Mei-stoppers 2008 deel 2: al 7 zwangeren!!!

Haha wat zal jij heerlijk werken dit zo meteen :smiley:

Waar blijft 111 nou met haar (goede) nieuws??? :think:

Ja 111 waar ben jij nou…naar jou zijn we ook erg nieuwsgierig hoor!!! :pray: :pray:

werkse en niet te veel glimlachen straks raden ze het nog

Heb ff gekeken…111 post op woensdag nooit overdag…zal wel lekker aan het werk zijn!!!

Wel spannend hoor zo…hoop dat 111 vandaag ook een positieve test in handen heeft!!

Ellen Werk ze vanmiddag…met een glimlach op je gezicht en het streepje in je hoofd!!! Duim nu al voor de test morgenochtend… :thumbup: :thumbup:

Ellen, gefeliciteerd!!! :dance:

Whaaaaaa!!! :dance: Ik heb net 5 bladzijden bij moeten lezen, en het las net als een soap. Vol met cliffhangers enzo hihi :lol: . Maarrrrrrr, ellen!!! Streep is streep, en ik hoop dat de test morgenochtend nog duidelijker is. Van harte!! En Mariska?? :pray:

Ik bedacht me gisteren ineens dat ik helemaaaaaal niet meer bezig ben met mijn cyclus, ik weet niet eens waar ik nu zit. Da’s ook wel lekker hoor, gewoon doen en afwachten :angel: :mrgreen:

Hey Biebels, haha nou het was vanmorgen ook net een soap hoor en Ellen weet heeeeeeeeeeeeeel goed hoe ze de spanning moet opbouwen :smiley:

En hoever je in je cyclus zit… dat weten wij wel hoor kijk maar eens op ja banner :wink:

Maar wel lekker dat je er nu niet meer zo mee bezig bent, maar je hebt het natuurlijk ook zo druk dat je er niet eens tijd voor hebt :slight_smile:

Nog steeds geen nieuws van 111???

Zal ze ons expres in spanning laten zitten??? :wall:

hahahaha ja het was inderdaad net een soap maar wel met een (hoogstwaarschijnlijk) happy end!!! :mrgreen:

ja waar blijft 111 ??? Hopelijk is ze snel klaar met werken en klaar om te gaan testen :wink:

:-* Jen

Jemig…ouwe kletsmiepen! Jullie moeten ook niet zoveel schrijven, dan kan ik niet zo snel posten omdat ik eerst alles moet bijlezen!!!

Ellen, meid! Gefeliciteerd!!!

Hier helaas negatief…Vlak voordat ik kon bellen voor de uitslag naar de ha-assistente moest ik enorm nodig plassen. Zag een soort slijmpropje zeg maar (eet smakelijk! :mrgreen: ) van heel lichtroze kleur en ik kreeg meteen steken in mn liezen en pijn in mn onderrug daarna. Dus ik had al zo’n vermoeden dat mn ongi was begonnen. Voel me ook echt ongi, heftiger dan normaal maar dat zal wel door het stoppen van de pil komen. Rare vind ik alleen dat het nog niet echt doorzet. Had natuurlijk wel tampons bij me en heb er eentje ingeplugd op mn werk, maar nu ik thuis ben en me heb verschoond zag ik er maar heel ietsje bloed op zitten. Beetje raar, zal allemaal wel los moeten komen denk ik.

Voel me een beetje dubbel: jammer natuurlijk dat het geen positieve uitslag was, maar toch ook wel opgelucht dat ik een redelijk normale cyclus blijk te hebben (31 dagen) en dat alles het nog doet. Op naar de volgende ronde (en nu kan ik eindelijk ook zo’n leuke banner onder mn naam maken!).

Oh, en jullie zijn helemaal niet opdringerig hoor. Nou ja, wel natuurlijk maar ik vind het totaal niet vervelend! Leuk juist, hoe iedereen met elkaar meeleeft!

Mandala, puur toeval hoor! Maar ik werk van 's ochtends half 7 tot 's middags 3 uur en op woensdag moet ik naar acupunctuur en 's avonds sporten. Vandaar dat ik op woensdag heel weinig tijd heb om even te posten, maar ik kijk wel elke dag.

Dikke kus aan iedereen!

111: :hug: verveelend voor de negatieve test maar je weet nu wel waar je aan toe bent.

Jij gaat gewoon gezellig met ons mee naar ronde 2 :wink:

Mijn eerste menstruatie na de pil was ook heel vreemd, dag 1 een klein beetje bloed, dag 2 en 3 iets meer en dag 4 was het al weer over.

Toch blijft het natuurlijk wel een beetje jammer.

Ik zat ook zo inspanning tot mijn 1e menstruatie zich na 36 dagen aandiende.

Je kan nu wel ongeveer uitrekenen waneer je eisprong is geweest.

nogmaals een :hug: jullie

Allereerst

Alle zwangere (inmiddels 5 als ik het goed heb).

(ik kan het bijna niet meer bijbenen met lezen)

Ellen: supper joh… geniet ervan.

Even een andere vraag: Voor alle zwangere dames en dames die al een keer bevallen zijn.

Voelde jullie van te voren dat je zwanger was of had je ergens last van?

Ben ben danwel al 2 zwanger geweest (waarvan 1 MK). Maar voelde beide keren anders aan.

Maar ik ben dus 6 mei voor het laatst ongesteld geweest (ik ben het wel onregelmatig vorige mnd 5 wk, keer daarvoor 7 wk).

Maar ik heb de laatste 1.5 wk last van pijnscheuten in de lies (lijkt op bandenpijn) en zo’n vreemd gevoel in de buik.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Dragon, volgens de acupuncturist ligt-ie bij mij niet op ongeveer de helft van je cyclus zoals normaal gesproken, maar iets verder naar achter. Gemiddeld is het zo’n 14 a 15 dagen en ik moet meer aan 18 tot 20 dagen denken zei-ie. Of het zo is weet ik niet, dat vinden we vanzelf wel uit :mrgreen:

Jensie, die kleur is veeeeel beter, thanx!!!

Biebels, ik stuur je zo even een PB met mn nieuwe gegevens (NOD etc) voor het aanpassen van het lijstje.

Ellen; een streepje is idd een streepje. Wacht toch nog even met feliciteren tot je de test van morgenochtend hebt gedaan.

Sproetje; ik wacht iig tot mijn NOD met testen. Ga maandag eerst op kraamvisite bij een collega van mij en 's avonds sporten. Als er dan nog geen ongi is ga ik denk ik dinsdagochtend testen. Heb iig wel een test in huis van Kruidvat eigen merk.

Dus jensie; ik hoop niet dat mijn lichaam me voor de gek aan het houden is hoor :hand:

Dragon; ik ben ook af en toe misselijk en dat is dus niet alleen 's ochtends. Als ik dan even diep en rustig adem dan is het ook weer voorbij. Ik weet echt niet wat het is hoor. Heb ook last van mijn borsten en een borrelende buik. Volgens mijn ben ik mezelf ook wel een beetje gek aan het maken en merk dat ik er wel heel erg mee bezig ben.

Heb trouwens ff op google gezocht naar het verwijderen van vliegenpoepjes. Daar staat dat je het het beste kan verwijderen met koude thee, alleen vraag ik me dan weer af of dat geen vlekken geeft :think:

111; jammer dat het heeft doorgezet, maar je weet wel weer waar je aan toe bent. Op naar ronde 2.

Pitje; ik bleek dus al 6 weken zwanger te zijn toen ik erachter kwam. Ik had heel erg last van mijn borsten en had zelfs nog gevraagd of mijn moeder wilde voelen of ik geen knobbeltje had ofzo. Ik vond ook dat ik een buikje kreeg en vond dat toch raar. Uiteindelijk heb ik een test gehaald en die op mijn werk gedaan. Ik haalde een collega erbij om te vragen of ik het goed zag. Daarna heb ik nog 2 testen gehaald omdat ik het niet kon geloven, maar het was toch echt zo. Dat verklaarde iig dat buikje en de pijn in mijn borsten.

Ik zou je dus geen duidelijk antwoord kunnen geven.

Het is hier op het moment wel erg spannend, want mijn schoonzus is om een uur of 17.30 uur naar het ziekenhuis gegaan omdat haar vliezen gebroken waren. Eigenlijk is ze 19 juli uitgerekend. Net belde mijn vriend onze zwager en nou blijkt dat ze pas 2cm ontsluiting heeft. Wij weten niet wat het gaat worden (zij wel) dus het is echt meeeeeeegaaaaaa spannend.

Oh Zonnetje, wat spannend!!!

Is er al nieuws? Wat leuk zeg, zo’n nieuw leventje dat begint in deze grote wereld! En jij kunt alvast mooi oefenen met luiers verschonen… :mrgreen:

Jammer voor je 111, ik hoop dat je heel snel wel die positieve test in je handen hebt!

Pitje27 kan je hier geen antwoord op geven. Mijn vorige zwangerschap is 6 jaar geleden en ik merk dat ik er nu meer mee bezig was en ben dan toen.

Voor jou wordt het ook spannend dus Zonnetje dinsdag…Ook spannend bij je schoonzus…duimen!

Hier alles rustig, ben moe, moe, moe…Kijk al uit naar komend weekend als onze meiden weer weg zijn, even tijd voor ons 2, misschien lekker winkelen en een terrasje pakken!

Zo kom net met de hond lekker van het strand af, even heerlijk uitgewaaid maar het zand zit nu dan ook letterlijk over al…

@Zonnetje: Wat spannend!! laat je het ons weten als er meer nieuws is?? Als het om een beeb gaat zijn wij natuurlijk super nieuwsgierig :smiley:

@111: haha dan kunnen jullie in ieder geval lekker lang door klussen, vanaf dag 13 tot dag 20 :slight_smile:

…kuch…Hebben wij niet zoveel moeite mee hoor, afgelopen maand hebben we het landelijk gemiddelde ook behoorlijk omhoog ā€œgekriktā€ :mrgreen:

In de eerste plaats omdat we er gewoon zin in hadden en ten tweede omdat we graag een beebje willen, maar het zal nooit een moetje zijn bij ons!

Hay meiden,

na een hectische week heb ik eindelijk weer wat tijd gevonden om even online te spieken. Wat hebben jullie veel geschreven! Ik heb het vluchtig doorgelezen, maar zal nog eens tijd vrij moeten maken om alles op mijn gemak te lezen. Ik kan het misschien uitprinten en als leesvoer meenemen op vakantie, het heeft alles!, spanning, romantiek, drama :wink:

Ellen: GEFELICITEERD!!! alweer een zwangere erbij, wat gaat het hier snel (dat komt door al die :thumbup: :thumbdown: )

Sproetje: wat rot voor je dat het mis is gegaan :hug: . Gelukkig kijk je er nuchter tegen aan al blijft het natuurlijk ontzettend rot :hug: :hug:

111: jammer van je negatieve test. Wel fijn om te weten dat alles nog ok werkt. De eerste ongi na het stoppen met de pil is wel meestal een beetje raar. Ik had de mijne al na 16 dagen maar dat stelde eigenlijk niet veel voor. Sinds het stoppen stelt het zowieso niet zo veel voor. Nieuwe ronde, nieuwe kansen :smiley:

Zonnetje: Spannend hoor. Geeft toch kriebels he zo’n nieuwe nicht of neef. (Ank is natuurlijk pas bevallen dus ik weet er alles van.) Ik hoop dat alles goed gaat en je snel deze prachtige nieuwe aanwinst voor de familie kan gaan bewonderen. Misschien volgende week wel meer goed nieuws? We kunnen samen af gaan tellen.!!

Marisca: Ik test ook altijd laat, te vaak teleurgesteld en onregelmatige cyclus. Maar het blijft dan altijd spannend en ik wordt altijd binnen 24 uur na de negatieve test ongi dus ik denk dat misschien mijn lijf het onbewust tegen houdt omdat ik het zo graag wil.

Pitje: ik was ook al 7 weken voordat ik erachter kwam en begon pas dingen te voelen toen ik het al wist. Misschien toch even langs de HA?

Jensie: ik kan het nu inderdaad veel beter lezen. Blij te weten dat ik niet de enige was,ik dacht al dat het aan mij lag.

Verder… nog maar eventjes tot de vakantie :dance: :dance: :dance:

volgende week vrijdag vertrekken we voor 2 weken naar de Spaanse zon. Ik heb allemaal geweldig schattige zomerkleertjes voor Ayla gekocht en kan niet wachten om haar op het strand te zien rondscharrelen (misschien vind ze er helemaal niets aan :wall: ). Kan iemand mij trouwens vertellen waar ik het lijstje kan vinden ik zie het namelijk nergens staan.

Baukz, het lijstje staat op de eerste pagina van dit nieuwe deel! :mrgreen: