dragon ik heb dat ook wel eens maar ik voel mijn ovu nooit dus weet n iet of het daar bij hoort.
zou flink gaan knuffelen kan nooit kwaad.
zo gisteren mijn nod als ik een cyclus heb van 29 dagen maar ja mijn ene laatste cyclus was 50 dus je weet het maar nooit.
heb ook niet het gevoel dat het raak is.
sproetje gefeliciteerd met je zwangerschap.
dat is nummer 4 we gaan wel snel.
zo ga even verder kokken en dan lekker wii spelen.
Anke fv of bv; het is het allerbelangrijkste dat je bewust ergens voor kiest vind ik! Natuurlijk zitten in bv nog net wat meer antistoffen als in fv maar van de andere kant; als je heel gestresst of oververmoeid bv moet gaan geven kan ik me niet voorstellen dat dat zo goed is voor het kindje, want die krijgt de stress ook mee en dat schijnt ook een negatief effect te hebben voor de bv. Dus ik zou zeggen; als het om welke reden dan ook gewoon echt niet lukt moet je het niet doen. Het kind heeft er dan meer aan als je bewust voor de fv kiest en je daar goed bij voelt.
Hopelijk wordt het een vruchtbare “klusvakantie” !
Sproetje als je 't mij vraagt is dat een innestelbloedinkje hoor! :mrgreen: Ik heb dat ook gehad helemaal in het begin van m’n eerste zwangerschap, ik wist toen nog niet dat ik zwanger was (achteraf bleek ong. een week na bevruchting) en ik had ook een heeel klein beetje rozig slijm bij het afvegen. Dat is typisch iets voor een innesteling, als je ongi moet worden lijkt het me namelijk helder rood of bruinig… En ik heb er eigenlijk nog nooit eerder van gehoord dat je rond de eisprong ook een beetje bloeding kan hebben dus dat lijkt me sterk. :think: En dan nog ben je al een aantal dagen overtijd dus als het je ovu is, is die wel eerrruugg laat he…
Nee meid, ik vind dit echt lijken op een zwangerschap! Maar wanneer ging je nou testen? (ik zou helemaal gek van ongeduld worden als ik nu in jouw schoenen stond, :wall: kzou 't niet kunnen laten om nu toch echt te gaan testen, hihi… knap van je hoor!)
111 hm pijnlijke tepels én een gevoelige blaas?? Het zou inderdaad zo maar kunnen meid!
Jeetje wat rot zeg, van je pa! Ja kanker is een zware ziekte Bas heeft zelf kanker gehad en in z’n familie zitten ook een aantal mensen die het hebben… Lijkt me inderdaad een dubbelgevoel meis, hopelijk valt het allemaal mee met je pa en is het gezwel goedaardig! :hug: :hug: En als blijkt dat je ook nog eens zwanger bent zou dat dubbel goed nieuws zijn, ik hoop het zoooo voor je!!!
dragon jaa dat zou best wel eens je ovu kunnen zijn hoor! Ik merk het ook duidelijk aan mijn afscheiding als m’n ovu op komst is, maar ik voel het ook, in de vorm van kleine steekjes ter hoogte van de lies. Maar niet iedereen voelt het dus kan best hoor meis! Klussen maar!!! :mrgreen:
Sabrina nog steeds aan het zoeken naar de aardappelen? :mrgreen: Goed dat jullie er een paar van jullie mam hebben kunnen krijgen :thumbup:
Biebels het lijstje is weer aangepast!
Gelukkig is het kleintje van m’n zwangere vriendin nog helemaal in orde, hij/zij had een groeispurt gemaakt en nu ligt ze weer helemaal op schema, ze is nu 8 weken en 1 dag zwanger! :inlove:
Ik heb me nu helemaal ingesteld op het idee dat ik niet zwanger ben. :snooty: De vage kwaaltjes die ik heel af en toe heb wijt ik maar aan het ontpillen of de lichte blaasontsteking die ik gehad heb… Mocht het dan toch raak zijn, dan is het een extra grote verrassing toch! Dat maakt het wachten ook wat makkelijker en ik weet nu zeker dat ik niet voor zondag ga testen. Ik wacht dus zowieso tot zondag en heel misschien wacht ik daarna ook nog een paar dagen op mijn ongi en als die niet komt test ik dan woensdag of zo pas. Maar of me dat lukt weet ik eerlijk gezegd niet… :shifty:
:-* Jen
PS ppff het is wel weer een lang bericht geworden he… :shifty: :oops:
Jensie, ik ga morgenochtend (opnieuw) testen, maar mijn test was woensdagmiddag al lichtpositief. Dus de 4e zwangere is nu eigenlijk wel een feit :lol:
En jij dus nog twee dagen geduld voor het testen.
Toch spannend hoor! Ook al probeer je jezelf voor te houden dat het (vast) niet raak is
Maakt het wachten wel iets draaglijker hè…
111, bij jou dus ook echt spannend!
Zelf merk ik aan mijn borsten nog helemaal niets.
Nog steeds alleen maar van die eisrpong-achtige steekjes en verder niks. Zal dus morgen toch even in spanning zitten als ik weer ga testen. Mijn vriend was er vanaf de eerste dag al van overtuigd dat het raak was. En maar volhouden… en nog gelijk ook :mrgreen:
Marisca, lastig om dan te bepalen wanneer je wilt testen, als je cyclus onregelmatig is. We duimen gewoon nog even verder voor je :thumbup:
Sproetje het lijstje is ook weer aangepast, er staat achter jouw naam nu een vette ZWANGER :mrgreen:
Heeft je vriend ook toevallig een gevoel over of/wanneer het bij ons raak is? Kan hij voor ons ook voorspellen, hihihi :mrgreen:
Ik werd vanmorgen ineens overvallen door zenuwen, ik kreeg de neiging om meteen te gaan testen (het is nu 2 dagen voor mijn vermoedelijke nod en bij Elynn kreegik mijn posi-test ook 2 dagen voor mijn nod…) maar gelukkig was ik toen net nog naar de wc geweest en hoefde ik dus niet te plassen. Ik zei tegen Bas dat ik dan zou testen als we van 't ziekenhuis terug waren (we zijn weer daar geweest voor bloedprikken van Bas) maar toen we eenmaal terug waren, waren mijn zenuwen weer wat gezakt, mijn “instelling” staat weer helemaal op “niet zwanger”, hihi. Dus ik wacht netjes tot zondagmorgen (tenzij ik morgenvroeg weer zo de kriebels krijg ineens en ik moet dan wel plassen, hihi :shifty: ). Later vandaag zal ik 't zowieso niet meer doen want ik heb Bas beloofd samen te testen en hij is nu werken, en daarbij wil ik voor alle zekerheid toch de eerste ochtendurine gebruiken. Dus het zal morgenvroeg of zondagmorgen worden maar ik hoop toch echt dat ik het geduld zal kunnen opbrengen te wachten tot zondag!!
Jensie, ik kan me wel voorstellen dat je bijna niet kunt wachten tot zondag… dat zou ik ook hebben! De dagen duren dan lang…
111: sterkte! Ik hoop dat het goed komt met je vader :thumbup: :thumbup:
Dragon: ja, ik denk ook dat het best eens je ovu kan zijn. Ik heb vandaag nl. hetzelfde en vandaag zou ook mijn ovu moeten zijn (bij regelmatige cyclus…). Wij nemen iig het zekere voor het onzekere… :inlove:
Oh en iedereen bedankt voor het duimen i.v.m. mijn solli gisteren. Het heeft geholpen want ik heb de baan :dance: :dance: :dance: :dance:
2 juli ga ik beginnen!!! Als jullie nu ook weer even duimen bij mijn NOD…
squirrel proficiat met je baan!!! :dance: :dance: helemaal super!!! Hopelijk heb je over een paar weekjes ook nog een posi-test in handen, ik ga iig weer :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Squirrel gefeliciteerd!!
En wat lekker dat je het al zo snel te horen hebt gekregen.
Heb je nog vakantiedagen om op te maken? 8)
Jensie, ik ben het weekend niet online, dus zondagavond kom ik kijken naar het resultaat
Squirrel SUPER! Gefeliciteerd met je nieuwe job!!!
Sproetje Het is niet zo dat je pijnlijke (.)(.) moet hebben hoor…bij iedereen voelt het anders, en sommigen voelen helemaal niets van het zwanger zijn…dapper dat je het nieuwe testen nog even uit kan stellen!
Jensie Ik zou dus echt niet tot zondag kunnen wachten…knap dat je het wel kan!!
Biebels Hoop voor je dat je cyclus nu een ritme gaat krijgen en je meer duidelijkheid krijgt.
Anke je bent waarschijnlijk al vertrokken, maar een hele fijne vakantie!! En wie weet kom je wel zwanger terug!!
111 Ik hoop dat je infectie snel onder controle is, en ja, de verschijnselen zouden ook kunnen duiden op…ik :thumbup: :thumbdown: voor je
Later meer…nu ff winkelen!!!
Sproetje: nee, ik heb geen vakantiedagen ofzo…het duurt gewoon zo lang voordat mijn autorisaties etc. daar geregeld zijn. Ik zit al een paar weken thuis dus ik zou net zo lief volgende week beginnen. Dat was ook beter geweest ivm onze vakantieplannen. Nu kan ik maar 1 1/2 week werken voordat we op vakantie gaan… :? Hopelijk gaan ze daar niet moeilijk over doen, ze hebben er tijdens het gesprek ook niet naar gevraagd…
Thanx Jensie, ik hoop dat het weer zo’n positief effect heeft
. Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: natuurlijk ook voor jou a.s. zondag! Hier begint dus weer de wachtperiode tot ik kan gaan testen, de dagen kruipen ws weer voorbij en ik voel elk steekje enz.enz. Heb nu ook een zeurend gevoel in m’n onderbuik…dat zal wel bij m’n ovu horen :roll:
@Squirrel: GEFELICITEERD met je baan :mrgreen: wat voor soort baan heb je nu?
Ik had vandaag mijn laatste werk dag, 30juni begin ik bij mijn nieuwe baas.
Wel raar hoor om dan zo’n lange tijd het vertrouwde achter te moeten laten.
@jensie: :thumbup: :thumbdown: voor je op zondag
@Anke fijne vakantie en wie weet :inlove:
Gisteren kwam ik er achter dat een goeie vriendin (tevens familie) van mij presies de zelfde dag als ik gestopt is met de pil, en onze cylcus loopt ook tot nu toe het zelfde
We moesten er wel om lachen omdat we van elkaar niet wisten dat we bezig waren.
Dus wie weet zijn we straks ongev tegelijk zou natuurlijk wel onwijs leuk zijn
De mannen maakte al afspraken dat ze ons tegelijk bevallen willen hebben zodat ze mooi kunnen pronken met hun kleine :inlove: lijkt hun nu al helemaal geweldig.
Wel schattig om het zo te horen dat ook zij er eigenlijk best wel mee bezig zijn…
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes over mn papsie. Vandaag vertelde hij dat hij het onderzoek dat hij maandag zou hebben al vanochtend heeft gehad omdat en het onderzoek en de operatie op één dag te zwaar voor hem zou zijn. Maandag gaat hij dus onder het mes, kleine ingreep, ze halen alleen een klein stukje darm en gezwel weg voor verder onderzoek.
Squirrel, gefeliciteerd met je baan! Lekker voor je, een nieuw begin! Beter dan alsmaar thuiszitten. Nou ja, dat vind ik dan. :mrgreen:
Dragon, hihi, dat is wel een mop inderdaad. Ook wel fijn, want nu kun je 't ook met hen er over hebben.
Bij ons is het nog steeds spannend. Het viel Matthijs op dat mn boobs wat ronder en steviger zijn dan normaal (en ik heb al niet echt achteraan gestaan bij het uitdelen ) en ik vind ze ook wat gespannen aanvoelen. Tepels zijn nog steeds pijnlijk en voel me ook erg moe. Heb zojuist alweer even anderhalf uur een tukkie gedaan :oops: Zaterdag heb ik een cyclus van 28 dagen…maar naar mijn idee nog steeds geen spoortje van :twisted: . We blijven dus nog maar hopen dat het mogelijk is, maar zijn nuchter genoeg om ervan uit te gaan dat wij dat geluk wel niet zullen hebben :mrgreen:
Halla Dames, jeetje alweer een 4e zwangere erbij!!! Wat gaat het snel zeg! Ik kan helaas niet meer zo heel vaak op t internet, maar hoop toch nog jullie een beetje in de gaten te kunnen houden haha!
Nou succes alle dames en ik hoop snel dat er een 5e komt!!!
Ik ben voorlopig niet online omdat wij er even lekker tussenuit gaan.
Pff we hebben gister besloten om alvast een dag eerder te gaan omdat mijn vriend toch al vlakbij de franse grens moet spelen.
We hadden al veel klaar staan maar op het laatste moment moet er toch altijd nog van alles gekocht geworden. Plus dat er in huis ook altijd nog het een en ander gepoetst moet worden.
Druk druk druk dus.
Maar op vakantie gaan we heerlijk relaxen en hopelijk een beebje maken! :inlove:
Iedereen een fijne vakantie en hopelijk zijn er weer een heleboel zwangeren bij als ik weer terug ben. Zet 'm op! :thumbup:
Squirell gefeliciteerd met je nieuwe baan !!
pupke veel plezier !!!
Mandala en veel geshopt ??
jensie ben benieuwd of je het kan volhouden tot zondag morgen is ook een mooie dag om te testen hoor !!!
Ik ben vandaag weer wezen paardrijden heerlijk !!
En bij een vriendin op bezoek geweest ze is nu 26 weken zwanger maar heeft erg last van haar rug en bekken en gaat ook niet meer werken. ze heeft een dochtertje van 2 en die twee van ons hebben dan ook heerlijk gespeeld.
Verder heb ik vandaag de S.O.S bandjes voor Charity op de vakantie binnen gekregen heb maar meteen de naam tekefoon nummer en de naam van de camping waar we blijven erop gezet zodat ik dat al niet kan vergeten . is wel belangrijk natuurlijk. Nu ben ik moe en ga zo lekker slapen Charity is mijn vriend aant helpen zijn werk bus te poetsen.
Was een paar dagen niet aanwezig hier, omdat de oplader van de laptop het niet deed. En accu was leeg. Manlief had wel een nieuwe gekocht, maar had hem niet goed aangesloten, dus hij had al gezegd dat ik hem terug moest brengen, maar keek er toch nog even naar…en wat bleek het verkeerde stekkertje zat erop, haha!! Hij is zo technisch, hihi!!
Maar ik ben er dus weer en wat zie ik…
Sproetje: Gefeliciteerd!!! Wat goed zeg!!
Pupke: Prettige vakantie…geniet ervan!
Jensie: Spannend zondag…offeh wordt het toch paar dagn later en gaan we misschien toch tegelijk testen??? Maandag is mijn NOD, maar als de :evil: niet langsgekomen zijn test ik denk ik woensdag. Dinsdagochtend moet ik werken en daarna op kraamvisite en dan uiteten met paar (oud) collega’s, dus voordat ik dan thuis ben…dat wordt niks.
111: Jij morgen je NOD???
Hey meiden,
ik ga praktisch zeker weten door naa de volgende ronde
Een goeie vriendin was bij me vanmiddag en zij was ook erg benieuwd naar wat m’n test uit zou wijzen. Dus na even nagedacht te hebben over wat ik er nou mee moest heb ik, toen Bas ook thuis was, dan toch een testje gedaan; hartstikke negatief… Natuurlijk zit er een mini-kansje in dat ik net te vroeg heb getest maar daar ga ik niet vanuit. Ik wacht nu de :evil: maar gewoon af… Mochten ze woensdag of donderdag nog niet voorbij gekomen zijn dan test ik dan nog maar een keer. Maar ik ga er nogmaals vanuit dat ik gewoon ongi word, hopelijk zondag of maandag want dan weet ik zeker dat ik mijn ovu goed heb aangevoeld en ook dat mijn cyclus gelijk weer een mooie lengte heeft… Daar zou ik al erg blij mee zijn en daarbij hebben we dan pas de eerste ronde gehad (waarvan we nog niet eens de volle kansen hebben kunnen benutten) dus nog genoeg vertrouwen dat het op redelijk korte termijn wel gaat lukken :mrgreen:
Ik voelde me in eerste instantie wel teleurgesteld maar heb me er vrij snel bij kunnen neerleggen dat het deze maand niet gelukt is. Het duurde alleen effe voordat de zenuwen uit mijn lijf waren.
Wel een voordeel; volgende maand weer klussen!! :dance:
Ik heb wel weer m’n ‘ouwe vertrouwde’ ovu-testen in huis gehaald, omdat ik rond de ‘klusperiode’ zo’n last had van blaasontsteking. Als ik weet wanneer mijn ovu ongeveer is hoeven we niet voor alle zekerheid direct na de :evil: weer om de dag aan de slag, hihi…
Dus jullie hoeven niet meer voor me te :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: deze keer, zolang jullie maar beloven volgende maand dat wel weer voor me te doen! :mrgreen: Thanx ladies!! :-
Trustels allemaal!!!
:- :-* Jen
Ellen: geen idee, zou zomaar kunnen. 't Kan net zo goed pas woensdag komen. Weet nog altijd niet wat mn cyclus is, maar gemiddeld is zo’n 28 dagen en dat is dus morgen. Zoals ik al zei, nog altijd geen vooraankondiging dat mn ongi eraan zit te komen, dus ik hoop volgende week te kunnen testen. Vind het nu toch wel heel spannend worden hoor!…en Matthijs al helemaal! :mrgreen:
Charity: fijn dat het zo voorspoedig gaat met je zwangerschap. Lekker joh, paardrijden. Heerlijk gevoel zo met je dier te kunnen samenwerken!
Pupke: Geniet ervan meid, ik hoop dat je mooi weer hebt!
Jensie en Squirrel: duim voor jullie!
Hier vanochtend een negatieve test…
Begrijp er niks meer van :think:
@jensie wrote:
Dus jullie hoeven niet meer voor me te :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: deze keer, zolang jullie maar beloven volgende maand dat wel weer voor me te doen! :mrgreen: Thanx ladies!!
Jammer Jen…
wel iets meer duidelijk nu rond je cyclus, maar toch balen om dan een negatieve test te zien!!
Een :hug: van mij
@Sproetje wrote:
Hier vanochtend een negatieve test…
Begrijp er niks meer van :think:
Dat snap ik Sproetje, dat je er even niets meer van begrijpt…je lichaam kan je voor de gek houden soms…Wat ga je nu doen?? Welke test had je gedaan?