Smurf: Gelukkig gaat het wat beter met Y.
En kan me voorstellen dat het wel wat gestress is als je krampen krijgt…maar als ik het zo lees zit het gewoon helemaal goed en krijg je straks gewoon een mooi beeldje van jullie kleine :inlove:
Hallo dames
Heb jullie weer gevonden.
Eerst en vooral nieuw verse 2009 hormoontjes voor de 3 ‘overblijvers’ :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Ik ben ervan overtuigd dat we allemaal in 2009 ons beebjes in onze armen mogen sluiten.
Lijstje ziet er weer leuk uit (al is paars neit echt mijn favo kleur).
Hier ook aftellen naar 14 januari, ik denk dat ik dan ongeveer 8 weken ben, dus dan zullen we als wel iets zien. Vorige keer was ik precies 6 weken zwanger toen we de eerste echo hadden en toen zag je een mooi kinpperlichtje.
Baukz, ik vind het al super moedig dat je de stap zet om te verhuizen naar Mallorca. Ik zou het neit durven. Maar ik kan mij voorstellen dat de lijstjes zich opstapelen. Maar probeer toch maar wat te genieten en je neit de druk te maken.
Hier begint mijn buikje ook al te groeien, sinds een paar dagen is mijn buik 'savond wat gespannen. Maar dat is allemaal voor de goei zaak.
Bij Kate zag je na 18 weken nog niet echt een buik, maar toen was ik iets beter getraind.
Groeten
Isle
hee meiden!!!
het is een hele poos geleden :oops: :oops: :oops: :oops: maar ik heb een erg hectische periode achter de rug (eerst veel werken en daarna zonder werk komen te zitten omdat het allemaal te zwaar voor me was, waarna we weer met financiële stress zaten te kijken) en het is me eigenlijk maar bij 1 topic gelukt om af en toe effe snel te posten… Ik dacht aan jullie en voelde toch weer de behoefte om ef te komen kijken, (hopelijk ben ik nog wel welkom…? :shifty: :oops: )
:: :: zowieso voor iedereen nog een superspetterend 2009 gewenst!!! :: ::
Sproetje, Peggy en Tamara: Dit wordt vast jullie jaar!!! Ik duim nog steeds met jullie mee! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
De zwangeren die ik nog niet gefeliciteerd had :oops: (er zijn er trouwens echt veel bijgekomen :shock: :shock: super!) proficiat!!! :dance: :dance:
Mocht ik hier nog welkom zijn, dan wil ik graag weer proberen een beetje mee te posten hier. Laat maar weten meiden, ik kan me ook goed voorstellen als jullie me hier liever niet meer hebben omdat ik alweer zo lang niet gepost heb dat ik er niet echt meer “bij hoor” …
Maar ik denk nog wel aan jullie hoor, echt! :-* :-*
:-* Jen
Voor mij ben je nog meer dan welkom Jensie.
Leuk nog iets te lezen en ik hoop dat je nu wat rust heb terug gevonden.
Ik vind ook niet altijd de tijd om te posten, das geens chande hoor.
Groeten
isle
Jensie, tuurlijk ben je weer welkom.
Als ik het lijstje aanpas, zal ik je er weer tussen zetten
En jouw leeftijd aanpassen Ellen… :mrgreen:
Tuurlijk mag je hier nog meekletsen Jen :-
Vandaag (volgens de echo…) 12 weken :dance:. Voel me, op banden- en bekkenpijn na, goed. Niet echt misselijk geweest en gelukkig ook geen bloedverlies meer gehad.
Afgelopen woensdag eerste keer bij gyn geweest. Alleen nog maar vragen gehad en lab-briefje om bloed te prikken. Op de verjaardag van N.y.n. (23 januari) moet ik weer naar de gyn; dan maken ze ook gelijk weer een echotje :inlove: . Ben benieuwd of dat nu elke keer gebeurd.
Vandaag hebben wij onze eerste aankoop gedaan voor de baby. Ik wilde deze keer heel graag een wiegje (hebben we bij N. niet gehad) en heb MP afgestruind :mrgreen: . Daar een mooi smeedijzeren wiegje uit de jaren 60 gevonden met de originele bekleding :o die nog in super staat is. Er zit alleen geen matrasje bij, maar die regelen we dan wel ergens. :mrgreen: Ik zal volgende week even m’n echo en een foto van het wiegje posten in het SF.
Voor nu, weltrusten :-
ICL… 12 weken :dance: :dance: :dance:
Hey meiden lekker weekend gehad??
Hier hard aan het werk geweest, na dat we laminaat in de kinderkamer hebben gelegd kwam in eens het idee om dan maar op de hele boven verdieping laminaat te leggen.
Dus hup tapijt en oud laminaat er uit, nieuw laminaat halen (zelfde als de babykamer) en nu is boven alles een geheel.
Wel erg mooi maar overal weer stof en troep :roll:
Dus vandaag alles boven weer helemaal schoon gemaakt, kreeg meteen het virus te pakken dus inmiddels is het hele huis weer gepoetst en flink op en uitgeruimd.
Vriend lief was niet blij want hij was de pineut om mee te helpen :lol:
Ben nu helemaal op maaaaar dan is alles wel weer goed schoon voor de komende tijd
Smurf: Lekker dat je je echo al zo vroeg krijgt. Mijn eerst echo was ook met 6 wkn en toen was er al een hartje te zien.
Eigenlijk was het met 5 wkn want ik ben met mijn 12 wkn echo toen ruim een week terug gezet.
Maar wat je zelf ook al zegt wees niet al te teleurgesteld als je nog niets ziet, zegt op dat moment nog niet veel hoor!
En die krampen in het begin komen ook erg bekend voor, heb zelfs nu af en toe echt vreselijk krampen.
Als ik niet beter zou weten zou ik zweren dat ik dan ongi zou moeten worden :?
Ilse Voor jou komt er dus ook een spannende aftel week aan
Spannend hoor die eerste echo’s allemaal weer
Ik weet zelf nog heel goed hoe gespannen ik in de wachtkamer van de gyn zat
Jensie Hey meid! Dat is inderdaad een tijd geleden, ik had nog een berichtje voor je achter gelaten in het topic waarin je mee schrijft
Uiteraard ben je nog welkom, er wordt zelfs nog regelmatig naar je gevraagd
En zelfs ons lukt het echt niet om hier dagelijks te posten hoor!
Hoe gaat het met je??
Ellen Ben je jarig vandaag of heb ik je verjaardag gemist? :oops:
Icl Jaaaa de 12 wkn grens heerlijk meid! :dance: en gelukkig voel je je nog goed ook
Ik kreeg helaas bij de gyn niet bij elk bezoek een echo, maar dat was bij mij misschien doet jou gyn het wel heel anders.
Ben zeer benieuwd naar je wiegje. Wij krijgen het familie wiegje die mijn schoonmoeder al helemaal ingericht heeft met nieuw matras en al.
Die komt binnen kort deze kant op zal er dan ook een foto van maken
Ik ga nog even verder kijken naar de Dakar Rally (kijk is echt elk jaar naar uit :roll: :oops: ) en dan lekker
Oja vriend lief zit in eens met een namenboekje heel serieus naast me op de bank te lezen. Vindt zo lief eruit zien :inlove:
Naam verzinnen is hier namelijk een behoorlijk punt :roll:
Zo, even weer serieus aan de slag en wat onderzoek gedaan naar nieuwe NOD, deze is op 18 januari :mrgreen: Sproetje, heb ik het goed als ik denk dat jij de lijst kunt aanpassen? Die kruisjes staan zo sneu…
Robbins, ik zal het aanpassen.
Leuk dat je een banner / NOD-datum hebt.
Zo kunnen we je een beetje in de gaten houden
Spannend Robbins . Hopelijk is het voor jou deze keer ook goed raak en wordt het bovenste lijstje nog langer
.
Sproet, jij in je klus-periode. Goed gebruik van maken heh :mrgreen: . Hopelijk sta jij dan over een dag of 18 ook weer in het lange lijstje en blijf je er dan de komende 8 1/2 maand ook lekker staan :-* . Lekker met een dikke buik in die trouwjurk
.
Zonnetje, jij hopelijk ook deze maand een goede eisprong. En dan gelijk voor de komende 9 maanden de laatste… want deze moet goed worden bevrucht.
:-* .
Ik ga zo eens even een fototje in het SF plaatsen van mijn nieuwe aanwinst.
Ha ha… dank je ICL.
Zondag ga ik jurken passen.
Wel vreemd omdat ik nog helemaal niet weet of ik tegen die tijd uberhaupt wel zwanger ben :?
Maargoed, ik ga gewoon lekker passen en dan zien we het wel weer verder.
En ja, hier wordt braaf om de dag geklust
Alleen ben ik er vrijdagavond niet…
(maar ik verwacht mijn ei donderdag)
Die ene dag maakt niet uit hoor… de zaadjes overleven langer dan het eitje.
Ik heb net ff een foto van de wieg in het SF geplaatst. Moet nog steeds m’n echo inscannen :oops:
Icl: Ga zo even kijken hoor :thumbup: En 12 weken :dance:
Sproetje: Ga je voor de eerste keer jurken passen? Lijkt me echt leuk om te gaan doen…zo’n mooi jurk :inlove:
Robbins: Spannend :thumbup: :thumbdown:
Hoop dat je straks ook in dat lijstje erboven staat…
Dragon: Zo jullie zijn aardig bezig geweest, lekker dat het nu dan ook meteen klaar is :thumbup:
En nee je hebt m’n verjaardag niet gemist hoor, was eind augustus al jarig geweest, maar zag opeens in het lijstje dat mijn leeftijd helemaal niet veranderd was :oops:
Jensie: Wat leuk dat je er weer bent…en tuurlijk mag je weer meeschrijven, gezellig juist :dance:
Hoe gaat het met je? En heb je nu een andere baan?
Isle: Voor jou ook aftellen naar de echo dus!!
Zometeen weer naar vk voor controle, weer even naar hartje luisteren :inlove:
He meiden,
was jullie even kwijt… :oops: maar weer gevonden!!!
Ik hoop dat 2009 voor jullie allemaal zal brengen wat jullie zo graag willen! Een mooie zwangerschap en vervolgens een gezonde beeb!
Ik zie dat mijn leeftijd inmiddels ook niet meer klopt…ben sinds begin december onge40-tig…pfffffff.
Hier is alles rustig en okay…placenta-echo was ook goed, dus niets staat een ‘normale’ bevalling in de weg. Volgens de metingen ligt de kleine voor op de termijn die de VK had bepaald…en zou niet 23-2, maar 11-2 de uitgerekende datum zijn. Ik zie het wel: beebs zijn toch eigenwijs, en je kunt er niets over zeggen.
Fijne dag allemaal!!
Zo de controle weer gehad!!
Alles was weer goed…beebje liet zich weer goed horen, hartslag van 155 :inlove: Het is ook al iets naar de goede kant gedraaid, vorige keer lag het helemaal overdwars en nu ligt het hoofdje links onder in zij.
Over 2,5 week weer heen, dan krijgen we uitleg over de bevalling!
Zo de controle weer gehad!!
Alles was weer goed…beebje liet zich weer goed horen, hartslag van 155 :inlove: Het is ook al iets naar de goede kant gedraaid, vorige keer lag het helemaal overdwars en nu ligt het hoofdje links onder in zij.
Over 2,5 week weer heen, dan krijgen we uitleg over de bevalling!
Waw meiden, thanx voor jullie woorden, ik voel me weer helemaal welkom hier :-* :-
Ik heb zonet ef een beetje bijgelezen en gekeken, wat gaat de tijd snel he!! Een paar van onze “eerste zwangeren” hebben nog maar een paar weken te gaan voordat ze uitgeteld zijn… En ik heb toenstraks ook ef het showforum gecheckt, effe snel, maar ik ga zo nog ef uitgebreider kijken. Wat apart en mooi om nu ineens een paar van ons met al dikke buiken te zien :inlove: Ik zal dalijk ook ef de laatste echofoto (2 wk geleden) plaatsen en een foto van mijn buikje nu.
Pff ik wil eigenlijk ook op iedereen reageren maar dan is er dalijk alleen al een pagina gevuld van 1 bericht van mij, dat moet ook niet de bedoeling zijn dacht ik :shifty: :shifty:
Ach, wat maakt het ook uit :
Isle thanx meid! een beetje rust wel ja, we hebben nog wel financiële problemen maar daar komen we ook wel uit, tot nu toe weten we het hoofd net boven water te houden…
Sproetje fijn, dank je!
Heb ik iets gemist??? Jurken passen?? Ga je trouwen?? Super, wanneer???
Dragon thanx meid!
Fijn dat het huisje weer helemaal aan kant is, wij hebben pasgeleden ook weer eens de hele zolder uitgemest, dat was ook een lekker gevoel toen het klaar was!
Hier gaat het wel, met de zwschap gelukkig prima deze keer, we hebben het wel financieel wat moeilijk maar we houden het hoofd net boven water…
Robbins hoi, ik heb met jou nog niet gepost, waarschijnlijk ben jij pas hier mee gaan schrijven toen ik al ef mijn “KOK-pauze” ingelast had. Ik ga ook voor jou hard mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat je ook snel een positieve test in handen mag hebben!!
ICL jij bent eigenlijk de enige van dit topic waarmee ik ben blijven kletsen omdat je ook post bij de juli 2009-mama’s (en ik zal ook nooooit vergeten wat voor gouden tip je ons gegeven hebt wb de belasting natuurlijk!! Dat heeft ons veel geholpen! :- )
Ellen dank je! Het gaat wel okee, met de zwschap gelukkig alles prima alleen financieel nu even moeilijk maar dat zal ook wel weer goed komen…
Jij hoeft ook niet zo lang meer he, spannend! Fijn dat alles goed was bij de vk!
Mandala spannend zeg!! Ook jij hoeft niet meer zo lang dus! Wat mooi dat je op 23-02 uitgeteld bent (officieel dan ) dat is de verjaardag van onze kleine meis! :inlove:
:-* Jen
Jensie: Vervelend dat het financiel nu wat krap is, maar met jullie positieve denken komt het vast allemaal goed :thumbup:
hey meiden
hier een dik pak sneeuw zeker 15 cm we zijn lekker wezen sleeen en wandelen nu ben ik kapot.
heb al de hele dag een gespannen gevoel aan mijn buik slaap ook slecht dus zou het liefste even naar bed gaan.
ach ja nog iets meer dan 5 weken ik kan niet wachten heb er genoeg van.