Mei-stoppers 2008 deel 3: al 10 zwangeren!!!

Effe snel:

Sabrina :hug: :hug: :hug: sterkte meid!! Natuurlijk hoort het erbij maar dat wil niet zeggen dat je hormonen je niet gek kunnen maken :wall:

Zonnetje toch klinkt dat nog steeds goed, zo lang het geen maandverband vol is kan het nog steeds een innestelbloeding zijn. En met al die andere kwaaltjes die je opnoemt… het zou zomaar kunnen, ik hoop 't zo voor je!!! :pray: :pray:

Vandaag was heel zwaar, ik was heel onzeker over de toets maar jaaaaaaaaaaaa deze dame heeft deze keer zelfs een 9,6 gehaald!! :dance: :dance: Ik weet niet hoe ik het gehaald heb met zo’n hoog cijfer maar ik vind het prima!! :mrgreen:

Zo weer naar bedje toe :zzz: :zzz: :zzz: , morgen weer een volle dag werken …

trustels lieverds!!!

:-* :-* :-* :-* :-* :-* Jen

Nou dames, het eten was lekker hoor!

Heerlijke avond gehad, fijn gekletst met mn oud-collega en het was heel gezellig.

Vandaag nog een beetje lichtroze verloren, maar nu is de bloeding echt over. Wist niet dat een innesteling 4 dagen kon duren… Ben nu wel echt heel misselijk en heb veel pijn in mn hoofd. Buikpijn is voor het eerst in 6 weken weg, maar misselijkheid en oprispingen nemen wel toe. En was voor het eerst ook echt draaierig, zat te tollen op mn stoel 's ochtends. Gelukkig begin ik zo vroeg op mn werk dat er nog bijna geen collega’s zijn, dus het is niet opgevallen.

Verder gaf Matthijs vandaag aan dat hij er zeker van is dat er iets in mn buik zit en wil hij graag zondag saampjes testen. Gaan we dus doen.

Charity, wat vervelend voor je. Hoop dat je je snel beter voelt.

Ellen, twee weken gaan snel meid en als ze al aangeven dat het over 2 weken veel leuker is omdat je meer kunt zien dan nu, kun je beter nog even afwachten! Maar ik snap dat het moeilijk is!

Zonnetje, klinkt goed en zondag wordt onze dag hoor! Ik had op internet ergens gelezen dat een innesteling ongeveer een week voor je ongi plaats vindt en dus 8 tot 12 dagen na de eisprong. Bij mij zou dit precies kloppen. Maar ik heb ook andere sites gevonden waar wordt vermeld dat een innesteling 3 tot 5 dagen na een eisprong plaatsvind en max 2 dagen kan duren, dus eerlijk gezegd weet ik het ook niet. Ik wacht af tot zondag! :mrgreen:

@Amy82 wrote:

breekt ff in :wink:

ICL; 20 weken echo is tegenwoordig standaard en wordt ook standaard door ziekenfonds vergoed :slight_smile:

Dat weet ik hoor Amy, dat heb ik bij Nynke ook gehad. Heb zelfs ergens gehoord dat indien je bij de gyn loopt, dat je dan vaker een echo krijgt dan wanneer je bij de vk loopt.

We gaan het zien.... eerst maar eens weer een positieve test. :pray:

Jensie, jij viespeuk met je 9,6! Ga je lekker?! Ja dus!!! Top meid, je bent geboren voor dit werk, dat blijkt wel! Ze kunnen je nu al bijna niet meer missen daarzo! :clap:

Jensie: :dance: WOW gewoon even een 9.6 halen!! Toppie hoor!!! :clap:

Wat een nacht hier…Yuri was steeds aan het huilen, hoesten en had wat verhoging. Ik dacht ventolin zal wel helpen maar dat wilde hij niet.

Even rond 5 uur hoor ik ineens een vreemd geluid naast mij…is hij rechtop gaan zitten en begint hij ineens over te geven… :shock: Heel ons bed onder :shock: STINKEN :sick: ook mijn maag draaide zich even om :sick:

Manlief heeft hem onder de douche gezet en ik ben het bed gaan schoonmaken…alle stukjes eraf en hup de wasmachine aan en dat al kokhalsend brrrrr… :wall:

En ik moet echt even naar mijn werk toe om dingen te regelen en werk op te halen zodat ik thuis het een en ander kan doen. Bovendien heb ik een assessment gepland staan… :?

Ga mijn zusje maar eens lief aankijken :mrgreen:of ze een paar uurtjes kan oppassen…

CVS, heb je al getest?? En, en…vertel! Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :roll: :oops:

pfieuw bel ik naar kantoor gaat de test niet door omdat de dame in kwestie niet gekomen is :dance: Andere afspraken kon ik nog verplaatsen dus ben lekker mijn mijn mannetje thuis vandaag!

Hij heeft net een paar slokjes limo op…dat blijft er nog in…

Heb er aerius bijgedaan mocht dit een allergische reactie zijn geweest…

Hij wil alleen maar op schoot hangen.

Jeetje Sandra, wat een nacht :shock:

Lekker dat je vandaag toch thuis kan blijven :thumbup:

Jensie, WAUW! Wat een cijfer zeg :mrgreen:

111, dat zijn toch aardig wat klachten. Dat wordt spannend zondag :pray:

jensie, dat is een uitslag om mee thuis te komen.

Yuri, voelt zich dus een vaatdoekje, arm kereltje. Goed dat je thuis kan blijven, geluk bij een ongeluk.

Hier gaan we morgen voor een 2 dagen naar de zee. Kwestie van een beetje op vakantie geweest te zijn.

Groeten

Isle

Hallo.

Daar ben ik weer,

vandaag (alweer) een echo gehad, de vorige keer hadden ze het dus wel goed met de telling, ben nu 9 wk zwanger.

Heb onze ukkie zelfs zien bewegen en het hartje horen kloppen dus onze dag kan niet meer stuk. :inlove:

Nog een paar dagen en dan gaan we het de ouders vertellen, ik heb al een wit shirt gekocht en hier ga ik zelf een tekst op schrijven.

Dus nog een paar dagen onze mond houden en dan mogen we het eindelijk vertellen.

gefeliciteerd met de mooie echo! En het geluid van het hartje is helemaal geweldig :inlove: Geniet ervan!

Ik zit ook nog steeds te bedenken dat mocht ik weer zwanger zijn hoe het te vertellen aan onze ouders.

Bij Yuri hadden we een boekje gekocht voor oma en voor opa. Nu moeten we toch weer iets nieuws verzinnen…maar hebben nog even de tijd om hierover na te denken. Eerst maar eens zwanger worden :mrgreen:

Hier nu licht bloedverlies… maar blijft bij een paar druppels.

Pfff. Wat een ongein weer. Gewoon het een of het ander schijnt er niet meer bij te horen :roll:

Pitje, heerlijk dat de echo goed was :inlove:

En wat leuk om het straks te gaan vertellen!

Het begint ook al aardig op te schieten met 9 weken :dance:

Gefeliciteerd Pitje, met je mooie echo!! Is toch weer een lekker gevoel dat het allemaal klopt!!

Geloof dat het bij een aantal van ons toch wel errug spannend aan het worden is. :mrgreen: En we blijven goed gaan!!! :inlove:

Oooh Pitje… we willen natuurlijk wel fototjes zien :smiley:

tjee sproetje das ook wat…pff ik duim dat het niet door gaat zetten :pray:

Hier nog niets…

Jensie, wat een cijfer!!! :shock: Goed zeg!!! :clap:

Sproetje, zonnetje en 111 jullie hebben gewoon te maken met een innesteling… Ik had dat ook op mijn nod was ik ongesteld geworden, dacht ik… Een paar dagen later was ik toch echt zwanger!!

Succes iig!!!

Ik moet nog een hele week wachten op de echo… pff… Ik voel me verder goed. Iets sneller moe en ik denk af en toe mijn (.)(.) te voelen maar dat weet ik niet zeker en heel af en toe heb ik een misselijk gevoel… Dus ik maak me een beetje zorgen of het wel goed gaat.

Ik kan er weinig aan doen, mocht het mis gaan, het enige wat ik kan doen is afwachten en hopen dat het wel goed blijft gaan en dat ik gewoon heel veel geluk heb en bijna geen kwaaltjes heb…

Jensie: Wat een 9,6 :shock: , nou ze zullen wel blij zijn dat ze jou hebben aangenomen, hebben die andere 3 ook van die hoge cijfers???

Smurf: Oh wat een nacht inderdaad, gelukkig kon je de dag erna vrij krijgen, kon je lekker thuis blijven bij je mannetje.

Ik ben jaren terug ooit ook eens bij een homeopaat geweest, hij ging uitzoeken waarvoor ik allergies was en werd dan behandeld. Dit ging ook met flesjes. Ik moest ten eerste mijn hand op de flesjes leggen en mijn andere hand moet ik mijn middelvinger en duim tegen elkaar aanzetten, als hij ze uit elkaar kreeg was ik allergies voor het stofje wat in het buisje zat. Ik vond het echt heel vreemd, want ik hield ze dus bij sommige buisjes echt niet tegen elkaar en bij andere wel. Daarna krijg je de buisjes waarvoor je allergies bent op je navel en gaat hij met een lichtje in je oor je lichaam openen. Dan mocht ik 24 uur alleen maar water en fruit eten, verder ook niet in contact komen met iets anders, dus er mocht niet gekookt worden in huis. Daarna moest ik terugkomen en ging hij met dat lichtje in m’n oor mijn lichaam weer sluiten. En allergie was weg zei hij. Alle pufjes die ik gebruikte konden de prullenbak in zei hij. Dit niet meteen gedaan, maar heb het dus nooit meer hoeven gebruiken. Ik was niet allergies voor heel veel artikelen, dus hoefde maar 1 x behandeld te worden, hij kan namelijk maar een paar buisjes tegelijk doen. Ik geloofde er echt niet in, maar het heeft wel echt geholpen. Was allergies voor graspollen en in de vakantie was ik altijd ziek, omdat ik dan in een tentje lag boven op het gras, daarna dus nooit meer!!

Zo dat was even een verhaal, haha, sorry!! :oops:

Pitje: Oh wat leuk een echo…heb je het al geplaatst in het showforum?? Ga zo even spieken… enne je banner klopt nu niet meer he als je al 9 weken bent!!

En de meiden die bijna gaan testen…ga voor jullie :thumbup: :thumbdown: Het klinkt in ieder geval allemaal goed!!

Ik ga het de opa’s en oma’s na de echo vertellen, ben wel benieuwd hoe ze gaan reageren!! Ik ga een kopie maken van de echo en doe deze in een lijstje. Bij mijn ouders ga ik het dan zo brengen, jullie nemen altijd foto mee van je kleinkinderen als je op vakantie gaat, dus ik zal nu alvast een foto van jullie 3de kleinkind achterlaten nu wij op vakantie gaan!!!

Ik denk dat ze wel verbaasd zullen zijn :lol:

Ellen, wat een leuk idee! Doen hoor!

Moosje, door jouw verhaal ben ik weer wat geruster. Vind namelijk dat ik wel erg weinig zwschapsverschijnselen heb - mocht ik al zwanger zijn natuurlijk. Ben de laatste twee dagen toch wel aan 't twijfelen, maar nu ik heb gelezen dat jij ook weinig klachten heb durf ik toch mijn gevoel te volgen.

Smurf, dat je ventje zich snel beter mag voelen! Wat een ellende!

Pitje, wat zal er door je heen gegaan zijn…een eerste echo! Lijkt me zo bijzonder! En 9 weken alweer, wat gaat het hard!

Isle, veel plezier aan zee. Volgens mij wordt het weer wat beter, toch?

Sproetje, nog een paar nachtjes slapen en dan testen…! Ik hoop dat jij ook een innesteling had en dat we met zn allen positief testen dit weekend. Zou wel heel erg leuk zijn!

Meiden, hier zijn de :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: toch echt langs gekomen. Ik baal er echt ontzettend van, maar helaas niks aan te doen!!!

Ellen; leuk idee om het op die manier te doen. Ben benieuwd hoe ze reageren.

Smurf, hoop dat het snel weer wat beter gaat met Yuri. Het is altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn.

Pitje, geweldig hè als je het hartje hoort :inlove: :inlove: iig een hele geruststelling.

Isle, veel plezier hopen op mooier weer, maar het is sowieso al lekker om even weg te zijn.

Jensie, :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :dance: :dance:

Sproetje, 111 en ICL blijf voor jullie duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Moosje; hopen maar dat die week snel voorbij gaat. Vervelend hoor dat wachten, maar je hoeft idd niet altijd wat te voelen.

Ah, Zonnetje, ik had nog wel zo’n goed gevoel bij je! Jammer, op naar de volgende ronde. Je weet in ieder geval weer waar je aan toe bent. Cliché, ik weet het, maar wel een feit.