Mei-stoppers 2008 deel 2: al 7 zwangeren!!!

AAARGHH, de kapper heeft gisteren mijn haar verpest. Ze heeft de verkeerde kleur gebruikt waardoor ik nu ongeveer geel haar heb en heeft de uitgroei niet goed aangezet waardoor ik nu met donkere vlekken zit (echt waar ik lijk net een giraf! :eh: ) Ook vroeg ik haar de puntjes te knippen maar op de een of andere manier denken kappers meestal (mijn ervaring toch) dat de puntjes ruim 10 cm lang zijn. Ik heb er nu zelf maar een haarkleuring overheen gegooid. Over +/- 45 minuten zal ik het resultaat zien, hopelijk wordt het niet groen (liever giraf als kikker)

Sproetje, dat je er nuchter tegen aan kijkt wil niet zeggen dat het niet moeilijk is. Ik hoop voor jullie dat het snel weer raak is!

111: wat rot van je vader zeg. Hopelijk krijgen jullie maandag goed nieuws. :thumbup: :thumbdown:

Charity: lekker he bijna vakantie!! Van die antieke kasten kan je vaak op marktplaats wel op de kop tikken. Prijzen verschillen wel erg volgens mij.

Oh nee Baukz wat een ramp…kon je niet gewoon terug naar de kapper of meteen tegen ze zeggen, want als ze klantvriendelijk zijn verven ze het toch opnieuw?? Hun zien dan toch ook wel dat het mislukt is!!

Heftig hoor 111 van je vader. Lijkt me dat je ondanks dat je er toch rekening mee houdt er erg van schrikt. Duimen maar dat de uitslag toch nog positief is.

Zou trouwens wel heel erg leuk zijn als jullie straks met z’n drieen zwanger zijn, hahahahaha.

Baukz…wat erg…ik zou terug gaan naar die kapper hoor en zeggen dat je erg ontevreden bent en dat ze er maar wat fatsoenlijks van moeten maken!!!

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik al naar zwangerschapkleding aan het kijken ben op marktplaats. Ik heb nog wel wat van de vorige zwangerschap, maar vindt het ook leuk om wat nieuws te hebben. Vandaag was ik bij de prenatal en daar was een hele leuke broek in de aanbieding, maar…ik heb hem niet gekocht!!

Lekker vooruitzicht hoor charity, dat je op vakantie gaat. Wij hebben pas de eerste 2 weken van september vakantie, maar we weten nog niet precies wat we dan gaan doen. Op 1 september beginnen hier de scholen weer dus het zal iig lekker rustig zijn overal.

zonnetje ik weet het wel, op kraamvisite haha! :inlove: maar dan wat later in de maand :mrgreen:

Ik heb het aan de kapper laten zien en zij zei dat trekt nog weg maar thuis aangekomen zag ik dat die vlekken gewoon uitgroei waren en geen verfvlekken. Ik ga echt nooit meer naar die kapper toe! Nog 15 minuten voor het nieuwe resultaat. please please please :pray: :pray: :pray: geen groen!

Hahahahahahaha, amy. Ik ga zeker bij je langskomen hoor!!!

Heb je een gezellige dag gehad vandaag of zijn jullie alleen maar in huis bezig geweest? Was wel tijd voor playa de tuin hoor.

Baukz: Wat erg :shock: hopelijk trek je eigen verf alles een beetje bij.

Wel vreemd dat de kapper je eigenlijk zo weer weg bonjourde (schrijf je dat zou?).

Mijn haar is heel moeilijk te kleur het moet eigenlijk 3 keer gedaan worden voor dat het blijft zitten. Maar de 1e keer moet ik betalen en als ik een week later terug kom omdat het er bijna uit is wordt het zonder mopperen geheel gratig over gedaan.

Zou toch echt naar een andere kapper gaan hoor!

Zonnetje: Nou maak je me toch heel nieuwsgierig wie Amy82 is :wink:

Sproetje:
Zo;n bloeding kan ongev 7 dagen duren, duurd het langer dan even de HA bellen en vertellen dat je een miskraam hebt gehad.

Soms moet er een echo gedaan worden om te kijken of je baarmoeder weer “schoon” is.

@Jensie: Klopt mijn ovu is volgens de banner morgen, maar ben van mijn 1e cyclus van 36 dgn uitgegaan en weet dus niet zeker of dat mijn regelmatige cyclus is.

Kan dus korter maar ook langer zijn.

We merken het wel ik pas 3 dgn na mijn NOD testen dus voorlopig blijft het nog even spannend. :slight_smile:

111:
Wel spannend hoor met je pa. Blij dat het goed gaat, maar jullie zullen wel blij zijn als het maandag is en jullie de uitslag krijgen.

En wie weet voor het bij jullie wel een heuze baby boom :slight_smile:

Die is binnen mijn famlie + vrienden kring wel inmiddels aardig aan het opkomen :mrgreen:

Net lekker met vriend lief even gewinkeld, ben meestal zal niet zo’n grote shopper maar had er nu even zin.

Kwam er achter dat er uitverkoop is, wilde heel veel meenemen maar toch maar niet gedaan.

Het stome is dat ik de hele tijd in mijn achterhoofd hoorde “niet doen want misschien kan ik het niet zo lang aan en dat is zonde”

Stom he…

Zelf heb ik trouwens het gevoel dat het raak is deze ronden :oops:

Waarom geen idee, het is gewoon een gevoel.

maar pin me er niet opvast want deze te groter is de teleurstelling dan.

@ Zonnetje: is ook zo hoor. Doe wel heel stoer nu, maar vind het ook wel griezelig…mn arme papsie.

Mn ongi is trouwens al weer voorbij :shock: Is dat normaal? Gistermiddag begonnen met flinke krampen en nu alweer weg. Had redelijk wat bruin en klein beetje “vers” rood, maar zodanig dat alleen de bovenkant van de tampon wat gekleurd was en een groefje. Tampon is niet uitgezet… VAAAAAAG!!!

Schoonzus is trouwens op de hoogte…kon mn mondje niet houden. Maar wel een heel fijn gevoel dat ik het er met iemand live over kan hebben. Sorry meiden, vind het heel gezellig hier, maar face to face (of liever over de foon) heeft toch net iets meer :mrgreen: . Maar ik blijf hier natuurlijk net zo enthousiast meedoen!

Oh en Baukz, wat een ellende joh! Ik ben zelf altijd zo bang dat het inderdaad zo uitpakt als bij jou, dus ik durf het uberhaupt niet te kleuren, zelfs niet als een kapper het doet. Ik hoop dat het met de zelfkleuring nog enigzins te redden is gebleken!

Ok, het is in ieder geval niet groen geworden. :smiley:

De vlekken en het geel zijn ook weg, het is nu een beetje asblondachtig. Niks spectaculairs maar durf in ieder geval weer over straat. Het is nu eerder een beetje saaie nietszeggende kleur maar mij hoor je niet klagen :silenced: … Zondag familiefeestje en volgende week vakantie dan ben je toch al blij als je niet voor *** loopt.

111: Mijn ongi was inderdaad ook zo vaag na het stopppen met de pil

Totaal geen vergelijking met de normale ongi tijdens de stopweek of toen ik nog niet met de pil begonnen was.

Ik ben er wel blij mee :slight_smile:

Nou, dat weet je dan ook weer…je kunt makkelijk bij-beunen als huiskapper… :mrgreen:

Wat een opluchting voor je zeg!

Straks krijg je misschien nog wel op het feestje te horen dat je een leuk kleurtje in je haar moet doen omdat het zo saai is nu…Giraf-motief is de nieuwe mode…WHOEHAHAHAHA

Sorry, ik ben té erg, ik weet het…maar ik kon het niet laten! :mrgreen:

hahah Baukz dat kan ik met helemaal voorstellen :slight_smile:

Mijn moeder had ook eens zo geintje, die kreeg bij de kapper een nieuwe kleur maar vond het bij thuis komst toch niet zo heel erg super.

Dus dacht ze ik gooi er een ontkleurder in en dan een milder kleurtje.

Nou echt niet gelogen haar nieuwe kleur werd kanarie GEEL :shock:

Moeders helemaal in paniek, toch de kapper maar gebelt en die heeft het weer netjes enigsins bij gekleurt.

Maar die vroeg zich wel af waarom mijn moeder niet gewoon was terug gekomen bij haar ontvredenheid met haar nieuwe kleur :slight_smile:

Hahahahaahaha, nu je het zegt die kapster had zelf ook een beetje giraffe haar :think:

terug gaan naar de kapper vond ik geen optie, zit je daar weer 3 uur en doen ze het straks weer verkeerd. Ik ben zo blij dat het terug normaal eruit ziet en niet kanariegeel (o, wat erg).

Mijn ongi is trouwens ook al weer bijna weg, snap het echt niet. tampons zijn inderdaad alleen een beetje “gevlekt”. Het is wel helderrood bloed en geen bruin. Ik heb mijn banner maar weer aangepast op 28 dagen maar volgens mij is alles tussen de 25 en 35 mogelijk.

Hoi allemaal,

Gisteren via mijn schoonzusje gewezen op deze site en me gelijk maar aangemeld. :smiley:

Nou wil het geval, dat mijn broer en mijn schoonzus, dus ook bezig zijn (geweest) voor een neefje/nichtje voor mijn dochter en mocht ze zwanger blijken, dan zijn we vrijwel gelijk uitgerekend!! :shock: Zou wel gaaf zijn, mijn vader krijgt een rolberoerte… :lol:

Maarruh, zelf dacht ze dus dat ze afgelopen woensdag haar :evil: kreeg… maar eerlijk gezegd Maris, denk ik echt dat je best eens zwanger kunt zijn!! :wink: :wink: Maar we gaan het zien. Zou zo leuk zijn… Wel bellen volgende week heh, ondanks dat we in Frankrijk zitten!!

Liefs

Ingrid

Eindelijk dan toch die banner gelukt :oops:

ICL welkom en proficiat met je zwangerschap!! Ook al familie op dit topic, leuk!

Ik zal je in het lijstje erbij laten zetten door Biebels! Als je in het vervolg nog aanpassingen hebt voor het lijstje, pb haar dan even want zij heeft het lijstje gemaakt en beheert het ook. Maar aangezien ik het eerste bericht van dit topic geplaatst heb zorg ik ervoor dat het aangepaste lijstje steeds bovenaan komt te staan.

111 dat zou wel leuk zijn, met z’n 3tjes zwanger!! :smiley: :pray: :pray:

Ik had dat vorige maand ook met die ongi, toen is het eigenlijk helemaal niet heftig geweest en duurde ook maar heel kort. Het kan dus weleens zo zijn en zal vast niks afwijkends zijn dus don’t worry!

Baukje balen dat je kapsel niet naar wens is uitgevallen maar gelukkig heb je 't nog kunnen “fixen” :clap: … Ik zou idd ook noooooit meer naar die kapper gaan als ik jou was!! :hand: Ik weet nog wel een goeie kapper, mijn favoriet en toch goedkoop (maar dan moet je al in de buurt van Venlo wonen :think: :wink: )

Hier zijn de :twisted: vandaag weer helemaal weg… Nog ef wachten en dan kunnen we weer :wink: :mrgreen:

We hebben nu toch echt het idee dat Elynn weer een tandje krijgt. Waarschijnlijk een hoektandje want op die plek doet het tandenpoetsen ook pijn. Ze eet ok sinds een paar dagen minder, gisteravond heeft ze een beetje gespuugd en daarna kwam ze moeilijk in slaap, veel huilen :cry: Gelukkig viel ze uiteindelijk weg en heeft ze de hele nacht lekker doorgeslapen. Vanmorgen wel weer gelijk jammeren dus ik hoop dat die tand snel door komt, ik vind het zo zielig als ze daar last van hebben… En je kan er ook zo weinig aan doen, behalve dan die druppeltjes gebruiken voor het tandvlees, chamodent wil bij Elynn soms wel eens eventjes helpen…

:-* Jen

Een oproep van mij aan iedereen hier:

op het ander topic waar ik op meeklets (maart 2007 mama’s) is gisteren een vlindertje geboren… :cry: Vicky’s dochtertje Maud is, na een afbraak van de zwangerschap vanwege veel ernstige hart- en hersenafwijkingen, geboren en gelijk ingeslapen… Er bestaat een condoleanceregister hier op KOK, een topic speciaal voor hun gemaakt. Ik wil jullie vragen daar jullie steun te betuigen aan Vicky en haar familie, als jullie allemaal een kaarsje voor ze aansteken weet ik zeker dat dat ze extra steun zal geven… Als je het liever niet wil vanwege persoonlijke redenen of omdat jullie Vicky niet kennen ben ik natuurlijk niet de persoon om er over te oordelen. Toch zou ik (en Vicky en fam., dat weet ik zeker) het heel fijn vinden als jullie dit voor ze willen en kunnen doen… Het is maar een druppel op de gloeiende plaat maar onbewust kan de steun van anderen toch een stukje meehelpen met de verwerking van dit grote verlies…

Via onderstaande link kunnen jullie gelijk naar het topic;

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=58367

Alvast heel erg bedankt meiden!!!

:-* Jen

Icl: Welkom!! En gefeliciteerd met je zwangerschap!! Zit je schoonzus ook bij de mei-stoppers??

Baukz: Oh wat raar dat die kapper er niks aan deed…zou er dan ook zeker nooit meer naartoe gaan!! Maar gelukkig heb je het zelf nog een beetje mooi kunnen maken…dan maar even met een saaie kleur tijdelijk toch!! Gelukkig is het niet zo uitgeslagen als bij de moeder van Dragon :shock:

111: Dat is wel heel kort ongi, maar ik lees van andere dat dat heel normaal kan zijn…ik had het zelf niet en was vorige maand gewoon iets van 5 dagen aan het bloeden!!

Maar euh zou natuurlijk wel erg leuk zijn als jullie straks met z’n 3-en zwanger zijn :lol:

Zonnetje en amy82 waar kennen jullie elkaar van?? Ben niet nieuwsgierig hoor :liar:

Hier verder alles goed…soms wat krampjes in m’n buik en gevoelige borsten!! :oops:

Mijn schoonzus zit idd ook op het mei-stoppers forum…

Wie weet zijn we straks met z’n drie-tjes zwanger… :lol: