is tenslotte erg warm en drukkend weer geweest, dus slapen zal ook wat minder gegaan zijn?

Zonnetje, wat jammer dat je niet kan meevieren…Maar we gaan ervan uit dat het voor een goed doel is, toch?

Ik ga morgen even een date maken voor een consult bij de ha. Ben zo’n 3 weken geleden bijna onderuit gegaan op een roltrap tijdens een niet zo’n slimme actie van mezelf :oops: en had daardoor een punt van die tree in mn scheen gekregen. Op zich niets vervelends, maar het is nu echt een grote diepe wond geworden die maar niet wil helen en het is ook erg gezwollen en rood erom heen. Lijkt wel alsof het open is gebarsten ofzo. Dus maar effe laten kijken, het duurt me te lang voordat het dicht is.

Hai!

111 dat klinkt niet lekker die wond. Goed dat je even naar de ha gaat misschien is het wel aan het ontsteken!

Charity, je klinkt iets opgewekter naar mijn idee. Fijn dat de kamer gereed gemaakt kunnen worden, heerlijk!

Enne die misselijkheid super dat het minder wordt :dance:

Zonnetje, balen dat je niet naar het feestje kan, maar inderdaad je wilt geen onnodige risico’s lopen nu. Tja ik zit ook aan de lactulose dagelijks inmiddels. Zonder kan ik niet naar de wc :? Zelfs met lactulose kan ik niet dagelijks…heb nu ook al weer 2 dagen vreselijke buikpijn. Gek wordt je ervan…JIj ook sterkte met die rotdarmen :hug:

Ga zo maar eens tukken. Yuri had weinig zin of is niet helemaal in zijn hum want we zijn tot half 11 bezig geweest vanavond voordat hij eindelijk sliep…

Morgen weer een klusdagje. Hopelijk krijgen we de slaapkamer deze week nog af. Kunnen we volgende week nog even relaxen voordat de vakantie er al weer op zit.

Welterusten!!!

By the way, volgens mij heb ik nog steeds mijn ei niet gehad. Temp was vanmorgen nog steeds 36.7. Ben benieuwd. Vorige maand was mijn eisprong ook later maar werd toch op dag 26 ongesteld. Dacht altijd dat je na 14 dgn pas ongi werd. Vage cyclus heb ik toch haha.

Goedemorgen!

Jawel de zon schijnt 8) Heerlijk!Nu duimen dat het zo blijft vandaag…

Zo Yuri werd om half 9 pas wakker maar ja wat wil je als je pas om half 11 slaapt :roll:

Hier volgens mij nog steeds geen eisprong, temp blijft laag :think:

Ga volgende maand indien nodig toch eens ovutesten kopen. Na mijn zwangerschap is mijn cyclus zo veranderd kan er geen peil meer op trekken kwa eisprong…

Ik ben dus niet de enige die deze week met zijn darmen te stellen heeft. Gisteren echt gelijk mijn joggingbroek aangedaan en verder weinig actie ondernomen. Het is nu nog steeds niet in orde, dus dat wordt al dag 4.

Maar ik gebruik er niks voor. Mijn moeder zei altijd: het komt vanzelf en het gaat vanzelf, dus dat heb ik een beetje overgenomen geloof ik :think:

Smurf, ik heb mijn ei ook nog niet gehad. Normaal precies op dag 15, dus ik ben erg benieuwd of ik vandaag nog wat voel. In ieder geval is je cyclus qua aantal dagen wel mooi stabiel.

femke gefeliciteerd.

pupke ik ken die moeheid hoor heb er ook best veel last van komt ook weinig uit mijn handen.

zonnetje veel plezier met het feestje

hier verder alles goed hebben gisteren onze nieuwe auto opgehaald dus we hebben nu een echt familie auto

zeg de hele tijd tegen man lief staat een grote auto op het pleintje ken jij hem :mrgreen: ow ja hij is van ons hihihihih

Gisteren werden we uitgenodigd door mijn schoonouders om uiteten te gaan. Dus daar was het leuke moment om het te vertellen. We hadden weer echo foto in fotolijstje gedaan, dus me schoonvader maakte het open, dus hij zit te kijken. Ja leuk een fotolijstje, moeten we maar een foto in doen he!! Me schoonmoeder ook kijken, ja inderdaad. Dus ik: Even goed kijken hoor!!! Me schoonmoeder bril op en beide te staren naar de foto…ohhhhh echt!!! Wat leuk!!! Helemaal verrast en blij…daarna ook nog aan zwager en schoonzus verteld en ook helemaal blij!!! Weer een erg leuke reactie dus…ook andere familieleden helemaal blij.

Mijn oma had ik 's avonds gebeld. Dus ik op een gegeven moment “U wordt weer overgroot oma”, oh ja van wie, zegt ze, haha, (ze is 84) maar me tante stond bij m’n oma, dus die zij al meteen nou oma denk eens na “ohhhh je bent zwanger”, haha het moest even doordringen. Maar ook helemaal blij!!

Zo dat was weer even een berichtje van mij, zal nu weer eens op de andere proberen te reageren…

Zonnetje: Jammer dat je niet naar het feest kan gaan…maar ja geen risico’s nemen he…

Labruja: Wat een leuk nieuws kwam je even melden…GEFELICITEERD!!!

Pupke: Die vermoeidheid is hier ook bekend…al 5 weken last van moet ik zeggen, heb dan wel heel veel gewerkt de laatste tijd, maar toch wel moeier als anders…en heb helemaal geen zin in het huishouden!! Zometeen toch maar even iets doen voordat we op vakantie gaan, hou er altijd wel van om in een schoon huis thuis te komen!!!

Charity: Gelukkig is het met de misselijkheid iets beter…hoop voor je dat het niet weer erger wordt!! En lekker dat de kamertjes worden gedaan!

Baukz: Bij jou dus ook erg leuke reacties!!! Leuk he om mensen zo blij te maken!!

Anke: Nog steeds geen :evil: te zien bij jou…ik ga voor

je :thumbup: :thumbdown:

Nou ik hoop dat ik iedereen heb gehad, sorry als ik iemand vergeten ben…

Morgenochtend vertrekken wij naar Italie…dus dan zal ik na 2 weken wel flink moeten bij lezen hier!! :lol: En ik hoop natuurlijk op allemaal positieve berichtjes!!

Aaaaw Ellen, wat zoet die reacties! :inlove:

Geweldig als je zulk goed kunt doen he?! Lijkt me ook helemaal geweldig!

Marisca, wat voor auto is het geworden? Leuk hoor!

Sproetje, die instelling ken ik…van mijzelf. Alleen heeft mij moeder mij bijgebracht dat het meestal wel overgaat voordat ik een jongetje word :mrgreen:

Alles is hier nog lekker rustig. Ga zo nog even lekker trainen. Heb weer een ontwerpje in mn hoofd dat er uit moet en gisteren had ik een klantje. Mooi binnen de tijd klaar en het is mooi geworden al zeg ik het zelf. Ben gegroeid!

TIJD VOOR EEN NIEUW DEELTJE!!!

Dus: haast je naar http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=60844&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Hallo lieve meisjes

Ik spring hier weer even binnen.

Heb woensdag getest maar helaas negatief. Voorlopig nog geen :evil: te bekennen maar ook geen krmapen of iets anders.

Ik heb ook geen idee hoe lang mijn cyclus is dus we zullen maar weer om de week testen en afwachten. Dus duimpjes draaien of extra hormoontjes altijd welkom.

Charity, fijn te lezen dat je je wat beter voelt. Lekker blijven spuien hier als dat oplucht.

Ellen en Baukz: altijd leuk om mensen blij te maken en al zeker met zo’n geweldig nieuws.

Ank, ook voor jouw wat extra :thumbup: :thumbdown: en :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Marisca, dus een grote bak op de inrit :thumbup:

En wat heb ik gemist: La Bruja zwanger :dance: :dance:

Voor alle ander zwanger meiden, klussen meiden, wachtende meiden :-*

Zo weer snel verder werken.

Groeten

Isle

STOP DE PERSEN!!!

HUP, naar het nieuwe deeltje!