Ellen gek genoeg had ik vorige week echt het gevoel zwanger te zijn al wist ik echt niet waarom ik dat zo dacht/voelde… Maar nu is dat gevoel weer weggetrokken en aan de eventuele kwaaltjes heb ik allemaal redenen kunnen geven dus ik denk toch dat een zwangerschap deze maand voor mij voorbij gaat, ook aangezien de kans maar heel klein is… Maar je weet natuurlijk maar nooit…
Hier voor de rest alles goed…denk gelukkig niet continu aan het zwanger worden!! Maar zoals vandaag ben ik vrij, dan wordt ik toch wel beetje zenuwachtig, zal het of zal het niet…en gaat het wel lukken…naja straks maar wat gaan doen, dan ben ik er ook niet teveel mee bezig.
Dit is dus precies waarom ik er zo veel mee bezig ben; ik zit nog thuis en heb dus bijna elke dag “vrij”, en als je dan niet veel hebt om mee bezig te zijn denk je er heeeeeeel veel aan en gaat de tijd erg langzaam
Sproetje ik zal het aan Biebels doorgeven zodat zij de gegevens weer kan aanpassen in het lijstje en aan mij kan doormailen zodat ik het aangepaste lijstje weer in mijn bericht kan zetten (snap je het nog? :lol: )
Je mag onder de zwangerschap zeker wel sporten, alleen op een iets lager pitje. En buikspieroefeningen zijn natuurlijk uit den boze. Maar gelukkig mag je echt wel sporten/veel bewegen onder de zwangerschap, dat is alleen maar gezond!
Hoezo ben jij altijd thuis? Werk je niet? Kan me dan inderdaad voorstellen dat je er dan veel mee bezig bent…maar gelukkig heb je al een meisie die vast heel veel aandacht vraagt :lol:
ja weekend was geweldig en normaal heb ik een hekel aan files maar er was nu zoveel moois om te zien dat we het even niet erg vonden
Budel is gewoon “het evenement” voor de VW oldtimers dus ze komen vanuit Nederland en buitenland in grote getalen en dat is helemaal geweldig.
Ook de verbondenheid is groot, sta je met pech lang de weg nou lang sta je er niet want er staan er zo 5 bij je die even komen helpen of je op sleeptouw nemen :thumbup:
Het weekend was dus geweldig , maar jammer genoeg het weer niet.
We hebben grooten deels regen gehad en het was koud.
Tot overmaat van ramp begaf de moter van onze camper het vlak voor we weg gingen dus moesten we daar in een tent.
Nieuw luchtbed gekocht… bleek ie lek te zijn :?
Dus op een ijskoude grond geslapen en nu dus snotverkouden, hoofdpijn en een hele hese stem (volgen mij vriend zelfs soms sexy )
Maar dat mocht de pret niet drukken in de avond erg gezellig met een goede bend in de feest tent en op zat avond een hele gaafe drumband en vuurwerk van 15 min.
Kort om we kijken al weer uit naar volgend jaar en hopelijk dan met een kleine
wat zonde dat je zulk slecht weer heb gehad joh, maar inderdaad fijn dat het de pret niet mocht drukken… zou wel super zijn he als je daar aan denkt dat je wellicht volgend jaar daar weer bent met een kleine!! ohh heerlijke gedachte!!
Dragon dat klinkt inderdaad als een gezellig weekend…en dan de kleine tegenvallers kunnen daar niks aan veranderen!! Op naar volgend jaar dus…en hopelijk met een kleine :lol:
Ellen nee ik heb nog geen werk, wel op zoek (en in een reintegratietraject) maar het is voor mij best moeilijk omdat ik er 4 jaar uit geweest ben… Ik ben al een tijdje op zoek naar werk zonder resultaat, we gaan er dan ook niet vanuit dat ik binnen nu en een paar maanden werk heb… We hebben goed nagedacht over proberen voor een kleine, eerst wilden we allebei een vast contract voordat we daaraan zouden beginnen. Bas heeft nu per 1 juni een vast contract, maar bij de tijd dat ik eventueel een vast contract ergens heb zijn we alweer een paar jaar verder en ben ik waarschijnlijk over de 30. En we hebben altijd tegen onszelf gezegd dat we boven de 30 jaar liever geen kindje meer willen, om 2 redenen; ik vind lichamelijk gezien het risico te hoog en daarbij willen Bas en ik graag nog genoeg tijd met z’n tweetjes hebben als de kinderen eenmaal uit huis zijn. Ieder heeft daar zijn eigen mening over (en ik wil hiermee zeker geen discussie starten!) maar dit is gewoon zoals wij erover denken. Dus op dit punt stonden wij voor onszelf met de keuze; het bij 1 kindje laten en de financiele basis nog groter maken zodat we straks ook op vakantie e.d. kunnen met Elynn; of nu voor een tweede kindje gaan zodat Elynn straks (hopelijk) een broertje of zusje heeft waar ze mee op kan groeien, maar dan wel met een krapper budget waar we het wel mee redden maar niet veel extra’s meer mee kunnen doen… Wij hebben gekozen voor het laatste, dat voelde voor ons allebei het beste aan. Vandaar. Ik blijf evengoed zoeken naar werk, het zou natuurlijk geweldig zijn als ik evengoed nog een baan kan krijgen en aanhouden!@ellen84 wrote:
He bon…moet jij je banneer niet aanpassen???
Dat zei ik haar dus ook al :mrgreen: Volgens mij heeft ze er overheen gelezen,hihi
Oke wat voor werk zoek je?? En wat heb je voorheen dan gedaan?
Ik heb ook altijd geroepen dat ik zowieso voor m’n 25ste graag een kindje zou willen hebben…dus nu afwachten of dat ook gebeurd. Wordt in augustus 24. Wil graag een jonge moeder zijn. Mijn vriend is 4,5 jaar ouder, dus die zal bij meerdere kinderen wel ouder als 30 zijn…nu bij de eerste eventueel niet als het allemaal lukt!!
dit stukje heb ik gelezen op de site van predictor:
“De eicel blijft na de eisprong een paar uur leven, maar zaadcellen leven veel langer. Die kunnen het soms wel een week vol houden (er zijn zelfs gevallen bekend dat zaadcellen meer dan 10 dagen in leven bleven. Dat betekent dat je gemiddeld zeven dagen vruchtbaar bent. De kans op bevruchting is op het moment van de eisprong tot een halve dag erna het grootste. Zelfs drie keer zoveel als in de zeven dagen voor de eisprong.”
Ik vond het ook al ongelooflijk, maar het is wel een prettig idee toch?
Vandaag ben ik met Ayla naar de dokter geweest, want nadat het gisteren wat beter ging had ze vanacht weer 40,3 koorts. Ze heeft een keelontsteking (alweer, een paar weken geleden ook al ). Vandaag dus niet kunnen gaan werken (ze zijn niet blij met me want ik heb al veel ziekteverlof gehad dit jaar), ik heb ze gelijk duidelijk gemaakt dat mijn dochtertje voor gaat en ik haar niet zomaar bij iemand kan achterlaten (opa & oma wonen te ver weg, helaas Anke ook). Ook vond ik vanochtend een teek op haar polsje, dat was schrikken!! :shock: , ik was blij dat ik een uur later toch naar de dokter moest. De teek was wel nog heel klein en plat dus zat er waarschijnlijk net. Ik heb een andere antibiotica gekregen dan normaal voor haar keeltje omdat die ook gelijk
beter is bij een tekenbeet. Maak me toch een beetje zorgen.
Jammer van het weer Dragon maar fijn dat je je toch vermaakt hebt. Wij nederlanders laten ons niet afschrikken door een beetje regen en kou. Hopelijk heb je volgend jaar je eigen zonnestraaltje bij.
Anke hoe is het met Mees zijn oor, al een beetje beter hoop ik. Het zou toch fijn zijn als je een beetje kon zwemmen op vakantie.
Baukz: Nou wieweet heeft jou man ook van dat sterke zaad, haha, zou toch leuk zijn :lol:
En wat sneu voor je dochter zeg, alweer keelontsteking en ook nog een tekenbeet…moet je goed mee oppassen, vooral als het een besmette teek is. Maar gelukkig heb je ook meteen een anti biotica kuur gekregen die daarvoor helpt. Dus ben je er wel op tijd bij!! Sterkte ermee!!
dragon sorry kwas ef vergeten te reageren op jou :oops:
Echt fijn dat je, ondanks de verkoudheid en hoofdpijn, toch nog een fijn weekend gehad hebt!! Het klinkt allemaal in ieder geval heel sfeervol, heb je er al eens aan gedacht om te gaan schrijven? :mrgreen:
Ellen administratief werk, aangezien ik daar de meeste ervaring mee heb en er een certificaat in heb. Maar het maakt me in principe niet zoveel uit wat ik doe, ik zou het al fijn vinden om weer aan de bak te zijn! Elynn zit nu op het kdv voor 4 dagen per week omdat dat het maximaal aantal uren is dat ik wil werken. Om te kunnen solliciteren en ook snel ergens te kunnen beginnen moest het kdv dus geregeld zijn voordat ik naar werk op zoek ging. Nu haal ik haar wel eens wat eerder op van het kdv maar je houdt je kind ook niet elke dag thuis terwijl je wel voor het kdv betaalt dus Elynn zit wel vrij vaak daar. Op zich vind ik dat niet erg; ze is er goed gewend en ik merk dat het erg goed is voor haar, vooral voor haar sociale ontwikkeling. Ze zit in een gemendge groep met kindjes van 0-4 jaar. Maar doordat ze ook vaker daar zit, zit ik dus alleen thuis en dan gaat de tijd erg langzaam snap je?
Baukje verrassend zeg, da’s wat anders dan wat ik altijd gehoord heb… Maar da’s wel een goed teken want daardoor wordt de kans wel iieettssjjee groter dat 't toch raak is bij mij deze keer…
Wat rot van je dochtertje, gelukkig heb je nu de goede medicijnen in huis! Sterkte! :hug:
NOD-ers van vandaag hebben vast andere dingen te doen!!haha!!
En Jensie…ja dan zit je inderdaad veel alleen thuis en dan dwalen de gedachten toch snel naar het zwanger worden toe he!! Op zich wel lekker dat je alvast plek hebt voor haar daar, want dan kan je inderdaad wel meteen te werk als je een baan vind!! En je bent alvast gewend dat ze weggaat! Nou hoop voor je dat je snel wat vindt. Als je zwanger bent wordt het ook moeilijker denk ik.
Nou ga zometeen kijken voor een nieuwe (tenminste voor ons nieuw) auto…me vriend wil graag een andere!! Zijn droomauto, haha!! Dus moeten zometeen helemaal naar Heerenveen…best ver bij ons vandaan. Dus dan zijn de gedachten ook even ergens anders… En vanavond met iemand van de chat van KOK naar de bios…spannend!! Heb haar nog nooit gezien, haha, maar wel gezellig!! Woont in dezelfde plaats, 500m bij mij vandaan…dus dat was wel heel toevallig!
Zo ik heb net bezoek gehad van moeders voor moeders was toch wel fijn om nog even een positieve test te zien want doordat ik maar weinig kwaaltjes heb toch wel wat onzeker. Mevr was niet heel enthousiast en vriendelijk maar ach tis voor een goed doel, de eerste keer heb ik niet meegedaan teveel stress en gedoe dus nu maar wel.
Ik krijg een boek van ze en een zilver lijstje voor de echo foto in te doen dat lijstje is omdat ik me voor de 6 weken heb aangemeld !!
Pfff vandaag op mijn werk moeilijke mensen aan de telefoon :evil: :evil: gelukkig m,aar 4 uurtjes hoeven werken :dance: :dance:
Mijn dochter begon vanmorgen al heel vroweg een liedje te zingen dat mama een baby in de buik heeft :inlove: :inlove:
pupke vervelend zeg een hommel steek mijn broer heeft eens op 1 gestaan en die had hem dus in zijn voet gestoken dus ik wist wel dat ze kunnen steken maar inderdaad maar zelden hoor.
dragon wat heb jij een heerlijk weekend gehad zeg jammer van je verkoudheid maar dat heb je er wel voor over toch. Een kennis van ons heeft een kever cabrio fel paars echt super vet !!
Was jij nou diegene die vroeg of de buik op de foto van mij was hahaha :lol: tuurlijk niet dus !!!
sproetje ik heb altijd gehoord dat je wel mag blijven sporten wel iets rustiger aan en totdat je zelf aanvoelt dat het niet meer gaat.?
Jensie ik hoop voor je dat je snel werk vind ik ben nu wel minder gaan werken maar ben ook opzoek naar iets anders andere tijden ik werk nu onregelmatig tussen 08.00 en 20.00 en dat wil ik niet.
In ieder geval nog niet door naar de tweede ronde en verder geen idee.
Merk wel dat ik iets vaker naar de wc loop om te kijken of er nou ook nog niks is, maar nee :lol:
Jensie, op een gegeven moment gaat de leeftijd toch meespelen.
Ik ben zelf boven de 30 en wij zitten een beetje met het plannen van onze bruiloft. In hoeverre hou je daar rekening mee… met een dikke buik in mijn jurk zie ik eigenlijk niet zo zitten. Maar om een half jaar pauze in te lassen ook niet…
We schuiven de beslissing voorlopig nog maar even voor ons uit.
Want als het nu raak is, hoeven we daar niet over na te denken.
Charity, ik kan me voorstellen dat het wel fijn was om die bevestiging weer even te krijgen. Zeker als je niet steeds iets van kwaaltjes voelt.
Jensie, ik zit sinds een paar weken ook zonder werk, dus weet hoe het is om de hele dag thuis te zijn!! A.s. donderdag heb ik een sollicitatie dus ik hoop snel weer aan de slag te kunnen
We hebben wel besloten om gewoon te proberen zwanger te worden, ondanks het feit dat ik nu dus geen werk heb. Ik wordt dit jaar 34 dus het leek ons niet verstandig om langer te wachten… Nou ja, al mijn vriendinnen met kinderen waren al 30+ toen ze zwanger werden en dat verliep allemaal zonder problemen, dus ik hoop dat dat voor mij ook geldt!
Ik ben er daarom wel iets meer mee bezig, denk ik… Ik hoop zo dat het snel raak is…
Deze week dan maar extra goed ons best doen want als het goed is, heb ik vrijdag mijn eisprong
@jensie: Ik heb het wel eens vaker gehoord dat ik moet gaan schrijven, maar met mijn dyslexie gaat het niet zo gemakkelijk
Ik vind het erg leuk om te doen, maar hou het gewoon als hobby
@Charity: Ik dacht al dat het niet zo zou zijn maja je weet maar nooit zou het wel zo zijn dan zou ik medelijden met hebben vooral als je dan nog ruim 7 mnd moet
Wij wilde ook altijd jong ouders worden en hopelijk gaat dat natuurlijk lukken
Sommige rade ons dat af want je zou dan zo veel leuks missen, maar we zijn er voor ons gevoel gewoon aan toe.
We hebben zo’n beetje alle feesten wel gehad, tot laat in de disco staan boeit ons ook niet tot nauwelijks meer en een avondje kroeg kunnen we best missen
Bovendien wordt iedereen om ons heen steeds ouder en komen we nu gewoon veel vaker bij iemand thuis voor een gezellig avondje.
En met een beeb… kinderbedje boven en die kan dan gewoon heerlijk slapen.
Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, ook omdat het geestelijk gewoon niet goed is.
Op mijn werk heb ik het zo vaak mee gemaakt dat mensen te graag zwanger willen worden, dat de boel gewoon blokkeert.
Het beste is nog altijd de natuur zijn werk te laten doen en houd er rekening mee dat de meeste pas zwanger zijn na 3 tot 6 mnd.
Het is dus niet zo raar als je na 2 rondes niet zwanger bent (uiteraard is het wel jammer )
Ellen ja het wordt inderdaad nog moeilijk met werk vinden als ik zwanger ben, dat heb ik me ook goed beseft. Dus ondanks dat ik nog op zoek ben naar werk gaan we er, voor alle zekerheid, toch vanuit dat ik geen werk vind voordat en wanneer ik zwanger ben. Dan zal ik tegen die tijd een huisvrouwenuitkering moeten gaan aanvragen (die is wel een stuk lager dan de uitkering die ik nu krijg dus we zouden het dan wel krapper krijgen maar het zou nog wel te doen zijn)…
Sabrina ja ik heb ook meegedaan met Moeders Voor Moeders toen ik zwanger was van Elynn.
Werk je bij een callcenter of zo? (moeilijke mensen aan de telefoon :mrgreen: )
Echt lief als je meis zo’n liedje zingt he :inlove: lijkt me helemaal geweldig!
Sproetje nog geen :evil: ? Ik ben benieuwd!!! Wanneer ga je testen?
squirrel ik kan me voorstellen dat jullie nu niet langer meer willen wachten met proberen aan te tellen! Natuurlijk ben je er dan nog eens extra mee bezig. En je merkt inderdaad ook dat je er zonder afleiding van werk gewoon meer aan denkt (soms word ik echt niet goed van mezelf! :wall: ) Hopelijk word je donderdag aangenomen, in ieder geval veel succes alvast!!!
Dragon je bent dus nog geen moeder…? Ik zie namelijk bij je banner staan " * eerste kindje* ". Ben je er dan eentje verloren of zo?
Je hoort inderdaad vaker dat het niet gaat als je te gespannen bent onder die vruchtbare dagen. Toch zijn wij van Elynn aangeteld, net in een cyclus waarin ik heel gespannen was en ik kon me dan ook echt niet voorstellen dat het raak zou zijn. Maar toch… Maar ja, als je dusdanig blokkeert dat het klussen niet meer gaat dan wordt het inderdaad lastig…
ppfff ik ben moe… Ik ga nog ef spelen met onze kleine meis voordat ze naar bed moet.