Jeetje jensie, een 9,6 :snooty: Blijkt wel dat ze de juiste keuze hebben gemaakt!
Wat vervelend voor je ventje, Smurf. Hopelijk knapt 'ie gauw weer op.
BTW jensie, is jouw meissie al weer helemaal de oude?
@ellen: bedoel je misschien bioresonantie therapie?
Jammer Zonnetje, da’s natuurlijk niet wat je verwachte en hoopte, met de klachten die je had. :hug:
Even snel: ik ben erg druk bezig. Ikben bezig wat spulletjes te uploaden naar mijn ‘winkeltje’. Lang verhaal, kijk maar bij de link Scrap-LO’s uit mijn onderschrift.
Maar ik wilde natuurlijk even kijken of er nieuwe zwangeren bij gekomen zijn, niet dus! Spannend hoor!!! Meiden, als jullie wat veranderd willen hebben op het lijstje, willen jullie me dan pb-en? :-*
Nou, meiden… ik ga er maar vanuit dat ik ongesteld ben geworden.
Het wordt steeds meer. Begon wel erg vreemd, met even wat druppels en vooral de kleur (roze en niet rood). Maar het wordt steeds meer en ongi-achtige krampen.
Vriendlief probeerde nog doodleuk uit te leggen dat we ervan uit moeten gaan dat ik ongesteld word en als dat niet zo is dat we dan blij mogen zijn en niet andersom, nu balen omdat het niet raak is.
Dus ik heb even uitgelegd dat ik dat prima gekund zou hebben als ik ook in een mannenlichaam had gezeten! :twisted:
Zonnetje, ik ga met je mee naar volgende maand helaas
Sproetje :hug: wat vervelend. Het is een schrale troost, maar je weet dat het kan, want het is al een keertje gelukt! Nieuwe ronde nieuwe kansen en gewoon lekker blijven klussen.
Sproetje jammer zeg! Ook raar dat je gevoel je dit keer weer op het verkeerde been heeft gezet! Ook van mij een :hug:!
Vandaag overdag voor mij even geen KoK. Ik ga lekker met m’n meissie naar óf het Lineushof of naar speeltuin Groenendaal. Gezellig met een vriendje van d’r en diens moeder en broertje. Het wordt mooi weer, dus genieten maar!!
(Roze verlies gisteren weer opgehouden en misselijkheid en maagzuur blijven. Ook nog vollere (.)(.)… en ben al niet met weinig bedeeld. Antagel en emesafene helpen wel iets. :inlove: )
Sproetje en zonnetje: Oh wat jammer zeg :hug: Had zo gehoopt dat het niet door zou zetten!!!
ICL: Ik heb geen idee of er een naam was voor die homeopaat!
ICL veel plezier
sproetje jammer dikke knuffel
en we duimen voor de volgende ronde
heb gisteren toch zo naar gedroomt droomde dat ik in het theater was met manlief en een vriendin(de gene die vanavond mee gat naar de echo)
en dat ik daar een miskraam kreeg brr werd echt een beetje raar wakker.
hoop dat het geen voorteken is voor vanavond
Marisca: Oh wat een nare droom…hoop dat deze dus niet uitkomt!! Succes vanavond met de echo!!
schijnt bij de hormonen te horen hè, rare en levensechte dromen :hug:
Goeiemiddag allemaal,
Effe ego-spuien hoor.
Mijn medewerkster heeft gisteravond haar baan opgezegd!!! :evil:
Ik heb/had dus iemand in dienst en daardoor kan ik thuis veel blijven bij Mees en heb ik de mogelijkheid om zwanger te worden. Zij heeft namelijk tijdens mijn zwangerschap en na de bevalling ook veel van het werk voor haar rekening genomen. Ze is dus helemaal ingewerkt en ook bekend bij het merendeel van mijn klanten.
Boehoehoe…, van 1 september sta ik er weer alleen voor. Ik heb nu ineens echt nergens meer tijd voor.
Sorry voor deze ego-trip, maar vind mezelf even heel zielig nu.
Anke
Oei, vervelend Anke!!
Wat voor werk doe je?
Ik heb een eigen gastouderbureau. Misschien heeft iemand er wel eens van gehoord. ViaViela vestiging Zevenbergen.
Mees is dinsdag naar het CB geweest. Hij weegt 7750 gram en is nu 69 cm. Ter vergelijking. Eryk was op het moment dat wij met hem naar huis mochten 15,5 maand en woog ook 7750 gram en was 75 cm.
Het is nu dan ook een heel raar idee dat Eryk nog zo klein was.
(Eryk is geboren met een gewicht van 1900 gram, Mees was al 3900 gram :shock: . Dat is natuurlijk al de eerste wereld van verschil).
Ook heeft Mees z’n prikje gewoon gekregen. Die avond en gisterenochtend had hij een hele lichte verhoging, maar inmiddels is hij weer (bijna) helemaal de “oude”. Z’n hoestje is helaas nog niet helemaal weg.
Anke
Ah, Sproetje, wat jammer! Tja…je weet weer waar je aan toe bent, hoe vervelend het ook is! Duimen voor de komende maand, dan gaat het vast wel lukken!
Vanmiddag met papa naar het ziekenhuis geweest. Bronchoscopie waarbij ze 5 hapjes uit zn longweefsel hebben weggenomen vorige week, heeft niets opgeleverd. Nu hebben ze besloten om hem op te nemen (morgen al) en dan krijgt hij maandag een kijkoperatie en halen ze een stukje long weg. Heel groot risico, de kans is zeer aanwezig dat hij niet meer uit de narcose wakker wordt, maar de artsen adviseren toch om het te doen om duidelijkheid te krijgen. Papa staat er niet volledig achter, maar wil het wel laten doen om van alle onzekerheden af te zijn. Het blijft dus nog steeds erg onwerkelijk voor ons.
@111 wrote:
Vanmiddag met papa naar het ziekenhuis geweest. Bronchoscopie waarbij ze 5 hapjes uit zn longweefsel hebben weggenomen vorige week, heeft niets opgeleverd. Nu hebben ze besloten om hem op te nemen (morgen al) en dan krijgt hij maandag een kijkoperatie en halen ze een stukje long weg. Heel groot risico, de kans is zeer aanwezig dat hij niet meer uit de narcose wakker wordt, maar de artsen adviseren toch om het te doen om duidelijkheid te krijgen. Papa staat er niet volledig achter, maar wil het wel laten doen om van alle onzekerheden af te zijn. Het blijft dus nog steeds erg onwerkelijk voor ons.
Jeetje meid…

Vervelend Anke, dat je er straks weer alleen voor komt te staan qua werk. Is het makkelijk om vervanging te krijgen of valt dat tegen?
Gelukkig dat Mees weer zo snel opknapt!
@Ellen84: denk wel dat het (mora) bioresonantie was. Heb er zelf enige ervaring mee en moet zeggen dat het op zich goed werkt om een diagnose te stellen en vast te stellen waar je last van hebt.
@Smurf78: kijk even op
http://www.bioresonantie.nl/informatie.asp?desc=watisbioresonantie
als je meer info wilt. Wellicht dat zo’n therapeut je verder kan helpen met de problemen met je ventje.
Vandaag lekker naar speeltuin Groenendaal geweest. Is een kleinschalige speeltuin, waar de kids lekker kunnen spelen en waar je toch nog redelijk overzicht hebt en het is er niet zo massaal. En… het was heerlijk weer, dus we hebben geboft. Naderhand nog even lekker in het bos gewandeld. HEERLIJK!! (en het voornaamste: de kids hebben zich kostelijk vermaakt!!)
Okay,
Kan iemand mij helpen…
Ik heb de echo, nu krijg ik alleen een melding dat er maar een bepaald aantal pixels op mogen staan…
Hoe pas ik dit aan.
Ik was net al helemaal gelukkig dat ik wist hoe ik de foto kon invoegen
btw… zometeen Babyboom het vervolg…
Anke: jeetje meid dat is behoorlijk klte…knuf voor jou :-
Sproetje: :hug: balen joh…op naar een volgende ronde met hopelijk meer geluk
111: tjee dat wordt een hele spannende dag maandag…ik ga duimen dat alles goed gaat!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
ICL: ik zal eens kijken op die site. Thanx.
Vandaag hebben ze hem ingesmeerd met zonnebrand van de etos zit heel zijn gezicht onder de rode plekken…pff arm kind. Wordt er soms wel moedeloos van hoor. Vanavond heeft hij weer niets gegeten…alleen 2 biscuitjes… :?
Vanmorgen nog een testje gedaan, weer de digi van CB. Wederom geen geluk, niet zwanger. Wel zie je nu een heel licht tweede streepje staan. Maar ja daar kun je niets uit aflezen. Staat wel leuk :mrgreen:
Morgen of zaterdag kijken of hij donkerder wordt en anders komt toch echt die ongi eraan…helaas…
Nu nog geen :twisted: te bekennen dus morgen wordt een spannende dag.
Fijne avond allemaal. Mijn vakantie is vanavond begonnen :dance: !!!
Dames… ik ga zo een fototje zetten in het show forum…