MEI stoppers 2008 - Aukje en Yalissa geboren!

Eeeh… denk dat je Robbins bedoelt :wink: :mrgreen:

Hahahahaha, idd, pffffff ik weet het soms ook allemaal niet meer hoor met al die verschillende topics…

Robbins…leuke avatar en mooie banner :thumbup: :mrgreen:

* effe ego :oops:

sow wat heb ik weer veel gemist hier zeg :shock: :frowning: ik kan nu bijna niet posten want heb een flinke griep met koorts te pakken, ik voel me een dusdanig slappe vaatdoek dat ik bijna niet eens rechtop kan zitten dus ik lig zo veel mogelijk… Vanmorgen schrok ik me rot want ik had darmkrampen, maar dan zoooo heftig dat ze me deden denken aan 'n bevalling (en ik weet hoe dat voelt :shifty: ) dus dat was effe schrikken, ik werd echt ef bang dat de kleine zou afkomen maar hartje klopt gelukkig nog :inlove:

ik moet weer ef gaan liggen, hopelijk kan ik snel weer posten!!

:-
Jen

Jensie… rustig aan meid.

Beterschap!! :-*

Dat is zeker ff schrikken Jen. Gelukkig gaat het allemaal goed met beebje.

Beterschap iig!!

Jensie…beterschap meid! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent!

Lekker uitrusten en bijtanken! :hug:

Wat hebben jullie weer veel geschreven!

Voor wat ik heb onthouden:

Smurf, gefeliciteerd met je mooie echo, super!

Jensie, er heerst ook een heel vervelende griepvirus waar ik zelf ook iets van heb meegekregen, heel naar en misschien komen je klachten daar vandaan?

Ben aan het wachten op een afspraak in het ziekenhuis bij de gyn. De VK belt zich een ongeluk al sinds maandag, maar het schijnt maar niet te lukken. VK wil graag dat het allemaal voor het weekend achter de rug is, vooral omdat het dan al 3 weken fout zit en ik nog totaal geen aanwijzingen heb dat het uit zichzelf loskomt, maar ook omdat wij het graag willen afsluiten. Morgen maar weer afwachten. Verder voel ik me er wel OK onder, het heeft inderdaad een plekje en ik kan het gelukkig los zien van andere zwangerschappen (van andere mensen bedoel ik dan). Qua gezondheid gaat het minder, ben erg verkouden en heb ook verhoging. Maak me ook zorgen om mn paps, 't gaat nu heel hard en ik verwacht dat het nu zeer binnenkort afgelopen is. Zie hem ook veranderen, is mentaal gebroken en veranderd van een bijna emotieloze man naar een emotioneel wrak… Moeilijk!

Vervelend 111…hoop dat je morgen iets hoort van de VK.

En heel veel sterkte met je vader…jammer dat het zo snel gaat en je hem zo ziet veranderen! :hug:

Jensie, beterschap! Fijn dat alles nog goed is, maar je bent zeker flink geschrokken! :shock:

111, hopelijk kunnen jullie het snel afsluiten, sterkte met je vader. :hug:

111; hoop dat je snel een afspraak bij de gyn kan krijgen.

Heel veel sterkte met je vader. Het gaat nu wel erg snel :hug:

111: Sterkte :hug: ! Wat een vervelende tijd voor jullie, ik heb echt met jullie te doen!

Ik heb het sf even vol gezet met foto’s van de wieg en babykamer. 8)

Hallo dames,

Ik ben weer van de partij, heb helaas niet terug kunnen lezen was zoveel, maar vanaf nu ben ik erweer.

Er moest iets op onze computer gezet worden, en vandaag hebben we m weer terug gekregen.

Ben gisteren op controle geweest, alles goed, kleine ligt al goed, is nog niet helemaal ingedaald, maar ligt wel in de bekken.

Vandaag weer terug geweest, omdat ik vannacht zoooo misselijk was, nu gaat het wel wat beter, zkh wist ook niet waar het aan kon liggen, ctg was goed.

111: wat *** zeg dat het mis is gegaan. een dikke :hug:

Vandaag weer slecht nieuws gehad. We kregen te horen dat een vriend van ons op de ic ligt. Hij heeft een dubbele longontsteking en zijn nieren werken niet goed meer. Ook hebben ze na bloedonderzoek weer foute waardes gevonden en is die vreselijke ziekte K weer terug bij hem. Morgen krijgt hij een nierdialyse.

We zijn net bij hem geweest. Ze houden hem in coma en ligt aan de beademing en allemaal andere slangetjes enzo. Echt erg om te zien. Zijn zoon gaf hem een zoen en zei heel de tijd dag pap…doeii…dag pap. Nou mijn hart brak en ik moest echt huilen. Zijn dochter kreeg ook elke keer tranen in haar ogen.

Als en dan ook echt als hij hier boven op komt moet hij daarna wéér aan de chemo en het is maar de vraag of hij dat allemaal aan kan.

Hij is pas 41. Het is echt zo erg en zo oneerlijk allemaal :cry: :cry: :cry:

hallo dames

weer een tijdje geleden maar is ook druk hier we hebben nu echt alles klaar en alles in huis. ik moet weer veel overgeven en het slapen gaat echt de ene avond super goed de andere avond heel slecht.mijn vriend heeft al 4 weken vrij en dan is het hier echt een stuk drukker :roll:

gister morgen beetje pijn in mijn onderrug komen en gaan dat trok weg en vanmiddag begon het weer nu weer weg. er zat geen regelmaat in en niet echt noemenswaardig qwa pijn.

vandaag weer wat kleertjes gescoord in de uitverkoop ik durf niet zo goed kleine maatjes te kopen mijn vriend was 54 cm bij de geboorte dus ik heb maar 3 pakjes mt 50 5 pakjes mt 56 en dan 4 pakjes mt 62.

ik wou morgen de ramen wassen maar dat mag niet van mijn vriend dus moet maar ff mijn moeder lief aankijken ik snap hem wel hoor maar ik wil ze schoon hebben.hij doet wel morgen die van onze slaapkamer maar die grote onder dat kan hij niet.

vrijdag gaan we kijken bij een kdv voor de beeb. Charity gaat naar een gastouder maar op de een of andere manier wil ik de baby daar niet heen laten gaan. dus vrijdag kijken bij een kdv hier in de buurt. Charity gaat tegen die tijd al naar de basis school.

zonnetje wat een naar nieuws zeg van die vriend sterkte!!

111 sterkte meis wat erg :hug:

jensie beterschap meid !! :-*

Balen charity dat die misselijkheid nu weer terug is.

Je vriend heeft gelijk hoor dat jij niet meer de ramen mag zemen :thumbup: Laat dat maar aan anderen over :wink:

Hoop dat je het kinderdagverblijf wat vind. En wow charity dan naar de grote school, spannend hoor, echt weer een hele stap. :thumbup:

Jensie: beterschap meid, het heerst momenteel wel behoorlijk hoor. Ik hoorde op de radio dat er weer een griep epidimi aan zit te komen :?

111: Ik hoop echt dat de vk voor jullie snel een plaatsje kan regelen.

Ik baal zo ontzettend voor jullie :frowning: jullie maken al zo’n moeilijke en zware tijd door en nou ook dit nog eens :cry:

Als ik je een tip mag geven… zorgen dat je na je curretage ongev een weekje vrij hebt en helemaal voor jullie zelf…

De ingreep zelf “valt” mee (om het even heel hard te zeggen) maar het is vaak de nasleep daarna dat er zwaar kan zijn :hug:

Zonnetje: Ook voor jullie totaal geen goed nieuws en ook nog zo ontzettend jong :cry:

Ik zou het ook niet droog kunnen houden hoor…

Dat zijn dingen die je niemand toewenst en altijd zo vreselijk oneerlijk is…

pitje: Welkom terug :wink: En wel prettig om te weten dat de kleine in ieder geval de goede kant opligt :wink:

Charity: Geef je vriend groot gelijk dat je geen ramen meer mag lappen :naughty: Jij moet lekker ontspannen en je voorbereiden :wink: Mannen zijn er in deze tijd voor de huishoudelijkeklussen :wink:

Vanochtend vroeg (nou ja, kwart voor 10 :roll: ) ben ik gebeld door de VK: er was eindelijk een plekje voor me vrij bij de gyn in het ziekenhuis…aanstaande vrijdag om half 3 :eh: . Vroeg nog of de ingreep dan ook gedaan kon worden maar dat wist ze niet, de gyn had alleen gezegd dat er dan plek was. Ik vrees dus dat het alleen om een echo zal gaan en een plan van aanpak en dat ik dan wordt weggestuurd tot na het weekend. Baal er verschrikkelijk van, had gehoopt voor het weekend alles achter de rug te hebben. Ga toch mn best doen om de ingreep voor elkaar te boksen nog vrijdag. Zucht.

Charity, voor jou zit het er echt bijna op! Wat is de tijd snel gegaan zeg! Voor mij lijkt het alsof je gisteren nog postte dat je positief had getest…

Zonnetje, zwaar klote gewoon van jullie vriend zeg… Veel te jong ook weeer he, wat is het toch echt een rotziekte! Veel sterkte ermee!

111: Wat een nare tijd voor jullie…heel veel sterkte met je vader, lijkt me erg moeilijk om hem zo snel achteruit te zien gaan :hug: :hug: Hoop voor jullie dat ze je vrijdag kunnen helpen en dat jullie het dan een plekje kunnen geven, rustig aan meid :hug: :hug:

Zonnetje: Oh wat is het ook een rot ziekte he en dan ook nog zo jong, snap dat je het niet droog kon houden :hug: :hug:

Charity: Hoop dat het kdv bevalt…heeft jullie kindje wel meteen plek daar als het nodig is?

En je dochter straks al naar de basisschool :thumbup:

Pitje: Lekker dat de beeb al de goede kant op ligt!!

Pupke: Ga zo even spieken in het sf!

Jensie: Beterschap…hoor echt heel veel mensen die ziek zijn…

Sinds dinsdag heb ik soms last van drukkende pijn bij me liezen als ik loop…heeft dat met m’n bekken te maken? :oops:

Vandaag nog niet gevoeld, maar heb dan ook nog niet veel gelopen.

Zonnetje, jeetje zeg. En dat als je 41 bent :cry:

111, hier ook nogmaals.

Hopelijk kun je vrijdag ook daadwerkelijk terecht voor de curretage.

Zou er echt even over bellen, zodat je weet wat je te wachten staat.

En dan kun je de draad daarna ook weer oppakken.

Sterkte meis :-*

Oh en meiden.

Ik vroeg me nog even af.

Stel dat het raak is, ben ik 30 weken met de bruiloft.

Denken jullie (de ervaringsdeskundigen :lol: ) dat ik dan het programma aan zou moeten passen. Het is voor iedereen anders natuurlijk, maar vraag me even af of jullie denken een hele dag te kunnen hebben volgehouden.

Pitje goed nieuws :thumbup:

Charity, leuk die ronde box :dance: