Mei-stoppers 2008 deel 2: al 7 zwangeren!!!

@111 wrote:

Baukz, het lijstje staat op de eerste pagina van dit nieuwe deel! :mrgreen:

THX :doh: gevonden

:wink: :thumbup:

Iemand trouwens wel eens van Mat Care gehoord? Supergevoelige zwangerschapstest. Op matcare.com staat:

De Mat Care zwangerschapstest Ultra wordt vaak geadviseerd door artsen wanneer een vroege ontdekking van de zwangerschap cruciaal is, bijvoorbeeld bij een fertiliteitsbehandeling.

De meeste gewone zwangerschapstesten kunnen pas worden uitgevoerd op of na de dag van de gemiste menstruatie. Deze test kan al vanaf 6 dagen vóór de verwachte menstruatie worden uitgevoerd.

Dragon: meteen toen ik het berichtje geplaatst had, heb ik even mijn banner opgezocht. Ik wist echt niet meer hoe het zat, maar volgens de banner (die ik op 28 dagen gezet heb, voor de zekerheid) gaat het gezellig worden de komende dagen :mrgreen: :mrgreen:

Mariska: ik heb je ook al terug gepb-t, ik heb het lijstje aangepast, en je nieuwe NOD is een hééél mooie datum :wink: Op naar de volgende ronde! (en ik heb erg gelachen om je quote: ‘gekrikt’ hihi :lol: )

Zonnetje: spannend klinkt het, ben benieuwd of je gevoel ‘klopt’! :pray:

Ja wel overgehoord, maar nog nooit meegemaakt dat een arts deze gebruikt :wink:

Het aller beste blijft nog steeds om te testen op of na je NOD

Persoonlijk en vanuit mijn beroep ben ik ook niet echt voor deze testen en het vroege testen, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk :slight_smile:

Het laatste bericht hebben we net gekregen en er is eigenlijk weinig verandering. Ze gaan haar als het zo doorgaat wel toucheren anders heeft ze bijna geen kracht meer voor het persen.

We zullen vannacht wel meer nieuws krijgen, :pray:

Baukz idd, is voor ons allebei spannend volgende week. Wanneer ga jij dan testen?

Ga nu iig lekker slapen en hopelijk worden we snel wakker gebeld :pray: :dance: :zzz:

Goedemorgen dames!

@Zonnetje: en al een trotse tante???

@Ellen: hoe ging het werken gisteren na het geweldige nieuws??

En uiteraard al een 2 e keer getest??

Ik ben er rond de middag weer, ga nu naar mijn werk.

111 nee wij hebben idd ook niet zoveel moeite met nog een maandje “klussen” :wink: :mrgreen:

Dat zou wat zijn, als 't zo’n rotwerk zou zijn dat je er tegenop zou zien, hihi… Dan zouden er veeeel minder beebs geboren worden! :wink: :lol:

Zonnetje da’s echt spannend he!! :pray: :pray:

En, al meer nieuws van je schoonzus???

Mandala heerlijk he, effe tijd voor jullie 2-en! Terrasje, lekker! 8) Soms plannen wij ook een dagje voor ons 2tjes in en dan kunnen we daar ook echt op vooruit kijken! Het is super hoor met z’n 3-tjes maar soms heb je ook effe quality-time met je mannetje nodig!

Dragon lekker langs het strand lopen, ik ben jaloeoeoeoeoers!!! Wij wonen in Limburg dus niet echt dicht bij het strand :roll: en dat mis ik wel want ik ben helemaal dol op het strand en de zee… Maar wij moeten al gauw zo’n 3 uurtjes rijden om daar te komen dus ik zie 't strand niet zo vaak…

Baukje Het gaat idd snel hier soms met het posten… Als ik eenmaal werk gevonden heb zal het voor mij ook een stuk moeilijker worden om 't bij te houden…

wauw lekker naar Spanje 8) Ayla zal het vast leuk vinden hoor! Ze zal vast haar ogen uitkijken :smiley:

MatCare heb ik wel eens van gehoord maar eerlijk gezegd weet ik ook niet wat ik van die testen moet denken :think: … Bijna alle zwtesten zijn pas betrouwbaar op je nod en dan denk ik; waarom zou deze dan een uitzondering zijn?? Als die eigenlijk speciaal bedoeld zouden zijn voor vruchtbaarheidsbehandelingen (mooi scrabbelwoord trouwens :wink: :lol: ) waarom kan iedereen ze dan onbeperkt krijgen?? Nee ik sta er een beetje sceptisch tegenover eigenlijk ( hoe graag ik er ook in zou willen geloven!! :wink: :mrgreen: )

Biebels thanx voor het lijstje! Ik zet 'm er zo dadelijk in!

Veel plezier met de “klusweek” :wink: :mrgreen:

Ellen en??? De digi-test al gedaan??

Hier zijn de :twisted: nu bijna weg. Eigenlijk ben ik wel tevreden over de duur van m’n ongi; zo’n 5 dagen en alleen de eerste dag heftig. Daarna begon het al sterk af te nemen… Nu nog zo’n 2 weekjes en dan kunnen we weer gaan “bouwen” aan een kleintje :wink: :dance:

:-* Jen

Pitje27 Ik ben ook 2 keer zwanger geweest waarvan 1 mk. Beide keren voelde ik niks de eerste paar weken, bij Elynn kwam dat pas toen ik zo’n 7 weken zwanger was. Die andere keer heb ik de 7 weken niet eens gehaald want het ging mis met 6 weken… Ik heb in die korte zwschap wel ef last gehad van mijn borsten maar verder niks eigenlijk…

Die pijnscheuten in de lies doen me eerder denken aan een ovulatie, tenminste ik voel dan ook pijnscheutjes in de lies. Maar je schijnt ze ook te kunnen hebben als je zwanger bent…

Misschien toch even een testje doen??

:-* Jen

HOERAAAAAAAAAAA, het is een meisje. Ze heet Isa en is om 0.01 geboren dus op 26 juni hahaha.

Alles is verder gelukkig goed gegaan.

Mega trots!

We gaan haar vanavond even bewonderen :dance: :inlove:

En Ellen heb je al de digi test gedaan???

Ben ik ook weer eens… :oops:

Zonnetje: Gefeliciteerd!!! Is alles goed gegaan??

Ellen, ik ben wel benieuwd of jij de 4de bent…

Hier zitten de klusdagen erop, nu worden het weer lange 2 weken wachten. Maar er valt gelukkig genoeg te doen. Aangezien Juul jarig is op mijn nod…

Ik ben aan het tempen, maar de temperatuur blijft gelijk, is zelfs lager dan toen ik ongesteld was… Ik snap er niks van. Maar dat had ik ook de vorige keer toen ik zwanger probeerde te worden van Juul, toen bleek ik toch zwanger te zijn, terwijl ik een lagere temp had.

@Baukz wrote:

Iemand trouwens wel eens van Mat Care gehoord? Supergevoelige zwangerschapstest. Op matcare.com staat:

De Mat Care zwangerschapstest Ultra wordt vaak geadviseerd door artsen wanneer een vroege ontdekking van de zwangerschap cruciaal is, bijvoorbeeld bij een fertiliteitsbehandeling.

De meeste gewone zwangerschapstesten kunnen pas worden uitgevoerd op of na de dag van de gemiste menstruatie. Deze test kan al vanaf 6 dagen vóór de verwachte menstruatie worden uitgevoerd.

sorry hoor breek even in, las hier toevallig even mee :mrgreen:

ik heb ook matcare gebruikt, de gewone testen althans… via internet besteld. vond ze erg prettig, maar daar schijnen de meningen over te verschillen… Zo’n ultratest zou ik persoonlijk nooit doen. wat heb je eraan om het al een week voor je NOD te weten? Je hebt dan net je eisprong een week ervoor gehad, vruchtje kan wel eens nog niet goed ingenesteld zijn… kans dat je alsnog ongi wordt is natuurlijk groot… bedoel, je kan beter ongi worden en weten dat je niet zwanger was, dan dat je de klap krijgt dat je ongi wordt terwijl je weet dat je zwanger was… wil me er niet mee bemoeien verder hoor :wink:

alle meiden ontzettend veel succes met zwanger worden, met 1 in het bijzonder hihi :wink:

• breekt weer uit *

JAAAAAA…binnen een minuut stond er al ZWANGER!!! :dance: :dance:

Oh wat voelt dat gek zeg, maar wat ben ik blij!! :inlove:

Zonnetje: Gefeliciteerd met je nichtje!!

111: Jammer dat de test bij jou negatief was…we gaan we duimen voor de volgende ronde :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Zonnetje gefeliciteerd met de kleine Isa…leuk dat je vanavond meteen al gaat kijken!

Ellen nu dan echt officieel…mooi als het er zo staat! Super…en nu vooral genieten!!!

Baukz voor jou wordt het nu ook spannend…ben heel benieuwd! Die testen die je zover voor je NOD al kan doen zou ik ook heel voorzichtig mee zijn…wat Amy ook al zegt, een positieve test 4 dagen voor je NOD kan zo makkelijk weer omslaan, en dan is de teleurstelling zoveel groter.

Moosje ik hoop dat jouw wachten beloond zal worden…en de verjaardag van Juul een bijzondere wordt…

Ik hoop zo voor iedereeen dat mei 2008 een super-stop-maand blijkt te zijn, en er heel snel heel veel zwangeren bijkomen!!![/b]

Ellen; GEFELICITEERD, wow, nu is het officieel.

Het lijstje kan weer aangepast worden!

Bedankt voor de felicitaties voor mijn nichtje.

Moosje; het kindje is wel 3 weken te vroeg geboren, maar het gaat goed.

De ontsluiting wilde niet echt vlotten en toen hebben ze haar een infuus gegeven met weeopwekkers. Toen is ze binnen 1 uur van 3 naar 9 cm gegaan. Aangezien mijn schoonzus niet goed heeft gerust tijdens haar verlof konden ze het ook niet al te lang laten duren anders had ze geen kracht meer voor het persen. Ben zo benieuwd.

Zoë is al een mooie tekening voor haar nichtje aan het maken :smiley:

Ennuh…amy zat je “toevallig” mee te lezen :liar: :lol:

Gezellige dag vandaag!!!

zonnetje gefeliciteerd met je nichtje mooie naam

ellen fijn dat de diggi test ook zwanger aan geeft toch even een extra bevestiging.

hier gisteren steeds ongi buikpijn maar geen ongi te bekennen dus ben erg benieuwd wat het nou word.

heb met manlief afgesproken dat we niet eerder testen dan op de 50e van mijn cyclus dus nog 10 dagen

zo ga nu naar de diploma uitreiking van een vriendin

tot morgen of zo

Marisca: Spannend ga voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :pray:

En inderdaad die extra bevestiging had ik wel nog hoor!! Begin het nu een beetje te geloven, haha!! Het is nog zo kort allemaal!!

Zonnetje Proficiat met Isa!!! (mooie naam trouwens :thumbup: ) :dance: :dance: Fijn dat alles zo goed is gegaan met de bevalling van je schoonzus!! Hoe lang moeten ze nu nog in het ziekenhuis blijven?

Moosje ik ben eigenlijk nog nooit met tempen begonnen omdat ik het niet helemaal vertrouw. En jouw verhaal bekrachtigt alleen maar dat gevoel; zo zie je maar weer dat de temp niet altijd hoger hoeft te zijn rond je ovu… Ovulatietesten daarentegen heb ik vorige keer met veel tevredenheid gebruikt dus doe mij die maar! :mrgreen: Ik heb me er nu ook weer een aantal gekocht, hopelijk zijn de deze keer weer net zo betrouwbaar en kan ik er goed gebruik van maken :wink: :mrgreen: En hopelijk krijg jij dalijk (op je verjaardag, hoe super zou dat zijn!!) een posi-test in handen! :pray:

Amy ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor, veel vrouwen hebben al een paar hele vroege “miskramen” gehad zonder dat ze het wisten omdat de ongi niet te laat kwam of zelfs vroeger dan normaal… En dan kan je beter denken dat het je ongi is dan dat je weet dat het een vroege mk is geweest… (want een mk kan heftig zijn, ik ken het…) Van de andere kant kan ik me ook voorstellen dat vrouwen die testen doen om zo nog eerder te weten dat ze zwanger zijn, vanwege de hele spanning en ongeduld in die 2 weken na een evt bevruchting…

Ellen zie je wel, streep is streep :wink: Jaaaaaaa zwanger!!! Bij deze nogmaals; PROFICIAT!!! Geniet er lekker van samen, ik zal Biebels vragen het lijstje weer aan te passen!! En ik zal de titel van het topic weer aanpassen naar “4 zwangeren” :dance: :dance:

@Mandala wrote:

Ik hoop zo voor iedereeen dat mei 2008 een super-stop-maand blijkt te zijn, en er heel snel heel veel zwangeren bijkomen!!![/b]

Ik hoop het ook!!! :pray: :pray: :pray:

Marisca nog 10 dagen dus, spannend!! :pray: :pray:

Zo, effe nog de benedenverdieping poetsen, dan naar de stad uitzendbureaus afgaan en dan lekker naar de kapper, zolang ik nog niet zwanger kan zijn laat ik mijn haren nog lekker bijverven! :mrgreen: (in principe mag je dat tijdens de zwangerschap ook nog doen maar daar heb ik zelf niet meer zo’n fijn gevoel over)

Vanavond ga ik samen met Bas naar een voorlichtingsavond op het kdv over brandwondenpreventie, lijkt me interessant! Kan dus zijn dat ik morgen pas weer post, niet teveel schrijven hier in de tussentijd he!!! :naughty: :wink:

:-* :-* Jen

Ik ga ook maar eens wat doen.

Heb vandaag een extra vrije dag dus ga zo lekker met zoë naar de speeltuin.

Eerst nog even wat boodschapjes doen.

Zooo, marisca nog 10 dagen wachten…je hebt wel heel veel geduld hoor!!

Jensie; succes met de banenjacht

Jensie: Succes met banen zoeken!! Hoop dat er wat voor je tussen zit!! En even lekker naar de kapper, ben ik nog niet zolang geleden geweest…maar euh blijf wel me haar bijkleuren hoor, want vind zo’n uitgroei ook niks!! En het mag wel, het ligt alleen aan het soort verf dacht ik!!