** breekt in **
Ellen en 111, succes morgen met testen!
** breekt uit **
Sabrina jammer meis! Maar je hebt iig nog het werk dat je nu doet, hopelijk komen er snel nieuwe kansen voor je!!
Biebels maakt niet uit meid, ik was me alleen 'n beetje zorgen aan het maken omdat je normaal gesproken braaf elke dag KOKt dus dan gaat het wel opvallen als je er een aantal dagen niet bent :mrgreen:
Lekker dat je dalijk vakantie hebt!! 8)
Thanx weer voor het lijstje, ik zal 'm ef erbij zetten! Hopelijk moet ie morgen weer aangepast worden (als Ellen en/of 111 zwanger is/zijn!
) dus hou je pb maar ef in de gaten, hihi
Ellen en 111 ik ga 't morgenvroeg hier natuurlijk extra goed in de gaten houden en heel hard voor jullie
:-* Jen
…nou, ik heb meer het gevoel van 4 vooruit en dan 3 stappen terug op dit moment. Vandaag was mn geheugen wat beter, maar liet juist weer alles uit mn handen donderen. Word zo wel erg moe van mezelf hoor! Maar goed, het zal wel weer over gaan. Mag morgen ook weer naar acupunctuur, misschien dat dat me weer even de goede richting op zet.
Jaaaa, spannend he? Hou je 't nog vol Ellen?
Hier nog steeds geen ongi of klachten die erop duiden dus ik ben heeeel benieuwd morgen!
Jensie, ik denk dat je 't niet helemaal hebt begrepen: ben al anderhalf jaar aan 't knokken om weer mijn oude zelf te worden, zonder lichamelijke beperkingen. Bij mn baas zit ik in augustus al weer 3 jaar en nog steeds met heel veel plezier!
111 en ellen ik duim voor jullie zeg !!
biebels geen probleem toch als je even een tijd niet aanwezig bent we hebben ook allemaal een gezin en een baan en dan word het weleens te druk !!
Ik heb wel een baan maar vind het niet meer leuk wisselende tijden lange dagen slecht georganiseerd met verlof en eerlijk gezegd ben ik te emotioneel op het moment om die boze mensen goed af te handelen.
Ik heb net via CWI een sollicitatie brief voor verkoopmedewerkster dierenwinkel en verkoopmedewerkster speelgoedwinkel verstuurd. en een brief voor thuishulp A eens afwachten of ik daar reactie op krijg.
Verder wel rustig hier gister heel misselijk vandaag een beetje wel heeeel moe. Gister lag ik met vriendlief al om half 9 in bed heerlijk !!
Vandaag heeft hij de gordijnen opgehangen op de slaakamer eindelijk donker !!!
Voor 111 en Ellen:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kom op meiden, ik hoop het zo voor jullie!!!
Hallo meiden
Hier weer even een berichtje.
Ellen en 111; heel veel succes morgen.
Sproetje; jammer dat het mis is gegaan. Hopen dat het snel gaat lukken.
Charity; succes met solliciteren.
Over ooievaars gesproken. Bij mij om de hoek zitten 2 ooievaarsnesten met kleintjes. Ik zie ze dus eigenlijk altijd.
Ik zie idd ook veel zwangeren om me heen. Wel erg leuk om te zien hoor.
Zelfs bij het hardlopen afgelopen zondag zag ik een paar zwangere dames die ook de 6.5 km gingen lopen. Echt super knap van die meiden aangezien ik het zelf best zwaar had. We moesten 2x2 bruggen op en die waren wel heftig, maar goed, wel helemaal uitgelopen dus een hele prestatie al zeg ik het zelf.
Zelf heb ik een bepaald gevoel, weet niet precies hoe ik het moet omschrijven. Heb heel de tijd het gevoel dat ik ongi moet worden en ook het gevoel alsof er iets uitloopt daar beneden (sorry beetje onsmakelijk), maar als ik dan naar de wc ga (wel 20x per dag) dan zie ik niks. Af en toe ook wel last van mijn borsten en een bepaald gevoel in mijn buik. Weet niet of het met die blaasontsteking te maken heeft. Als het goed is is die iig al helemaal over dus het lijkt me sterk. Ga me maar niet gek lopen maken en wacht nog maar een paar dagen geduldig af.
Ik vind het wel erg moeilijk om iedere keer wat te sturen. Heb best een druk leven (werken, sporten, gezien en sociale contacten), maar probeer wel elke avond bij te lezen zodat ik wel op de hoogte blijf. Erg gezellig hoe jullie hier met elkaar kletsen!!!
Zo net thuis, lekker te trainen geweest met de hond en zit nu heerlijk gedouchd in me huispak op de bank. Met een kop heerlijke warme chocholademelk met slagroom :mrgreen: voor mij de ultime ontspanning
Vandaag helemaal geen bloedverlies gehad, nog steeds geen idee wat het nou was gisteren :think:
@Charity: Wat verveelend dat je de baan niet gekregen hebt :hug:
Hopelijk krijg je spoedig reacties op je andere sollicitaties, laat het dan weten dan gaan we met zijn alle heel hard :thumbup: :thumbdown: voor je!
@111: 4 stappen vooruit en drie terug is nog altijd 1 stapvooruit
positief blijven meid! Daar heb je zoveel meer aan!!
Hopelijk krijg je morgen het meest gewilde positieve nieuws in je handen
@Ellen: Ook voor jou ben ik flink aan het :thumbup: :thumbdown: hoor.
Laten jullie het morgenvroeg wel meteen weten! Dan hoeven we hier niet zolang in spanning te zitten :mrgreen:
@Sproetje: Hoe gaat het met jou? Gaat het allemaal weer een beetje?
@Biebels: We begrijpen het allemaal hoor dat je het druk hebt. Nog even de laatste loodjes en dan kan je heerlijk van je welverdiende vakantie genieten
111 sorry :oops: verkeerd begrepen… ik hoop dat je er snel weer een beetje bovenop bent, lijkt me heel zwaar om zo te moeten knokken om goed te kunnen “functioneren”… Ik ben er ook een hele tijd mee bezig geweest maar dan op psychisch gebied. Dat kan ook erg zwaar zijn.
Sabrina ik ga voor je voor een positieve reactie van (een van de) bedrijf/bedrijven!!
Zonnetje spannend!!! Het kan natuurlijk ook je lijf zijn dat je voor de gek houdt (had ik dus vorige maand :roll: ) maar voor hetzelfde geldt…
Dragon lekker he zo’n kopje warme choc met :mrgreen: al moet ik zeggen dat ik met dit weer meestal liever een koud drankje heb, tenzij ik erg moe ben en 't door die vermoeidheid erg snel koud heb, dan vind ik 't ook wel lekker. Bas is helemaal gek op koude chocomel en die drinkt hij dus ook 's winters (en dat begrijp ik dus niet helemaal want da’s nou echt 't uitgelezen seizoen voor 'n kopje warme choc met slag :eh:
@dragon wrote:
@111: 4 stappen vooruit en drie terug is nog altijd 1 stapvooruit
positief blijven meid! Daar heb je zoveel meer aan!!
Hopelijk krijg je morgen het meest gewilde positieve nieuws in je handen
@Ellen: Ook voor jou ben ik flink aan het :thumbup: :thumbdown: hoor.
Laten jullie het morgenvroeg wel meteen weten! Dan hoeven we hier niet zolang in spanning te zitten :mrgreen:
vanuit mij hetzelfde verzoek

Ow ik ben een echte warm choc verslaafde, zelf met 30 graden vind ik het nog heerlijk :mrgreen:
Ik heb wel eens op het teras met ruim 30 graden een warme choc met slag besteld en een bananensplit (vind ik ook heerlijk) haha die serveerster wist niet wat ze hoorde.
De gene die het kwam brengen riep bij ons tafeltje heel vrolijk 1 bananeslit “ik dies voor mij” en daarna heel twijfelachtig "en uh… 1 warme choc met slag "en ik jup dies ook voor mij :mrgreen: "
hahaha jullie hadden dat gezicht moeten zien echt geweldig :lol:
Mijn bijnaam is ook Nutric afgelijd van Nutricia (chocomel)
hahahaha 'n echte Nutric-junkie dus!! :lol: :lol:
:-*
Hallo meiden!!
Weer thuis van het uiteten met (oud) collega’s. Erg gezellig gehad. Alleen echt een plofbuik, echt helemaal opgezet. Zit nu nog vol, ben er wat misselijk van.
Maar euh nog steeds geen ongi te bekennen :dance: Dus morgen wordt het dan toch denk ik testen…maar moet ze eerst halen. Me vriend komt rond half 12 thuis, dus gaan hem dan samen doen…uitslag zal dus rond 12 uur hier wel staan!! En ik hoop natuurlijk positief
111: Hopelijk morgen ook positief voor jou :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: …heb je wel verdiend nu he!!
Nou jullie horen morgen van me, ga nu lekker slapen
ellen en 111 succes morgen
hier nog steeds niet ongi maar denk dat het wel gaat komen heb z’n ongi buikpijn maar nog niet heftig.
verder ga ik nu even aan het werk heb nog niks gedaan :oops:
Goedemorguh!!! 8)
Marisca jij had toch zo’n onregelmatige cyclus? Wanneer ga je dan testen, als je over die 50 dagen heen bent?? Zo lang zou ik iig echt niet kunnen wachten… :shifty:
Ellen en 111 hoe vroeg het ook is, hier draaien de duimen al!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Haha dank je Jensie…je bent in ieder geval op tijd begonnen!! Ga zo even testen halen…weet alleen niet echt welke ik moet hebben. Denk dat ik eerst goekope doen en dan eventueel daarna een digitale!! Nou zal zo wel even gaan kijken wat ze allemaal hebben.
Hoi meiden,
Hier vandaag een spannende dag!
Ellen, kan het niet wat eerder dan 12 uur??? :mrgreen:
En zonnetje, hoe lang hou jij het vol/wanneer wil je evt testen?
Dragon, ik ben niet zo’n warme chocomel drinker in andere seizoenen dan de winter. Maar als ik het dan drink, wil ik het dus alléén van Nutricia. Ik vraag het ook speciaal van tevoren. Want zo’n zoete bak uit de automaat is anders zo’n teleurstelling
Lief dat je vraagt hoe het gaat.
Ik zie hier in het topic alweer 3 zwangeren staan en dan denk ik toch, daar stond ik ook tussen. Ook al was het maar zo kort.
Word af en toe dus wel een beetje gek van mezelf, want ik vind dat ik het achter me moet laten. Lukt af en toe alleen niet helemaal.
Verlies ook nog steeds bloed, maar probeer dat maar als ongi op te vatten :roll:
Zit ook veel te vaak hier te kijken. Terwijl ik gewoon aan het werk moet.
De emoties slingeren me nog wel een beetje heen en weer dus.
Ben wel benieuwd of mijn cyclus gewoon verder gaat zoals ervoor.
Ik hoop het wel!
111, jij misschien al getest?? :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
oeoeoe spannend Ellen!!!
Meestal zijn de huismerk apotheek-testen heel goed en ook nog eens goedkoop. En idd, als het een twijfeltest blijkt te zijn geeft een digitale test meestal wel uitsluitsel (maar die moet je wel per 3 kopen en kosten 20 euro, tis dat je 't ef weet… maar ja, als ik onzeker was over de uitslag had ik dat er ook gewoon voor over gehad hoor :mrgreen:
)
Weet jij al wat 111 ???
Sproetje weer bijna tegelijk gepost, hihi
Ik weet hoe het is, met die emoties… Van de ene kant heb je de dringende behoefte om er heel veel mee bezig te zijn en ook veel hier te kijken en van de andere kant wil je het liefst snel achter je laten wat er gebeurd is (en zeg je ook tegen jezelf dat je je niet moet “aanstellen” omdat het al zo vroeg is misgegaan en dat 't nog veel erger kan enz enz enz… ik ken het :roll: ) maar wil je ook effe rust van KOK want je merkt dat je er stiekem toch nog wel behoorlijk mee zit. En dat is helemaal niet erg meid, het mag, echt! :hug: Laat je verdriet zelf ook zo veel mogelijk toe, als je dat niet doet krop je het op en zit je er misschien nog 'n tijd langer mee te kijken… Jouw verdriet is niet te vergelijken met dat van iemand anders, ieder heeft zijn eigen belevingswereld…
Heb je toevallig al iets met mijn “afscheid-neem-tips” gedaan of ben je er nog niet aan toe (gekomen) ?
oke zal zo even naar etos gaan…en dan horen jullie het!!
111: Al bij jou wat bekend??
Hee Jensie, inderdaad
Het heeft me wel heel goed gedaan om jouw verhaal te lezen, maar ik denk dat wij verder niets speciaals doen. Ik heb wel de twee positieve testen bewaard. Kon ze nog niet weggooien. En zo probeer ik mezelf inderdaad maar niet te stoer te houden op de momenten dat de emoties zich aandienen. Opkroppen heeft inderdaad geen zin.
Er zijn alleen zo veel momenten waarop je ermee geconfronteerd word en soms grijpt dat je opeens aan.
Ik zie trouwens dat wij nu een beetje gelijk opgaan. Dus dat wordt dan spannend voor ons aan het einde van de maand
Hopelijk woont Ellen niet te ver van de Etos :mrgreen:
En 111?
Nou, ik ben weg! Spiek straks weer hier
Sproetje: Haha etos is niet ver hiervan!!! 12uur is het wel bekend denk ik, half 12 komt vriendlief thuis voor de test!
En kan begrijpen dat het voor jou wel moeilijk is…probeer er voorla over te praten als je daar behoefte aan hebt…en hier kijken is misschien moeilijk, maar kan ook opluchten!!
En voor jullie gaan we natuurlijk ook weer erg duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
dat het straks wel alllemaal goed gaat en snel weer zwanger bent!!