111, ik las er net helemaal overheen… maar wat lekker dat alles goed is verlopen :thumbup:
ICL, dat moet toch wel goedzitten nu dan lijkt me.
Kan de afspraak niet eerder??? :mrgreen:
Dragon, welkom terug!
Ik ben zelf geopereerd in een van de heetste zomers in NL dus ik weet wat het is om je kamer uit te drijven :sick:
Hopelijk is de controle goed en kunnen jullie alsnog lekker op vakantie 8)
Hier weinig te melden. Nog een weekje en dan gaan het klusschema weer van start :lol:
allereerst
Baukz gefeliciteerd.
en hierbij de beloofde foto (met dank aan Biebels die m heeft verkleind).
Pitje: Wauw die willen we zeker zien :inlove:
Baukz: Zie ik net toch gewoon in mijn vorige bericht dat ik jou helemaal ben vergeten te feliciteren :oops: GEFELICITEERD!!! Dus gewoon met z’n vieren terug gekomen :dance:
Wat een heftige dag is vandaag weer gebleken.
111, fijn dat het allemaal goed is verlopen met je vader. Toch nog extra sterkte gewenst voor de komende tijd.
ICL, wat zal jij je belabberd voelen. Zo heen en weer geslingerd worden tussen emoties :hug: :hug:
Dragon, welkom terug, fijn wat van je te horen. Ook jij :hug:
Hier geen nieuws (zit ook midden in de cyclus). Morgen heb ik al een sollicitante. Hoop dat het wat is, dan ben ik ook meteen klaar. Verder is het erg druk hier.
Eryk zitten middenin de Waarom-fase :doh: , word er echt gek van :wall:
Met Mees gaat het wel beter, maar deze had vannacht weer hoestbui na hoestbui. Daar werd Eryk dan weer wakker van en beneden zat er een hond (onze!) als een gek te blaffen tegen het onweer. Jullie snappen, ik had vandaag niet m’n beste dag.
Anke
Goeienavond meiden,
Gisteren een dagje naar de Efteling geweest, Ayla vond het allemaal even prachtig dus waren we de warmte en de drukte snel vergeten (als zij er geen punt van maakt dan wij ook niet ).
Verder ben ik vandaag bij de HA geweest voor een bloedtestje zodat ze ong kunnen zien hoe ver ik ben omdat ik niet zeker was van mijn ongi vorige maand. Morgenavond om 9 uur mag ik bellen voor de uitslag.
(en mijn hubbie heeft een slechte ervaring met een vals positieve test dus die wil het graag van de dokter horen :roll: )
@111 wat fijn dat het allemaal goed is gegaan met je vader, wel rot dat je nu zo in onzekerheid zit over je :evil: . Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest en heb je vrijdag een positest in handen :thumbup: :thumbdown:
@ICL balen zeg die negatieve test in het ziekenhuis en wat moeet je dan maken van die 2 positieve thuistesten :? ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. :hug:
@Dragon dat is inderdaad niet niks zo in het ziekenhuis moeten liggen en dan in die warmte. :thumbup: :thumbdown: dat je je snel weer helemaal toppie voelt en lekker op vakantie kan.
@Biebels nog gefeliciteerd met je verjaardag (beter laat dan nooit :oops: ). Ik PB je morgenavond mijn gegevens door als ik de bloeduitslagen heb.
@Pitje mooie foto!!! Hopelijk kan ik ook snel mijn “pinda” op een foto bewonderen :inlove:
Wat een lieve berichtjes voor mij allemaal!
Papa vertelde dat de chirurg hem nog heeft gezegd na de operatie dat alles goed is verlopen en dat het is gelukt wat ze wilden doen (stukje uit zijn long halen waar stukje gezwel aanzit) en dat hij er nu toch al weer behoorlijk fris bijzit. De operatie was hem erg meegevallen en hij voelt zich net zo goed als voor de operatie. Nu maar hopen dat ie een rustige nacht heeft en dat zijn herstel spoedig gaat, zodat hij snel naar huis mag. Volgende week ga ik dan nog met hem naar een hospice, om te kijken of dat wat voor hem is als de laatste fase aanbreekt.
Dragon meid…het zit jou ook echt niet mee he!? :hug: Verstandig om te besluiten even niet meer gericht te knuffelen en maar te kijken hoe het komt. Ik hou daar wel van. Uiteindelijk bepaalt de natuur tenslotte.
Baukz, voor jou ook weer even spannend dus morgen. Heb je zelf enig idee hoe ver je bent?
Ik heb zelf nog geen zicht op :evil: , dus ik hoop nog steeds op een positieve test eind deze week.
Snel even binnen springen
De eerste dag werken na de vakantie, pff heb dus niet teveel gepresteerd. ch dat zijn zorgen voor morgen
111, super dat je vader goed uit de operatie gekomen is. Hopelijk knapt die snel een beetje op.
Dragon, shit dat is een naar verhaal en het is echt geen weer om in het ziekenhuis te liggen. Dat is natuulrijknooit een goed moment alleen als je mag bevallen :mrgreen: , Hoeplijk voel ook jij je snel wat beter.
ICL, wat een gedoe. Ik ozu gek worden als ik nog tot 14 augustus moet wachten. Maar wel goed dat je nog even getest heb, duidelij positief dus.
Baukz, ja zo een echo willen we allemaal. Super meid.
Hier ga ikv an het weekend testen als ik mijn ongi nog niet hab gehad :think:
Groeten
Isle
@Isle wrote:
ICL, wat een gedoe. Ik ozu gek worden als ik nog tot 14 augustus moet wachten. Maar wel goed dat je nog even getest heb, duidelij positief dus.
Weet je, het heeft zo weinig zin om al eerder voor een echo te gaan...net als afgelopen zaterdag, zullen ze eerder niet zo heel veel zien. Wel balen, maar ja.
Je hebt gelijk ICL, in het begin is er toch nog niks te zien. En kan een bloedtest geen uitsluitsel geven :think:
Weer op het werk
Groeten
Isle
In het ziekenhuis wilden ze geen bloedtest doen, omdat de zwangerschapstest geen positief resultaat aangaf. Als dat wel het geval was geweest, hadden ze een bloedtest gedaan. Dus ja, eigenlijk is het gewoon maar afwachten wat er gaat gebeuren. Vooralsnog voel ik me zwanger en heb ik ook regelmatig last van misselijkheid en maagzuur. Ook nog steeds moeite met de stoelgang, ondanks de lactulose. Dus ja… alles bij elkaar, zal ik toch echt wel weer zwanger zijn.
Op de echo afgelopen zaterdag zat er trouwens aan de rechterkant (voor de kijkers links) een behoorlijke verdikking in mijn baarmoederslijm. Het vreemde is, dat ik aan die kant dus ook “speldeprikjes” heb gevoeld toen ik die lichte bloeding had vorige week…(kan dit de innesteling zijn geweest, die prikjes?)
ICL je CB test was toch positief?? Ik denk dat je er dan gewoon vanuit kan gaan je echt zwanger bent hoor, want van de CB heb ik nog nooit gehoordt dat ze vals positieftesten.
Ik denk persoonlijk dat ze in het ziekenhuis getest hebben met veel te verdunt urine dan krijg je ook een negatieve test, als je nog heel pril bent.
En op de SEH testen ze alleen met testen die positief testen van af 50ulm.
zelfde als de CB dus.
Kun je niet aan je huisarts een bloedtest vragen??
ICL, volgens mij ben je echt zwanger hoor
111: Hoe gaat het met je vader?
Isle: Spannend hopelijk snel een positieve test
:thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Anke: jeetje wat naar zeg dat Mees zo blijft hoesten… :? ik hoop dat het snel over gaat…
Verder vanmorgen naar de KA geweest met Yuri. Hij weegt nu 12.8 kg en is ongeveer 93 cm lang. Tis een kleintje (bijna 3!) maar hij blijft gelukkig nu op de -1 lijn :dance: Luchtwegen waren mooi schoon. Over 3 mnd weer terug komen.
Moest wel meteen weer een nieuwe afspraak maken bij de KNO arts want bij beide oren zat weer veel vocht achter de trommelvliezen en ook naar binnen getrokken. Vrees dat het dus ook nog buisjes gaan worden. Ach heeft hij echt alles gehad wat maar kan…(keel en neusamandelen zijn er nl al uit ). Kan 18 aug terecht dus ben benieuwd.
Verder is het hier weer bewolkt. Maar we hebben onze zinnen gezet op morgen, wij willen ZON en STRAND :mrgreen:
Ik ga inderdaad zo even de huisarts bellen, om een bloedtest te vragen. Moest ook een afspraak maken voor vrijdag… want heb een veel te hoge bloeddruk (was afgelopen vrijdag +/- 160/100) en da’s niet echt goed. Heb er medicijnen voor gekregen (die bij zwangerschap mogen worden gebruikt) en vanmorgen was mijn bloeddruk 108/69… en da’s dus een stuk beter!! Moet het alleen wel in de gaten blijven houden denk ik, want blijkbaar ben ik er errug vatbaar voor.
Hier eindelijk lekker geslapen vannacht. We hebben het luchtbed opgepompt en zijn op de benedenverdieping gaan slapen (we liggen normaal op zolder). Eindelijk een lekker koele nacht.
Het is hier nog steeds bewolkt dus het huis kan ook een beetje doorluchten en ik heb eindelijk puf om een beetje schoon te maken. Pff die hitte vind ik maar niks.
Ik heb vandaag echt ineens een buikje…rond mijn navel zit altijd al een mooi vetlaagje maar boven mijn schaambeen steekt het ook ineens naar voren zodat mijn hele buik uitpuilt. :mrgreen: Niet echt charmant.
Maar ik loop ook in een tricot vakantiejurkje en ik hoef de deur niet uit, dus het mag. Ben benieuwd of het blijft of dat het morgen of vanavond toch weer weg is.
ICL Balen van die hoge bloeddruk. Maar 108/69 is toch hartstikke goed!
Dat is toch ook wat dat je note bene moet gaan camperen in je eigen woonkamer
Is een ventilator niet wat voor bij jullie op de slaapkamer?
Ons huis staat pal op het westen en hebben echt van vroeg tot laat de zon vol op de achterkant van ons huis.
Ook bij ons in de slaapkamer is het niet te doen daardoor.
Sinds kort gooi ik ongeveer een uur voor het slapen gaan de ramen open en zet ik de ventilator aan, dan gaat het al een stuk beter.
Ene we willen natuurlijk wel een buik foto zien he :mrgreen:
ICL: en mag je bloed laten prikken?? Misschien hoge bloedddruk van de stress en de spanninig? Of zit het ook in de familie?
@Smurf: Van buisjes in de oren knappen sommige heel van op hoor, alleen met zwemmen is het wel eens lastig.
Wel prettig dat je al zo snel met hem terecht kan bij de KNO
Hier komt het echt met bakken uit de hemel en zo nu een dan een kleine rommel er achter aan.
Hier is het nog steeds droog. Wel wat spetjes gehad maar het zet niet echt door.
Ha ha, we liggen niet in de woonkamer hoor. Die is bij ons op de eerste etage (oud winkelpand) en die is ook nog te warm. We liggen in de muziekkamer, tussen de piano’s. :mrgreen:
Onze zolder heeft alleen een paar kleine klapraampjes en dat tegen elkaar open zetten heeft geen zin. Ik sliep al een paar nachten heel slecht omdat het zo warm was
De slaapkamer ligt ook op op het zuiden en de woonkamer ook. Ik probeer alles zoveel mogelijk dicht te houden als het zo warm is maar als de nachten ook zo warm zijn krijg ik het op een gegeven moment niet meer koel. Het was gisteravond nog 29 graden in de woonkamer, zolder was volgens mij nog warmer. Dus dan maar op het luchtbed beneden. Slaapt heerlijk hoor. We hebben er ook een baby op gemaakt dus slapen gaat ook goed. :mrgreen:
Ventilator verplaatst alleen de warme lucht en ik krijg een stijve nek van in de wind liggen. Dus dan maar kamperen. Vindt het wel gezellig.
:oops: :oops: Sorry, alweer een echo berichtje.
Heb net pas de HA kunnen bereiken. Gelukkig begreep ze dat mijn hCG geprikt wilde hebben en kan dadelijk een lab-briefje halen. Kan dan morgen laten prikken en donderdag is dan de uitslag er. Ga toch vrijdag heen voor m’n bloeddruk… dus hoor het dan wel.
Oh spannend hoor ICL! Ik ga voor je duimen!! Maar heb er alle vertrouwen in, deze keer moet het gewoon goed gaan
Gelukkig is je bloeddruk weer gezakt
Pupke, leuk he al een klein buikje. Bij Yuri kocht ik met 7 weken al mijn eerste positiebroek. En met 10 wkn zag je het al heel duidelijk…kon het echt niet meer verbloemen haha. Ben heel benieuwd als ik weer zwanger raak of het dan nog sneller gaat, ze zeggen van wel bij een tweede…
Bovendien heb ik nu al een restant buikje hahahaha
Dragon, ik kon zo snel terecht omdat het zonder verwijzing kon. Mijn laatste afspraak was in februari, dus dat was zeker fijn.
Zou mooi zijn als het helpt, ik blijf in de medische molen hangen zo met hem…Maar voor hem zou ik het sneu vinden, dat wordt dan de derde keer narcose in 1 jaar tijd. En hij onthoudt alles!
De ZON schijnt het is niet waar, trek snel mijn bikini aan en ga bakken 8)
sorry ben te moe om op iedereen te reageren.
maar 11 gelukkig van je vader dat het redelijk is gelopen.
even klagen
ben zo moe ben er vanmiddag met kai ingegaan om 12.30 en ben nu zo moe wakker geworden o wat baal ik daar van moet nog van alles doen maar kan gewoon echt niet nou ja wie weet komt het nog.
Marisca geef lekker toe aan je vermoeidheid. Nog een paar weken en dan heb je het weer even gehad… :hug: