Mei-stoppers 2008 deel 3: al 10 zwangeren!!!

@dragon wrote:

Hey begrijp ik dat nou goed? Ga jij en ICL elkaar meeten??

Wel leuk hoor :mrgreen:

Hihihi Dragon, we hebben elkaar al vééééél vaker gezien hoor, en we bellen op het moment ook bijna dagelijks… soms zelfs vaker dan één keer per dag… :inlove:

PS… we zijn dan ook schoonzussen :mrgreen:

Ow jemig!! dat is helemaal waar ook :oops:

helemaal vergeten dus :slight_smile:

Ik weet nog wel dat Baukz en Anke zussen zijn?? of haal ik dat nu ook helemaal door elkaar? :oops:

Moosje ik ga voor je :pray: :pray: dat alles nog goed is maar het zal wel goedkomen meid!! :hug:

111 :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: zaterdag!!

:-* Jen

Nee Dragon, dat heb je goed hoor! :mrgreen:

…ik ben trouwens ook nog steeds wel in voor een meeting met ons kluppie :oops: :mrgreen: :thumbup:

Pfff dan heb ik tenminste nog iets goed :slight_smile:

maaruh meeten vind ik ook een goed idee hoor :smiley:

Leuk, meeten met z’n allen… Waar en wanneer?

uh ja… dat is een hele goede vraag. :slight_smile:

Misschien dat de gene dit deze topic gemaakt heeft, in deze topic een pol kan aanmaken (kun je dan ook weer verwijderen en een pol maken kan alleen de beheerder van deze topic) om eerst even te kijken of er nog meer mensen zijn die dat nu al willen of dat een aantal nog even willen wachten??

Lijkt me een goed idee Dragon, een poll.

Biebels… polletje doen om te kijken of er voorstanders zijn voor meeting?

Hallo meiden!

Mag ik nog mee komen schrijven???

Ik ben een beetje laat… maar toch echt een mei stopper…en stiekem lees ik al bijna vanaf het begin met jullie mee. Dus van jullie weet ik al het een en ander af.

Dus daarom eerst iets over mezelf:

Mijn naam is Marlous, getrouwd met EJ sinds 2004, ik woon in Almere, ben 28 jaar en we zijn bezig voor ons eerste kindje!

Nooit gedacht dat het zover zou komen, want ik heb 26 jaar geroepen dat ik geen kinderen wil. En dan ineens denk je…ehm misschien toch wel?

En inmiddels word ik al gek van mezelf, want nu wil ik het wel en dan wil ik het ook nú. :oops:

Kortom erg ongeduldig :smiley:

Nou meiden, ik hoop dat we allemaal óf snel zwanger zijn óf daar lekker van kunnen genieten!

Hallo Marlous,

Alsnog welkom bij de mei-stopppers.

Het gevoel van ongeduld is bij ons allen wel bekend.

Ook hier stijgt de spanning langzaam. Ik word gek van m’n lijf. Op de één of andere manier herken ik heel veel zwangerschaps-signalen, maar ik ga er ook nu maar weer vanuit dat dat allemaal de kracht is van de geest (zweverig hè? :mrgreen: ).

Ik heb inmiddels zo’n Matcare Ultra test gekocht (deze meet vanaf 10 mlU/ml). Die kan al een zwangerschap ontdekken vanaf 6 dagen voor NOD. Zaterdag gooien we er dus maar een testje tegenaan, want ik houd het bijna niet meer.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het geweldig dat mijn zusje (Baukz) zwanger is :inlove: , maar jullie begrijpen dat de kriebels hier momenteel wel tot een hoogtepunt stijgen. Gisternacht en vannacht dan ook duidelijk gedroomd van een positieve test (teleurstelling alom na het wakker worden).

Anke

@marlous: welkom hierzo, zo als je dus al hebt kunnen lezen zijn we een gezellig clubje dat heeeeeeeeeeeeeeeel veel schrijft :mrgreen:

Anke: Hoop zo voor je dat je je signalen goed hebt :smiley: Zou natuurlijk helemaal leuk zijn als 2 zussen tegelijkertijd zwanger zijn.

Maar pas je wel op voor teleurstellingen als je al zo vroeg gaat testen?

Ik mis gun je het echt niet hoor!, maar vint het ook niet leuk om je straks vertrietig te zien,als je begrijpt wat ik bedoel :slight_smile:

Dank je Dragon :-* , ik snap je helemaal.

Moet wel eerlijk zeggen dat het sowieso erg lastig is. We hebben tot nu toe steeds op het moment gewerkt en als het dan geen effect heeft, vraag ik me af of het er uberhaupt nog wel van gaat komen.

Mees heeft feitelijk ook 10 jaar op zich laten wachten en misschien was dat dus echt een Lucky Shot.

Anke

Sommige mensen hebben wel eens meer dan 1 keer geluk :wink: b :pray:

Is er trouwens ooit een oorzaak gevonden waarom jullie zo lang kinderloos beleven??

Als je dat te prive vindt snap ik het ook hoor :wink:

Marlous: Leuk dat je mee komt schrijven!!

Moosje: Oh jammer dat ze nog zo weinig zagen, toch zou ik er aan denken dat ze wel wat zagen en het dus gewoon allemaal goed is!! Positief blijven…ook al is dat misschien wel wat moeilijk. Hoop dat de 2 weken wat snel voorbij gaan en dat je dan gewoon een mooie echo zal krijgen :pray:

Anke: Het zou inderdaad ook wel erg leuk zijn om samen met je zus zwanger te zijn…dus hoop echt dat het snel raak is voor je en dat de hormonen van de vorige zwangerschap daar even goed bij meewerken :pray:

Dus zaterdag 2 mensen die gaan testen…we zullen het weer goed in de gaten gaan houden en hopen dat we weer verder gaan naar 13 zwangeren!! :thumbup: :thumbdown:

volgens mij scoren we erg hoog met het aantal zwanger dat zo snel na het stoppen met de pil zwanger is?

Als ik wel eens bij andere topic mee spiek lijkt het aantal daar lager te liggen. (of er zijn minder mensen :think: )

haha zie hier op tafel een erg grappig briefje liggen.

Ik was gisteren tijdens het bellen aan te tekenen op een papiertje (is een tik van mij tijdens het bellen) en had daar hartjes op gezet met de tekst “liefde is” nu zie ik tot mijn grote verbaasing dat mijn vriend daaronder heeft gezet “een relatie met R…” :inlove:

Aangezien hij totaal niet romanties of een echte knuffelaar is, is dit voor hem al heel wat :mrgreen:

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1590681/Naakte_vrouw_vermist.html?p=1,2

Kon het even niet laten om te plaatsen,je zal maar zo’n melding krijgen :mrgreen:

Grappig Dragon. Hoe kom je erop erotisch verstoppertje spelen?? :shock:

@ Marlous: Gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Ik zie dat je al in de derde ronde zit, spannend hoor.

Waarom heb je besloten toch voor kinderen te gaan? Was het een grote wens van je vriend?

@ Anke. Ik zou ook uitkijken hoor met zo vroeg testen. Niet iedereen maakt in het begin evenveel HCG aan. Lijkt me zo moeilijk als je steeds teleurgesteld wordt.

Hier is Moeders voor Moeders net langs geweest. Ze heeft nog een zwangerschapstest gedaan en die was dik positief. Wel leuk om nog eens bevestigd te krijgen dat het allemaal toch echt werkt.

Doen de andere zwangeren ook mee met MvM?

Ik wil heel graag mee gaan doen aan MvM als het eenmaal zover is.

Ik vindt het een groot gebaar en het kost je bijna geen moeite.

En natuurlijk geweldig dat de test positief was :mrgreen: lijkt met echt vreselijk als ze komen en doen een test en ze zeggen negatief :eh:

En ik snap ook werkelijk niet hoe mensen er op komen om naakt verstoppertje te gaan spelen.

Ik vraag me alleen af waar die naakte vrouw haar mobiel bewaarde :think:

Ja, dat vroeg ik me ook al af. Heel apart. :lol: :lol:

Ze gebruiken dat HCG hormoon trouwens niet alleen voor vrouwen met een zwangerschapswens maar gebruiken het ook voor jongetjes waarbij de balletjes niet zijn ingedaald. Die krijgen dan HCG ingespoten. Wist ik dus helemaal niet.

Ik had na de eerste lichte zwangerschapstest helemaal geen test meer gedaan. Wel een paar keer getwijfeld of ik er nog een keer een testje tegenaan zou gooien maar het voelde een beetje als de goden verzoeken. Dus toch maar niet gedaan, nu ineens een dikke streep ben ik dan ook heel blij mee.

Vanmiddag met de oma van mijn vriend op stap, mensje is 83 en komt bijna nooit buiten. We gaan met mijn zwager en kleine naar een speeltuin, hopenlijk met pannekoekenhuis want ik heb zin in poffertjes. :pray: