Mei-stoppers 2008 deel 3: al 10 zwangeren!!!

Pupke, geen idee of mijn cyclus niet regelmatig is… Ik had vorige maand een mooie 31-dagen, banner kwam ook heel erg overeen met wat er in mijn lichaam gebeurde (ovudagen en vruchtbaar slijm), maar nu zou ik dan op 24 dagen zitten en dan zou ik mn ovudagen nu alweer moeten hebben, terwijl ik nog helemaal geen slijm heb.

Heb mn banner dus nog maar weer even teruggezet naar 31 dagen, tot ik ergens volgende week (woensdag of vrijdag) weer heb getest. Mocht het dan nog steeds niet positief zijn, dan zal ik hem aanpassen naar 24 dagen maar dat voelt nu helemaal niet goed. Voel me nog steeds heel zwanger en nog net zo zeker als 2 tot 3 weken geleden!

icl, wat een k*t bericht, dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Even afwachten nu.

111, kan nog steeds positief worden nog even duimen draaien.

Baukz, gefeliciteerd. Weer eentje erbij.

Biebels, beter laat dan nooit, gefeliciteerd meid. Beetje te hard gefeest?

Hier nog geen ongi te bekennen maar ik zou ook niet weten wanneer ze zouden moeten komen of liever gezegd niet moeten komen. Ik slaap de laaste dagen alleen heel slecht wordt wel 20 keer wakker op een nacht eind volgende week misschien toch maar eens testen.

Ik ga Verder op het terras zitten

Groeten

Isle.

Hee meiden,

Allereerst ICL, wat balen dat het zo is gelopen en dat je niet weet waar je aan toe bent. :hug: :hug:

Je wordt wel heel erg heen en weer geslingerd tussen opnieuw superblij en opnieuw enorm verdrietig. Sterkte :-*

111, jammer dat je je voorgevoel niet bevestigd hebt gekregen met een positieve test. Nu maar hopen dat je woensdag leuk nieuws hebt :thumbup:

Baukz, gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

Super! Helaas gaan wij niet op vakantie deze zomer, schijnt toch een positieve uitwerking te hebben :wink:

Biebels, nog gefeliciteerd. Hopelijk knap je gauw weer op.

Wij hebben gisteren een heerlijk relaxed dagje gehad.

Helaas wel slecht geslapen, dus nu toch redelijk kapot… :zzz:

Hier ook slecht geslapen door het warme weer. We slapen op zolder en het is hier echt niet te houden.

Voel me helemaal duf. :frowning: en :sick:

@ Sproetje, jammer dat jullie niet op vakantie gaan. Op ons had het een positieve uitwerking. Maar goed, als je maar vaak genoeg lekker van elkaar geniet moet het goedkomen.

@111, nog geen :twisted: in zicht? Dan kan je test nog steeds positief worden. :thumbup:

Nee, nog steeds geen :evil: . Ik wacht inderdaad maar af tot vrijdag, dan ga ik weer een test er tegenaan gooien. Ben dan een week overtijd, dus als ie dan nog niet positief is, was die bloeding op de 18e mijn ongi.

Heel raar, want ik blijf erbij: als dat zo was zit ik nu in mn ovudagen maar ik heb helemaal geen vruchtbaar slijm!

Ik zal nu niet meer over zeuren… :mrgreen:

Ben eigenlijk een beetje nerveus nu. Zojuist het ziekenhuis gebeld om te vragen hoe de operatie van mijn vader is gelopen, maar ze weten het nog niet. Hij is om 8 uur vanochtend geopereerd en nog niet terug op de afdeling :shock: Ze verwachten dat hij om 14.00 uur wel weer boven op de afdeling zal zijn en gaan me dan ook bellen om de bijzonderheden door te geven.

Pfff…geen nieuws goed nieuws hoop ik maar. :eh: :think:

111 spannend van je vader hoop dat alles goed is verlopen

en hoop natuurlijk ok dat je ongi weg blijft en je gewoon zwanger bent.

biebels beetje laat maar als nog gefeliciteerd met je verjaardag.

hier eigenlijk geen bijzonder heden voel me wel goed ben alleen behoorlijk moe maar heb net daar maar even niet aan toe gegeven en wat in huis gedaan want manlief komt woensdag thuis en dan moet het er wel een beetje bij liggen.

zo ga zo lekker de stad in lekker lunchen met me schoonzus en dan nog even shoppen

111: spannend allemaal hoor… Zou het misschien kunnen zijn dat je lichaam door alle spanning de ongesteldheid tegenhoudt? :think: Ik hoop voor je dat je gewoon zwanger blijkt te zijn, natuurlijk! En ik duim voor je vader!!! :pray:

Biebels, lijkt me sterk want de 18e had ik wel een bloeding…Ik snap gewoon niets meer van mn lijf! :mrgreen:

Papa is weer terug op de afdeling en alles is goed verlopen! :stuck_out_tongue:

Ben ontzettend opgelucht! Zal aan het einde van de middag papa bellen om te vragen wat de chirurg na afloop van de operatie in de recoverkamer allemaal heeft verteld en of de ingreep gelukt is.

Meiden, bedankt voor jullie steun - het heeft enorm geholpen! :-*

@111 wrote:

Papa is weer terug op de afdeling en alles is goed verlopen! :stuck_out_tongue:

Ben ontzettend opgelucht! Zal aan het einde van de middag papa bellen om te vragen wat de chirurg na afloop van de operatie in de recoverkamer allemaal heeft verteld en of de ingreep gelukt is.

Meiden, bedankt voor jullie steun - het heeft enorm geholpen! :-*

Fijn dat het goed is gegaan!! Hopelijk is de uitslag ook nog eens positief!!

BTW: Baukz… had ik je nou al gefeliciteerd? Zo nee… GEFELICITEERD! :inlove:

Hier nog een update van mijn situatie:

Omdat ik natuurlijk helemaal gek word van de situatie, heb ik vandaag maar eens een CB test gekocht! Net de test maar eens gedaan… en ook hier een positieve test mee!! Om er zeker van te zijn dat ik niet een vals positieve test heb… de infolijn maar eens gebeld. Hier vertelden ze me dat de CB een positieve test geeft vanaf een hCG van 50 :smiley: Met een hCG van 39, krijg je geen positieve test. Ben dus eindelijk weer een beetje gerust gesteld. Had ook de test niet eens met ochtend urine gedaan. DUS: ben toch echt waarschijnlijk wel zwanger! (nog maar even een slag om de arm houden…14 augustus weten we het zeker, want dan heb ik de echo en de afspraak met de gyn)

hoi meiden ik meld me bij deze weer even present :slight_smile:

Zal even beginnen met een ego bericht.

Ik ben vanmorgen weer uit het ziekenhuis gekomen waar ik sinds vorige week dinsdag was opgenomen.

Ik voelde me al weer een tijdje niet lekker, duizelig, misselijk en erg moe.

Had misschien een kleine hoop dat het raak zou zijn, maar toen mijn voorgevoel ook bevestigd werd door een ZWt was ik bang dat het qua gezondheid van mij weer niet goed zou zijn.

In Mei had ik al ruim 1,5 wk opgenomen gelegen ivm met aan acute alvleesklieronst en een fike maagonst.

Deze klachten waren weer het zelfde, dus meteen contact opgenomen met de internist en die stuurde me meteen in.

Gelukkig deze keer geen alvleesklieronst maar mijn de waardes mijn lever waren wel weer fors verhoogt.

Dat wisten we al en daarvoor moest ik terug komen in september maar ze waren nu wel weer erg hoog.

Te hoog om me weer naar huis te laten gaan.

Weer heb ik de nodige onderzoeken achter de rug, infuus, sonde en veel rust. Maar nu is het gelukkig weer gestabiliseert.

Conclusie leverbeschadiging naar aanleiding van de in de mei door gemaakte bof en de gevolgen daarvaan :cry:

Of de lever beschadiging vanzelf weer overgaat of dat er moet worden ingegrepen is op dit moment onduidelijk en de tijd zal dat uitmaken.

Ik blijf postief en probeer weer vertrouwen in mijn lichaam te krijgen dat het van zelf heelt (is wel moeilijk al je lichaam je al 24 jr steeds in de steek laat)

Zo niet… daar denken we nu nog niet aan :wink:

Nu veel rust en een lading medicatie mee gekregen.

volgende week maandag zouden we lekker 3wkn naar Frankrijk gaan maar omdit moment is dat nog erg onduidelijk of dat door gaat of niet.

Zo nu zijn jullie weer op de hoogte van mijn situatie :slight_smile:

Voor de nieuwe zwangere onder ons GEFELICITEERT!!

@ICL: Hoe kan dat nou meid?? Je kan toch niet zomaar positief testen?? Hebben ze in het ziekenhuis een urine of bloedtest gedaan??

Misschien hebben ze je urine gestest op het moment dat het te verdunt was? Dan krijg je natuurlijk al gauw een negatiefe test als het nog maar heel prik is. Misschien thuis toch nog even een testje doen in de ochtend?

Eerst je MK en nu weer dit veel sterkte :hug:

@111: Wat een opluchting dat je vader goed uit de operatie is gekomen, wachten duurdt dan wel heeeeeeeel erg lang he.

En verveelend dat je test negatief was, je was er zo zeker van?

Je vruchtbare dagen hoeven overgens niet altijd perse met vruchtbaarslijm gepaart te gaan.

Ik heb dat namelijk ook niet en er zijn nog meer vrouwen die daar last van hebben.

Misschien was Biebels als zei stress en spanning doet een hoop hoor met lichaam, hopelijk krijg je snel duidelijkheid :hug:

@Biebels: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! :-*

Sorry voor meiden die ik heb overgeslagen, maar er is behoorlijk wat bij getypt en ik kan het op dit moment niet allemaal heel erg aandachtig bij lezen.

Het is dus niet persoonlijk bedoelt :wink:

111: Wat fijn zeg dat de operatie goed gegaan is!!! En positief dat er nog geen :twisted: zijn gesignaleerd…hoop dat je snel positief test en anders snel aan de klus :wink:

ICL: WOW nou meid we kunnen je nu echt feliciteren hoor!!! Je bent gewoon hartstikke zwanger :dance: :dance: :dance: !!!

Wat een prutweer hier zeg…we wilden naar het strand maar dat zit er niet in…vanmorgen maar schoongemaakt beneden en straks even naar de stort. Dan maar opruimen…

Tis trouwens wel klam zeg. ppff zweet me rot terwijl ik heel rustig aan doe.

Yuri ligt nu in zijn eigen bed voor het middagslaapje. Ik hoop dat het hem bevalt. Vannacht ook weer in zijn eigen bed… :pray:

Hij ligt namelijk bij ons en dat feest is nu voorbij nu hij beter is en minder benauwd. Hij krijgt per slaapje een sticker en als het goed gaat mag hij donderdag in het dolfinarium een kado uitzoeken. Ben benieuwd!!

We hebben vakantie dus ideaal om hem te laten huilen. De buren zijn er ook niet haha :mrgreen:

Dragon, meid wat fijn om weer van je te horen!! We vonden het al niets voor jou om zolang weg te zijn…

Wat een toestand :frowning: Wel heftig zeg, dat je dit door de bof kan krijgen. Maar wat nu verder? Kunnen jullie gewoon doorgaan met zwanger worden? Veel sterkte meid!!! :hug: :hug: En ik duim dat jullie toch op vakantie kunnen gaan. Wie weet doet dit je herstel wel heeel goed je weet het niet! :pray:

ICL: zie inmiddels dat het gene dat ik dacht, dat je dat gedaan hebt :oops:

Duidelijker niet he :mrgreen:

En nu lekker genieten.

Jeetje Dragon, jij maakt ook wat mee zeg! :hug:

Rust maar lekker uit en hopelijk kan je dan over een week ook nog op vakantie gaan!

He Dragon. Ik maakte me al een beetje zorgen omdat je helemaal niet online was. Maar dat is dus niet voor niks lees ik. Wat naar zeg.

Hopelijk hoef je je vakantie er niet voor af te zeggen, dat zou helemaal balen zijn.

@ ICL. Wat lees ik, toch weer positief getest? Dan kan het toch niet missen, je bent gewoon zwanger maar de tests die ze in het ziekenhuis gebruiken zijn blijkbaar niet zo gevoelig. Super zeg!! :dance:

@ 111. Fijn dat het goed gaat met je vader. Hopelijk krijg je qua zwangerschaptesten ook snel positief nieuws!

Jeetje Smurf, schoonmaken met dit weer. Ik moet er niet aan denken. Het is hier dan ook een bende. :oops:

Maar we moeten vandaag op de hond van mijn schoonmoeder passen dus stofzuigen heeft nu toch geen zin.

Net wel even met de hond in het bos gewandeld maar wij liepen allemaal te puffen van de hitte dus het werd maar een kort rondje.

Misschien dat ik vanavond nog puf heb op schoon te maken want het is eigenlijk wel hard nodig. :mrgreen:

Dragon :shock: :o en ik maar denken dat je gewoon van het lekkere weer aan het genieten was :oops:

ICL: jij maakt het écht spannend!! :dance: Van harte hoor!!

111: fieuw, dat is zeker een opluchting!!

Nou helaas was het genieten van mooi weer er niet echt bij, ik mocht wel naar buiten maar het ziekenhuis hier heeft geen buitenplaats en binnen was het snik heet omdat er geen raam open kon.

Ik lag echt bij een mega groot raam, met een kamer vol op de zon leek wel een sauna, nou dan snak je echt naar frisse lucht :shock:

Was ook weer blij dat ik vanmorgen weer lekker buiten stond :slight_smile:

Als is het hier ook vreselijk klam en benauwt .

smurf: Als volwassene kun je de bof hebben zonder de uiterlijke symptomen er van of je kunt het bij je dragen zonder dat je het weet.

Slecht 1 a 2 % van een volwassen persoon met de bof kan hier een comlicatie van krijgen met het gevolg dat de bof op de alvleesklier slaat en opdie manier de lever kan beschadigen.

Deze beschadiging kan van tijdelijk aard zijn of blijvend.

Volgens de gyn en de internist zou een zwangerschap wel veel van mij lichaam vragen en ze staan er niet om te juigen zeg maar.

Maar helemaal afraden doen ze het ook niet, daarom hebben we besloten om niet meer gericht te gaan “knuffen” op die manier blijft een zwangerschap misschien wel een tijdje uit, maar aan de andere kant mocht dat niet zo zijn dan is het van harte welkom! en moet het gewoon zo zijn denk ik dan maar.

@Pupke: dank je wel om je bezorgdheid :hug: :-* het ging inderdaad even helemaal niet lekker (vooral een sonde is echt vreselijk) maar gaat nu weer redelijk.

Vrijdag mag ik weer voor controle dus we zijn benieuwd.

We hebben besloten dat als die controle goed is we lekker op vakantie gaan.

Dragon: Oh alweer opgenomen joh, wat een toestand!! Hoop dat je snel zal herstellen en volgende week toch op vakantie kunnen!!

ICL: Nou dan zou ik toch zeggen ZWANGER!!! Anders kan die test echt niet positief zijn…

111: Jammer dat de test negatief was…maar het kan nog alle kanten op. Gelukkig is operatie van je vader wel goed verlopen…hoop dat de uitslag ook mee zal vallen!!

Biebels: Sorry beetje laat…maar nog gefeliciteerd!!!

Hier vandaag echt warm, heb gewerkt, maar het was echt benauwd en klam allemaal. Hebben ook nog platte daken daar…dus warm is het al snel dan!!