Mei-stoppers 2008 deel 3: al 10 zwangeren!!!

Smurf: Oh wat naar als ie weer onder narcose moet, maar ja als hij er echt last van heeft is het ook geen pretje en buisjes helpen wel!!

Pupke: Ik heb ook al het idee dat mijn buik groeit…vind het alleen zo vroeg, dus heb nu maar even geen strakke shirtjes aan :lol: Ook weet nog niemand het…dus dan krijgen ze helemaal vraagtekens???

Kan dat wel al dat het zo vroeg groeit?? Hoe hebben de meiden met kinderen dit bij de eerste gehad??

Ja het is wel vroeg maar het kan wel. Mijn zus had het ook al best snel. Het kan bij mij ook nog wel zijn dat het morgen weer wat minder lijkt.

Moet zeggen dat ik het nu nog niet echt lekker vind voelen. Het drukt een beetje op mijn blaas de hele dag. :?

Maar ja, ik werk thuis en draag gewoon wat lossere kleren.

111; wat fijn dat het goed is gegaan met je vader. Weer een kleine zorg minder. Nu nog een posi test eind van de week. Zou helemaal super zijn.

Dragon; welkom terug. Hoop maar dat het nu goed blijft gaan met je.

Ellen en pupke. Ik heb zelf altijd een strakke buik en bij mij zag je het al met 6 weken. Heb alleen maar strakke broeken enzo dus moest ook al snel aan de zwangerschapskleding, hihihi

Marisca; als het kan moet je je idd lekker overgeven aan die vermoeidheid. Lekker een middagdutje doen met Kai.

Isle; spannend!!!

Smurf; vervelend zeg voor Yuri, maar als het goed is helpen de buisjes wel.

Mijn vader is vandaag geopereerd aan zijn acillespees. Ze hebben wat weggeschraapt en een stukje weggehaald. Nu zit hij in het gips. Hopen maar dat het snel goed gaat. Over 2 weken moet hij terug en dan kijken of hij loopgips mag.

Bij mij is het nogsteeds raar. Ben dus maar 2.5 dag ongi geweest en gister had ik ineens een beetje donkere afscheiding. Vandaag weer dikkere afscheiding en 1x was het lichtroze. Begrijp er allemaal niks meer van, want wat heeft dat nou weer te betekenen :think:

Net nog onze oude salontafel verkocht. Ik had hem zondagavond op marktplaats gezet en gister kwam er al iemand kijken en die heeft hem net opgehaald, hihihi.

O ja, wie is er hier handig met computers???

Heb dus net een nieuwe laptop met windows vista. Heb gister een router gekocht, maar krijg dat ding niet op mij laptop geinstalleerd. Ik word helemaal gek hier, help!

Meestal zit op Windows vista al een heleboel standaard stuurprogramma’s.

Ik zou alles uitzetten, eerst de router aan en daarna de laptop en kijken of de laptop al ziet dat hij op een router is aangesloten, of ermee kan communiceren.

Als je linksonder op het vlaggetje gaat staan, kun je uit de keuzes “verbinding maken” selecteren. Dan kun je je router kiezen en instellen.

Succes!

Hallo allemaal,

Ik heb even een beetje vreemde vieze vraag, maar waar kan ik die beter kwijt dan hier :oops: . Misschien is een dergelijk onderwerp al eerder aan de orede gekomen, maar terugzoeken in ons item (alle drie de delen) is nogal een werk.

Ik had vanmiddag weer wat slijmerige afscheiding. Eigenlijk hetzelfde als rond mijn eisprong, maar dan op een totaal verkeerd moment.

Ik heb het een kleine week geleden al gehad en dat zou dan ook weer kloppen met het moment van ovu. Iemand hier ervaring mee. Het slijm was verder kleurloos.

Anke

Volgens mij verlies je de hele maand door ongeveer wel wat slijm. Ik denk dat je er niet een bepaalde reden achter kan zoeken. Dat hoort gewoon bij het vrouwzijn. :?

Hier is mijn buik ook aan het groeien… Ik ben mijn broeken al weer dicht aan het doen met een haar elastiek (maak ik vast aan het knoopsgat en dan de stiek om de knoop)… Bij Juul had ik dat pas met een week of 9/10. Met 12 weken heb ik zwangerschapskleren gekocht…

Zonnetje, heb je nog getest?? Anders weet ik het ook niet…

Morgen krijg de eerste echo :dance: Ik heb er veel zin in… :mrgreen:

Moosje, succes met de echo morgen!

Enne, zoals ik hierboven eerder al schreef bij Yuri kocht ik met 7 weken al mijn eerste positiebroek. Met 10 wkn kon ik het echt niet meer verbloemen! Dus ja het kan echt dat je al groeit. Tis wel geen kind maar je organen worden verdrukt.

Oeh spannend de eerste echo! Dat wil ik ook wel maar moet nog een paar weekjes wachten.

Anke, wat gek…Heb je een regelmatige cyclus, anders kan het misschien daaraan liggen?

Isle, met mn vader gaat alles prima. Hij voelt zich ook goed en krijgt van iedereen te horen dat hij er zo fris bijzit na zo’n zware operatie. Ik hoop dan ook maar dat hij snel hersteld. Ik zou volgende week met hem lang een hospice gaan in Nijkerk, kijken of hij zich daar prettig voelt voordat we hem op de wachtlijst plaatsen. Het heeft nu nog geen spoed, maar ik ben een spoedplaatsing liever voor zodat ik zeker weet dat hij ergens goed terecht komt.

Moosje, spannend joh een eerste echo. Plaats je wel de foto? Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet!

Hier verder gaat het prima wel. Nog steeds geen vruchtbaar slijm, dus ik weet zeker dat het bloedverlies van de 18e geen ongi was. Dan zou ik namelijk nu wel vruchtbaar slijm moeten hebben. Ben nog steeds wel wat misselijk bij vlagen, maar veel minder. Buikkrampen nemen ook af, zijn er nog wel maar veel minder dan vorige week. Voel het vooral als ik lig of rustig zit. En sinds gisteren wel weer last van mn onderrug. Vrijdag maar weer een test doen, ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen. En vanaf volgende week lekker 3 weekjes vrij, ben nu al aan het aftellen. Heerlijk!

Bloedtest van de huisarts was ook positief! :dance: (toch lekker die bevestiging) Ben nu bijna 5 weken, mijn ongi klopte dus toch.

Baukz: GEFELICITEERT!!! altijd lekker als het ook op die manier bevestigd krijgt :slight_smile:

Anke: Dat slijm heb ik inderdaad ook wel eens, heel raar het is doorzichtig en je kunt er draaden van trekken maar toch is het ook weer geen vruchtbaarslijm.

Inderdaad raar maar ik heb er ook geen verklaring voor.

Moosje: Spannend joh morgen, ga voor je duimen dat het allemaal oke is :mrgreen: :thumbup: :thumbdown: Hoelaat ga je voor de ego?

Ons lijstje op de eerste pagina vindt ik echt leuk :inlove: en vindt het dan ook heel erg knap hoe Biebels dat toch steeds in elkaar weet te zetten :slight_smile:

Alleen heb ik zelf was moeite met lezen van de tekst in het gele gedeelte (met name de tekst aan de rechter kant) :oops:

Zijn er meer meiden die hier moeite mee hebben, of wordt het voor mij toch echt eens tijd voor die bril die ik al jaaaaaaaaaaaaaren uitstel :eh:

Het is gelukt meiden.

Dankjewel pupke. Ik heb idd gewoon de stekker eruit getrokken en daarna alles weer aangezet en toen begon hij zelf gelijk te zoeken. Moet hem straks alleen nog even beveiligen.

Moosje; ik heb verder nog niet getest. Misschien dat ik dat van de week wel ga doen. Succes morgen met je echo. Hoop dat alles goed is.

Baukz; SUPER!!! :dance:

Dragon, rechterkant van lijstje vind ik ook wat minder duidelijk. Denk dat het aan het lettertype ligt. Maar verder vind ik het lijstje echt super!

Baukz, nogmaals gefeliciteerd meid! Heerlijk om ook de bevestiging te krijgen van de ha!

O ja, ik vind de rechterkant van het lijstje ook een beetje onduidelijk, maar hij is wel mooi.

111, ga je nog wat doen in de vakantie?

Fijn Zonnetje dat het gelukt is!

Aan het lijstje stoor ik me niet zo. Het is niet super duidelijk maar wel leesbaar.

Hmmm, voor de verandering heb ik het nog niet helemaal volgepland maar heb wel een paar dingetjes ingevuld: maandagmiddag ga ik naar een vriendin in Meppel, dinsdag met papa naar een hospice (als hij dan tenminste is ontslagen uit het ziekenhuis, anders verzet ik het een weekje), zaterdag een terugkomdag van een cursus en verder is het nog blanco.

Waarschijnlijk druk in mn studiootje, nieuwe dingen uitproberen en trainen (ben naast mn betaalde job ook nagelstyliste met eigen salonnetje aan huis, voor de fun erbij).

Dragon: geen bril nodig hoor :wink: Dat komt omdat we met zoveel zijn, ik moet het zo inkrimpen dat het past! :lol:

Als iemand trouwens zich geroepen voelt het lijstje van me over te nemen, laat je horen!!

Zou 't met plezier van je overnemen als 't jou beter uitkomt Biebels, maar ik heb geen photoshop… :roll:

Overigens vind ik ook dat het lijstje niet veranderd hoeft te worden hoor! De rechterkant is wat moeilijker leesbaar, maar gelukkig melden we hier in het topic zelf ook wanneer iemand een echo of iets heeft. Heel eerlijk gezegd kijk ik ook niet zo vaak naar het lijstje, alleen als ik effe de draad kwijt ben wie er ook alweer zwanger is! :oops: :mrgreen: