Mei-stoppers 2008 deel 2: al 7 zwangeren!!!

Hoi meiden,

bij deze een nieuw deeltje, kunnen we weer ef vooruit met verder kletsen!! Hopelijk krijgen we veel zwangeren erbij in dit deel :pray: :pray: :mrgreen:

:-* Jen

P.S. De link naar ons showforum-topic:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=58945

Bon gefeliciteerd!!! geniet ervan!!

Biebels, ik hoop echt dat je NU wat zekerheid krijgt… :hug: :-*

Voor alle nieuwe, welkom!

Hier zijn de :twisted: gelukkig weer wat af aan het nemen. Op een gegeven moment heb ik het dan ook echt wel weer gehad. Het komt iedere maand weer terug en kan er nog steeds niet aan wennen… :?

Straks gaan we bbq’en bij mijn ouders met de hele familie. Gezellig…

Hee, een nieuw deel! :mrgreen: Ik heb het lijstje altijd als plaatje bij mijn bericht staan, dus ik weet niet hoe dat nu moet… Ik zal hem hierbij plakken.

Bon: GEFELICITEERD!!!

En dat is dan al weer no.3 :clap: … We gaan lekker!! Nu maar hopen dat de rest snel mag volgen…

Biebels: vervelende situatie waar je nu in zit, kan me je frustratie voorstellen.

Wendy: ik heb a.s. vrijdag/zaterdag mijn ei (als alles tenminste net zo verloopt als vorige maand :? ). Hier zit het saaie deel er dus ook weer zo’n beetje op, werk aan de winkel komende week! En daarna maar weer afwachten :pray: :pray: :pray:

Biebels ik ken een website speciaal om plaatjes om te zetten in een code die je dan in je bericht erbij plakt zodat het plaatje in het bericht zichtbaar wordt. Dus in principe zou je mij het plaatje kunnen mailen zodat ik het kan overzetten en plakken in het bovenste bericht. Maar dat kunnen we misschien toch beter niet doen want er moeten in de loop der tijd nog dingen aangepast worden in het lijstje en aangezien ik het lijstje niet gemaakt heb weet ik niet hoe dat te doen… Dus dat kan ik beter aan jou overlaten :mrgreen:

Eigenlijk komt het erop neer dat ik niet zo slim gehandeld heb; ik had beter aan jou kunnen vragen om een nieuw deeltje te openen, dan had het lijstje meteen bovenaan kunnen staan :doh: :doh:

Maar ja, om nu wéér een ander topic aan te maken is ook weer zo’n gedoe, dat maakt het alleen maar rommelig. Wat mij betreft laten we het maar zo, volgende keer zal ik jou vragen om 'n nieuw deeltje te openen als mij opvalt dat we 'n hoop pagina’s hebben gehad, hihi :shifty: kheb er wel van geleerd!

Goeiemorgen,

Biebels, ik reageer misschien niet altijd meteen, maar ik houd je berichtjes goed in gaten hoor. Ik snap er ook niets van en duim voor je. Weet je al wanneer je naar de HA gaat? :hug:

Bij mij zijn de :twisted: weer vertrokken. Vrijdag gaan we op vakantie en als het goed is heb ik ergens in de vakantieweek mijn ei-sprong. Jullie begrijpen, het wordt een klusvakantie met hopelijk een happy-end. :pray:

Anke

jeejte alweer een zwangere we gaan wel snel hoor.

ik ben druk aan het klussen hihi op zolder die moet toch echt een keer af zeker als ik snel zwanger ben.

ik heb niet het idee dat het deze ronde raak is voor mij maar we zullen wel zien.

alle andere veel sterkte deze week ik kom gauw weer maar ben even druk thuis.

Jaaa, gevonden!!!

Biebels: meid, ik leef met je mee hoor. Zoals ik al eerder zei, zou ik nu echt naar de ha gaan. Vijftien dagen al overtijd…da’s wel erg lang. Ik ga er nog steeds vanuit dat je binnenkort leuk nieuws hebt!

Charity: leuk, je nieuwe avatar. Mooier dan de vorige!

Mandala: hihi, ook jouw avatar is leuk…dacht even dat er een fruitvliegje op mn scherm zat dus ik probeerde hem maar steeds weg te vegen hahaha!

Met mij is het nog steeds hetzelfde…pijnlijke onderbuik en zere tepels…Ik wacht maar rustig af op mn ongi, zal ergens volgende week wel zijn denk ik.

Anke hopelijk wordt het een vruchtbare vakantie!! :wink: :mrgreen:

marisca ik had, toen ik pas net zwanger was van Elynn, ook niet het gevoel dat het raak was maar dus toch… Je weet maar nooit, :pray: wanneer kan/wil je testen??

111 hopelijk zijn je zere (.)(.) en buikpijn tekens van iets heel moois!!! :wink: Wanneer volgende week heb je je nod, begin of eind volgende week? Ik kan volgend weekend gaan testen, heeeeel misschien krijgen we wel tegelijk een posi-test!! :pray: :pray: (al lijkt me dat heeeel sterk omdat de kans bij mij maar mini-klein is deze keer, maar je weet maar nooit…)

Jensie, ik heb werkelijk geen idee. Ben de 25ste mei gestopt met de pil en dit is dus mijn eerste cyclus… Voordat ik begon met de pil 18 jaar geleden had ik een hele korte cyclus, maar met pil zat ik de laatste anderhalf jaar vaak boven de 30 dagen. Afwachten dus maar. Misschien dat ik eind volgende week een zwtest doe, maar ik weet het nog niet. Eerst maar afwachten of ik komende week niet ongi wordt.

hoi hoi,

Nieuw deel zie ik…hoeven niet helemaal naar pagina 60 te gaan haha!!

En weer een zwangere lees ik, GEFELICITEERD bon!! Ik hoop dat het voor de rest ok zo snel zal gaan :pray: :pray:

Afgelopen dag niet zoveel op de site geweest, weinig tijd, zometeen ook te werk ,maar ik denk zal even snel kijken…ben toch nieuwsgierig!!

Hier in afwachting voor volgende week, zullen de :evil: wel of niet langskomen!!

Nou mensen volgende reageer ik weer op iedereen…Prettige zondag/vaderdag nog!!

Ik zie dat er voor 3 meiden morgen een NOD zit aan te komen!

Duimen draaien op volle toeren hier! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Oeh spannend 3 dames met een NOD. :thumbup: :thumbup:

Bij mij zijn de :twisted: er nu. Hoop dat het snel weer over is.

Ik heb nu een hele dikke wijsvinger want ik ben net gestoken door een hommel. Mijn hele vinger staat strak en gloeit. :cry: :cry:

Niet echt handig want het is mijn rechterhand. Ik hoop dat het snel weer wegtrekt.

Pupke, wat vervelend joh! Ik wist trouwens niet dat hommels kunnen steken…? Nou worden ze ineens een stuk enger!

Voor alle dames met een aankomende NOD: ik hoop dat jullie worden overgeslagen door de :evil: !

Het zijn geen agressieve dieren en steken eigenlijk nooit, alleen uit angst. Ik was aan het onkruid wieden en pakte hem denk ik vast. Gewoon pech dus. :cry:

Kijk ik even niet… Een nieuw deel alweer…

Oh, oke…wist ik dus ECHT niet!!! Vond ze altijd wel schattig, zo’n bolletje fluffy met zo’n wit kontje :mrgreen: Toch maar een beetje beter uitkijken als ik er eentje zie. Hou niet zo van steekbeesten :oops:

Vervelend zeg Pupke!

Heb je er wel iets op gedaan of in azijn of zo gehouden?

Sterkte!

111 ik had met de pil altijd een cyclus van 28 dagen maar dat komt eigenlijk gewoon doordat ik netjes na 1 volle stopweek weer begon met de nieuwe strip (meestal was mijn ongi dan nog niet helemaal voorbij) en dan heb je automatisch 28 dagen… Maar toen ik voor het eerst met de pil gestopt was had ik cyclussen van 32 tot 34 dagen, ik ga er dus ook vanuit dat die nu ook ongeveer die lengte zullen hebben en test volgende week zondag (dat is 2 weken na mijn vermoedelijke eisprong en dan zou ik deze keer op 31 dagen cyclus zitten)

En wat betreft hommels; ze kunnen inderdaad steken, maar wel maar 1 keer, daarna gaan ze dood. En daarbij voelen ze zich inderdaad niet snel bedreigd. Ik dacht dus ook altijd dat het van die schattige onschuldige wolbolletjes waren totdat ik zelf een keer gestoken werd door zo’n ā€œschatjeā€ die op mijn truitje landde en met z’n pootjes bleef haken toen hij weeg weg wou vliegen… Toen had ik 't gedaan hoor! En die krengen steken hard, gelukkig kunnen ze maar 1 keer…

Pupke baluh zeg!! Hopelijk volgende ronde beter!

Hommelsteken; Ik weet precies hoe het is, ben ook eens door een hommel gestoken. Da’s AUW… :hug: Gelukkig kunnen ze maar 1 keer steken voordat ze doodgaan… Zoals Mandala al zei; azijn kan ook helpen. Bij mij in ieder geval wel meestal. Sterkte!

Matthijs hoezo ā€œkijk ik even nietā€¦ā€ een paar dagen is erg lang op dit topic hoor, als je ziet hoeveel hier geschreven wordt… :mrgreen:

Ellen op welke dag ga jij testen volgende week? Ik denk dat ik wel probeer te wachten tot zondag, dan weet ik in ieder geval behoorlijk zeker dat ik niet te vroeg test…

Dames, ik heb het lijstje op pagina 1 geplaatst :thumbup: