Mei-stoppers 2008 deel 3: al 10 zwangeren!!!

111: Ben blij dat het nieuws datgene bracht waar jullie op hoopten. Toch vind ik het wel heftig hoor…Ik hoop dat hij nog lang in een goede hoedanigheid bij jullie mag blijven :hug: Enne succes met testen!!! :pray:

ICL: doe rustig aan meid en volg je gevoel. Als jullie even rust willen nemen doen! Sterkte ermee! Ik zou het wel laten uitzoeken hoor in combinatie met je hoge bloeddruk. Wie weet heeft het een met het ander te maken je weet het niet…Mijn zusje heeft ook allerlei onderzoeken gehad na haar miskraam en haar zwangerschapscomplicaties (helpp). Ze hebben haar toen onderzocht op een of andere stofwisselingsziekte, weet even niet meer welke :think: lekker handig haha…

Ben vandaag erg actief geweest. Ben behang gaan afsteken bij ons op de slaapkamer. Op 1 wand na is het al weer gedaan :smiley:

Voor ik het wist was het alweer 5 uur…even snel boodschapjes gedaan en zo direct die kleine man eens onder de douche zetten.

Hij slaapt nu al 3 dagen in zijn eigen bed en komt pas 's nachts onze kant uit :dance: :clap:

Even viespraatje…heb vandaag opeens veel helder slijm waarmee ik draden kan trekken …hmmm dat kan toch niet, zit pas op dag 7 van mijn cyclus :think: van de 26…Heb ook wat lage rugpijn…Hmmm toch maar aan de klus of niet??? Ach wordt genoeg geklust :mrgreen:

Fijne avond allemaal en ik kom morgen snel spieken of er positieve testen te bewonderen zijn…wie gingen er eigenlijk allemaal testen naast 111??

Smurf, je hebt gelijk hoor - het blijft heftig. Maar van de twee kwaden was deze nog het positiefst. Maar het blijft heel verdrietig dat het veel te snel afgelopen zal zijn.

Helder kleverig slijm waarvan je draden kan trekken duidt bij mij op vruchtbaar, dus…knutselse! :mrgreen:

Maloes: Welkom bij de club

ICL: Wat *** zeg, dacht dat het net allemaal lekker liep komt dit.

Wat je beschrijft van Stolsel die je verliest en mini bevalling,

klinkt echt als een MK.

Even een ego-berichtje van mij…

Onze uk heeft rode vlekken op haar gezicht, nek, armen en rug.

bij HA geweest, zegt ze doorleuk, dat is een kinderziekte, maar ze weten niet welke. Vooral omdat ik nog in mijn 1e trimester van mijn zwangerschap zit en het voor onze ukkie in mijn buik (misschien) kwaad kan.

Ze denken de vijfde ziekte (misschien) omdat de vlekken ook weg trekken, maar het lijkt ook op de zesde ziekte en rode hond…

Nu is wel het probleem dat wat ze ook heeft, ik toch al in aanraking ben geweest, dus ben nu een beetje down

(ben best een stresskip en erg onzeker qua die dingen)

Charity, fijn een goeie echo :smiley:

111 gelukkig “positief” nieuws. Morgen nogmaals positief? :thumbup: :thumbdown:

Dragon, wat goed!! Fijne vakantie, geniet ervan!

ICL ik heb ook vaak stolsels tijdens mijn :twisted: :twisted: , het hoeft niets te betekenen. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.

Ank :hug: Balen zeg :cry: , misschien toch te vroeg getest? Tot zondag! :smiley:

Oja ik vergeet een aantal mensen…, Charity gefeliciteerd met je mooie echo!!!

Dragon, fijne vakantie! Heerlijk dat jullie toch weg kunnen. Geniet ervan en rust lekker uit.

Anke, balen van je nega test…ik duim dat je te vroeg was en de duivels uitblijven :pray:

@Charity: Wat een heerlijk nieuws dat je ego zo goed is.

Hopelijk kun je daar wat positiefs uit halen :hug:

@ICL: Groot gelijk even rust na deze ellende, ga even een maand heerlijk genieten en ontspannen dat hebben jullie nu wel verdient

@111: Wat goed nieuws van je vader zeg, helemaal :thumbup:

Nu hard :pray: op een positieve test morgen en dan kan het voor jullie niet meer stuk.

@Pitje:Kan me helemaal voorstellen dat je je nu wat onzeker voelt, hopelijk weten jullie snel wat er aan de hand is.

Sorry voor de gene die ik heb overgeslagen, ben erg moe morgen doe ik nog een poging;-)

Dank jullie wel, wij gaan echt heerlijk genieten 8)

Goeienacht dames,

Hier flink last van slapeloosheid. Hoewel ik doodop ben, kom ik met geen mogelijkheid in slaap. In bed blijven liggen en erover nadenken maakt 't alleen maar erger, dus vandaar dat ik even achter de pc duik. Verder heb ik ook nog steeds veel buikpijn (nu ook :? ).

Pitje, kan me je zorgen voorstellen. weet wel dat je beeb nergens zo veilig is als in jouw buik. btw Heb je de rode hond al gehad? Anders vind ik de HA wel erg laconiek over die mogelijkheid.

111, geweldig nieuws van je vader. Ook ik :thumbup: :thumbdown: voor dat extra stukje positief nieuws morgen (of eigenlijk over een paar uur).

Anke

Weer negatief…

Door naar de volgende ronde dus, ronde 3.

Ben erg teleurgesteld, ik probeer nog maar wat te :zzz: en kom straks hier nog wel even kijken.

Was nieuwsgierig dus meteen even gluren, maar ships weer negatief :frowning:

Balen meid en logisch dat je teleurgesteld bent! Sterkte :hug:en ik duim voor drie maal is scheepsrecht :pray:

Zo is dat, het gaat echt wel een keertje lukken! :slight_smile:

Let trouwens maar niet op de banner, die zal niet kloppen.

Heb hem nog steeds ingesteld staan op 31 dagen, maar vruchtbaar ben ik op dit moment nog steeds niet (geen slijm), dus het zal vast een lange cyclus worden deze maand.

Ik kom ook speciaal uit bed om even te kijken. Balen 111. Hoop dat de :twisted: nu ook snel voor je doorkomen, dan kun je weer op naar de volgende ronde.

Ik heb gister van mijn zus een heel leuk cadeautje gekregen. Het is een boekje waarin de groei van de baby per dag wordt beschreven. Bij elke dag kun je ook zelf wat bij schrijven.

Dus je kunt bijvoorbeeld opschrijven wanneer je het aan opa en oma hebt verteld en wanneer je een echo hebt. Zo onstaat er een heel leuk dagboek.

Echt leuk om bij te houden.

Ik heb hem gisteravond gelijk al vanaf het begin ingevuld en bijgewerkt tot vandaag.

Hihi, die volgende ronde is al een week of twee bezig Pupke. Mijn laatste bloeding was op 18 juli namelijk maar ik denk echt nog steeds dat dat een innesteling is geweest. Maar ja, als ik niet positief test nu dan zal het toch echt een ongi moeten zijn geweest. Had mn NOD op 26 juli, maar geen :evil: te zien, nog steeds niet.

Dus ik verwacht ergens over 10 tot 17 dagen mijn nieuwe NOD (uitgaande van een cyclus tussen de 24 en 31 dagen), maar blijf het heel vreemd vinden dat ik nog steeds geen vruchtbaar slijm heb nu.

Raar lijf! :mrgreen:

Je maakt het wel ingewikkeld zo. :? :mrgreen:

Heb je vroeger voor de pil ook altijd zo’n onregelmatige cyclus gehad of zou het nog steeds komen door de pil?

111: balen joh :hug: En je hoeft niet perse vruchtbaar slijm te hebben he.

Ik heb dat ook niet terwijl mijn ovu test toch echt duidelijk positief was en er zijn meer meiden die geen vruchtbaarslijm produceren tijdens de vruchtbare dagen.

Maar opzich een ongi van 1 dag is toch ook wel prettig :wink:

Ik mag trouwens ook niet klagen hoor met maar 1 1/2 dag nauwelijks bloedverlies.

Misschien is een ovu-test dan handig?

Een vriendin wilde met me gaan stappen vanavond. Lekker ouderwets drinken en ouwehoeren. :? Heb nu maar een smoes verzonnen. Want tot drie uur in de nacht aan de bar hangen met een spa rood zie ik nu niet zitten. Bovendien wil ik het voor haar ook nog stilhouden dat we zwanger zijn. Erg hoor, die smoesen. Zou blij zijn als we het aan iedereen konden vertellen.

Hoi meiden,

Jullie hebben flink gekletst tijdens mijn afwezigheid :mrgreen:

Marlous, welkom bij ons clubbie!

ICL, meid wat balen dat het nu alsnog weer misgaat :hug:

Je wordt qua emoties zo wel lekker heen en weer gesleept. Met die negatieve test in het zkh en dan thuis toch weer en positieve. Bah…

Veel sterkte! :-*

111, jammer dat je negatief hebt getest. Je zit al een aardig eind in je cyclus als je ervan uit gaat dat het toch je ongi was en geen innesteling een tijdje terug. Dus alweer bijna spannend :wink:

Oh, verder weet ik het even niet zo goed meer.

Dragon, goed nieuws en nu waarschijnlijk dus lekker op vakantie.

Sandra, ook lekker van het zonnetje genoten 8) Wij waren er ook even tussenuit. En nu nog lekker 1,5 dag weekend :dance:

Charity, balen dat je zo met je gevoel loopt te worstelen. Hopelijk kun je binnenkort wat meer genieten van je zwangerschap.

Ik ga hier maar even aan de slag.

Fijn weekend iedereen.

111 jammer van je negatieve test :hug: ik had het je zo gegund (de andere dames natuurlijk ook) Het is natuurlijk wel zo dat het hier erg snel gaat, ik vind het echt een unicum dat er binnen 3 maanden al zoveel zwangeren onder ons zijn. Ik hoop dat die trend zich ook voortzet onder de overige dames. :thumbup: :thumbdown:

Ik heb geloof ik de buikgriep of zoiets.

Ik heb alles wat ik vandaag gegeten heb ook weer eruit gegooid.

Alsof ik me nog niet slecht genoeg voel nu kreeg ik ook hoofdpijn en nog meer misselijkheid.

Ik ga me bed in heb er geen zin meer in vandaag…

tjee het zit je niet mee he meid…hou vol :hug:

Zo behang is afgestoken, morgen de structuur erop.

Wilde 1 muur een kleur geven en hadden helemaal bedacht dat het een groene tint zou worden. Staan we in de Gamma besluiten wij ineens toch voor een blauw tint te gaan haha. Hoezo impulsief :angel: :roll:

Yuri wilde niet slapen vanmiddag en was helemaal niet moe :liar: nu is hij dus op de bank in slaap gevallen…dat wordt geen eten en niet meer wakker worden :? Ach lekker rustig avondje. Gisteren zijn we tot 23 uur in de weer geweest…

Verder is het hier net gaan regenen.

Ga maar eens aan de salade beginnen…

Pupke, voordat ik met de pil begon had ik een regelmatige cyclus inderdaad en tot ruim anderhalf jaar geleden was ik regelmatig door de pil. Na de aanrijding dus niet meer, ondanks de pil.

Ingewikkeld? Nee toch? Ik hou gewoon de data bij waarop ik ongi ben geworden en reken dan terug. Niets moeilijks aan hoor. :mrgreen:

Dragon, tijdens mijn vorige twee cyclussen had ik wel vruchtbaar slijm, duidelijk herkenbaar ook dus ik kan mij niet voorstellen dat dat nu ineens anders zou zijn. Ik ben het met je eens dat niet iedereen dat heeft, maar omdat ik het al twee keer eerder heb gehad, ga ik ervan uit dat het wel bij mijn cyclus hoort. Vandaar dat ik daar zo op let.

Charity, ik hoop dat je je snel beter voelt meid! Volgens mij gaat het rond hoor, die buikgriep. Matthijs had het vorige week ook. Zelfs water hield hij niet binnen. Maar gelukkig kon hij na een dag weer wat lichts eten en na een paar dagen was ook de buikpijn over.