Mei-stoppers 2008 deel 3: al 10 zwangeren!!!

Wil je van het lijstje af Biebels?

Ow Biebels ik bedoelde het echt niet als belediging hoor of dat ik het lijstje niet mooi zou vinden :oops:

integendeel zelfs ik vindt hem hartstikke mooi!!! ik vroeg me alleen af of omdat ik de laatste tijd wel meer dingen niet goed kan zien, dus vandaar.

Maar het was niet negatief naar jou en je geweldige creativiteit toe bedoelt hoor!

Sorry als het wel zo over kwam :frowning:

effe snel:

Baukz proficiat!!! :dance: :dance:

ik moet nu echt weer naar bed, morgen weer werken…

btw; de theorieweken zitten erop en ik heb nu in totaal 4 toetsen gehad, mijn gemiddelde tot nu toe is 9,15! :dance: (9 , 9 , 9.6 en nog een 9)

Trustels!!

:-* Jen

Studje :snooty: :mrgreen:

Nee joh, Dragon, ik ergerde me er zelf ook al aan :wink:

Jensie: geweldig!! :mrgreen:

Pupke: ik zou het stokje wel over willen geven ja :wink: Het hoeft niet hoor, ik zal het niet tegen mijn zin in doen! Maar als iemand zich geroepen voelt: graag!

@jensie: Zozo… kan uit je cijfers niet anders opmaken dan dat je het SUPER hebt gedaan. Gefeliciteerd!! :thumbup:

@Biebels: je lijstje is echt onwijs mooi. OK, niet helemaal duidelijk leesbaar… maar ach, dat nemen we gewoon op de koop toe! :mrgreen:

@111: heb nou al zin in de 9e (hahaha… en ook nog eens onze trouwdag… 8 jaar alweer!!)

Net naar de prikpost geweest om bloed te laten prikken. Morgen is de uitslag er, maar moet vrijdag toch naar de ha toe, dus hoor het een dag later. Ben benieuwd!

Jensie, wat een heerlijke cijfers :thumbup:

Baukz, ook heerlijk nieuws… die bevestiging :dance:

Moosje, veel plezier bij de echo vandaag!

Biebels, ik zou het wel over willen nemen, maar dan moet ik ook eerst een cursus à la photoshop van je krijgen :smiley:

Ik ben wel handig met computers hoor, maar dan moet ik het gewoon ff een keer proberen.

En ik kan het toch niet laten om bijna dagelijks ff het forum te checken :wink:

Zonnetje, wel vaag dan je laatste ongi.

Ik zit weer op de vruchtbare dagen te wachten. Nu dus erg rustig. Maar wel lekker dat je als je iets voelt van een steekje ofzo dat je gewoon weet dat het niet is wat je hoopt dat het is :lol:

Moosje: Je echo al gehad???

Jensie: Jeetje wat een mooie cijfers :dance: Dat gaat goed!!

Baukz: Nogmaals gefeliciteerd…toch lekker nog even die extra bevestiging!!

Is het bij jullie ook van dat mooie weer?? Wel jammer dat ik elke dag moet werken…want een dagje strand is ook wel lekker :lol:

Ja hier is het ook lekker weer!

Ik ben druk bezig in de keuken met inmaken van courgettes en komkommers. Mijn vriend nam gister nl. 2 kilo courgette en 1,5 kilo komkommer mee van de tuin. Die ik ben ik nu aan het verwerken tot pickles (zoetzuur). Dus voor het geval ik straks helemaal zin heb in augurken dan kan ik een potje pickles pakken (smaakt nl. net zo augurk, nee lekkerder natuurlijk).

Ik werd vannacht gewoon wakker van de honger. Heb 2 crackers naar binnen gewerkt, maar had eigenlijk zin in een broodje met worst. :shock:

Maar het brood was nog niet klaar, dus vanochtend toen de broodmachine klaar was heb ik gelijk 2 boterhammen met worst genomen.

Echt erg ineens. Normaal begin ik pas met eten rond een uurtje of 11 maar ik had nu zo’n honger. Mijn vriend is al bang dat het nog veel erger wordt :lol: :lol: .

Mijn (.)(.) zijn ineens ook veel ronder en zwaarder en ik heb al niet achteraan gestaan met uitdelen. :oops:

Ik geloof dat het hier allemaal begint te groeien ineens. Nou ja, in ieder geval beter honger hebben dan misselijk zijn.

Ik heb de echo gehad… Ze zag het begin van een zwangerschap, maar niet een zwangerschap van 7 weken…

Het kan dus nog alle kanten op. Of de baarmoeder ligt ver naar achter gekanteld waar door je het niet goed kan zien en alles kleiner lijkt, of ik ben minder lang zwanger dan ik dachtm, of het is mis… :?

Ze meende wel iets te zien knipperen maar het maar zo minuscuul dat ze er niet zeker van was…

Over 2 weken mag ik terug komen voor een 2de echo… Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan… :frowning:

Oeh Moosje. Dat is schrikken. Hopenlijk is de volgende echo wel goed.

Je krijgt je echo ook al wel vroeg, dan is alles nog zo miniscuul klein.

Moosje jemig wat een nieuws meid! ben er helemaal een beetje stil van… :frowning:

Ik ga hard voor je :thumbup: :thumbdown: dat ze over 2wkn een goed klopend hartje kunnen zien!!

:hug:

Moosje, ik hoop ook voor je dat alles goed blijft gaan.

Hopelijk schieten die twee weken een beetje op, want als er zoiets vanaf hangt tikt de tijd natuurlijk maar langzaam weg.

Ik duim voor je! :-*

Wij hebben trouwens een lang weekend vrij, dus het zal waarschijnlijk wat stil(ler) zijn van mijn kant 8)

Moosje :hug: , wat vervelend om zoiets te moeten horen bij de eerste echo. Ik heb wel vaker gehoord, dat het toch regelmatig voorkomt, dat op zo’n eerste echo de zwangerschap korter wordt ingeschat. Vaak zien ze dan bij een tweede echo een tijdje later gewoon een kloppend hartje en ben je toch zolang zwanger als dat je dacht. Wat je zegt, het kan alle kanten op. Ik :pray: voor je dat het over twee weken toch allemaal goed is.

Ik wilde vandaag met mijn meissie iets leuks gaan doen… maar ben zo vreselijk :zzz: , dat ik een paar uur heb geslapen. Heb ook steeds steekjes in mijn liezen. Zal wel komen omdat het aan het groeien is?

Moosje heb ik ook gehad, bij mij zaten ze er 2 wk naast.

Heb ook ter controle 2 wk later een echo gehad.

Ik vraag me alleen af hoe het kan… Je kunt toch niet al met 2 weken zwangerschap positief testen?? Of hoe zit het dan in elkaar??

Ik had wel pas 5 dagen na mijn nod een positieve test, dus het kan zijn dat ik ietsje minder lang zwanger ben… Ik hoop het zo!!!

Het spijt me trouwens voor de ego- berichtjes iedere keer… :-*

@Moosje wrote:

Ik vraag me alleen af hoe het kan… Je kunt toch niet al met 2 weken zwangerschap positief testen?? Of hoe zit het dan in elkaar??

Ik had wel pas 5 dagen na mijn nod een positieve test, dus het kan zijn dat ik ietsje minder lang zwanger ben… Ik hoop het zo!!!

Het spijt me trouwens voor de ego- berichtjes iedere keer… :-

Lieve Moos, het geeft niet hoor, die ego berichtjes… dat is heel begrijpelijk!! :-

Bij Nynke testte ik ook een aantal dagen na NOD pas positief en op de 20 weken echo (termijn echo werd toen nog niet gedaan bij VK), bleek dat ze nog maar 19w1d was. Had wel altijd een cyclus van 28 dagen. Uiteindelijk werd ze ook met 41 weken geboren. Dus kan heel goed, dat je een kleine week minder ver bent. Hoe vervelend het ook is, je kan alleen maar afwachten. Misschien blijkt over twee weken wel dat je toch al zolang zwanger bent als dat je denkt, dat gebeurt ook veel vaker!! :hug:

@Moosje wrote:

Het spijt me trouwens voor de ego- berichtjes iedere keer… :-*

Dat ligt er aan hoeveel HCg je lichaam aan maakt. Sommmige vrouwen maken meteen heel veel Hcg aan, en als dat boven de 50 uitkomt is er een positieve test mogelijk.

Maar wat andere hier ook al zeggen, kan het inderdaad zo zijn dat het nu nog niet goed te zien was.

Echo met 7 wkn is vroeg en daardoor soms niet geheel duidelijk.

En plaats zoveel ego berichtjes als je wilt hoor en voel je daar vooral niet schuldig over :hug:

Hopelijk gaan de 2 wkn snel voorbij en weet je meer.

Moosje, het positieve nieuws is dat er wel een zwangerschap te zien was meid, hou je daar maar aan vast! Over twee weken heb je weer een echo en wie weet kunnen ze dan wel met zekerheid zeggen hoe ver je bent. Het belangrijkste is dat er een wondertje in je groeit en zolang je gevoel zegt dat het goed is, is dat ook meestal wel het geval!

ICL, wat dacht je! Maandag even lekker mijn eigen nageltjes en dan ben jij zaterdag aan de beurt! Ga mijn best doen, ben al lekker aan t trainen!

Sproetje, geniet lekker van je lange weekend!

Hier nog steeds geen ongi…zaterdag maar weer testen, dan ben ik een week over tijd. Heb trouwens ook nog steeds geen vruchtbaar slijm, dus ik ben er echt van overtuigd dat mijn bloeding van de 18e in ieder geval geen ongi was!

Hey begrijp ik dat nou goed? Ga jij en ICL elkaar meeten??

Wel leuk hoor :mrgreen: