Tja… daar is dus nummer 10 weer… geen idee hoelang ik nu zwanger ben… miskraam diende zich drie weken geleden aan… :think: Maar ja, week geleden echt negatief getest, dus dat positieve, kan niet missen!! :dance:
Ja dus, we mogen juichen! :dance: Joepie!!! Wat goed meid! :-*
Pitje, je mag de foto wel even naar mij mailen als je er niet uit komt. Ik weet niet welk programma je gebruikt om foto’s te verkleinen??
Gefeliciteerd! ICL.
Maar zou je dan nu 4 weken zwanger kunnen zijn??
Hier ook nogmaals gefeliciteerd!!! :dance:
ICL gefeliciteerd!! :dance: :dance:
Eerlijk gezegd snap ik het ook niet helemaal wat en wanneer met die mk ertussen, maar jij geeft weer een positieve draai aan ons forum. :-*
Anke
ICL gefeliciteerd
ank balen dat ze weg gaat.
hier vanavond een goede echo gehad ben alleen een week minder ver dan ik dacht maar dat mag de pret niet drukken.
Marisca77: Dat had ik ook bij onze eerste echo. Na een week of 20 werd ik echter alweer een week verder geschat, dus hoeveel waarde je daar nou aan moet hechten weet ik niet :? .
Het is natuurlijk ook een kwestie van mini-millimeters wat al dagen verschil kan maken. Als het harje maar klopt!
Anke
:inlove: :inlove: :inlove:
Bedankt voor jullie felicitaties… moet zeggen dat ik zelf ook zeer verrast ben, zeker omdat het nog maar zo kort is geleden.
Heb vanmiddag ook de ha gebeld en gezegd dat ik na de negatieve test van een week geleden, nu weer een positieve test heb. Zij vond het ook absurd, maar gaf aan dat het natuurlijk (dat blijkt) wel kan. Vermoed nu zelf dat de mk dus veel eerder op gang is gekomen dan 3 juli… maar ja, dat is gissen… Volgende week de gyn maar weer bellen dat ik weer zwanger blijk en dat ik dus met die miskraam geen idee heb hoelang ik nu zwanger ben. Één ding wordt wel duidelijk: ben blijkbaar zeer vruchtbaar… :oops: :oops:
Anke; wat vervelend zeg. Hoop dat je snel vervanging kan krijgen.
Sproetje; wat balen zeg…gaan we samen door naar de volgende ronde. Hoop dat die wat positiever is voor ons.
111; Dat worden dan spannende dagen zeg. Ik leef echt met jullie mee. De duimen zullen maandag op volle toeren draaien. :hug:
Smurf; hoop dat de :twisted: wegblijven en dat je morgen of overmorgen toch echt een positest in handen hebt. Spannend!!!
Marisca, gelukkig dat je een goeie echo had en dat die nare droom dan ook echt alleen een droom was.
Vandaag nog eens met mijn moeder zitten praten dat het toch eigenlijk echt raar is dat de :twisted: er zijn. Mijn tepels zijn zelfs donkerder dan normaal. Ik heb op mijn voorhoofd een zwangerschapsplek zitten en die was een paar dagen al donkerder als normaal. Maar ja, allemaal symptomen ed, maar de :twisted: vertellen hoe het echt zit, helaas.
Bij mij op de sportschool is de eigenaresse zwanger (van de 3e) de bedrijfsleidster is ook zwanger (van de 1e) en nou hoorden we net dat een lerares ook zwanger is. Ben voor iedereen superblij, maar voel me toch een beetje rot. Ach ja meiden, we moeten goed blijven klussen, hihihi
Hey meiden,
Alles goed met iedereen, nog positieve testen??
Hier niet en ik vrees dat deze rond aan onze neus voorbij gaat…temp is gedaald naar 37.0…ga de :twisted: maar opwachten
Op naar ronde 5 straks, daar stel ik mijn nu maar vast op in…
Meld mij verder af tot vanmiddag, ga lekker naar de duinen!
@Smurf78 wrote:
Hier niet en ik vrees dat deze rond aan onze neus voorbij gaat…temp is gedaald naar 37.0…ga de :twisted: maar opwachten
Op naar ronde 5 straks, daar stel ik mijn nu maar vast op in…
Tja Smurf78, da's wel jammer dat je temp daalt.... maarruh... het zegt echt niet alles hoor. Dus zolang er nog geen :twisted: te bekenen is, is er echt nog hoop. :-*
Veel plezier in de duinen; het is er het weer voor!!
ICL: GEFELICITEERD!!! Fijn voor jullie!
Smurf78 zolang die :evil: er niet zijn…is er hoop toch?
Anke balen zeg dat je medewerkster heeft opgezegd…en zo te lezen is het niet makkelijk daar zo snel een ander voor te vinden. Hoop dat je een oplossing vindt!
Zonnetje inderdaad raar, maar je lichaam haalt soms rare trucjes met je uit.
Marisca fijn dat de echo goed was, en die ene week…maakt inderdaad niet veel uit…!
Verder kan ik ff niet terug lezen! Geniet van het mooie weer dames!
Nog 2 dagen en dan is mijn meisje weer terug (eindelijk!) en maandag ook de 2 anderen…weer gezellig druk hier in huis!
ICL, wat is er gebeurd met tot zondag wachten
GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:
Super joh. En wat lekker, zo snel na je mk. Kun je die ook mooi achter je laten :thumbup:
Marisca, gelukkig stond je droom ver buiten de realiteit
Sandra, waarschijnlijk dus mee naar de volgende ronde… hopelijk brengt die ons meer geluk
@Sproetje wrote:
ICL, wat is er gebeurd met tot zondag wachten
GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:
Heb afgelopen dinsdag het ziekenhuis gebeld, omdat ik anders op woensdag een afspraak had voor een echo en een afspraak met de gyn. Wist niet zeker of het goed was doorgekomen dat de afspraak vanwege de miskraam geen doorgang zou vinden. Hadden ze 'm dus ook inderdaad niet geannuleerd... Direct melding gemaakt van de (vermoedelijke) innestelingsbloeding en toen werd er gevraagd of ik al een test had gedaan. Nou ja, van het één komt het ander en vandaar dat ik gisteren zoiets had van: als het raak is, dan is het toch nog niet aantoonbaar met een zwangerschapstest, maar toch maar eens kijken. En ja.... was dus errug verbaasd dat die wel positief bleek te zijn, na vorige week een negatieve test in mijn handen te hebben gehad, dat snap je wel. Zelfs mijn huisarts stond dus verbaasd. Maar goed, het is weer raak en volgens mijn huisarts zou ik nou dus alweer een week of vier kunnen zijn. Raar idee... vermoedelijk alweer te gaan tellen voordat de miskraam zich aandiende. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. :inlove:
ICL Gefeliciteerd!!! Geniet ervan… Heb je binnenkort een echo, of kun je woensdag meteen terecht??
ICL heb je zeker weten een miskraam gehad?? Of zou het kunnen zijn dat je eigenlijk zwanger van een tweeling was en eentje daarvan afgekomen?? Het komt blijkbaar vaak voor… Alleen die negatieve test is dan raar. Maar misschien functioneerde die test niet goed… :think: Ik zeg ook maar wat…
@Moosje wrote:
ICL heb je zeker weten een miskraam gehad?? Of zou het kunnen zijn dat je eigenlijk zwanger van een tweeling was en eentje daarvan afgekomen?? Het komt blijkbaar vaak voor… Alleen die negatieve test is dan raar. Maar misschien functioneerde die test niet goed… :think: Ik zeg ook maar wat…
ze heeft een echo gehad waar geen vruchtje meer te zien was en een negatieve test dus dat kan niet
ICL gefeliciteerd meid !! is zeker raar om nu te gaan tellen vanaf een week voor je MK maar die eerste 2 weken krijg je zowiso altijd maar bij terwijl je nog niet zwanger was.
Sproetje jammer van de :twisted:
Hier nogal druk de flat is bijna leeg bijna alles is ingepakt voor de 3 dagen vakantie mijn vriend is aan de auto bezig en ik zit weer misselijk op de bank. Ben bij de HA geweest bloeddruk gemeten die was goed dus niks te doen aan de misselijkheid. Hij kon me wel wat geven voor mijn darmen maar daar worden veel mensen misselijk van dus leek hem geen goed idee. Dus we hopen dat het binnen nu en 2 weken over gaat als ik mijn tweede trimester inga.
ICL
Super joh… GEFELICITEERD dat wordt een lente baby en een broertje of zusje voor Nynke…
Afspraak die ik had met de gyn was voor afgelopen woensdag, de 23ste. Ja, en dat had natuurlijk totaal geen zin… met 4 weken zien ze totaal niets volgens mij. Heb nu een nieuwe afspraak gemaakt voor 14 augustus… de verjaardag van mijn vader die hij op 16 augustus viert!! Hahaha… leuk verjaardagscadeau voor hem.
Wat een ochtend zeg, denk je even fijn naar de duinen te gaan pfff…
Wij daar aangekomen, rond 10 uur (lekker vroeg! :mrgreen: ) ga we uitpakken barst het van de wespen :shock: :? Ik ben daar dus PANISCH voor dus ik had het al lichtelijk gehad voordat we lagen…Nee hoor volgens zuslief gingen ze nog wel weg…nou mooi niet dus :evil:
Maar even doorbijten. We zijn er nog geen half uur of voor ons in het water verdwijnt een kleine dreumes onderwater :shock: Je zag alleen wat gespetter en het petje nog de rest was onder water. Schrok me te pletter. Op het moment dat ik wil gaan rennen springt moeders het water in en grijpt hem Pfieuw gelijk janken gelukkig en wij en moeders waren meer onder de indruk dan hijzelf…
Vervolgens denk moeders het kindje even een lekkere liga te geven…jammie dachten de wespen. PRIK moeders gestoken. Wij hadden azaron mee (zuslief was schijnbaar helderziend hahaha) dus daar hebben we even mee geholpen. Staan we bij het water wordt mijn zusje gestoken met de kleine op haar arm.
Nou toen had ik het zo gehad met die agressieve beesten dat we de spullen hebben gepakt en naar huis zijn gereden om 11 uur :roll:
Heerlijk in de tuin gezeten bij mijn zus en nu ben ik thuis . Yuri ligt te pitten op de bank :inlove:
Geen succes dus de duinen volgende keer toch maar naar het strand…
En of dat niet genoeg was zijn ook de :twisted: gearriveerd…dus op naar ronde 5 met hopelijk meer geluk…(NOD wordt 20-8-2008)