Mei-stoppers 2008 deel 2: al 7 zwangeren!!!

Dragon: Ik heb geen idee eigenlijk…

Jensie: Nou ga voor jou zeker ook heel hard duimen hoor :thumbup: :thumbdown: en als ik die dag vrij ben zal ik je berichten zeker in de gaten houden :wink:

Thanx meid! :mrgreen:

Nog 10 minuutjes dan is je schatje thuis!! Nu is het wachten nog maar eeeeventjes :dance: :pray:

Duim nog ff door voor je!!!

Ellen…enne…??

:thumbup: :thumbdown:

Ik heb een tijd zon vieze vlieg in huisgehad die ik telkens niet te pakken kreeg.

We hebben een mooie sierbalk van afscheiding woonkamer / keuken en daar heeft ie waarschijnlijk vaak opgezeten want dat ding zit vol vies kleine bruine vlekjes…

Wil ook niet te hard schrobben want dan zit er straks geen verf meer op mijn muur.

jeetje je houd ons wel in spanning hoor

de duimen draaien

en 111 jij al nieuws?

hier geen ongi door gebroken maar verewacht het toch echt elk moment

tja jensie ik test echt pas heel laat heb zo vaak een terleurstelling gehad om snel te testen ik wacht heel lang

dragon misselijk jeetje wat is jouw lichaam aan het doen.

Kan ik me voorstellen Marisca hopelijk ben je toch overtijd en krijg je straks een posi-test in handen!! :pray: :pray: Stel je voor; misschien ben je, bij de tijd dat je erachter komt, wel al 8 weken zwanger of zo!! Zou handig zijn, dan heb je al een deel vd mk-gevoelige periode erop zitten! :mrgreen:

Ellen nog steeds geen nieuws???

hahahahah

elke keer als ik klik op het topic zie ik alleen maar namen van ons groepje op het scherm hoe zopu dat nou komen

hihihihihi kzou het echt niet weten… :think: :wink: :lol:

Kheb met een vriendin afgesproken om naar haar toe te komen maar ik heb d’r maar gebeld dat ik over 'n kwartiertje tot half uurtje daar ben, dan heb ik nog effe tijd om te wachten op Ellen’s uitslag…

Kom op meid, we worden nu toch wel errug ongeduldig hier!!

…wat zal Ellen nu aan het doen zijn :think: ; aan het vreugdeknuffelen met haar vriend :inlove: (dan bedoel ik de letterlijke variant van “knuffelen” he… :wink: :lol: ) of een teleurstelling verwerken… :frowning: ???

tja ben benieuwd

hoop zo dat het raak is heb namelijk wel het idee dat we haar een beetje hebben opgefokt en dan is de teleurstelling nog groter

Ja ben ik weer…wachten duurde lange sorry!!

Maar ik zie een licht STREEPJE naast het iets donkerdere streepje!! Oh zal het dan toch raak zijn…durf het nog niet helemaal te geloven!! ga morgenochtend nog even een clearblue digitale test doen!!

Ik probeerde foto eronde te plaatsen, maar lukt niet…misschien lukt het straks!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wist het!!! Streep is streep, Proficiat meis!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Geniet ervan, echt super!!!

:-* Jen

Waarom doe je die digi van clearblue niet meteen??? Dan weet je 't nu al zeker! (een klein beetje urine is genoeg hoor :wink: ) Maar ik blijf erbij; streep is streep!! :mrgreen:

gefeliciteerd

nou de volgende is er nu 111 nog

STREEP = STREEP!!!

GEFELICITEERD!!!

Ja inderdaad streep is streep, heb ik hier ook al eens tegen iemand gezegd, maar nu ik het zelf heb, durf ik het niet meteen te geloven!! Dus morgenochtend toch even extra testen :dance:

En nogmaals leuk dat jullie zo meeleven…doen we volgens mij allemaal, dat is het leuke van de forum!!!

Ik ga nu naar die vriendin maar ik probeer 't vanmiddag evengoed wel ef in de gaten te houden, hopelijk kan je de digitest meteen doen dan kan ik waarschijnlijk 't lijstje laten aanpassen en de titel van 't topic weer veranderen in 4 zwangeren!!

Sorry, als ik overenthousiast ben moet je 't zeggen… :oops: :shifty: :oops: :shifty:

:dance: GEFELICITEERD!!! :dance:

Geniet er van meid!!! En inderdaad een streep is een streep :smiley:

Hoe reageerde je partner???

Ja die kan het ook nog niet helemaal geloven…we waren wel allebei zenuwachtig hoor!!Pff wat een spanning brengt dat allemaal met zich mee!

Jensie: Het aanpassen wordt dan echt morgenochtend als die ook positief aangeeft!! :lol: Moet bijna naar me werk namelijk, over half uurtje en moet nog even snel boodschappen doen en eten!!