Nou best ingewikkeld hoor. :mrgreen: Een innestelingsbloeding blijkt ineens een ongi te zijn geweest. :?
@Smurf. Lekker toch zo impulsief. Wij hebben laatst besloten dat we een muur zouden behangen in de kamer. 's Ochtends zou het nog iets met rood worden, 's avonds hadden we toch echt een zwart-grijs behang. :doh:
Maar de kamer is er wel van opgeknapt.
Hallo dames
Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel bijgelezen want ik liep weer een paar dagen achter :doh:
Hier lekker geslapen tot 09:00, heerlijk want we waren pas om 02:00 erin gekropen. Gelukkig werkte Kate mee en heeft ze netjes lang geslapen.
Voormiddag de keuken grondig onder handen genomen, koelkast uitgewassen en het vriezertje ontdooid. Dus het ziet er weer spik en span uit.
Namiddag naar het voetbal geweest, teamgenoten moesten spelen en ze hebbenmet 2-0 gewonnen . Kate heeft ze geamuseerd met het dochtertje van een vriendin. Britt is wel al bijna 5 jaar maar dat was geen probleem voor Kate.
Hier hebben we net frietjes gegeten :drool: maar weer te snel gegeten en dus buikpijn :doh:
Wat betreft de ongi, die is er tot nu toe nog niet dus hopen dat die wegblijft . Als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben zou ik vanaf gisteren kunnen testen Maar ik ga nog een paar dagen wachten, zou te zeer ontgoocheld zijn als ik negatief test.
Dus duimpjes zijn altijd welkom.
Sorry voor het ego bericht, maar beter dat dan geen bericht :mrgreen:
Groeten
Isle
@Anke wrote:
Pitje, kan me je zorgen voorstellen. weet wel dat je beeb nergens zo veilig is als in jouw buik. btw Heb je de rode hond al gehad? Anders vind ik de HA wel erg laconiek over die mogelijkheid.
Anke
Ik heb in 1980 geboren, dus in heb zowel de rode hond inenting en mazelen inenting gehad, gelukkig hoef ik mij daar geen zorgen over te maken (en de bof heb ik al gehad).
Het kan vanalles zijn, ze heeft nog steeds rode bulten op haar arm/nek en kin.
Ga er maar vanuit dat het gewoon een allergische reactie is (mezelf een beetje moed inpraten )en ben ook eerlijk geweest naar de HA en VK dat ik gewoon onzeker ben, dus nu gaan ze via het bloed zoeken naar het Parvo-virus of ik deze al een keer heb gehad, heb ik dit niet dan onderzoeken ze dit over 2 wk nogmaals.
Het nadeel aan de vijfde ziekte is dat volwassen het wel kunnen oplopen, maar geen klachten hoeven te krijgen.
We wachten maar af.
@Pitje27 wrote:
@Anke wrote:
Pitje, kan me je zorgen voorstellen. weet wel dat je beeb nergens zo veilig is als in jouw buik. btw Heb je de rode hond al gehad? Anders vind ik de HA wel erg laconiek over die mogelijkheid.
Anke
Ik heb in 1980 geboren, dus in heb zowel de rode hond inenting en mazelen inenting gehad, gelukkig hoef ik mij daar geen zorgen over te maken (en de bof heb ik al gehad).
We wachten maar af.
Ik heb die enting ook gehad maar heb geen antistoffen tegen rode hond dus dat heeft er niet echt wat mee te maken hoor
Met Charity eens ik heb alle entingen gehad. Omdat ik recent nog de bof heb gehad (Had hier ook totaal geen verschijnselen van) en dit niet de eerste keer was dat ik een kinderziekte heb waarvoor ik ben ingenet, hebben ze een bloedonderzoek gedaan.
Wat blijkt voor bijna al mijn entingen die ik via het rijksvacinatieprogramma heb gehad heb ik geen antistoffen opgemaakt.
Dat verklaart mede waarom ik zo vatbaar ben voor kinderziektes.
Dus dat je gevacineert ben wil niet zeggen dat je ook antistoffen hebt opgebouwt.
Er is hier volgens mij of het forum nog een lopende topic over.
Wat een stilte vandaag…
Nou, zeg dat wel!
Ik ben alvast aan het genieten van mn vakantie die morgen begint…Lekker 3 weekjes vrij. Jammer genoeg moet Matthijs werken, maar ik vermaak me wel. Heerlijk even mijn eigen ding doen. Morgen naar Meppel, naar een vriendin die ik al veel te lang niet heb gezien. Heb er nu al zin in!
Lekker vakantie.
Bij ons zit het er al wel een tijdje op maar als het mooi weer is, stop ik gewoon wat eerder met werken. En ik slaap af en toe wat langer uit. Dat is ook lekker.
Merk dat ik het nu ook wel nodig heb. Ik ben echt wat sneller moe door de zwangerschap en heb ook de hele dag door honger. Ik moet nog een beetje aanleren om wat eerder naar bed te gaan. M’n vriend is een echte nachtbraker en gaat altijd laat slapen daardoor blijf ik vaak ook nog laat op. Maar ik merk dat het me nu wel een beetje op gaat breken.
Ik ben de hele dag bezig geweest met het huisschoon maken en alles in te pakken voor de toch naar Frankrijk morgen avond 8)
Nu klinkt het trouwens als of het een vies horror huis is, maar dat is het niet hoor
Maar ik heb er een gewoonte van gemaakt om vlak voor de vakantie een soort van 3e grote schoonmaak te houden, zodat we in een heerlijk fris en schoon huis terug komen waar ik voorlopig geen grote schoonmaak hoef te houden
Morgen nog even de aller laatste boodschappen doen en de auto inladen en dan gaan we morgen rond 21.00 rijden.
Vriend heeft nacht zijn laatste nachtdienst en dan hebben we allebei ook echt vakantie
Lekker vooruitzicth Dragon.
Hopelijk is het in Frankrijk beter weer dan hier, hier hoost het op het moment.
Het is daar de aankomende week tussen de 26 en 31 graden 8)
Dat is ook een van de reden waarom we in de avond gaan rijdend.
Het plan is dat we rond 3 uur snachts Parijs voorbij rijden en dan zijn we tussen 10 / 11 uur op de camping.
Allemaal nog voor de hitte uit en mijn vriend heeft toch nog het nachtdienst ritme dus is het voor hem dan beter vol te houden.
overgins rij ik ook een groot deel.
Goed bedacht!
Zitten jullie dan in Noord Frankrijk?
Zuid frankrijk, In de Dordogne.
In het plaatsje sint a vit rivera (sorry ken geen woordt frans maar heb het even geschreven zo als het klinkt :mrgreen: )
Zijn we 4 jaar geleden ook geweest en we vonden het daar zo mooi dat we nu nog een keer gaan
Och, zie het al…verkeerd gelezen! Dacht dat jullie rond 3 uur 's nachts wilden vertrekken en dan om 10 uur op de camping zouden aankomen. Had over Parijs heen gelezen :mrgreen:
Maar lekker joh! Geniet ervan!
Hoe lang ga je, 3 weken toch? Dus dan ben je er de 26e weer?
We gaan rond 21oo rijden morgenavond en hopen dan rond 3 uur voorbij Parijs te zijn en dan zijn we rond 10 al 11 uur op de camping
We rijden met zijn tweeen en stoppen regelmatig onder weg.
We rijden dus inprenciepe 11 uur door
We zijn inderdaad rond 26ste weer terug en dan 3 dgn daarnais mijn test dag :mrgreen:
haha dus wie weet heeft Pupke in Frankrijk zeer vruchtbare grond achter gelaten :mrgreen:
Goeie timing meid!
Ik ga ontzettend voor je duimen dat jullie een extra passagier mee naar huis nemen! :mrgreen: Je ovudagen zullen vast en zeker goed benut worden en in de juiste relax-sfeer dus TOI TOI TOI! :thumbup:
haha nou daar zit ik dus een beetje over in.
We gaan voor het eerst in een caravan en ik ben dus bang dat je dat ding dan heen en weer ziet wiebelen :oops:
Onze beide ouders hebben al jaren een caravan en camperen altijd met een tent maar vriend lief zeurt al jaren dat hij ook een caravan wilt en ik ben nog steeds verlieft op ons ze ruime bungalow tent.
Maar ben bang dat we volgend jaar ook aan een sleurhut vast zitten…
even correctie van de plaats naam het is Saint-Avit-Rivière haha klinkt al eens stuk meer Frans :mrgreen:
Bij ons heeft het internet en de telefoon er het weekend uitgelegen. Wat een drama zeg.
Heb net een beetje snel bij gelezen.
111; jammer dat de test negatief was. Toch raar dat het dan een ongi was, maar het lichaam zit nou eenmaal raar in elkaar, helaas.
Dragon; hele fijne vakantie. Neem dan ook het zonnetje mee naar Nederland, want dit is echt bagger weer.
Hahahaha, je moet gewoon de poten extra goed aandraaien dan kan die ook niet schudden. Hahahahaha
Pitje; hoop dat die 2 weken snel voorbij zijn en een goeie uitslag krijgt.
Hier niet veel byzonders. Mijn vriend heeft vannacht gevist dus gisteravond heb ik lekker mijn boek uitgelezen. Vandaag heeft het heel de dag geregent dus hebben we een luierdag gehad met z’n drietjes
Is ook weleens lekker.
Lekker is dat he even het hele huis voor je zelf
Dus als we de poten goed aandrijen kun je dat ding niet zien wiebelen. :mrgreen:
Kijken jullie wel eens tussen kunst en kitsch? Zit het net te kijken en echt :shock: wat een bedragen krijgen mensen voor soms op het gezicht benullige dingentjes.