MEI stoppers 2008 - Aukje en Yalissa geboren!

Meiden, een nieuw deel voor het nieuwe jaar!

Ons showforum: Klikkerdeklik

Nieuw lijstje, nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Sproetje en Robbins we gaan ervoor!!!

Leuk nieuw lijstje heb je gemaakt!!!

Sta iig een keer onderin het lijstje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ha ha, inderdaad!

Vind het ook wel erg gezellig dat we nu een beetje gelijk opgaan… :smiley:

Gevonden hoor :mrgreen:

Leuk lijstje! Moet alleen zeggen dat ik een beetje moeite heb met het lezen van de letter aan de linkerkant van de foto :oops:

Ook gevonden!

Hoop inderdaad dat dit deeltje voor de laatste dames meer geluk gaat brengen!! :pray: :pray: :: :: :: :: :: :: :: ::

Spannend hoor dames!! Houd de moed erin!

Met O&N heb ik het nog tot 2:30 volgehouden. Was gezellig, gister alleen maar lui geweest. Vriendlief moest gister gelijk weer werken, die ligt nu nog bij te slapen :oops: .

heb even het show forum vol gespamd :mrgreen:

Ja gevonden!!!

Dragon: Ga meteen even kijken!!

Kijk, zo ben je een paar weken niet op KOK, en zo is smurf zwanger!!!

Geweldig gefeliciteerd, ik hoop dat alles goed mag gaan.

Iedereen uiteraard een heel gelukkig nieuwjaar, en inderdaad, zonnetje sproet en ik gaan ons zeker nog voor de lente bij jullie aansluiten! :mrgreen:

Wat heel grappig is, toen ik geen pil meer slikte en ook nog geen kinderwens had, was mijn cyclus exact 28 dagen.

Op het moment dat we er een maand serieus werk van maken is het ineens 32 dagen. En als ik zeker weet dat er niets kan zijn, is het ineens 23 dagen! Mijn hoofd kan duidelijk mijn lichaam sturen…

Deze maand waarschijnlijk weer 32 dagen, of…

Hallo Dames,

na lange tijd ook weer een present…

Allereerst een heel gelukkig 2009 voor iedereen met allemaal prachtige gezonde babietjes.

111, smurf en Isle Gefeliciteerd!!! met jullie positieve testen. Beter laat dan nooit maar ik lees het nu pas. Geweldig nieuws na een tijdje afwezigheid. Hopelijk volgen de laatste dames ook snel.

Ik ben express een tijdje weggebleven van het forum, allereerst was het hier hartstikke druk en voelde ik me ook niet helemaal geweldig (erg veel last van harde buiken). Op de een of andere manier heb ik deze zwangerschap nogal last van een soort contstant paniekgevoel en dat is helemaal niets voor mij ik ben een heeeeeeeel positief mens normaal. Maar als ik dan lees over alle babykamertjes en dingetjes dan schiet ik ook in paniek ik heb nl. nog steeds niets gedaan voor de komende baby. De babykamer heeft een lekkage en ik kan niets doen voordat deze is gerepareerd, ik zit ondertussen al ruim 2 maanden te wachten op de verzekerings goedkeuring voor de reparatie. Gelukkig heb ik van Ayla nog een heleboel spullen en krijg ik ook nog het nodige van Anke (al hoop ik natuurlijk dat ze die spulletjes zelf weer snel nodig heeft). Momenteel gaat het financieel ook een stuk minder aangezien manlief een eigen zaak heeft en de crisis hier toch een duidelijke invloed op heeft. Ook de hele verhuizing naar Mallorca bezorgt me soms de kriebels ik wil graag weg hier maar het gaat ineens zo snel, ik heb het huis nog steeds niet gezien (behalve op foto) en ik zie mezelf ook niet meer op en neer vliegen momenteel. Ik zal het dus maar allemaal moeten afwachten en er vanuit gaan dat hubbie het allemaal regelt voordat we vertrekken. Ik oef dus ook niet echt een babykamer te maken maar ik moet toch iets doen??? Zoals je kunt lezen weet ik het momenteel allemaal niet zo goed en heb ik overal lijstjes liggen met dingen die ik nog moet doen, kopen en regelen ik kan nl niets onthouden. Ook ben ik verschrikkelijk moe, Ayla slaapt overdag niet meer en ook 's nachts is ze regelmatig wakker, gelukkig kan ze maandag weer naar de opvang. Sorry voor dit lange ego bericht…het zullen de hormonen wel zijn he :eh: Gelukkig gaat met de baby alles goed, hij groeit goed (ik heb echt een megabuik naar mijn idee!) en vermaakt zich prima daarbinnen. Vandaag 6 maanden!! en officieel met zwangerschapsverlof! :smiley:

Ik kom snel weer een beetje bijlezen.

:-* Baukz

ik meld me even snel kom later om te reageren

ook present!

Thanks Robbins voor de felicitatie!

Dit wordt gewoon het jaar voor de laatste paar stopper!!

Hier wat hormoontjes :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Baukz, lijkt mij nog al wat zeg, zo definitief naar Mallorca. Ik zou echt niet zonder mijn familie kunnen :? Verder ben ik niet resoluut aan NL gebonden, maar mijn familie is heilig :smiley: Dus ik vind het heel dapper!

6 mnd en dan al officieel zwangerschapsverlof ??? :think: Dat is nog eens relaxed. Ik mag toch echt pas op zijn vroegst met 6 wkn ervoor. En ik wil proberen door te gaan tot 4 als het lukt. Heb ik lekker lang daarna vrij. Mits het een hete zomer wordt hoor, dan stop ik lekker wel eerder :mrgreen:

Hier verder niet veel te melden. Behalve dat Y alweer 3 dagen 40 gr koorts heeft en benauwd is geweest. Ik hoop maar dat het morgen minder wordt anders toch maar even de hap bellen ter info.

Dat hij geen bronchitus ofzo heeft.

En. morgen 5 weken. Nog 3 - 4 dagen en dan heb ik weer een mijlpaal bereikt…

hallo meiden

hier is mijn moeder vandaag geweest om de ramen en kozijnen van de kinderkamers te wassen. heb ik ze nog even gezogen en gedweild en onze kamer gestoft dus alles is klaar en schoon nu.

onze vaatwasser deed erg raar de glazen waren nog vuiler als ze eruit kwamen als dat ze er in gingen heel raar. we hebben nu de hele afvoer en gootsteen losgehaald en schoon gemaakt. kreeg mijn vriend het niet meer in elkaar geschroefd ik had al 6x gezegd dat ik er geen verstand van had en hem niet kon helpen.

na 3 uur gedoe van hem vroeg ik hem om mij maar eens te laten puzzelen en ik zette hem zo in elkaar was wel grappig!!

verder had het een beetje gesneeuwd hier en heeft Charity gesleed en we zijn hier op de vijver wezen schaatsen ze vond het zo geweldig en toen vroeg mijn broer ook nog of ze daar mocht slapen dus haar dag kan niet meer stuk.

morgen ga ik de enveloppen halen we zijn al 2x voor niks gereden omdat ze dicht waren dus morgen hopelijk meer geluk.Mijn moeder gaat ze schrijven ze heeft een mooier handschrift en ze wil het graag voor me doen.

Als jullie me even mailen wie buddy´s van elkaar zijn maak ik daar ook een lijstje van. wel simpel tot ik weer een eigen laptop heb heb nu even die van mijn ouders hier maar die moet ook weer terug morgen.

heb vanaf gister weer erg last van mijn brandend maagzuur.

verder alles rustig hier bloedverlies is weer weg en de krampen ook, de steken nog niet maar dat heeft niks te betekenen. vandaag officieel mijn verlof in gegaan nog 6 weekjes !!

Hahahaha, charity da’s altijd lachen, staan die mannen zo te klunzen en het is zo gepiept, :smiley: Daar baalde hij wel van zeker.

Lekker dat je moeder nog even de ramen heeft gezeemd.

Ik wil me best als buddy aanmelden hoor zeg het maar als ik mijn nummer moet pb en.

Het duurt idd niet lang meer voor de eerste beebs zich gaan melden. Spannend…

Dragon; kamertje ziet er goed uit hoor en de kleuren zijn mooi zo :humbup:

Had ook je buik gezien op hyves (misschien in het showforum ook, maar daar heb ik nog niet gekeken) groeit goed hoor.

Smurf; ik zou toch ff met Y naar de ha gaan hoor. Is wel erg hoor voor een paar dagen :hug: . Hoop voor je dat je je mijlpaal gaat halen en daar dan nog zo’n 7 1/2 maand bij :pray:

Baukz; lastig zeg dat je met allemaal dingen zit waar je eigenlijk niet veel mee kan. Vind je het niet eng om naar Mallorca te verhuizen, en dan bedoel ik mn het achter laten van familie ed.

Robbins; hoop voor je dat je helemaal niet meer ongi gaat worden de komende maanden!!!

Meld. Kom later verder reageren. Nu :zzz: .

Ben ook weer van de partij!

Gisteren mn baas ingelicht en hij was heel erg blij voor ons, zo lief!

Mn overige directe collega’s wil ik het wel gaan vertellen, maar bij voorkeur pas na de echo en als het lukt zelfs tot na de 12 weken, al ben ik bang dat ik dat niet ga halen - om het verborgen te houden bedoel ik dan. Mn broeken zitten namelijk rondom mn buik al behoorlijk strak en ik vind dat je het al goed kan zien :shock:. Eten gaat ietsje beter, maar ben nog steeds niet op mn oude gewicht (prima hoor! :wink:).

Verder gaat het prima, voel me wat minder moe en de schoonmaakkriebels zijn gearriveerd…Da’s ook de reden dat ik nu al wakker ben, zat me te bedenken wat er nog gedaan moet worden en mn handen jeuken ook al om een van de twee lege slaapkamertjes hier aan te gaan pakken :mrgreen:

Baukz, inderdaad een stap joh, naar Mallorca. Heb ook vaak nagedacht om te gaan emigreren, maar toch nooit aangedurft. Knap dat jij wel die stap kunt nemen!

ICL, gefeliciteerd meid met je 12 weken! Mijlpaal bereikt!

Charity, voor jou is het einde alweer bijna in zicht joh.

Baukz: Wat een drukte bij jou…lijkt me inderdaad ook veel geregel om definitief naar mallorca te verhuizen. En snap dat dat soms wel wat kriebels met zich mee brengt. Hoe lang na de bevalling zijn jullie van plan om te gaan verhuizen?

En nu al officieel verlof :shock: Dat is mooi op tijd!!

Charity: Lekker dat je ma even kwam helpen…en handig zo’n man :lol: Zijn vrouwen soms toch handiger, altijd leuk :thumbup:

Smurf: Jeetje je kleine man heeft het goed te pakken…hou het maar goed in de gaten… :hug:

Hoi hoi

Na een zweterig nachtje is de koorts gezakt en krijgt hij weer praatjes!

Nog niets gegeten (nu al 3 dagen niet :shock: ) maar hij drinkt wel :thumbup:

Daarnet bij prenatal een super leuke spijkerbroek gescoord van mama licious :thumbup: in de uitverkoop dus kon hem niet laten hangen. Hij ligt nu in de kast te wachten tot hij over een paar weken aan kan. 8)

Heb sinds vandaag wel opeens ongikrampjes in mijn buik en rug. Het kan net zo goed bandenpijn zijn maar ik heb het even spaansbenauwd…

Niet teveel proberen mee bezig te zijn :shifty:

ze zijn volop aan het schaatsen bij ons op het vaartje dus wij er ook even heen om te kijken. Heb nl geen schaatsen :roll:

Nou Y weigerde om maar 1 voet op het ijs te zetten. Krijsen toen ik hem erop zette :doh:

Na 10 min wilde hij weer weg, hij had het zo koud haha. Tis echt een kind van zijn moeder :mrgreen:

Maar hij heeft wel even snel een frisse neus kunnen halen na die dagen binnen.

Gelukkig dat het wat beter gaat met Y.

Mijn dochter vindt het ijs helemaal geweldig hoor. We hebben van de week ook lekker geschaatst. Mijn moeder had mijn oude schaatsen bewaard en die kon zij aan.

Hoop dat die krampjes verder niks te betekenen hebben, blijf hopen dat het goed blijft gaan hoor. Wanneer kan je naar de gyn?

goedemorgen!

Leuk zeg zonnetje dat ze schaatsen zo leuk vindt!

Die krampjes waren eind van de middag al weer weg. Zal wel van het oprekken zijn etc. Het hoort er ook wel bij maar gezien mijn ervaringen schiet je even in de stress. Bij Y lag ik soms ook met vreselijke buikpijn op bed in het begin maar toen maakte ik mij helemaal geen zorgen haha.

Bovendien ben ik nog steeds moe en heb last van mijn borsten, veel meer dan bij Y in het begin. Dus zolang is die voel heb ik vertrouwen. Bij mijn mk in aug zei ik 3 dagen daarvoor tegen mijn man dat ik niets meer voelde en bang was dat het over was. 3 dagen later begon het bloeden op dag 5wkn en 3 dagen. Dus het voelt nog steeds super! :inlove:

Ik kan 12 jan naar de gyn en krijg dan ook een eerste echo. Ben dan ongeveer 6 wkn en 2 dagen en na wat gegoogle kan het zijn dat je dan al het hartje ziet kloppen. Dat zou fantastisch zijn maar stel mij er niet teveel op in. Dan 2 weken later maar als ik maar iets zie wat klopt voor die termijn :pray:

12 jan. is al snel.

Je kan het dan waarschijnlijk wel zien ja. Is wel fijn om even gerustgesteld te zijn.