Zonnetje en Ellen thanx! Ik ben al een tijdje op zoek naar werk en het schiet helaas niet echt op… Komt doordat ik 4 jaar uit het arbeidsproces geweest ben en voor die tijd al wat baantjes gehad heb… Het voelt echt aan als een gevecht, dat constante zoeken naar werk en steeds die afwijzingen Maar ik heb nog steeds hoop om iets te vinden voordat ik straks (ooit een keertje, dream dream) hoogzwanger ben…
Ellen ik dacht eerst ook dat het lag aan het soort verf, maar dat maakt niks uit. Je mag je haar gewoon verven tijdens de zwschap, zelfs ontkleuren is geen probleem! Alleen permanenten mag niet want de vloeistof die ze daarbij gebruiken is nog een stuk sterker dan bij verven… Let wel; het kan zijn dat de verf tijdens de zwschap niet meer pakt! Dat komt door de veranderingen in de hormoonhuishouding. Ik heb (toen ik zwanger was van Elynn) mijn haar proberen te ontkleuren, voor die tijd was dit nooit een probleem, mijn haar werd altijd goed licht. Maar toen ik het dus deed tijdens de zwschap werd mijn haar letterlijk geen tint lichter!! Ik heb het er bijna 'n uur in laten zitten maar zonder enig resultaat!! Terwijl ik een tijdje geleden weer highlights heb laten zetten zonder probleem, ze werden moeiteloos weer lichter… Dus dit is toendertijd echt gekomen door de zwschap… Ik hoop voor jou dat je dat niet zult hebben maar hou er wel rekening mee!
Zo nu ga ik echt poetsen :oops: (hoezo verslavend hier…)
:-* Jen
Ja maar van ontkleuren heb je ook nog verschillende volgens mij. 12% ontkleuren raden ze wel af volgens mij, 9% is goed!! Naja ik heb thuiskapper die eigen kleuren mee heeft, dus die weet wel wat erin kan neem ik aan. En inderdaad het kan zijn dat het niet pakt…dan heb ik pech, haha!! Afgelopen keer heb ik 2 soorten verf erin gedaan, onder iets donkerder en blonde plukken. Dit keer de plukken niet met ontkleuring, omdat het bij mij in de zon altijd heel snel wit wordt allemaal en ik wil gewoon blond, haha!!
Nou Jensie nu gaan poetsen hoor!! :lol: En inderdaad het is zo verslavend hier…het is ook gewoon leuk om met elkaar te kletsen hier!!
Er is inderdaad weer flink geschreven.
Dat wordt nog wat voor de vakantiegangers onder ons 8)
Ellen, wat lekker om ook nog eens de bevestiging van de digitale test te hebben!! Ik hoop voor je dat alles goed mag (blijven) gaan :dance:
Mandala, nog even volhouden tot het weekend.
Dan kun je een beetje bijkomen. Verder nog geen kwaaltjes behalve de vermoeidheid?
Marisca, je hebt inderdaad flink geduld. Maar aan de andere kant ben je wel al lekker een eind op weg als het straks gewoon raak blijkt te zijn.
Baukz, bijna op vakantie dus. Ik ben helemaal niet jaloers, hihi :liar:
Wij gaan de komende twee weekenden verhuizen en dan straks hopelijk genieten van het zonnetje in onze nieuwe tuin.
Ik kom misschien wel nuchter over, maar merk dat ik er best last van heb dat het een MK is geworden. De mat care ultra test had ik via internet besteld, maar uiteindelijk heb ik met die van de Kruidvat getest. Vond ik fijne testen. Wel makkelijk met een pipetje. Ik zal een volgende keer ook weer wachten tot een paar dagen na mijn nod. Je schiet er volgens mij niet zoveel mee op om het zo vroeg te weten. Dan ben je al echt gewend geraakt aan het idee en gaat het misschien alsnog mis. Maarja, ik ben nu natuurlijk ook wel erg bevooroordeeld :oops:
Zonnetje, gefeliciteerd met de kleine ISA :inlove:
111, jammer meid. Zoals dragon al schreef, gezellig mee met de rest naar ronde 2. Altijd een domper natuurlijk, maar gelukkig een mooie cyclus inderdaad!!
Biebels, het lukt mij echt niet om er niet mee bezig te zijn hoor.
Wij hebben er ook echt een krikschema (:lol:) op na gehouden in de week voor mijn nod. Gaan we in de toekomst misschien minder doen, maar we wilden het de grootste kans geven.
Ik heb thuis op het moment geen pc-aansluiting, dus in de weekenden geen toegang tot kok. Dus ook dan niet te veel schrijven hè… :naughty:
Zo, benedenverdieping is gedaan! Ik ga dalijk ef lekker naar stad, vantevoren denk ik nog ef pauze houden met Bas, die werkt dicht bij de stad in de buurt en vlakbij z’n werk ligt een heel mooi parkje. Soms fiets ik dan naar 'm toe en gaan we samen in zijn pauze even naar het parkje op 'n bankje zittenen, eet hij z’n bammetjes en vertellen we elkaar hoe de ochtend is verlopen. Met dit weer is dat echt lekker!! 8)
Ellen ja 12% is ook wel echt heeeel veel he :shock: Ik wist niet eens dat ze met zoveel wsp ontkleurden!! Als ik naar de kapper ga gebruiken ze altijd 9%…
Sproetje een krikschema :lol: wij doen dat op een bepaalde manier eigenlijk ook doordat we de ovu-testen gebruiken. 1 week voor de tijd dat ik denk m’n ovu te krijgen beginnen we, en dan 1 x per 2 of 3 dagen totdat ik zeker weet dat mijn ovu goed en wel geweest is. Wordt spannend voor ons deze maand, lijkt me super om samen te testen strakjes!!!
…enne… :hug: :hug: :hug: (ik weet wat je voelt meis! Het slijt, geloof me maar)
Dag schatten, tot vanavond of morgen!!
Ellen, gefeliciteerd!!! Geniet van je zwangerschap!!
Jensie, die ovulatie testen lijkt me eerlijk gezegt ook niet alles. Volgens mij zou ik dan de hele dag door aan het testen zijn…
:?
Zonnetje: van harte met Isa (prachtige naam trouwens, staat bij ons op nummer 1 als we nog een meisje mogen krijgen )
Ellen: gefeliciteerd!! lekker om het nog een keer bevestigd te zien. :dance:
Hier is de spanning er al af, sinds vanmorgen zijn de :twisted: :evil: er.
Ik snap er niets meer van :? , de laatste keren elke keer een cyclus van meer dan 30 dagen en nu 26 :think: . Ik had echt goeie hoop deze keer . Op naar ronde 5 dan maar (Ayla is ook in ronde 5 verwekt
) dat wordt dus een klusvakantie :inlove:
Jensie: Lekker he alles weer schoon…
Sproetje: Helemaal een krikschema :lol: Hoop dat het werkt!! Ons krikschema was gewoon elke dag :dance: en met resultaat…dus misschien ook een idee?? :lol: In ieder geval genieten met z’n tweeen!
Baukz: Het gaat vast lukken in de vakantie…extra ontspanning is altijd goed!! :lol:
Ellen: Lekker he dat je nu die extra bevestiging hebt Voel je trouwens al wat aan je lichaam, dat mogelijk bij een zw zou kunnen horen?
Zonnetje: Gefeliciteert met de kleine Isa.
Moosje: Ook weer hallo hierzo , tijd niet gezien of ligt dat aan mij? :think:
Sproetje: Wij hebben niet echt een knuffel schema, maar merk dat we er allbei eigenlijk wel onbewust mee bezig zijn, want rond mijn groene dagen ligt de “krik” frequentie toch wel hoger
Hier in het ZH wordt er ook afgeraden om niet te gaan testen voor je NOD.
Soms krijg je dan namelijk een positieve uitslag terwijl je niet meer zwanger bent.
Zou je niet voor je NOD testen dan zou je het nooit weten, en dan ga er van uit dat het je ongi is.
Als alle vrouwen namelijk een test zouden doen ver voor hun NOD dan ligt het percentage miskramen ook vele male hoger.
En het is in sommige gevallen beter om gewoon niets te weten toch?
Hier zit ik weer in mijn ovu periode nog steeds niets gevoelt of iets aan het slijm te merken :think:
Nou heb ik natuurlijk ook geen idee hoe het zou moeten voelen hoor, maar ik voel me bijna weer geneigt om rond deze dagen mijn ovu testen weer uit de kast te halen, uiteraard grote kans dat de ei al geweest is.
Dragon: Voel op zich niks wat tekens van zwangerschap zouden kunnen zijn!! Soms wat steken in onderbuik en wat gerommel…maar ja dat zijn darmen he, haha :lol: Voor de rest heb ik wel een aantal dagen gehad dat ik met vlagen misselijk ben…maar niet extreem en vandaag ook geen last van!!
Meiden, ik wens jullie alvast een fijn weekend.
Ik ben er maandag pas weer.
PS: Jensie ik vroeg me nog even iets af.
Was jouw cyclus gelijk weer op orde na je mk? Ik heb nu nog steeds bloedverlies… vind het zo lang duren of ligt dat aan mij :think:
x
Baukz; ook toevallig van die naam.
Het wordt voor jullie iig een hele gezellige vakantie :inlove:
Dragon; ik zou gewoon een beetje schatten wanneer je eisprong is en dan gewoon elke dag klussen. Volgens mij hoef je het niet altijd te voelen toch.
Vandaag nog een paar kleertjes voor Isa gekocht. Had hier al heeeeel veeeel cadeautjes, maar nog geen kleertjes omdat we het geslacht nog niet wisten. Ooooo, het is zo leuk om die kleine kleertjes weer te zien. Ik wilde heel de winkel wel leegkopen. Dat zei ik ook, maar dat mocht niet van zoë anders konden andere mensen niks meer kopen, hihhhiii.
Net nog een leuke kraammand gemaakt dus we zijn er helemaal klaar voor.
Vandaag gezellig een ijsje wezen eten, bij de hertjes geweest, bij de speeltuin geweest en boodschapjes gedaan. Nu ligt zoë lekker te slapen (kan ze vanavond wat langer mee) en ik heb het eten alvast voorbereid. Als vriendlief thuis komt kunnen we gelijk eten en door naar Woerden. Toch wel weer een stukje rijden vanuit Rotterdam en al helemaal met de files. Ze (Isa en schoonzus) liggen nog in het ziekenhuis omdat de suikerspiegel van Isa nog niet helemaal goed was. Ach ja, worden ze tenminste lekker verzorgd want er is een tekort aan kraamhulp.
Fijn weekend sproetje!
Zonnetje, gefeliciteerd met je lieve nichtje. Dat het maar een mooie grote meid mag worden!
Sproetje, ik til er niet zo zwaar aan hoor dat het deze maand niet gelukt is. Het is maar voor een klein percentage weggelegd om meteen de eerste ronde zwanger te worden, dus er is helemaal niets mis mee om daar niet bij te zitten. Zo zie ik het in ieder geval wel.
We gaan gewoon lekker door naar ronde twee, grote kans dat mijn lichaam zich dan helemaal heeft ontdaan van alle pil-stoffen en anders is er ook nog een derde ronde enzovoorts. 't Zou alleen fijn zijn als we niet nog een jaar hoeven te wachten op een zwangerschap, maar dat is natuurlijk allemaal nog helemaal niet aan de orde. Voorlopig is het allemaal nog erg ontspannen en leuk spannend om af te wachten.
Vandaag de tweede uitslag gehad van de urinetest: toch blaasontsteking en het is nog niet weg ondanks de kuur van de afgelopen dagen. Ik heb er helemaal geen last van, dus de huisarts wil het nu eerst op zn beloop laten. Mocht ik er toch klachten van krijgen, mag ik weer mn plasje droppen en kijken ze wat er dan aan gedaan kan worden.
Paps heb ik gisteren vanuit het ziekenhuis naar huis gebracht. Alle onderzoeken zijn achter de rug. Er is op 4 plaatsen uit zijn dikke darm weefsel weggenomen voor onderzoek en bij een CT-scan van zijn borst hebben ze ook “iets” zien zitten in zijn rechterlong. Maandag moet hij terug naar het ziekenhuis en vertelt de arts de uitslag. Ik ga mee, mentale steun en ik wil het ook met mn eigen oortjes horen wat het is.
Ook nog leuk nieuws: de zus van Matthijs is 4 weekjes zwanger! Ze versprak zich aan de telefoon, Matthijs heeft gelukkig wel voor zich kunnen houden dat wij ook proberen zwanger te worden. Hihi, ze had tegen Matthijs gezegd dat zij dan wel weer voor een geboortefeestje zou zorgen, omdat ze het bij ons nog lang niet ziet gebeuren. Ze moest een weten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moosje ik heb die ovu-testen ook niet voor niks gehaald, heeft te maken met de blaasontsteking waar ik afgelopen maand zoveel last van had (naar mijn gevoel door het vele klussen achter elkaar…) . Als ik duidelijker weet wanneer mijn ovu is hoeven we niet meteen na de ongi voor alle zekerheid om de dag min of meer “gedwongen” te gaan klussen en dat een paar weken achter elkaar, hihi
Baukje jammer :hug: Hopen idd dat ronde 5 jullie geluksronde is!!!
Ellen elke dag?? Het schijnt dat de kans op zwschap minder is met elke dag klussen dan met om de dag, als het jullie met dat systeem gelukt is zal dat eerder een teken zijn dat jullie heel erg vruchtbaar zijn :mrgreen: :thumbup:
Dragon het kan best zijn dat je je ovu pas voelt op de daadwerkelijke dag dat ie plaatsvindt hoor, dat heb ik ook altijd. Ik merk het maar 1 dag en dan weet ik dat 't zover is Trouwens als ik naar je banner kijk zou dat morgen moeten zijn dus het kan nog deze maand!
Sproetje dat kan ik me niet helemaal meer herinneren :think: , maar ik geloof dat de bloeding niet veel langer duurde dan de ongi normaal, maar mijn cyclus was volgens mij wel een paar dagen langer…
Zonnetje klinkt als een lekker dagje 8) :thumbup: en vanavond kijken naar het kersverse meiske :inlove:
@111 wrote:
Sproetje, ik til er niet zo zwaar aan hoor dat het deze maand niet gelukt is. Het is maar voor een klein percentage weggelegd om meteen de eerste ronde zwanger te worden, dus er is helemaal niets mis mee om daar niet bij te zitten. Zo zie ik het in ieder geval wel.
We gaan gewoon lekker door naar ronde twee, grote kans dat mijn lichaam zich dan helemaal heeft ontdaan van alle pil-stoffen en anders is er ook nog een derde ronde enzovoorts. 't Zou alleen fijn zijn als we niet nog een jaar hoeven te wachten op een zwangerschap, maar dat is natuurlijk allemaal nog helemaal niet aan de orde. Voorlopig is het allemaal nog erg ontspannen en leuk spannend om af te wachten.
Je hebt helemaal gelijk, zo denken wij er ook over!! :mrgreen:
Blaasontsteking is eht supervervelend, ik weet er alles van! Hopelijk ben je er snel vanaf meid!
Heftig zeg, van je pa! Hopelijk zijn de uitslagen goed

Leuk dat je schoonzus zwanger is! Stel je voor, jij ook een der volgende maanden dan kunnen jullie samen zwanger zijn!!
Wij gaan even Elynn naar bed doen en dan moeten we alweer bijna weg, naar die voorlichtingsavond. Tot gauw!!
Jensie: Haha dat kan natuurlijk ook!!
111: Hoop dat de uitslag van je vader mee zal vallen
Sproetje: Ik heb geen idee hoelang zo’n bloeding kan duren…als het te erg en te lang duurt moet je gewoon even de HA bellen.
@ Jensie: ik merk eigenlijk niets van die blaasontsteking…geen pijn bij het plassen of zo. Ga misschien wel veel naar de wc (ong. 1x per uur) maar moet dan ook wel flink plassen, er komen niet maar een paar druppies uit. Alleen als er op mijn buik wordt gedrukt, vind ik dat geen fijn gevoel maar het doet geen pijn hoor.
Hihi, ik zal het je nog sterker vertellen: ik heb het vermoeden dat mijn zus ook zwanger is of aan 't proberen is voor haar tweede. Dát zou nog eens wat zijn he, met zn drietjes tegelijk… :inlove:
@ Ellen: thanx meid, ik hoop het ook, maar ga eigenlijk van het ergste uit. Hij kwakkelt al zo lang met zn gezondheid, zijn lijf is echt gewoon op. En de ziekte komt heel erg in zijn familie voor, in alle vormen dus we hielden er al wel rekening mee. Al mn ooms en tantes van zijn kant zijn aan de ziekte overleden dus het zou wel een heel groot wonder zijn als hij zou zijn overgeslagen. Daarbij komt ook nog dat hij vroeger in zijn werk heel veel met asbest heeft gewerkt (was bouwvakker tot 2 jaar geleden) en hij heeft ook vanaf zn 14e tot 64e dus gerookt…telt allemaal flink aan natuurlijk. Nu ja, afwachten maar. Misschien valt het toch nog een beetje mee.
Ellen Gefeliciteerd !!! Ik heb extra gewacht met feliciteren tot je deze test had gedaan wat leuk !!!
zonnetje Wat leuk een nichtje en wat een leuke naam gefeliciteerd !!!
Wij gaan morgen een ledikantje halen een vriendin van een vriendin deed er 1 weg voor 20 euro en wij willen hem toch verven dus gaan we hem halen !!
Goeie deal Charity!
Heb je al een idee voor de inrichting van de babykamer? Ben stiekum ook al een beetje overal op het net aan 't kijken, maar vind het nog erg moeilijk hoor. Misschien komt dat omdat er nog niks in mn buik zit, hahahaaha.
Ja ik wil het bedje licht blauw of licht roze verven de kledingkast van Charity wil ik de deuren van verven zelfde kleur als het bedje dan een klamboe ook in dezelfde kleur . muren weet ik nog niet.
Charity krijgt een nieuw bed z’n stalen met van die hekken aan de zijkanten . ze heeft een heel oud kastje echt antiek hekemaal opnieuw geverft en nu wil ik voor haar een kledingkast in dezelfde stijl maar das nogal lastig te vinden of 400,- das me te duur.Maar daar is nog even tijd voor !! We moeten de slaapkamers eerst stucen spuiten nieuw plafond erin en nieuwe laminaat. Dat komt na de vakantie eerst over 2 weken 3 weken spanje !!!