Meiden waarom laten jullie ons zo nieuwsgierige mede forumers zo lang wachten!! :wall: :mrgreen:
Ellen kun je niet voor ons alvast en testje doen en dan weer eentje met je partner
En 111 is ook zo stil :wall:
Sproetje: Het is ook niet niets hoor, en helemaal begrijpelijk dat je er zo van slag van bent!
Praat er hier gerust over en zo veel als je wilt. We zijn er allemaal voor je en willen je allemaal helpen.
Over het bloed verlies dat kan inderdaad bij je ongi horen, maar houd het wel een beetje in de gaten anders moet je even contact opnemen met je HA.
dikke :hug: voor jou.
Ik ben trouwens sinds gisteren bij vlagen misselijk, niet alleen in de ochtend maar eigenlijk de hele dag door. Komt plotseling opzetten en is eigenlijk ook weer na een paar minuten weg.
Erg vreemd hoor allemaal. Weet niet wat me lichaam allemaal aan het uitspoken is maar het voelt anders dan anders.
Vrijdag weer voor het eerst naar de internist sinds mijn ziekenhuisopname, hoop dat alles weer helemaal goed is.
Heb net de testen gehaaldā¦zegt die vrouw bij de kassa dat ik het beste ochtendurine kan gebruiken!! Wat denken jullie, op beide testen staat dat het elk moment van de dag kan!
Ja sproetje ieder heeft idd zo zijn eigen manieren van verwerken, gewoon doen op de manier die voor jullie het best voelt toch! :thumbup:
Ja ik zag al dat we tegelijk opgaan maar had toch voor alle zekerheid effe niks erover gezegd, voor hetzelfde geldt wou je deze maand even niet proberen en het even laten rusten. Maar lijkt me helemaal geweldig om straks over 4 weekjes samen te kunnen testen hoor! :mrgreen:
Ellen nog even en we weten het :dance: ik blijf nu wel ef in de buurt van mān pc hoor!! :mrgreen:
111 we zitten te popelen hier, weet je al wat??
Ik spreek denk ik namens allen hier als ik sorry zeg voor als we nogal opdringerig overkomen hier⦠:oops: maar we zijn gewoon heel benieuwd! :mrgreen: Als het irritant is moeten jullie 't zeggen he 111 en Ellen!
Dragon hmm :think: ik begin haast te twijfelen of je vorige keer niet te vroeg getest hebt en nu toch al 'n tijdje zwanger bent⦠Misschien voor alle zekerheid nog een testje?? Als die negatief is weet je iig helemaal zeker dat 't niet raak is, nog van de vorige keer⦠(bedenk je dat sommige vrouwen evengoed menstrueren maar toch zwanger blijken te zijn dus de :twisted: hoeven niet altijd bewijs te zijn! Je hoeft 't maar zeker te weten he!)
:-* Jen
@ellen84 wrote:
Heb net de testen gehaaldā¦zegt die vrouw bij de kassa dat ik het beste ochtendurine kan gebruiken!! Wij denken jullie, op beide testen staat dat het elk moment van de dag kan!
Ellen, het kan zeker elk moment van de dag hoor!
Wat die mevrouw misschien bedoelde is dat 's ochtends de concentratie HCG in je urine hoger is na een nacht slapenā¦
Suc6 met testen!!
Ellen: Er wordt meestal geadviseerd om het met ochtendurine te doen omdat deze het meest geconcentreerd is en je dan de meeste kans het op een positieve test.
Als er op je test staat dat het ieder moment van de dag kan dan zou ik zometeen gaan testen.
Is deze negatief dan zou ik eventueel morgenochtend nog een test doen.
Maar dat is natuurlijk wat ik zou doen
@Jensie: Daar heb ik inderdaad ook al eens aangedacht :think:
Maar ik denk dat ik het probeer vol te houden tot 11 juli mijn NOD
Let op meiden is zeg PROBEER he weet niet of het me lukt
Borsten voelen ook anders aan erg gespannen, maja dat kan omdat ze heeel erg verbrand zijn AUW :?
Okeā¦vind het toch wel spannend hoor!! Heb 2 testen gehaald van etos merk en 3 testen clearblueā¦
Ellen als het op de test staat kan je ze ook op elk moment vd dag gebruiken, volgens mij geldt dat āsmorgens betrouwbaarder-principeā niet meer bij elke test. Gewoon doen zou ik zeggen!!
Dragon succes met wachten tot je volgende nod kzou het knap vinden als het je lukt hoor! :thumbup:
:-* Jen
haha ik zou dat ook heel erg knap vinden van mij zelf
Maar ik ga het gewoon proberen.
Ellen haha jij hebt er zin in met je testen Als je er zoveel hebt, dan kun je er nu toch wel eentje missen?? hahaha
Nog even wachten dames, haha!! Ja ik denk neem er gewoon wat mee, hoef ik niet steeds naar de winkel als ie wel steeds negatief is!!
jaaaaa, Ellen weet waarschijnlijk nu de uitslag en kan het elk moment bekend gaan makenā¦
Ellenā¦weet je het al?
Ben echt niet nieuwsgierigā¦echt niet!
Sorry uitslag komt wat laterā¦hij zit nog in bespreking Wachten duurt lang zeg!! :roll:
ELLEN NEE wat doe je ons aan hier!!! :wall:
Dit wachten voelt net als kijken naar Nederland-Ruslandā¦
Ja wat denk je van mij haha wordt steeds zenuwachtiger haha, maar hij belde netā¦over half uurtje is ie thuis :dance: Oh en ik moet toch nodig naar de wc, maar ja we willen de test graag samen doen!!
Als je echt heel erg nodig moet kun je je urine ook in een schoonglas opvangen en dan even bewaren hoor.
pffff jeetje wachten wachten wachten⦠Ik kan me idd voorstallen dat het voor jou NOG veel spannender is Ellen!!! Nog even volhouden, dan doen wij dat hier ook!! :mrgreen:
Ja wat dragon al zegt; in 'n bakje opvangen die handel en toch effe wachten!
Dragon: Ja maar op de bijsluiter staat dat je wel zo snel mogelijk daarna de test moet doenā¦dus probeer het nog even op te houden :lol:
Leuk dat jullie met me mee zitten te wachten :hug:
ben even afwezig, even een rondje om met de hond
Ik ben lekker aan het poetsen maar weet iemand hier misschien een goed middeltje op vliegen poepjes van van de muur af te krijgen???
Met een doekje en water lukt het niet :think:
Ellen als je 't bakje met opgevangen urine in de koelkast zet kan je 't een stuk langer bewaren, ik geloof tot 24 uur! Dus dat is misschien dan nog een tip! Maar ik denk niet dat dat nodig is als je over een half uurtje kan testen, als het nog later gaat worden zou ik 't toch even in de koelkast zetten.
Ja leuk he, allemaal dat medeleven! :mrgreen: Graag gedaan meis! Ik hoop dat, als ik volgende keer kan testen, er dan ook een paar nieuwsgierigen hier zitten. Lijkt me zelf ook echt fijn!
Dragon ik zou 't echt niet weten eigenlijk :think: ⦠Heb er hier nog geen last van gehadā¦
:-*