Mei-stoppers 2008 deel 3: al 10 zwangeren!!!

MvM heb ik bij Yuri ook aan meegedaan. Pieste in een kan en goot het daarna over. Kreeg die kan van MvM ook niet tussen mijn benen hoor whahahaha! Dit keer ga ik niet meer meedoen. Vond het toch wel een gehannes iedere keer en die lucht.

Ja dat bedoel ik, die kan tussen je benen doorkrijgen is niet echt makkelijk. Verder wel lekker ruim om in te mikken. :mrgreen:
Maar het is voor het goede doel. :thumbup:
Als ik net naar Babyboom kijk en al die problemen die sommige mensen hebben met kinderen (en wij die in 1 keer raak schieten) dan is het toch goed dat je deze mensen kan helpen.

pfffffffffff net terug van het sporten. Het was waaaaaaaaarm, maar wel weer lekker.

ICL meid :hug: :hug: :hug: :hug: wat vervelend allemaal zeg. Hoop dat je toch nog zwanger bent. En zo niet dan moeten ze je maar eens onderzoeken idd. Is toch wel heel raar.

111; ik zal ook voor je :thumbup: :thumbdown: morgen. Ga je nou eigenlijk ook nog testen morgen?

Dragon; uiteraard draaien de :thumbup: :thumbdown: hier ook voor jou meid.

@marlous; welkom en gezellig dat je mee komt kletsen. Spannende tijden allemaal.

Charity; wat vervelend dat je je zo voelt. Hoop dat de echo je morgen op kan vrolijken. Je hebt gelukkig wel een leuke vakantie gehad.

En lolly’s; doodeng zijn die dingen. Zoë mag ze ook alleen maar zittend eten en liever heb ik het helemaal niet!!!

Ik mis op donderdagavond altijd babyboom, maar kijk het dan gewoon de dag erna.

Toen ik zwanger was van Zoë heb ik ook meegedaan aan mvm en ga dat de volgende keer ook doen. Ik vond het idd wel heel erg stinken.

Hai Zonnetje, nee, ik test morgen. Dan ben ik namelijk precies 7 dagen overtijd en dan zou ik - zelfs als mn lichaam heel weinig hcg aanmaakt - positief moeten testen. Geen posi test, geen zwangerschap.

Ik zie het wel morgen, naar mijn gevoel kan het twee kanten opgaan. Heb nog maar weinig klachten, af en toe een vlaagje misselijkheid en draaierig, af en toe pijn in mn onderrug en bekken met uitstraling in tintelingen naar mijn benen en wat krampjes in mn onderbuik. Nog geen ongi te bekennen of tekenen die daarop duiden. Rationeel kan het volgens mij niet anders dan dat ik een innesteling heb gehad, ik zou anders nu vruchtbaar slijm moeten hebben maar dat is er ook niet. Wel witte afscheiding, wat ik nog nooit heb gehad.

Ik wacht het dus maar af morgen. Ben heel benieuwd.

Ga me nu opmaken voor mn laatste werkdag, ben de komende 3 weken lekker vrij, nog wel een zwaar gesprek vanmiddag in het ziekenhuis waar we de uitslag van het onderzoek van mijn papa te horen krijgen. Heb voor geen meter geslapen…

Toedeloe meiden, tot vanmiddag/vanavond!

De :twisted: is gearriveerd, met hele dikke stukken. Ik ga het maar eens opvangen en vragen of ze het willen gaan onderzoeken. Ik wordt hier zo :sick: van.

ICL, wat supervervelend! Een :hug: voor jou, en ik hoop dat snel duidelijk wordt waarom dit zo gaat…

ICL voor jou een dikke knuffel :hug: :hug:

Ik hoop dat driemaal is scheepsrecht voor jou zeker gaat gelden. Sterkte meid!!!

ICL :hug: :hug: wat balen dat het allemaal zo loopt. Ik hoop voor je dat ze er snel achter komen wat er nou is. :hug:

111 Ik hoop dat je gesprek vanmiddag wat meevalt :hug: . Spannend morgen ik zal afentoe eens komen spieken! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Charity ik merk zelf dat ik op het moment ook wat mider kan hebben (en ben pas 5 weken!), knap van je dat je het zelf in ziet en hulp zoekt :thumbup: . Hopelijk voel je snel wat beter :hug: Ayla krijgt trouwens bij de winkel ofzo ook wel eens een lolly van de cassiere zonder het aan mij te vragen, ik vind die dingen ook doodeng en dan heb ik weer ruzie met haar omdat ik het moet afpakken. Die mensen bedoelen het goed maar denken er niet over na :wall:

Dragon ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ook mee voor je.

Marlous welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd :smiley: Hopelijk ook voor jou snel een positest

Ik heb bij Ayla ook nagedacht over MVM maar volgens mij bestaat dit in Belgie helemaal niet :think: Ayla is trouwens sinds maandag al 3 keer op het potje gegaan :dance:

Ik heb af en toe steken in mijn buik, dit had ik de eerste keer helemaal niet, is dit normaal?

5 september 1e afspraak bij de gyn voor een echo :dance: :dance:

@Baukz. Ja die steken zijn normaal. Omdat het vruchtje zich aan het innestelen is kun je menstruatie-achtige pijn hebben. Het vruchtje graaft zich in in de baarmoederwand en je baarmoeder kan daardoor gaan samentrekken.

@ ICL. :hug: :hug: Balen!!!

Even een snel berichtje van mij, ik heb het druk!

Baukz, heb je gegevens aangepast meid :wink:

ICL :hug: :hug: wat is dit nou toch? Heel naar voor je, ik denk aan je!

Marlous, wil je ook op het lijstje? Pb me dan even met je gegevens!

111 Succes met testen morgen! Wie gaat er nog meer binnenkort testen?

Even vies praatje hoor: wij doen het iets rustiger aan, omdat J een schimmeltje heeft overgehouden aan zijn kuurtje van laatst. We hebben het één keer eerder gehad (toen had ik de kuur, en heb ik hem besmet :shifty: ), en met een beetje rust gaat het zo over. Maar ja… zie banner, het komt wel slecht uit :mrgreen:

ICL :hug: :hug:

Dit is echt niet leuk. Als het goed is kun je nu in ieder geval wel weer met een schone (l)ei beginnen. Dit is natuurlijk een reactie van niks, maar ik hoop dat je er toch nog wat kracht uit kunt putten.

Dragon (sorry :oops: ) ik bedoel Charity, ik herken veel in je verhaal. Ik heb het tijdens de zwangerschap ook erg zwaar gehad. Ben vroeger :eh: (iets meer dan 10 jaar geleden) ook echt depressief geweest. Tijdens de zwangerschap had ik daar ook weer veel last van. Heel zwaar op de hand en zwaar mismoedig. Ik wist echt niet hoe ik de dag moest doorkomen, laat staan de laatste 25 weken!

Het was bij mij meteen na de bevalling wel weer helemaal over :smiley: . Ik heb daarna ook geen huildag ofzo gehad, dus blijkbaar kun je ook heel negatief op de hormonen reageren (geen roze maar een zwarte wolk). Sterkte en als je nog eens wilt praten, lucht dan gerust op het forum of eventueel een PB.

Ik hield het niet meer en heb vanochtend getest. Negatief :cry: .

Ik weet wel dat het nog erg vroeg is, maar ik heb mijn banner geschat op een cyclus van 30 dagen, terwijl deze vorige maand maar 28 dagen was. Verder heb ik de Matcare Ultra test gebruikt (die 10mlU/ml al meet), dus ik weet nu zeker dat het deze maand weer niet raak is.

Wat wel heel vreemd is, is dat ik de laatste paar dagen weer heel erg last heb van “steken” in m’n doos :shifty:

Dat voelt alsof iemand met een stok of mes aan het wringen is (soort steken). Je voelt letterlijk je (schaam)bot net aan de voorkant en binnenkant van je liezen. Dus niet in je lies, maar net ernaast/randje. Dat had ik tijdens de zwangerschap ook en nu vraag ik me dus af of dit kan komen door het overgewicht dat ik nog steeds meesjouw van de zwangerschap (ruim 15 kilo extra nog).

Iemand die dit herkent?

Anke

Anke ik denk dat je met je eerste stuk Charity bedoelde, aangezien ik naar mijn weten nog geen kind op de wereld heb gezet :wink:

Dames hier goed nieuws :mrgreen: Mijn leverwaardes waren nog steeds hoog, maar eigenlijk net zo als tijdens mijn ontslag.

Gelukkig dus geen verhoging van de leverwaardes te zien en dat is goed nieuws.

De medicatie lijkt aan te slaan en ik moet NA mijn VAKANTIE terug komen voor nog een controle.

Ik had voor de zekerheid al een weekend tas met spullen meegenomen :oops: maar die waren niet nodig.

Ik mag van de dokter lekker van een vakantie genieten dus wij vertrekken a.s maandag heerlijk voor bijna 3 wkn naar Frankrijk 8)

Uiteraard wel medicijnen mee, en uit voorzorg een brief van de arts in 3 talen voor de evt artsen aldaar mocht er iets gebeuren, zodat zij al precies weten wat er zich heeft afgespeelt.

Ik ben helemaal blij :slight_smile:

ICL: wat een k** nieuws weer zeg :hug:,persoonlijk zou ik een gesprek met de arts aanvragen om te kijken of ze er een rede voor kunnen vinden.

Misschien heb je wel een bacterie of een schimmeltje wat je zelf niet weet? (komt vaker voor hoor)

Biebels: Das toch ook wat, hopelijk heeft je hubbie nog even goed zijn best gedaan,voordat jullie het rustig aan moesten gaan doen :wink:

Foutje :wall: :oops:

In ieder geval fijn voor je dat je goed nieuws hebt gekregen van de arts.

Anke

ICL; :hug: :hug: :hug: :hug: balen hoor. Weet even niet meer wat ik ervan moet zeggen.

Dragon; gelukkig dat de leverwaardes niet zijn verhoogd en dat jullie lekker van een vakantie kunnen gaan genieten. :thumbup:

111; succes vanmiddag met het gesprek :thumbup: . Zal morgen komen spieken of de test posi is. :pray:

Biebels; da’s idd aaaaaardig balen zeg! Hopen maar dat hij inmiddels wat goeds bij je heeft achtergelaten :wink:

Anke; ik heb geen ervaring met die steken. Lijkt me wel een heel vervelend gevoel als ik het zo lees.

Bedankt allemaal voor die lieve woorden. Het doet me goed dat iedereen zo met me meeleeft. M’n verdriet, wordt er echter niet minder door. Ik voel me vreselijk K*T.

Vanmorgen ben ik bij de HA geweest, voor mijn bloeddruk. Natuurlijk was die veel te hoog. Gezien de omstandigheden, niet zo vreemd. Ik zei tegen mijn HA dat ik de stukjes wilde opvangen om te laten onderzoeken, maar zij raadde mij dit af, omdat ik er dan teveel mee bezig zou blijven. Ze vond het ook een goed idee, om maar eens een maandje rust te nemen en niet meer te gaan klussen voor een beebje. M.a.w.: rubbertjes gaan gebruiken. Ik moet zeggen, dat op dit moment mijn hoofd ook niet staat naar een nieuwe zwangerschap. Ik zit al sinds juni met hormonen in mijn lijf en een beebje zal er niet van komen :cry: . Het probleem is, dat ik gewoon heel erg gevoelig ben voor hCG en meteen vanaf de bevruchting merk dat er een bevruchting heeft plaats gevonden. Als dan elke keer na een korte tijd blijkt dat het niet goed is… en dat nu al twee keer achter elkaar. Ik word er moedeloos, radeloos en depressief van en mijn whiplash klachten worden er ook bepaald niet beter door. Ik ga even rust nemen de komende tijd… even een beetje tot mezelf komen en dit weer gaan verwerken. Hopelijk gaat het een volgende keer wel goed.

(sorry voor weer een echo berichtje :? )

@ICL: als je er inderdaad zo over denkt. lijkt het mij een goed idee om even een rustpauze in te lassen…

Geef jezelf en je lichaam even de tijd om bij te komen…om dan weer met een geod gevoel verder te gaan!

Sterkte meid :hug: :hug: :hug:

@dragon: alvast heel veel plezier gewenst in Frankrijk! ben er zelf ook jaren heen geweest, zo’n heerlijk land…

Wij gaan zelf over twee weken Rhodos uitproberen, is iemand daar al eens geweest?

@Biebels: ik heb je een PB geprobeerd te sturen, maar aangezien ik nogal een leek ben op het forum gebied :roll: , is het gelukt???

@ICL. Het is denk ik wel goed om even een pauze in te lassen. Zowel geestelijk als lichamelijk. :hug:

Ik moet zeggen dat ik ook vaak bloedstolseltjes verlies tijdens mijn ongi, dus hoeft ook helemaal niks te betekenen.

Sterkte!

@ Dragon. Super dat jullie toch op vakantie kunnen!! En met zijn drieën terugkomen he!! Frankrijk is een vruchtbaar land hebben wij ondervonden.:shock:

Lekker genieten en relaxen!! :thumbup: :-*

Hallo Dames heb vandaag de echo gehad beeb is 5,4 cm groot het hartje klopt en beeb beweegt goed 2 armpjes 2 beentjes de ruggewervel een neusje en een mondje en zelfs een oogje was te zien.

Alles is dus goed hoef me geen zorgen meer te maken over twee weekjes gaan we hartje luisteren !!!

@Pupke wrote:

@ICL. Het is denk ik wel goed om even een pauze in te lassen. Zowel geestelijk als lichamelijk. :hug:

Ik moet zeggen dat ik ook vaak bloedstolseltjes verlies tijdens mijn ongi, dus hoeft ook helemaal niks te betekenen.

Sterkte!

Ik heb dus nóóóit stolsels... alleen na het verwijderen van mijn spiraal en nu dus bij beide MK-en.

Op dit moment voelt het alsof ik een mini-bevalling aan het ondergaan ben. Vreselijk pijn in mijn boven-benen, buik en rug. En het verlies van stukjes, is bij vanmorgen gebleven. Ook nog niet echt rood bloed; alleen nog bruine (soms bijna zwarte) troep. En mijn darmen... ben al bijna 3 dagen niet geweest, ondanks de lactulose. Word er echt behoorlijk ziek van... en m'n temperatuur blijft ook maar hoog (bijna 38 graden).

Vanavond maar even uit eten... heerlijk bij de Japanner sushi gaan eten! Komende maand maar even genieten van dingen als filet en sushi en niet doorbakken biefstuk...

Grrr… Johan heeft met mijn laptop geknoeid! Ik dacht dat ik vanmorgen het nieuwe lijstje erop gezet had, maar toen ik net een pb van ICL kreeg, begon ik te twijfelen. Nu zie ik dat er een OUD lijstje staat! :twisted: :twisted: Ik moet even zoeken of ik ergens het nieuwe lijstje heb BAHx

Dragon, lekker joh, 3 weken vakantie! Die van mij is nu ook begonnen :mrgreen:

Hoef de 25ste pas weer naar 't werk en waarschijnlijk mag ik dan 4x 9 uur gaan werken in plaats van de 5x 8 uur wat ik nu doe. 't Is te zwaar voor me, met mn whiplash. Heb me er tegen verzet, maar ben zo ontzettend afgepeigerd aan het einde van de middag als ik thuis kom, dat haal ik gewoon niet meer in. Straks heb ik standaard vrij op donderdag, dus ik kan mn nagelklantjes op de donderdag op de dag doen in plaats van 's avonds. Geeft een hoop rust en regelmaat denk ik. Heb er al zin in!

Papa heeft het beste nieuws gekregen dat hij kon krijgen nu: het blijken toch uitzaaiingen te zijn in zijn longen van zijn darmen. Dus er is nog een behandeling mogelijk om zijn leven evt nog iets te verlengen. Je had papa moeten zien, glunderend van hier tot gunter en hij zei ook letterlijk dat hij zich voelde alsof ie de hoofdprijs in de loterij heeft gewonnen. Heerlijk! Maandag mag hij al naar huis, hij krijgt nu zuurstof thuis en moet deze minimaal 16 uur per dag gaan gebruiken. Vandaag heeft hij nog een bloedtransfusie gekregen en dat deed wonderen, hij voelt zich nu ook niet zo moe meer. Ik hoop dat hij zich nog lang zo goed blijft voelen!

Verder gaat het hier goed, heb het idee dat ik ineens de aderen op mijn borsten veel meer zie dan normaal. Weet niet of dat ook echt zo is, ik let er nooit zo op. Maar nu viel het me op, dus het zal wel zo zijn. Nog steeds geen ongi, nog steeds geen vruchtbaar slijm maar witte afscheiding.

Hopelijk morgen een positieve test, dan is mijn wereldje weer even oke! :mrgreen: