En of dat niet genoeg was zijn ook de :twisted: gearriveerd…dus op naar ronde 5 met hopelijk meer geluk…
Balen Smurf78 van de :twisted: :hug: en dan ook nog zo’n K-ochtend!! Ben je weer lekker mee. Wel fijn dat je dan nog een tuin hebt waar je lekker in kan gaan bakken :mrgreen:.
In de volgende ronde vast meer succes voor jullie!! :-*
Ik heb ook zo’n hekel aan die beesten. En iedereen maar zeggen dat ik vooral rustig moet blijven en dat als ik niks doe, zij ook niks doen.
Nou, lekker als je je arm wilt verplaatsen of een hap ergens van wilt nemen dat je dan eerst moet kijken of er niet ergens een wesp tussen, in, op of onder zit. Ik zou er ook helemaal klaar mee zijn geweest (bij voorbaat al :silenced: )
Ik zie trouwens dat we volgende maand niet meer gelijk lopen, jouw cyclus duurt ietsje korter. Normaal een nadeel, maar nu een voordeel
ja rustig blijven :roll: kan ik dus niet he hahaha!
Oh ja ik zie het jouw cyclus duurt langer. Voor mijn zwangerschap was mijn cyclus steevast 25 dgn. Nu heb ik gelukkig 2 maal op een rij 26 dus ga daar maar van uit. Die 28 is sowieso niet standaard dat is iets maar toch ook weer niets geweest…(hele vage posi test). Dus 25-26 dgn is normaal zeg maar.
Wel raar hoor, bij Yuri was ik ronde 2 al zwanger. Nu duurt het al langer. Toch hoor je dat vaker, tenminste om mij heen dan…
Yuri slaapt nog steeds, al 2 uur inmiddels…
Ga weer even bruinen in de tuin…kom af en toe even hier spieken om af te koelen 8)
ik ga vanavond maar eens van het zonnetje genieten (hoewel ik nu even geen zon meer zie als ik naar buiten kijk) want ik zit nu nog op mijn werk. Zo’n beetje in mijn eentje volgens mij :?
Ik vind het wachten ook erg moeilijk hoor. Vooral omdat ik de vorige keer ook een positieve test had. Anders had het me veel minder uitgemaakt. Maargoed, we beginnen maar weer overnieuw.
Ach Smurf, wat jammer! Hoop dat het voor jou nu toch snel raak zal zijn.
Ik hou nog steeds vol tot zondag, heb er nog steeds veel vertrouwen in aangezien ik nog totaal geen klachten heb wat ook maar in de richting wijst van een ongi, terwijl morgen mijn NOD is. Misselijkheid is gelukkig ook niet meer de hele dag door, maar wat meer bij vlagen. Duizelig ben ik nog wel steeds (wordt ook steeds erger), maar lijkt ook meer in vlagen te komen.
Zou wel fijn zijn als het positief is zondag, dan kan ik het 's middags nog meegeven aan mijn paps, voordat hij de operatie ingaat a.s. maandag. Maar daar wil ik nog even niet aan denken, anders hangt er voor mijn gevoel zoveel van die test af :eh:
Hier van de ene kant leuk nieuws; Elynn heeft gisteren haar eerste stapjes gezet :inlove: Wij heeeeeeeeeeel trots… :mrgreen:
…alleen hebben we het op dit moment even zwaar… Elynn wil sinds gisteren 's avonds niet in slaap vallen, ze blijft de longen uit haar lijf krijsen, net zolang totdat we weer bij haar op de kamer komen en dan is alles weer goed… We worden zo “uiteengerukt” door 2 gevoelens; de een zegt "laat haar liggen, anders went ze eraan dat je de kamer opkomt en gaat dit zo elke avond, en ander zegt “ga haar troosten, het is toch niet normaal meer om haar nu te laten liggen??? Zooooooo zielig!!!”… Nu ligt ze dan (na nog wat gespeel op haar kamer :roll: :oops: ) eindelijk te slapen maar Bas en ik zijn allebei helemaal gebroken, doodop en zitten met een ontzettend rotgevoel. Wat is het moeilijk om hiermee om te gaan!!!
Ik ga nog even de situatie uitleggen bij “dreumesvraagjes”, kijken of ervaringsdeskundigen me uit kunnen helpen met tips… Als een van jullie nog tips heeft meld het dan aub want wij zijn radeloos… Zodra ik het topic bij dreumesvraagjes gemaakt heb zal ik hier een link neerzetten zodat jullie het uitgebreider verhaal kunnen lezen en evt. tips daar ook kunnen geven…
We hebben gemerkt dat het steeds een fase is, die dus vanzelf weer over gaat. Door steeds een beetje toe te geven (dus wel heen te gaan en te troosten) was de fase draaglijker, en gaf het ons meer rust.
Thanx biebels, wij hebben idd ook het gevoel dat het een fase is, het is alleen ef erg moeilijk om er mee om te gaan. We hebben ook al een paar tips gekregen van de gezondheidslijn van vgz, die we gebeld hebben vanavond. Misschien helpen die ook wat…
Wat rot, die situatie met Leonie… Ik wou echt dat ik je kon helpen maar heb met die leeftijd helaas nog geen ervaring… Hopelijk vind je er snel een oplossing voor meis!! Sterkte! :hug: :hug:
Kai slaapt nog 2x per dag maar de 2e slaap moet niet tot ongeveer 18.00 uur duren want dan slaapt hij s’avonds niet in en dan weet ik gewoon haal hem er maar even uit even laten spelen en na een half uurtje terug i bed en geen kind aan hem
laat ik hem in bed krijst hij tot over zijn toeren ben je langer bezig en met als gevolg dat hij zo overstuur is dat je hem er wel uit moet halen en je dus eigenlijk veel langer met hem bnezig bent.
vanavond weer gebeurt
dus inderdaad geef er gewoon even een weekje aan toe kijk hoe het dan gaat haar laten huilen kan altijd nog een optie zijn
als ze anders nooit problemen had met slapen zou ik er zeker even aan toe geven
111 spannend dus vanhet weekend voor jouw
smurf balen van je ongi en dan ook nog een kut dag
Nou ik heb gistermiddag ook lekker genoten van het weer. Lekker gezwommen bij vrienden met een zwembad in de tuin. Het water was heerlijk warm.
Daarna bij mijn ouders geholpen. Mijn moeder is ziek (griep) en mijn vader at al 2 dagen uitsmijter omdat dat het enige is wat hij kan maken zo ongeveer. Maar nu waren de eieren op dus moest het sowieso wat anders worden.:lol:
Maar met wat courgette en komkommer uit mijn tuin en wat creativiteit heb ik toch een lekkere pasta op tafel kunnen zetten. We hebben er van gesmuld.
Daarna samen met paps boodschappen gedaan bij de Appie. Was lang geleden dat we dat samen hadden gedaan (mijn moeder doet dat normaal gesproken). Mijn vader komt bijna nooit in een supermarkt en heeft geen idee wat er normaal altijd voor merken in de kast staan. (welke yoghurt enzo terwijl hij dat elke dag gebruikt :roll: )
We hebben wel schik gehad. Was weer ouderwets gezellig. :lol: :lol:
Hier nog steeds geen zwangerschapsverschijnselen. Ik voel me nog helemaal prima. Van de week wel een keertje heel moe dus ik probeer wel een uurtje eerder naar bed te gaan, ga normaal ook altijd erg laat.
Van het weekend gaan we het nog aan mijn schoonvader en zijn vriendin vertellen en waarschijnlijk aan de oma van mijn vriend omdat we daar ook een goede band mee hebben. Dan hebben we het iedereen in de naaste familie verteld. Leuk hoor om iedereen zo blij te maken.
@Dragon: Alles goed? Je bent al een aantal dagen niet online geweest, dat is niks voor jou.
111: Oh spannend zeg…hoop het zo voor jullie!! Kunnen jullie ook wel even gebruiken iets positiefs!!
Dat zal een zware dag worden maandag :hug:
Smurf: Jammer dat de ochtend zo was begonnen…gelukkig daarna nog wel gezellig gehad in de tuin!!
Jensie: Leuk de eerste stapjes :inlove:
Gisteren na me werk nog even naar het strand geweest voor 1,5 uur. Was toch nog wel even lekker. Zometeen gaan we ook weer heen, zijn we wat wolken, maar zonnetje schijnt er tussendoor en het is warm!!
Verder hier eigenlijk alles wel goed. Kwaaltjes zijn wat afgenomen…ook al waren het er niet veel!! Maar ben weinig tot niet misselijk en ook geen rare krampen meer…alleen nog moe
Jensie: Geen ervaringsdeskundige, maar mijn zus heeft het nu met de jongste sinds kort, hij wordt eind augustus 2 jaar. Hij sliep altijd meteen na z’n fles, maar begon dus ook in ene te huilen als hij naar bed moest en erin lag. Hun hebben toen hem wel laten liggen maar zijn met de rug naar hem toe bij hem gaan zitten…zo viel hij wel snel in slaap.