Bauk, ook via deze weg nogmaasl gefeliciteerd!!! :dance: :dance:
En ikzelf natuurlijk ook een beetje, want nu word ik weer tante.
Hopelijk heeft 't een vruchtbaar effect op ons.
Hier is het nog even afwachten. Had gisteren wel een beetje gevoelige (.) (.) Ken je dat gevoel als je arm of been slaapt, zo’n prikkelig gevoel? Dat had ik aan de achterkant van m’n tepels :? ???
Vandaag erg veel krampachtige buikpijn linksonderin? (minder goed teken) Zouden het allemaal psycho-somatische klachten zijn?
Anke
baukz (en anke :mrgreen:); gefeliciteerd! :inlove: geniet lekker van je zwangerschap! :inlove:
111; veel succes morgen met testen (als je dat gaat doen), duim voor je!
zonnetje; tja zo kan je lichaam rare fratsen met je uithalen hoor… :hug: irritant dat dan wel andere mensen om je heen wél zwanger worden… dat had ik op het werk dus ook met 1 collegaatje, de laatste zeg maar… toen zag ik het niet meer zitten, vooral omdat ik toen die 2e of 3e mk er net op had zitten… maar geef de moed niet op he :-*
(sorry meiden ik breek hier af en toe in voor mijn vriendinnetje :inlove: )
Baukz meid, van harte!!!
Hopelijk mag ik je morgenochtend volgen… Heb vandaag mn ongi officieel gemist (effe afkloppen, anders komt-ie alsnog misschien tussen nu en twaalf uur, whahaha) dus ben ik echt overtijd!
Wat lief trouwens dat jullie allemaal met me mee duimen :-*
baukz Gefeliciteerd !!! het gaat echt snel hier
111 ik duim mee en hoop op een goede test
Ik heb gister mijn extensions eruit laten halen en mijn haren geverft en vandaag de puntjes geknipt .
Is wel weer vreemd ben benieuwd hoelang ik het uithoud hihi.
JAAAAAA!!! BAUKZ GEFELICITEERD!!!
Anke jij natuurlijk ook gefeliciteerd. Hopen dat het bij jou ook snel raak is, zou wel heel leuk zijn.
111 Hopen dat het morgen voor jou ook een posi test is.
Heb deze keer een rare ongi gehad. Het heeft maar 2.5 dag geduurd. Het ene moment was het veel en dan weer een paar uur niks. Echt vaag :think:
Heb dit weekend echt een relax weekend. Was vrijdag erg chagerijnig en huilerig. Alles was me ook even te veel. Toen belde mijn vriend van zijn werk of ik zin had om het weekend naar ouddorp te gaan. Ik had er geen zin in (nergens in trouwens) en hij is samen met zoë gegaan dus ik ben al vanaf gisteravond home alone, en ik moet zeggen, het is heeeeeerlijk!! Hahahaha, kom echt tot rust, maar ik ben ook wel blij als ze er morgen weer zijn.
Hoor en lees dat het overal aan het regenen en onweren is. Hier is het nog heel droog en heel benauwd. Hoop dat het niet hiernaartoe komt.
Ellen gelukkig maar dat je nu minder klachten hebt. Die vermoeidheid zal denk ik nog wel even blijven. Ik had het heel mijn zwangerschap, helaas.
Amy; ik weet het idd nog allemaal van jou en die collega. Het is natuurlijk wel goed te begrijpen. Ik heb die gevoelens nu ook weleens. Hoop dat ik wel eerder ben dan die ene collega, anders ga ik echt balen. Nou ja, ik zie je morgen dan kunnen wel makkelijker kletsen. Heb je Alex er al op voorbereid dat hij gaat verliezen, hihihihi.
Nou meiden, ga nu ff relaxen op de bank, heeerlijk.
O ja, heb vanmiddag die laptop gehad. Nou moet ik alleen nog een router kopen maandag en dan kan ik daarop ook internetten. Da’s wel zo makkelijk.
:-*
Sorry meiden, even een ego berichtje:
Mijn verhaal krijgt nog een staartje:
Vandaag voelde ik mij niet zo lekker en vanmiddag kreeg ik buikpijn (geen krampen), net als voor de miskraam. Omdat ze in het ziekenhuis hadden gezegd dat als ik weer buikpijn zou krijgen, ik direct moest komen, ben ik vanavond in het ziekenhuis geweest. Hier hebben ze een echo gemaakt en opnieuw een zwangerschapstest gedaan. Op de echo was niets te zien (wat niet zo gek is, want zou nog maar net zwanger zijn) en de zwangerschapstest was negatief. Ze konden mijn bloeding van afgelopen dinsdag ook niet verklaren en de positieve zwangerschapstest van thuis zou dan wel vals positief zijn, zeiden ze. De klachten die ik heb (:sick: , zware gevoelige (.)(.) en maagzuur), zouden wel komen door de miskraam. Ik moest er maar van uit gaan dat ik niet zwanger ben en dat ik gauw de :twisted: moest verwachten. Wel zagen ze dat mijn baarmoederslijm dik was en dat zou er dan ook weer op wijzen dat ik nog ongi moest worden. Ik kon alleen maar janken!! Natuurlijk hoop ik (waarschijnlijk tegen beter weten in) dat ze ongelijk hebben. Zolang ik nog geen :twisted: heb gehad…
He bah ICL wat een naar verhaal. Maar ik dacht dat een zwangerschapstest alleen vals negatief kon geven en niet vals positief?
Raar verhaal hoor. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Het is natuurlijk wel zo dat de zwangerschapskwaaltje lijken op ongesteldheidkwaaltjes en zo kan je lichaam je goed voor de gek houden.
Misschien toch maar even de :twisted: afwachten en dan weer met een schone lei beginnen. Echt balen. :hug: :hug:
Wel fijn dat je gelijk in het ziekenhuis terecht kon.
Bij is de gekte begonnen hoor…ik heb vanavond al mijn eerste babybroekje met voetjes eraan in maat 50 genaaid. Nou ja, alleen elastiek moet er nog in maar dat is zo gedaan.Ik heb een stapel stofjes besteld dus volgende week kan ik helemaal losgaan. Zo leuk dat kleine spul. :inlove:
Beetje vroeg maar ik kon mezelf niet meer inhouden.
Nou 111 hoop dat jij morgenochtend beter nieuws hebt. :thumbup:
Icl, balen meid… :hug: Ik hoop dat de :evil: snel komen, weet je tenminste waar je aan toe bent… Die onzekerheid is ook niks.
Pupke, leuk dat je zelf kunt naaien. Ik kan er niets van… Misschien is het maar goed ook, anders had Juul nog meer kleren gehad…
Jeeeeeetje ICL wat een naar bericht zeg. Begrijp heel goed dat je alleen nog maar kon huilen, wat een teleurstelling.
Als het dan toch negatief is dan moeten de :twisted: zich maar snel laten zien.
:hug:
Dames, de test was negatief…
Snap er niets van en probeer het woensdag weer. :?
Ik probeer nog wat te , ben nog erg moe.
Hmmzzz…heb net mn banner aangepast naar 24 dagen ipv de 31 waar-ie op stond. Volgens de banner zou ik nu dus alweer in mn ovudagen zitten? Klopt geen hout van, ik heb helemaal geen vruchtbaar slijm! Vorige keer kwam de banner vrijwel precies overeen met hetgeen mijn lichaam aangaf… weird!
ICL wat erg zeg… vind het best vreemd mij hebben ze verteld in het ziekenhuis dat een test nooit vals positief kan zijn.Een test kan toch niet zomaar HCG bespeuren als het er niet is…
Nou jah we wachten maar af tot je :twisted: komen of niet natuurlijk niet.
111 jammer dat je test negatief was we blijven hopen dat je woensdag nog een posi test krijgt.
@charity wrote:
ICL wat erg zeg… vind het best vreemd mij hebben ze verteld in het ziekenhuis dat een test nooit vals positief kan zijn.Een test kan toch niet zomaar HCG bespeuren als het er niet is…
Ik weet dat de testen van Romed bekend staan om hun vals positieve testen (vraag me alleen af of deze nog verkocht worden... kan ze nl. niet op het internet vinden). Ik heb alleen geen Romed gebruikt, maar matcare en matcare testen zijn juist heel erg betrouwbaar heb ik me laten vertellen. Maar ja, in het ziekenhuis zullen ze het wel weten heh?
Lieve :inlove: Maris/111: shit zeg, dat de test negatief was. Begrijp er echt niets van!! Wacht het inderdaad nog een paar dagen af en als de :twisted: woensdag nog niet zijn gekomen, gewoon nog een test er tegenaan. :hug:
111, wat jammer zeg en ook balen dat hij negatief was :?
Maar wat je banner doet klopt op zich natuurlijk wel haha. Als het vandaag dag 32 of 33 was en je maakt een nieuwe op 24 dagen dan kom je nu al uit op dag 8 hihi.
Ik hoop maar dat je snel duidelijkheid hebt…
even ego: gisteravond ging het hier ontzettend onweren en kreeg ik vreselijke hoofdpijn. Het straalde door naar mijn rug en later naar mijn hele lichaam. Nu, na een nacht slapen, voel ik me ontzettend beroerd. Vanmorgen dacht ik even: nu ga ik overgeven. Johan grapte meteen al: ben je zwanger? Maar goed, ik ben er dus niet zo veel vandaag (en gisteren was ik jarig, dus was ik er ook niet).
ICL :hug:
Baukz :dance: (stuur je even een pb met wat gegevens als je het weet, dan pas ik het lijstje aan)
111 Spannend! Ik blijf voor je duimen!
Nog gefeliciteerd met je verjaardag Biebels :dance:
En beterschap meid.
Inderdaad Biebels, gefeliciteerd met je verjaardag.
ICL :hug: , meer weet ik gewoon even niet te zeggen.
111, ik blijf voor je :thumbup: :thumbdown:
Anke
Biebels, van harte gefeliciteerd meid!
Sorry dat ik je was vergeten, bedacht me inderdaad net pas dat ik op jouw verjaardag mijn NOD had.
Heb je een leuke dag gehad verder?
Jammer 111, maar misschien nog te vroeg getest. Je cyclus is toch nog niet helemaal regelmatig? Je HCG verdubbelt geloof ik per dag dus kan je het over 2 dagen misschien nog een keer proberen te testen.
Biebels gefeliciteerd! Jammer dat je je zo ziek voelt. Mijn moeder ligt ook al de hele week op bed met zware hoofdpijn. Lijkt wel een vervelende griep die er heerst.
Nou ik ga douchen en aankleden, wilde eerst even lezen wat 111 getest had.