Charity: Wow sneeuw :shock: Hier wel wat stukjes wit, maar om dat nou sneeuw te noemen :think: . Het is hier wel bijna een ijsbaan op de stoepen en wegen, alleen de echte hoofdwegen niet dan…vanochtend kon ik niet eens op de fiets stappen, dus lopend naar vk gegaan.
En lekker he, nog 5 weken :dance: Jij bent de eerste in het rijtje volgens mij :lol:
@ellen84 wrote:
Charity: Wow sneeuw :shock: Hier wel wat stukjes wit, maar om dat nou sneeuw te noemen :think: . Het is hier wel bijna een ijsbaan op de stoepen en wegen, alleen de echte hoofdwegen niet dan…vanochtend kon ik niet eens op de fiets stappen, dus lopend naar vk gegaan.
En lekker he, nog 5 weken :dance: Jij bent de eerste in het rijtje volgens mij :lol:
klopt ik ben de eerste die was gestopt en ook meteen de eerste ronde zwanger.
Jensie…goed om weer van je te horen hier!
Ik hoop dat jullie financien snel weer op de rit zijn, en je onbezorgd kan gaan genieten van je zwangerschap!!!
Charity…heerlijk he dat pak sneeuw…heb de meid hier uit school gehaald met de slee (viel wel tegen hoor, trekken met die dikke buik) Ben nu het eten aan het voorbereiden en als lief terug is…doe ik helemaal niks meer. Laatste loodjes…nog ff en je kan je kleine mannetje knuffelen!!
Ellen…bij jou gaat het ook al hard!
Dragon…bij jou ook!
Smurf…duimpjes draaien dat deze beeb gewoon blijft zitten en je over die ‘vervelende’ grens heen komt, waar het de vorige keer mis ging.
Tot laters!
Ellen thanx voor de bemoedigende woorden :-
Charity ik kan me voorstellen dat het nu erg zwaar wordt. En dan toch nog gaan sleeën, knap hoor met een zware buik! :thumbup: Probeer nu maar zo rustig mogelijk aan te doen als je zo’n last hebt van je buik!
Mandala ik vind het ook fijn om weer “terug te zijn” hier
Hier is vandaag ook een meeega-pak sneeuw gevallen!! :shock: :shock: ik schat zo’n 20-25 cm, zo dik heb ik de sneeuw al jaren niet meer gezien iig!! Heb een heeeeele voorzichtige poging gedaan om met Elynn er doorheen te fiesten (stapvoets), had een afspraak staan bij het cb en zonder auto moet je toch wat he… Maar toch heb ik me na zo’n 50 meter alweer omgedraaid want ik vond het toch te riskant. Afspraak maar verzet, ik wil geen val riskeren en al zeker niet nu!
:- Jen
Jeetje wordt wel een beetje jaloers hoor met al die sneeuw verhalen…sturen jullie het deze kant even op :lol:
Heel graag, is allemaal erg mooi die sneeuw maar ben 'm nu al zat!!
:-* Jen
PS doe mij maar zomer 8)
Jensie, leuk weer wat van je te horen. Net zoals jij ben ik ook lange tijd afwezig geweest, het is toch leuk om weer bij de “club” te kletsen he.
Ellen, wat fijn dat alles goed was dat geeft gelijk weer een goed gevoel he. :thumbup:
Hier ook een dik pak sneeuw, we zijn vanmiddag gelijk de tuin in gegaan om een sneeuwpop te bouwen!
Bedankt voor jullie reacties die paniek die ik heb is blijkbaar dan toch terecht (de verhuizing staat trouwens al gepland voor juni/juli). Voel me gelijk een stuk beter.
Ik zal zo nog even een nieuwe buikfoto in het sf plaatsen.
:-* Baukz
Zo he he even tijd voor me zelf
Hele dag gewerkt tot 18:00 een kwartier om te eten en toen hup door naar zwangerschapszwemmen. Wel een gehaast maar heerlijk ontspannend
Ik mag in februari komen voor mijn eerste les zwangerschapsgym dus ben erg benieuwd wat me te wachten staat
Mijn vriend is binnen kort jarig en nu heb ik een leuk kado voor hem geregeld vandaag
31 januari krijgen we een pret 2D echo :mrgreen: Hij weet van niets en dat laat ik ook zo, moet alleen nog even verzinnen hoe ik hem daar heen ga krijgen zonder dat hij wat vermoed :think:
Als verassing zullen daar ook zijn ouders en mijn ouders bij aanwezig zijn.
Hij was zo terleurgesteld toen ik bij de gyn weg ging en dat ook inhield dat ik geen echo’s meer zou krijgen.
Dus vandaar mag hij nog een keertje kijken :inlove:
Ik zie trouwens ook wel wat zitten hoor in het plan van Charity om een buddy lijst te maken.
Dan kunnen we hier op de hoogte blijven mocht er iets gebeuren of dat de bevalling zich aandient :mrgreen:
En SNEEUW!!! welke sneeuw?? :shock: Ik wil ook sneeuw…
Hier alleen maar spek glade wegen die bevroren zijn omdat het gisteravond om 22:00 nog regende.
Wist ook niet wat ik zag vanmorgen omdat ik er gisterenavond niet vanuit ging dat het zou vriezen hier :shock:
Charity speciaal voor jou :-* :hug: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3295572#3295572
Jensie Blij dat het qua zwangerschap goed gaat En ik hoop voor jullie dat er snel betere tijden aan zullen komen qua financieen :hug:
Mandala tijd gaat inderdaad hard, is bijna niet voor te stellen dat ik in sept pos teste en nu al weer over de helft zit.
Wel lekker hoor want kan niet wachten om ons mannetje in mijn armen te hebben :inlove:
En nog GEFELICITEERD he! Jij zou ook niet even wat zeggen hoor
Ellen lekker dat alles goed is met kleine, altijd heerlijk omdat te horen :)[/url]
:shock: Jeetje wat is er veel geschreven, ik zal kijken of ik op iedereen kan reageren.
ICL. Super die 12 weken grens bereikt, dat moet een fijn gevoel geven.
En heeel leuk wiegje :inlove: . Ik houd wel van die stijl.
Hier ook een familiwiegje, waar mijn oom en tante en mijn moeder, neven en nichtjes en ikzelf natuurlijk ook in gelegen heb. Ik denk dat mijn moeder hem van de week meeneemt, dan zal ik er ook even een fotootje van plaatsen.
Sproetje: Succes in de klusperiode! :mrgreen:
Ellen: fijn dat de controle weer goed was. :thumbup:
Uitleg over de bevalling…nu komt het echt dichterbij.
Jensie: Welkom terug, mooi buikje zag ik in het SF.
Mandala, fijn dat je op de normale manier mag gaan bevallen. :thumbup:
Charity, Super zoveel sneeuw. Hier ligt ook wel een witte deken maar eerder iets van 8 cm ofzo. Nu is het 1 grote ijsbaan. Heerlijk rustig in de straat omdat alle auto stapvoets rijden en de sneeuw het geluid ook dempt.
Baukz, mooie buik!!
Dragon, leuk cadeau voor je vriend!!
Voor het slapengaan begint die klein altijd te apenkooien in mijn buik. We kijken nu regelmatig voor het slapengaan samen naar mijn buik en zien hem dan helemaal heen en weer gaan. :inlove: Vriendlief krijgt ook regelmatig een schop onder zijn kont van de kleine beeb als ik dicht tegen hem aan lig. Voor mijn vriend is het nu dus ook heel goed te voelen en zien en dat vind ik echt leuk (en hij ook natuurlijk :inlove: )
Morgen moet ik weer naar de vk. Dan krijg ik de uitslag van de suikertest, ik ga er maar vanuit deze goed is omdat ze me anders al wel eerder hadden gebeld (maarja je weet het nooit met die feestdagen ertussen). Vriendlief kan niet mee omdat hij de hele week in de Drenthe zit ( vanmiddag gaat hij weg
) dus neem ik mijn mams een keertje mee. Ik vind het wel leuk als er iemand meegaat en dan kan mams ook een keer het hartje horen en zien hoe het er tegenwoordig aan toegaat.
Verder ben ik druk aan het breien geslagen. Ik kan het niet echt goed maar vind het heerlijk om op de bank te zitten prutsen. Ik maak een babyvestje maar van hele dikke wol dus het schiet lekker op. Gister heb ik van etenstijd tot 24:00 non-stop zitten breien (ik was niet meer te stoppen 8) ). Achterpand is af en 1 zijvoorpand is al bijna af, dus het gaat de goede kant op.
Pupke thanx meid! ik ben zeker blij weer terug te zijn!
Dragon wat een leuk idee, die echo als verjaardagskado!! :inlove:
Van een buddylijst heb ik niks gehoord/gelezen maar als ik het goed begrijp een lijstje waar iedereen iemand van hier opzet die dan haar telnr krijgt of zo, zodat diegene ingelicht kan worden als de bevalling zich aandient, en dat diegene dan KOK kan inlichten? Als dat zo is vind ik het ook een goed idee :thumbup:
Pupke dank je!
Leuk, een vestje zelf breien :inlove: ik ben er niet zo goed in maar zou het best eens willen leren, lijkt me erg handig!
Hier nog steeds een mega-pak sneeuw (volgens mij is de sneeuw van gisteen gewoon nog blijven liggen :? ) en het is aangevroren nu, want het is hier vannacht zo’n -14 graden geweest… bbbrrrr… Nu kan ik dus helemaal niet meer de deur uit met mijn meiske want wandelen zal nu ook niet meer te doen zijn, je sliddert overal uit! Ben wel blij dat het zonnetje schijnt 8) , ik heb dit weer wel altijd nog liever dan zo’n druilerig regenachtig depri-weer!
:-* Jen
Dragon: Wat een leuk kado :thumbup: Nu nog even een goede manier bedenken om hem er heen te krijgen zonder dat hij al weet waarheen jullie gaan :think:
Jensie: Ik heb liever ook de zomer, lekker warm 8) Maar ja daar moeten we nog even op wachten, dus geef me dan maar wat sneeuw :lol: Ziet er altijd zo gezellig uit…je moet alleen niet ergens heen moeten, want dan is het minder leuk!!
Baukz: Oh dat is best al snel na bevalling. Je man heeft daar toch een bedrijf? Wat voor bedrijf als ik vragen mag?
ff vanaf mijn werk…wat een chaos vanochtend weer zeg! Ben je al glibberend eindelijk op de snelweg…loop je alsnog vast in 19km file door vrachtauto’s met pech op de randweg Eindhoven!
Ik zat om kwart over 8 in de auto…en was om 5 voor 10 op mijn werk…afstand: 52 km…
Loop nu dus giga achter…last van mijn buik (actieve beeb vandaag) en wil gewoon op tijd thuis zijn vanavond…komt wel goed, maar heb nu even een after-lunch-dip.
Hoi Jensie, inderdaad, wij hebben nog niet gepost. Ik ben ook niet een heel actieve hoor! Maar de dames hier accepteren het! :thumbup: :mrgreen: Ik neem af en toe een maandje kok-rust, omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn. Ook vind ik het erg lastig om ieders verhalen uit elkaar te houden, dat maakt het reageren soms wat lastig.
Overigens kwam er weer een leuke spraakverwarring voorbij! Ik las ergens dat een dame weer even stopte met kletsen op kok, omdat ze met haar mannetje op de bank zat en het tenslotte speelweek was! Ik dacht: huh?!? Krijgt haar zoon alleen aandacht in de speelweek? En wat is dan een speelweek? En wil zo’n kind dan op de bank zitten?
Maar nee, in haar banner kon ik geen kind vinden… Ineens voelde ik letterlijk het lampje branden, aha… het was een metafoor om duidelijk te maken dat er in de vruchtbare week geklust diende te worden! Uiteindelijk zat ik lachend achter de pc, haha!
Ha ha, Robbins.
Ik ben vanavond ook aan het spelen :dance:
Pupke, wat een tempo met breien zeg!
Ik ging vroeger altijd een sjaal voor mijn pop breien…
Was altijd een eindeloos verhaal… en een pop is nóg kleiner :mrgreen:
veel plezier, heeft hier geen nut meer voor deze maand :mrgreen:
Ach, oefenen kan nooit kwaad toch
Gezellig dat je er nu weer wat meer bent trouwens :-*
Sproetje veel plezier he :lol: :dance:
Dank je!
Ja, inderdaad.
Dat vind ik een goed plan.
Hopelijk mogen we het lijstje gauw compleet maken
Ellen, mijn man heeft een internetbedrijf en voor mij ligt er ook al een baan te wachten in Mallorca, ik ga 20 uur per week een internetwinkel met exclusieve kleding beheren inclusief het regelen van fotoshoots enzo.
Sproetje, veel plezier , de :thumbup: :thumbdown: draaien hier voor een vruchtbare speeltijd
Pupke, wat een ijverigheid zeg! Moet toch fijn zijn als je zelf dingetjes kan maken, helaas ben ik niet zo handig en nu al helemaaaaaal niet. Ik heb met de auto tegen een hekje gezeten een paar flinke krassen op de voorbumper, ik heb pas 1 x eerder ergens tegenaan gereden en toen was ik 6 maanden zwanger van Ayla, Toeval?? :think: .
Hier vanochtend om half 11 boodschappen gaan doen, toen gaf de meter in mijn auto nog -14 aan. BBBBBBBBRRRRR.