Smurf helemaal geweldig :dance: :dance:
Mandala; ik vond mijn zwangerschap ook niet echt leuk hoor.
Hoop dat ik bij de volgende meer kan genieten, maar ja dat zien we dan wel weer.
Balen dat je al die tijd zo slecht slaapt, dat breekt je echt op.
Vervelend dat het eigenlijk nogsteeds niet helemaal lekker loopt met je ex. Nu kan je weer lekker een paar weekenden van je meisje genieten. Je kan toch ook al zeggen ook al ben je over 3 weken nog niet bevallen dat je niet meer durft of kan rijden. Misschien heeft hij dan ook al zoiets van laat dan maar.
Nou ja, al met al is het een hele vervelende situatie.
Smurf, gefeliciteerd!
Mandala; niet kunnen slapen lijkt me inderdaad aardig de pret bederven, en dat is dan nog niet alles! Nog een paar weekjes.
Hier wacht ik met engelengeduld tot ik mag testen… :mrgreen: pomtidom
Oh, Robbins… nog maar 5 dagen…
Spannend!!
Robbins: Spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Robbins spannend hoor…nog 5 dagen
Bedankt, ik heb er dit keer zo’n goed gevoel over en wil zo graag duidelijkheid! Ik lees alles wat los en vast zit op het zwanger worden forum haha! Als het niet gelukt is, is dat altijd in één klap weer over :mrgreen:
Maar goed, het blijft speculeren, de komende dagen werk ik veel, dus dan schiet het ook een beetje op. Maar ik mag niet klagen, jullie moeten nog langer
Ellen, wist jij dat het raak was toen je zwanger werd?
Hee Robbins, je banner is weer weg
Toch niet omdat je vindt dat we je te veel opjutten hè. Dan moet je dat gewoon maar even zeggen.
Ik heb het nu ook best druk, dus dan gaan de wachtdagen wel lekker voorbij en is er genoeg afleiding :mrgreen:
Robbins, hopelijk is het voor jullie nu ook raak!!
Heb je al wat symptomen die zouden kunnen duiden op een zwangerschap?? (bv witte afscheiding…)
Robbins: Voordat ik de test ging doen had ik echt geen idee of ik wel of niet zwanger was…voelde me niet anders dan anders. Het enige wat anders was, was dat mijn cyclus 2 dagen langer duurde dan de keer ervoor, dat was het enige teken :lol:
Ik hoop zo dat je gevoel klopt
Ik heb wel witte afscheiding… :think:
Maar vind dat wel raar zo kort na mijn ei.
Had ik met mijn zwangerschap echt pas later volgens mij.
hahaha Sproet, echt niet! Mijn banner is er niet altijd, omdat ik niet weet hoe ik hem er standaard onder moet krijgen…Dus ik maak steeds een nieuwe aan, en dat doe ik voornamelijk als ik weer even wil zien dat het weer een dagje minder is. :mrgreen:
Voortekenen van een mogelijke zwangerschap heb ik wel, ik heb dag en nacht ontzettende zere borsten, wat ik sinds de zomer niet meer heb gehad. Toen ben ik ook eens 6 dagen overtijd geweest, en ik vermoed dat het destijds ook ‘iets’ is geweest. Verder heb ik een week na mijn eisprong vergelijkbare steekjes gevoeld, wat ik nog niet kende en ik hoop zodoende op een innesteling. Verder een beetje burpig gevoel in mijn maag. Maar goed, ik geloof zelf nooit zo dat je al misselijk voor je nod kunt zijn, je wordt meer misselijk omdat je eraan denkt. Verder ben ik tijdens het sporten zo slap als een vaatdoek, krachtoefeningen lukken momenteel niet zo, en snel trillende handjes van een lage bloedsuikerspiegel. Dus…kwaaltjes genoeg, maar of dit eigenlijk een halfbakken griepje is?
Voor de liefhebbers: :lol: nog 5 dagen tot NOD :mrgreen:
Hoort de afscheiding echt meer te zijn? Ik heb vandaag nog niet gecheckt, :sick:
Oh! Wat ook bijzonder opvalt, is dat ik normaal een week voor nod onzettende opruimwoede krijg! Dit keer geen last van…best jammer eigenlijk…
Ik heb het wel elke keer gehad, die witte afscheiding… Als ik niet zwanger ben, heb ik dat niet. (en het stinkt als het goed is niet hoor )
Ik heb er de vorige keer (toen we het met cd-tjes deden) niet op gelet.
Stom hè. Had ik nu geweten of ik het normaal ook heb, ha ha.
Maargoed, ik laat me niet gek maken (is het ook nog wat vroeg voor)
Robbins spannend hoor en je banner kun je standaard maken door hem neer te zetten in je profiel
Bij elk berichtje dat je dan plaatst komt deze er dan automaties keurig onder te staan
En hier totaal geen last gehad van witte of meer afscheiding en nu nog steeds niet.
Verder kwam ik er achter dat ik zwanger toen ik al 6 wkn bleek te zijn :oops:
Nergens last van gehad, geen ei gevoelt helemaal niets.
Ja daarna erg :sick: misselijk maar is nu gelukkig totaal verdwenen.
Hoop het zo voor je! vooral ook omdat je gevoel heel erg zegt dat het raak is, we gaan hier heel hard :thumbup: :thumbdown: voor je!
Dank je Dragon, hij doet het! Gelijk een gezellige avatar ebij…
Oh Robbins, spannend!! Ik merkte het ook omdat ik m’n opruimwoede miste.
(die mis ik nu dus al maanden :oops: )
Oh jee! Straks moet je dus je kindje in een draagdoek bij je houden zodat je bij je eerste menstruatie de schade met de stofzuiger in kunt halen! :lol:
M’n moeder komt gelukkig iedere week om hier orde in het huishouden te krijgen dus het valt mee.
Bigsby leuke avatar en eindelijk een goeie banner :thumbup: