Wanneer moet jij ongi worden dan marisca denk je??
Ik heb hier ook wel raar gevoel in me buik, dus denk zomaar dat ze :evil: toch wel gaan komen!
oficieel moest ik de 18e ongi worden als ik een cyclus heb van 29 dagen maar heb nogal een onregelmatige cyclus dus je weet het nooit bij mij
mijn langste cyclus is 50 maar meestal z’n 32 dagen
Ik moet wel zeggen dat in het begin bij de zwangerschap van Kai ik regelmatig dacht mmm toch ongi krampen maar dat was normaal dus wie weet
Mijn broer en zijn vriendin zijn ook met de pil gestopt !!!
Zij wou al lang ze word volgend jaar 30 maar ze wonen op een vrijgezelle flatje veel te klein dus. Nu hebben ze onverwachts een woning aangeboden gekregen super groot en krijgen ze volgende week de sleutel.
Mijn broer twijfelde nog steeds erg hij heeft een zoontje van 2 die we allemaal nog nooit gezien hebben voor hem dus een hele stap om nu met zijn nieuwe vriendin voor een kindje te gaan.De angst blijft natuurlijk dat dit weer gebeurd.
Maar ineens belde hij me vandaag dat ze toch de pil hebben weggegooid mijn schoonzus zal niet meer voor haar 30ste moeder worden maar hopelijk gaat het ook niet veel schelen !!!
Marisca en Ellen ongi-achtige buikpijn kan idd bij een zwangerschap horen… Spannend, ik ga heeeeeeeel hard voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !!!
Ellen in de 2,5 jaar dat ik nu op KOK zit was het eigenlijk de eerste keer dat ik op de chat zat vanmorgen ( shame shame Jenny :oops: ) maar die nickname bevalt me wel aangezien ik iets met vlinders heb. Dus als het effe kan blijf ik 'm wel gebruiken denk ik, als er niet iemand anders is die 'm dan net gebruikt, in dat geval zet ik er denk ik mijn geboortejaar of zo achteraan (1981)
Nou, de :twisted: zetten goed door hier! Het is niet zo’n ongi vorige maand, toen was 't maar weinig en kort maar dat herkende ik al niet van mezelf, dit is herkenbaarder. Beetje buikpijn maar niet teveel gelukkig dus in dit geval ben ik er gewoon blij mee
zolang dat maar betekent dat ik ook snel een posi-test in handen heb :mrgreen:
Ik ga effe de vloeren vegen en de afwas doen voordat mijn kleine engeltje weer wakker wordt :inlove:
:-* Jen
Sabrina leuk nieuws! Ik kan me de angst van je broer heel goed voorstellen, ik vind het erg goed en dapper van 'm dat ie zich er toch overheen gezet heeft! Hopelijk telt z’n vriendin ook snel aan en kunnen jullie nog een tijdje samen zwanger zijn!!
btw: iemand had weer een aanpassing voor het lijstje maar ik kan effe niet meer vinden wie en wat het was… Maar nog even voor alle duidelijkheid:
Stuur aanpssingen voor het lijstje per pb naar Biebels a.u.b., zij beheert nog steeds het lijstje. Ik zorg er alleen voor dat de “ververste versie” telkens op de goede plek komt te staan. Het is belangrijk dat jullie de aanpassingen per pb sturen en niet gewoon in ons topic, want als Biebels dan even niet geweest is zijn we weer 3 pagina’s verder en is het voor haar haast niet meer terug te vinden. Alleen als je 't per pb stuurt zal ze 't bericht zeker krijgen en meteen kunnen aanpassen!
Ik heb haar trouwens wel ef gevraagd of alles goed is, we hebben d’r al een paar daagjes niet meer gezien… Met de anderen ook nog alles okee?? We waren toch met zo velen…? :eh:
en nu ga ik écht écht écht vegen en afwassen :oops: (hoezo KOK is verslavend…??? :shifty: )
Jensie, goed dat je het zegt.
Ik zal haar gelijk een PB sturen. Dan kloppen mijn gegevens tenminste ook weer (helaas…)
Charity, wat leuk dat je broer en zijn vriendin er ook voor gaan :dance:
Ellen, raar gevoel in je buik hoeft natuurlijk helemaal niet te betekenen dat je ongi eraan komt. We duimen gewoon nog even voor je door :thumbup:
Ellen, we spreken nu gewoon af dat we allebei pas woensdag testen, oke? :mrgreen:
Heb ook nog steeds geen ongi-klachten en dit is mijn 30ste dag van mn cyclus. Moet me ook inhouden om niet weer te testen, maar gisteren was ie negatief en dus zal ie dat vandaag ook nog wel zijn.
Moet wel lachen om jullie verhalen over zwangeren in je omgeving: zooo herkenbaar! Alleen zie ik meer jonge moeders met pasgeboren beebjes, soooo cute! En vanochtend reed ik op de snelweg, en aan de kant van de weg staan van die hele hoge lantaarnpalen…zitten er gewoon 4!!! ooievaars op! En ik moest er praktisch onderdoor met mn tuftuf… Toeval? Of niet? Ik zeg altijd dat toeval niet bestaat maar misschien was dit de uitzondering!?! :think:
Sproetje jij hoeft Biebels geen pb meer te sturen, ik heb haar net ook al moeten pb-en dat ikzelf door ga naar de volgende ronde dus heb het gelijk voor jou ook doorgegeven. Het is zeer begrijpelijk dat jouw hoofd er ef niet naar stond. Maar als je haar voortaan wel ef pb-t over de “doorsnee” veranderingen is het goed! :mrgreen:
111 wauw 4 ooievaars??? :shock: Ik heb er nog maar 1 “live” gezien in mijn leven!! Misschien juist geen toeval maar een teken…?? Ik geloof zelf ook absoluut niet in toeval…
Vergat nog wat… Jensie, als ik heel eerlijk mag zijn vind ik die rode letters veeeel beter te lezen dan die oranje/geel. Daar heb ik toch altijd een beetje moeite mee, denk dat het te flets is ofzo. Misschien kun je het aanpassen? Tenzij ik natuurlijk de enige ben, dan maak ik binnenkort eens een afspraak met Hans…Anders… :shock:
Pfff…ben echt SUPERvergeetachtig vandaag…vanochtend was ik al de deur uit toen ik me bedacht dat ik mn make up vergeten was, en zonder ga ik dus ECHT niet naar mn werk (gelukkig was ik nog net de straat niet uit) en vervolgens moest ik een tweede keer naar huis rijden omdat ik mn worteltjes voor onderweg was vergeten. Op mn werk vergat ik me aan te melden waardoor ik een half uur niet telefonisch bereikbaar was (zat wel gewoon op mn plek lekker hard te buffelen) en na de lunch wilde ik thee maken. Gooi de thermoskan met warm water leeg, vul 'm met warm water onder de kraan, draai de dop erop en zet de waterkoker aan. Die sloeg natuurlijk weer meteen af, want de koker was leeg. En ik vroeg me toch af hoe dat kwam…Tijdens het overpeinzen naar mn plek gelopen, water ingeschonken en theezakje erin gehangen…en me maar afvragen waarom het niet trok…pffff. Hopelijk gaat het morgen beter!
111, met mijn ogen is het ook niet best gesteld…
maar ik dacht meteen hetzelfde :lol:
Dus Jensie: deze kleur is voor ons niet de meest ideale
Of was het voor de EK-sfeer?
Nou, kijk maar hoor :mrgreen:
111, teruggerekend hebben wij de dag na mijn eisprong ook een ooievaar gezien toen we onderweg waren.
Met 4 ooievaars moet het dan toch wel goedkomen lijkt me :dance:
Ghehehehe, ik moet er wel bij zeggen dat ik ze wel vaker zie (vooral sinds wij gestopt zijn), maar 4 tegelijk vond ik ook erg opvallend!
111: Dat is dan afgesproken…woensdag gaan we pas testen als er nog geen tekens van ongi zijn!! Die zijn er nu nog steeds niet :dance: Wel in de ochtend hoor, want heb avonddienst, haha!!
Enne 4 ooievaars is wel heel toevallig, heb er nog nooit zoveel bij elkaar gezien…gewoon altijd 1 eigenlijk. Ga oor je duimen
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
En inderdaad Jensie ander kleurtje misschien handiger, selecteer het vaak dat het in een donker vlak staat, haha!!
En vergeetachtigheid daar heb ik ook weleens last van…ben zelfs sinds vrijdag m’n bos sleutels kwijt…echt kan ze nergens vinden!! Terwijl ik ze altijd gewoon in me tas meteen doe als ik thuis kom, snap er niks van!! :think:
Charity: Leuk dat je schoonzus en broer er toch voor gaan, snap wel dat je broer er wat angstig over is!! Nu hopen dat jullie ook nog samen zwanger kunnen zijn!!
Hahaha, deal Ellen!
Ja, 4 is wel veel he? Hopelijk is het een goed voorteken!
Die vergeetachtigheid is echt iets wat hoort bij mn whiplash hoor…maar ik vond juist dat het veel beter ging, en dan nu ineens dit. Kan het ook niet plaatsen, twijfel wel weer aan mijn vooruitgang en zie het even weer wat donker in allemaal. Zucht…Heb zo hard gewerkt en geknokt de afgelopen anderhalf jaar, en dan glij ik weer zo af…
Zo weer veel gekletst vandaag:-)
Mijn schoonmoeder was vandaag “geslaagd” voor haar verpleekkundige diploma dus zijn met de hele familie even lekker uit eten geweest.
Ik ging even naar het toilet aldaar en daar vond ik wat slijm in mijn broekje wat de kleur had van oud bloed, snap er niets van :think:
hebben sommige van jullie dit ook wel eens midden in je cyclus??
@Charity: leuk dat je broer er ook voor gaat! En erg dapper van hem, hopelijk kan hij straks zijn angsten een plekje geven en er zich er aan aangeven en dan natuurlijk hopen dat het snel raak is zodat ie er heerlijk van kan genieten
P.S heb je ooit je aardappelen eigenlijk al eens gevonden???
@111: het gevoel van terug slag ken ik heel goed, dat heb ik met mijn fibromyalgie, zo gaat het geweldig goed en dan in eens voel je je zelf gewoon weer achter uitgaan.
Een enorme teleurstelling elke keer weer maar
onthoud dat 4 stapen vooruit en 1 stap terug, nog altijd 3 stappen in de goede richting zijn :hug:
Deze kleur beter? :mrgreen: Ik kan me idd voorstellen dat het niet de ideale kleur is… Bij m’n andere topic (de maart-mama’s 2007) zijn er ook een paar die een kleurtje gebruiken en ik vond dat wel leuk als een soort van ‘handtekening’ maar ik heb me idd niet het meest praktische kleurtje uitgekozen, hihi … En nee het was niet voor het EK want dan had ik zowieso per zondag al een andere kleur gehad Ik vind het gewoon een mooie kleur. Maar bij deze dus een duidelijkere :mrgreen:
111 maak je maar niet te snel druk meis, het zal allemaal wel meevallen. :hug: Enne… je werkt er niet voor niets al 1,5 jaar he! Dan moet je toch wel iets goed doen daar toch! :thumbup:
Dragon zit je rond je ovu of toch al een paar dagen daarvoorbij? Ik herken het zelf niet moet ik zeggen :think: , ik hoop dat er anderen zijn die je wel verder kunnen helpen. Innestelbloed lijkt me ergens sterk om dat dat normaal rozig of helder rood is maar je weet maar nooit natuurlijk! Het kan ook wat spotting (tussentijds bloedverlies) zijn misschien, vanwege het stoppen met de pil? Lijkt me iig niks geks of zo hoor, maar als je ook nog flinke buikpijn oid krijgt zou ik 't gewoon ef aan de ha vragen.
Hmm sinds vanmiddag is mijn ongi alweer wat minder, dat had ik vorige maand dus ook al. Voor die tijd had ik toch altijd wel zo’n 3 a 4 dagen veel bloedverlies en in totaal dus 6 a 7 dagen ongi, maar vorige maand had ik zelfs de eerste dagen niet veel en een ongi van zo’n 4 dagen, deze keer dan wel weer veel bloedverlies maar ik heb het idee dat het wel weer snel weg is… Kortere menstruatie teken van een kortere cyclus deze keer?? (al zou ik niet weten waarom die nu ineens korter zou zijn) … (ik vind alles goed zolang het mijn vruchtbaarheid niet beïnvloedt ) Hebben jullie daar ervaring mee??
Jensie, dit leest wel wat prettiger inderdaad :mrgreen:
Mijn ongi duurde in totaal nooit langer dan 5 dagen.
Meestal drie dagen flink en dan twee dagen nog maar weinig.
Zou me er geen zorgen over maken.
111 en Ellen, morgen wordt er dus getest?
Ik zal het forum in de gaten houden
En 111, ik vind dat Dragon het wel mooi heeft verwoord. Dat het uiteindelijk nog altijd stapjes vooruit zijn…
En wie weet is een deel wel aan iets anders toe te schrijven
Vandaag sollicittie gehad voor een andere functie binnen het bedrijf.
Ik word tussen 5 en half 7 gebeld of ik door ben.
verder ff niet bij gelezen ben kapot was echt zwaar
Even ego: ik ben er nog hoor, maar heb het ontzettend druk op school! Nog even de laatste loodjes voor de vakantie (die donderdag a.s. om 12.00 uur begint :dance: ). Sorrrrryyyyy dat ik niets van me heb laten horen! :oops: Ik leef nog steeds met jullie mee hoor, heb Sproetje al ge-pbt :hug: , Ellen en Mariska gaan morgen testen? Spannend!!! Na donderdag horen jullie weer meer van me, dat beloof ik :-*
Ik ben niet geschikt bevonden ben benieuwd wat de reden is die hoor ik morgen.