111: :thumbup: :thumbdown:
Ik kan heel goed begrijpen dat je je zorgen maakt :hug:
Heeft je vader in het ziekenhuis ook nog steeds zuurstof? dat zou dan misschien verklaren waarom hij het nu ook thuis krijgt.
(en helaas maar waar als je eenmaal in het ZH ligt zijn dingen sneller te regelen)
Ik hoop heel erg voor jullie dat er morgen ondanks het vooruit zicht toch nog positief nieuws te horen is!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
P.s: zou er een heel klein duimpje bij kunnen voor mij morgen?.
Ik moet morgen weer naar de internist en zo dat ik dan goed nieuws krijg en op vakantie mag. En niet nog een week moet blijven.
Dragon, nou vooruit, een halve dan :mrgreen: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Nee, hij heeft nu geen zuurstof maar is nog aan het afkicken van de prednison die hij heeft gekregen. Hij reageert daar heel heftig op en heeft schommelingen met zijn suiker etc (precies weet ik het niet hoor, hij is geen suikerpatient) wat weer zorgt voor nog minder zuurstof in zn bloed?
Ik vind het maar lastig nu dat MvM die maatbeker is te groot ik pies er steeds overheen heb ik mijn handen vol en de maatbeker maar half en dan weer alles om spoelen.
Het is me nu veel gedoe en het lukt me ook niet meer om het iedere dag te doen ik vergeet het steeds ik wou het doen om goed te doen maar het vergt erg veel van me al is het maar een kleine moeite
Meiden, even een reminder: als ik het goed heb komt BabyBoom-het vervolg weer vanaaf!
Komt net me dochter binnen lopen met een lolly ze was achter in het pad de buren zijn buiten maar me vriend was net ff weg.
Heeft ze dus van hun een lolly gekregen opzich niet erg maar ze hadden het papiertje eraf gehaald en ze liep dus vrolijk rond ermee.
het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat dus echt gevaarlijk nu kwam ze er mee naar binnen om te vertellen maar voor hetzelfde geld was ze buiten op de tuin gebleven en gevallen en in de lolly gestikt zijn mensen dan zo dom ???
Ik zeg dit tegen mijn vriend hij is wat socialer en kan dingen wat tactischer zeggen op het moment .
Zegt ie z bedoelen het goed je hebt gelijk maar er is nu niks maar aan te doen ik zeg je kan dat toch gewoon rustig zeggen !!
Misschien hebben ze er niet bij nagedacht maar als je niks zegt doen ze het weer. Kijkt ie me aan alsof ik weet ik veel wat raars zeg :evil: :evil:
Ben benieuwd of hij iets gaat zeggen vraag het hem dadelijk toch zo niet dan zeg ik het zelf wel al ben ik niet zo tactische als hem
Hij heeft het gezegd het bleek de schoondochter van de buren te zijn die zelf kinderen heeft ze had er niet aan gedacht :wall: :wall:
Ach ja het is niet echt handig maar sommige mensen denken daar niet echt overna. Ik zou het als ik jou was gewoon een keer zeggen als je ze toevallig tegenkomt en het nu niet speciaal gaan zeggen. En misschien hebben ze er wel bij gezegd dat je dochtertje er niet mee mag rennen enzo.
Je moet je niet te veel druk maken over alles hoor. :naughty: :naughty:
@Pupke wrote:
Ach ja het is niet echt handig maar sommige mensen denken daar niet echt overna. Ik zou het als ik jou was gewoon een keer zeggen als je ze toevallig tegenkomt en het nu niet speciaal gaan zeggen. En misschien hebben ze er wel bij gezegd dat je dochtertje er niet mee mag rennen enzo.
Je moet je niet te veel druk maken over alles hoor. :naughty: :naughty:
Ik vind lolly dood eng een kennis van ons had een dochtertje die heeft op haar verjaardag een lolly gekregen terwijl ze het niet wisten is daar mee naar boven gegaan ze was een jaar of 5 en de moeder is later naar boven gegaan en trof haar dochter dood aan ze waren al te laat gestikt in de lolly
dus is denk ik wel te begrijpen dat ik lolly’s doodeng vind
O, vandaar. Ik snap hem. :oops: :silenced:
Het zijn inderdaad gevaarlijk dingen. Van mijn moeder mochten we ook nooit rennen met een lolly.
@Pupke wrote:
O, vandaar. Ik snap hem. :oops: :silenced:
Het zijn inderdaad gevaarlijk dingen. Van mijn moeder mochten we ook nooit rennen met een lolly.
Van mij mogen ze alleen zitten met een lolly of tandenborstel etc. knikkers mag ze gewoon nog niet net als stuiterballen etc.
Vind het zo eng moet er niet aan denken dat ze erin stikt zou het mezelf nooit vergeven.
@dragon wrote:
dat lijkt me inderdaad ook erg moeilijk om in zo’n kan de mikken
Ik heb zelf al “plas op teststaafjes” vrees, echt dat lukt bij mij gewoon niet.
Is het misschien een idee om een kleiner kannetje of glas te gebruiken en het dan over te gieten in de grote kan?
Je krijgt een grote plastic maatbeker van MvM en da’s echt heel simpel om daar in te plassen.
Lolly’s zijn inderdaad erg veradelijk, dat vind ik persoonlijk van alle snoegoed hoor.
Bij ons was de regel altijd je kreeg een snoep maar we moesten het wel zitten op eten.
Dat doe ik nu nog steeds als we kleintjes over de vloer hebben.
En baby-boom begint van avond om 21:10 ben lid van nieuws brief en daar werd het in vermeld :mrgreen:
ICL: Je banner is weg en je hebt een ander adventar houd dat in de :evil: als nog gekomen zijn??
Ja leuk. Ik ga ook zo kijken. Volgens mij is het alweer de laatste. Jammer.
6 augustus is de laatste aflevering
Maar kunnen ze van ons clubje geen babyboom serie maken :mrgreen:
Wij schrijven toch al onze eigen serie hier op het forum. :mrgreen:
@dragon wrote:
ICL: Je banner is weg en je hebt een ander adventar houd dat in de :evil: als nog gekomen zijn??
Nee, nog niet, maar ik ga er vanuit dat ze wel gaan komen…
@dragon wrote:
dat lijkt me inderdaad ook erg moeilijk om in zo’n kan de mikken
Is het misschien een idee om een kleiner kannetje of glas te gebruiken en het dan over te gieten in de grote kan?
hmm plassen in een glas lijkt me ook echt niet handig hoor…

is juist handig dat die kannen van MVM groot zijn, dan weet je tenminste zeker dat je het goed opvangt

ohwja nog tip voor als je niet tegen de geur van die flessen kan; als je ze hebt gekregen, eerst even buiten zetten met de doppen opengedraaid en eraf, dan gaat die geur eruit! hielp bij mij ontzettend

Hierbij heel veel duimpjes voor Dragon, ICL en voor 111!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Zo, dat Dragon maar op vakantie mag, dat ICL gewoon zwanger is en dat 111 haar vader goed nieuws krijgt :hug:
Wat hebben jullie veel geschreven zeg :shock:
Ben even afwezig geweest, heerlijk 2 dagen van het strand genoten.
Yuri vond het ook heerlijk! Morgen gaat het weer regenen maar deze dagen pakken ze niet meer af 8)
Het ergste is nog> ik zie overal zwangere vrouwen pfff ik WIL ook! :roll: :mrgreen:
Maar goed, hier is het rustig , zijn in afwachten van de vruchtbare dagen…
Ben benieuwd naar de dames die het weekend gaan testen. Zou leuk zijn als er nog meer bij komen
Annemarie: welkom en veel klusplezier, dat jullie ook maar snel zwanger mogen raken!
Charity, meid wat naar dat je je zo voelt. Maar heel knap dat je hulp hebt gezocht. Een zwangerschap is niet niks hoor, je hele hormoonhuishouding gaat in de war. Een knuf voor jou :hug:
En een lolly :naughty: vind dat ook doodenge dingen. Yuri krijgt veel maar een lolly nee hoor!
MvM heb ik bij Yuri ook aan meegedaan. Pieste in een kan en goot het daarna over. Kreeg die kan van MvM ook niet tussen mijn benen hoor whahahaha! Dit keer ga ik niet meer meedoen. Vond het toch wel een gehannes iedere keer en die lucht :sick:
@Amy82 wrote:
@dragon wrote:dat lijkt me inderdaad ook erg moeilijk om in zo’n kan de mikken
hmm plassen in een glas lijkt me ook echt niet handig hoor…weet niet hoe jij plast :oops: , maar mijn plasstraal is niet meteen even ehh recht zeg maar haha, dan plas je nog je hele handen en glas eronder als je je glas niet goed hebt
is juist handig dat die kannen van MVM groot zijn, dan weet je tenminste zeker dat je het goed opvangtoefening baart kunst, je hebt er 10 weken voor :mrgreen:
ohwja nog tip voor als je niet tegen de geur van die flessen kan; als je ze hebt gekregen, eerst even buiten zetten met de doppen opengedraaid en eraf, dan gaat die geur eruit! hielp bij mij ontzettend![]()
Totaal geen last van hoor :mrgreen: Tijdens mijn vele ovu testen en een aantal ZWT hebben ik netjes in een glas geplast zonder te morsen :mrgreen: