Ik kijk het nooit, maar soms lees je weleens dat iemand iets op de rommelmarkt heeft gekocht of bij het grofvuil heeft weggehaald en het dan idd veel waard is.
Ik ben dus altijd bang bij bepaalde dingen of het toevallig veel waard is als ik het weggooi. Ik heb nog een paar oude spulletjes van mijn oma, maar ik gooi het toch niet weg, hihihi.
Ga nu maar ff de herhaling van babyboom kijken. Die heb ik nogsteeds niet gezien.
Ik volg het ook niet, maar als ik het voorbij zie komen dan kijk ik altijd even
Net een schilderij man gekocht voor een paar tientjes en was nu dus ruim 35000 waard :shock:
Ik ga maar eens driftig opzoek bij oma op zolder
Nou idd wie weet ligt er wel wat!!!
Net babyboom gezien. Echt zoooooo lief hè die babytjes. Je ziet dan wel dat het niet altijd vanzelf gaat. Echt triest.
Nou dragon. Ik duim voor je dat jullie met z’n drietjes terugkomen. En wat je zegt, dan nog 2 dagen en dan kan je testen. Dan ben je er misschien toch wat minder mee bezig en zijn die wachtweken zo om.
Moet eerlijk bekenen dat ik er sinds mijn menstruatie helemaal niet meer mee bezig ben geweest :oops:
We hebben ons nu gefocust op de vakantie en gaan heerlijk genieten en we zien het wel
dragon lekker vooruitzicht, vakantie in frankrijk. Is misschien een goede manier er niet teveel mee bezig zijn. Ik zie die caravan al wiebelen, sorry vind het grappig.
Zo ik lig weer in bed en kan niet slapen… Morgen wss stikkapot want ik hb mijn slaap tegenwoordig nodig
Hier is het ongelooflijk hard aan het regen.
Groeten
Isle
Dragon: Lekkere vakantie! En ik ken dat wel van dat huis schoonmaken. Toen wij weer terugkwamen van vakantie vond ik mijn huis zo brandschoon dat ik dacht dat mijn moeder bezig was geweest. Maar ik had het zelf gewoon zo netjes achtergelaten. :shock:
Veel plezier in de Dordogne, zijn wij ook wel eens geweest, is een mooie streek. Ja en ik hoop dat de grond nog vruchtbaar is voor je. Gewoon niet te veel mee bezig zijn en lekker genieten van de vakantie en elkaar. Dat hebben wij ook gedaan en het kwam helemaal goed. :mrgreen:
Ik heb geen ervaringen met caravans maar door een tentdoek heen hoor je ook alles dus zal het niet veel verschillen. :lol: :lol:
Dragon fijne vaantie meid !!
Ik ga vandaag bellen naar de huisarts ik word niet goed van mezelf en heb gister z’n ruzie gehad met mijn vriend dat ik bij mijn ouders heb geslapen. Hij begrijpt mij totaal niet en ik kan daar niet meer tegen.
Ik begrijp dat ik onredelijk ben en lastig maar ik verwacht iets meer begrip alleen weet ik zelf niet hoe. Ik houd dit niet vol ik kan niet blij zijn met mijn zwangerschap het liefst zou ik niet meer zwanger willen zijn het brengt me alleen een hoop gedoe en ruzie en een rot gevoel.
Dragon, fijne vakantie! Nog een paar uurtjes!!! :dance: :dance:
Isle, ik slaap ook slecht met dit weer. Maar wij zijn een lang weekend vrij geweest en ik heb gisteren eindelijk weer eens uit kunnen slapen
Charity, balen dat je je zo rot voelt. Sterkte! :-*
Ik begrijp dat ik onredelijk ben en lastig maar ik verwacht iets meer begrip alleen weet ik zelf niet hoe. Ik houd dit niet vol ik kan niet blij zijn met mijn zwangerschap het liefst zou ik niet meer zwanger willen zijn het brengt me alleen een hoop gedoe en ruzie en een rot gevoel.
Pff Charity ik vind dit wel rot om te lezen hoor. Ik ben blij dat ik zwanger ben en ik gun het iedereen van ons kluppie om het ook te worden. Ik kan me voorstellen dat het voor diegene die nog niet zwanger zijn niet leuk is om te lezen dat je niet zwanger meer wilt zijn. Ik word er in ieder geval een beetje verdrietig van.
Ik kan me voorstellen dat je je rot voelt dat je zo misselijk bent en dat er wat hormonen door je lijf heen gieren maar daar moet je je wel overheen zetten vind ik.
Twee volwassen mensen die bewust voor een kindje kiezen en die gelijk zwanger raken horen blij te zijn en te stralen, zeker als je frummel zo goed en gezond groeit.
Sorry, misschien kom ik wat hard over maar ik kan er niet zo goed tegen om al die negatieve berichten te lezen. Goed dat je hulp zoekt bij je huisarts, ik hoop dat hij je ook verder kan helpen.
Pupke, ik begrijp je reactie op hoe Sabrina zich voelt en er tegenaan kijkt. Je moet alleen niet vergeten, dat iedereen anders reageert op een zwangerschap en de hormonen en dat een volgende zwangerschap bij een vrouw heel anders kan zijn.
Zelf heb ik toen ik zwanger was van Nynke ook heel vaak gedacht: ik wil dit niet als dit zo blijft en dan mag het voor mij afgelopen zijn. Als je zo ziek en misselijk bent… dan kan het zo zijn dat je zo reageert en dat je een prenatale depressie krijgt.
Ik vind dat je hierover niet kan/mag oordelen en/of veroordelen en ik vind het alleen maar knap van Sabrina dat ze eerlijk voor haar gevoelens uitkomt en hulp zoekt!!
Hoewel ik het opzich wel een begrijpelijk reactie vind, begrijp me niet verkeerd.
Sabrina :hug: , het komt wel weer goed. Niet opgeven!
Zoals ik ook in het bericht zei vind ik het heel goed dat Sabrina hulp zoekt.
Ik kan er zelf alleen moeilijk tegen om zo’n negatieve reactie te lezen en ik kan me voorstellen dat het voor de andere die zo graag zwanger willen worden helemaal moeilijk is om te lezen.
Ik kom misschien bot over, is niet zo bedoeld.
Charity; goed dat je hulp gaat zoeken, want voorlopig duurt de zwangerschap nog 6 maanden en als je je al die tijd zo gaat voelen is dat zeker geen pretje. Ik hoop dat de arts er iets aan kan doen. Het is voor jou niet leuk dat je je zo voelt, maar voor je vriend ook zeker niet.
Het is idd wel moeilijk om dit te lezen. Ik zou zo graag zwanger willen zijn en tot nu toe is het elke keer een teleurstelling als mijn ongi er is. Ondanks dat kan ik het wel begrijpen en nogmaals ik hoop dat de dokter wat voor je heeft. Sterkte meis.
Vandaag is het toch nog redelijk weer gelukkig en ben net naar de hertjes geweest en de eendjes wezen voeren. Voor de rest eigenlijk niet zoveel fut voor dingen. Vanavond lekker sporten. Verder niks bijzonders.
Hier de laatste spullen in de auto aan het gooien, dan nog ff een hapje eten en wat slapen en dan gaan we eindelijk toch met vakantie 8)
Ik kan jullie gevoelens ook erg goed begrijpen en het is ook erg “pijnlijk” om te lezen als je zelf ook graag zwanger wilt worden.
Maar ik begrijp de gevoelens van Charity ook heel erg goed.
Mede uiteraard uit de praktijk, waar ik heel veel van de patienten tegen kwam en dan ook de omslag als ze eenmaal bevallen zijn.
Hormonen kunnen je heel gelukkig maken tijdens een zwangerschap of juist het hele uiterste.
Meid het doet mij echt al klinken als of je in een prenatale depresie bent belant.
Goed dat je hulpt zoekt en hopelijk krijg je ook goede hulp want dit is niet iets dat je meer in je eentje kan oplossen.
Je vriend begrijpt je waarschijnlijk echt wel, maar bedenk dat hij waarschijnlijk momenteel met een hopeloos gevoel rondt loopt.
Niets is in jou ogen goed genoeg en dat doet hem zeer zeker pijn.
Zorg dat je de juiste hulp krijgt zodat je er niet verder in glijd met alle andere ellende van dien.
Hoi dames…ik ben er weer eens :oops: Sorry moet echt elke dag werken, dus heb weinig tijd gehad om hier te kijken…moet nu nog iets van 7 pagina’s doorlezen, dus daar ga ik zo maar eens beginnen!! Nog 3 dagen werken en dan heb ik eindelijk vakantie!! :dance: Heb er echt zin in, we gaan vrijdag of zaterdag weg!!
Morgenochtend eerst nog even echo en dan van de week vertellen aan de opa’s en oma’s!! Ben zo benieuwd naar onze kleine frummel!! :inlove:
En ook benieuwd hoe iedereen gaat reageren. Van de week liep ik met me moeder en zus in de stad…dus we hadden het weer eens over baby’s want me ma zag kleertjes hangen…oh wat schattig allemaal!! Zegt ze neem gewoon zo’n mutsje mee als hint voor ferdy!! haha…heb het wel laten hangen, maar zat te twijfelen, maar ja wil dan het hele pakje, en dat valt misschien weer net te veel op, hihi!!Dus ben benieuwd naar haar reactie van de week!!
Nou ik ga even alles doorlezen…hoop dat ik er een beetje door kom,want moet zo ook aan het eten!! Jullie horen van mij!!
Zoooo…hier zit de vakantie er al op! Vrijdagavond teruggekomen en het hele weekend als een dweil op de bank gelegen…ik was zoooo moe! Vandaar ook nu pas weer een berichtje van moi. Geweldig om te lezen dat we er weer een paar zwangeren bij hebben. Gefeliciteerd allemaal!
En voor de rest blijf ik heeeel hard duimen!
Echt onmogelijk om alles terug te lezen van de laatste 3 weken, dus sorry dat ik niet op iedereen kan reageren!
Dragon: fijne vakantie!!!
Charity: echt klote dat je je zo rot voelt, die hormonen kunnen rare dingen met je doen. Goed dat je hulp zoekt… Sterkte!!
Dan nog ff ego:
Vanmiddag naar de vk geweest en verwijs gekregen voor de echo. Ga ik morgen ff bellen voor een afspraak. Spannend!!! Ws wel een paar dagen minder lang zwanger dan m’n banner aangeeft…maar ff afwachten.
De vakantie was super!! Wel bijna de hele tijd :sick: geweest en kan nog steeds geen vlees ruiken of zien…brrrr. Verder heel wat nachtelijke tripjes naar het toiletgebouw gemaakt :? Maar dat hebben we er allemaal graag voor over!!
Ik zal hier niet meer praten over wat en hoe ik me voel sorry als ik iemand heb gekwetst dat bedoelde ik niet zo .
Zo even alles doorgelezen…nu niet op iedereen reactie, want ondertussen staat het eten aan!!
Maar dragon ik wens jullie een hele prettige vakantie…en hopen op een terugkomst met z’n 3-en… Geniet ervan zou ik zeggen!!! En laat die caravan maar goed schudden :lol:
111: Dat zijn goede berichten van je vader!! Hoop dat hij nog een hele lange tijd bij jullie mag blijven!! Jammeer dat je test negatief waren, dan misschien toch een ongi gehad van 1 dag!!
ICL: :hug: Alweer fout, wat erg, heel veel sterkte :hug:
Charity: Ik snap dat je je zo voelt en goed dat je hulp zoekt, hoop dat je er wat aan zal hebben…en ik zou zeggen probeer toch niet al te veel ruzie te maken met je vriend, waarschijnlijk bergijpt hij je wel, maar kan hij niks goed zeggen in jou ogen. Probeer elkaar te steunen nu jij het zo moeilijk hebt en probeer het ook vanuit hem te bekijken. Bij je ma gan slapen zal de situatie niet beter op worden denk ik…
Had je bij je dochter ook zo last van depressie??
Sterkte in ieder geval…
Meiden hier gaat de laptop afgekoppelt worden en ik ga even te bed en dan kan ik er hopelijk een hele nacht tegen aan
Voor iedereen zwanger en niet zwanger veel succes voor de komende tijd!
Dat er weer mooie en goede echo’s voorbij mogen komen en uiteraard een heleboel zeer mooie testen :mrgreen:
Tot over 3 wkn
Au revoir en A bientôt
dragon fijne vakantie
charity meid het zit je ook gewoon niet mee met al die misselijkheid en die hormonen maakt het er niet beter op.
en als dan vriend lief net even niet reageerd zoals je zou willen dan kan ik me voorstellen dat je soms dingen zegt/denkt die je later weer terug zou willlen nemen.
ik zou zeggen gooi het eruit we zijn tenslotte ook een uitlaad klep voor elkaar.
pupke kan me heel goed voorstellen dat je een negatieve reactie niet leuk vind om te lezen. en zeker ook de dames die het heel graag willen maar waar het nog niet bij lukt.
maar het gevoel van iemand kun je nu eenmaal niet zo snel veranderen
en ik herken toevallig van charity veel van mijn vorige zwangerschap.
kon toen na 20 weken niet meer mijn werk als verpleekundige doen en deed alleen opnames van 10.00 tot 14.00 uur om dan dood op naar huis te gaan zitten wachten tot manlief thuis kwam zodat hij eten kon koken
kan je vertellen daar word je humeur niet beter van
en kan me herinneren dat ik toen ook wel eens tegen manlief zei o waarom zijn we hier aan begonnen(we hebben er bijna 2 jaar op moeten wachten voor dat we zwanger waren van kai)
dus kortom soms moet je gewoon even je humeur kwijt
verder hier alles goed ben veel moe maar ach
we zijn het nu een beetje tegen iedereen aan het vertellen ook omdat ik het vorige week moest vertellen op mijn werk ivm een patient die ik niet mocht verzorgen.
thuis erg druk geweest en manlief is er weer mmmmmmm
Charity, blijf gewoon je gevoelens maar spuien hoor :hug:
Ook ik (net als sommige anderen) vind het best lastig om te lezen dat je liever niet meer zwanger bent, maar ik ben niet vergeten hoe ik me heb gevoeld. Weet dat ik tegen iedereen die het maar wilde horen vertelde dat ik het verschrikkelijk vond om zwanger te zijn. Leuk is anders. Wel zei ik er altijd achteraan dat ik het voor de kleine volhield en dat hij dus maar flink door moest groeien. Ook mijn man heeft het zwaar te verduren gehad, maar dat waren vooral buien. Op de goede momenten hebben we daar heel goed over kunnen praten en dat was voor hem ook een geruststelling.
Ik hoop dat je gauw de juiste hulp krijgt en dat jullie er als gezin met z’n allen uitkomen.
Pupke, jouw reactie kan ik me ook heel erg goed voorstellen en ook jou staat het vrij om je mening te geven op de lijst. Ook ik verlang naar een zwangerschap en zoals gezegd vind ik het dan ook best lastig om te lezen dat een ander ervan baalt. :-*
Anke
PS Voor de zekerheid net nog een test gedaan (kon het niet laten), maar deze was zoals verwacht ook negatief . Nu nog wachten op de :twisted: :twisted: , zodat ik de nieuwe NOD kan uitrekenen. Ronde 4 alweer :?