Baukz: Lekker dat jij daar ook meteen aan het werk kan. Ken je ook al mensen daar waar jullie komen te wonen?
ellen, ja we kennen er wel al wat mensen maar ik zou het nu niet direct vrienden noemen. Het zijn meer zakenrelaties van mijn man waar we altijd erg gezellig mee omgaan als we daar zijn.
Spannend hoor Baukz.
En leuk dat jij er ook al aan de slag kunt :thumbup:
Naja heb je in ieder geval alvast wat contacten…spannend allemaal hoor!!
Zo lees hier dat er een man is in Nederland die een zeer leuke nacht gaat krijgen :lol: :mrgreen:
Jensie: Dat is inderdaad de bedoeling van het Buddy lijstje
Mandala: Heerlijk he de weg op :roll: Ik ben zo blij dat ik tegenwoordig een baan heb waar ik maar 2 minuten voor hoe te fietsen om er te komen :mrgreen:
Baukz: Spannend hoor zo’n emigratie. Ik zou het ook wel willen maar moet eerlijk bekennen dat ik toch te veel verbonden ben met het koude kikkerlandje, de efteling en mijn vrienden en familie
Donderdag komt er iemand van het gastouderbureau voor de intake, ben erg benieuwd of ze iemand voor ons kunnen vinden Probleem bij ons is namelijk dat mijn partner zeeeeeeeer onregelmatig werkt en we daardoor ook zeer flexibele opvang nodig hebben.
vriend lief wil het namelijk absoluut niet weg brengen als hij gewoon thuis is.
Verder hebben we hier nog steeds een groot naam probleem :roll: Iemand nog leuke ideen voor een jongen?? als het maar kort is…
Voor een meisje weten wij het wel, maar voor een jongen gaat het ook lastig worden… :roll:
Geloof dat Tim in de top 5 stond en in 2008 Daan op 1.
Ik zat vroeger in de klas bij een Bob, Rob, Ron, Boy en Roy
Sven, Bas, Bart… :think:
Lastig hoor, heb je geen aanknopingspunten.
Beginletter, klinkers, niet rijmen op… :mrgreen:
Mag niet beginnen met een B (ivm achternaam) en moet wel stoer zijn… is dat wat?? :think: Het is echt een ramp gewoon :wall:
Ik zat zelf de denken aan een naam met een D, I of Y
Ik vind voor een jongen zelf bijna niks leuk.
Heb wel een naam maar die vindt mijn vriend niet zo en begint met dezelfde letter als mijn voornaam.
Maarja, wij hebben gelukkig nog een poos de tijd
Maar als me iets te binnen schiet, zal ik het ff neerzetten.
Voor meid wisten we het al helemaal die zou definitief Sanna gaan heten maja daar hebben we nu niets aan he
dragon bedankt voor je topic echt heeeel erg lief !!!
vandaag nieuwe laptop gekregen eindelijk weer internet thuis !!!
kleine man dacht vandaag dat hij met een voetje door mijn navel kon geloof ik. en hij heeft zich gedraaid wat ook pijnlijk was want zoveel plaats heeft hij niet meer.
zo ik ben ook weer aanwezig…
Heb trouwens 2 buikfoto’s en de foto’s van onze babykamer in het sf gezet.
Heeee Pitje en Jensie, wat gezellig dat jullie weer meedoen!
Sinds vrijdag weer aan 't werk dus vandaar dat ik er weer wat minder ben. Vrijdag mn baas ingelicht, hij was erg blij en had maandag zelfs een leuk cadeautje voor ons gekocht! En gisteren heb ik het mijn directe collega’s verteld, die waren ook helemaal enthousiast. Eéntje begon er zelfs van te huilen
De rest van mn collega’s horen het wel via de tam-tam in de loop van de weken en anders van mij zelf zodra de eerste termijn is verstreken.
Nu eerst op naar vrijdag, dan hebben wij de eerste echo :dance:
Een buddylijstje vind ik prima hoor, alleen wil Matthijs dan mijn buddy zijn :mrgreen: en tzt zal hij dan ook wel even een berichtje plaatsen. Maar dat duurt nog effe :mrgreen:
Dragon: Lekker he zo’n baan dichtbij, maar je hebt toch 2 banen?? Of zijn ze allebei zo dichtbij?
En ik snap je vriend wel dat hij het kindje niet wil wegbrengen als hij thuis is, zou ik ook niet willen…hoop dat ze een gepaste gastouder kunnen vinden voor jullie! Ik weet dat een kennis van me ouders ook onregelmatige gastouder hadden, dus het kan wel :lol:
En ja een naam :think: Moeilijk. Wij hebben ook wel een definitieve naam voor een meisje, maar nog niet helemaal voor een jongen. Wel wat opties, maar nog niet helemaal zeker. Blijkbaar zijn we niet de enige :lol: Wil je echt een hollandse naam? Of maakt dat niet uit?
Wat ideeen: Dean, Deon of Dion, Yoeri, Yari, Ivan :think: Weet niet of dit namen zijn waar je van houdt??? Zal nog even verder er over nadenken :lol:
111: Wat lief dat hij een kadootje had voor je!! Ben benieuwd naar je echo :inlove:
Ellen de sneeuw ziet er zeker mooi uit, alleen idd, als je ergens heen moet is het minder (vooral zonder auto)… Nee ik ben toch stiekem wel blij als het over is met de vorst…
Mandala pech hebben zeg meid, maar nog een paar uurtjes en dan ben je weer lekker thuis! :hug: :hug:
Robbins ik post ook wanneer het lukt en soms is dat een periode elke dag maar soms ook maar eens per week. Gelukkig hebben we idd een relaxte club die dat accepteren, ben ook ik erg blij mee!!
Grappig die spraakverwarring :lol: :lol: kan gebeuren :mrgreen:
Ik ga voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat het gelukt is deze maand!!
Sproetje go go go!! :dance: Bij deze ef wat extra HCG-hormoontjes :: :: :: :: :: :: :**:
Baukz waaaaw, dat is nog eens een mooie baan!!! (kben niet jaloers :shifty: :shifty: :mrgreen: ) Lijkt me echt helemaal super!!
Dragon okee mooi, hopelijk is iedereen het ermee eens en kunnen we met het lijstje beginnen!
Als het met het go-buro niet zou gaan lukken zou je ook kunnen proberen bij het kdv, vaak hebben zij ook een groep voor flexibele opvang (maar daar moet je wel echt optijd bij zijn ivm wachttijden…)
Charity zie jouw topic
Pitje zie sf
111 hee ook fijn om jou weer eens te lezen!
Fijn dat je collega’s enthousiast waren!
Veel plezier vrijdag!! :dance:
Namen; wat mij opvalt is dat we, tijdens de zwschap van Elynn, maar niet op meisjesnamen konden komen en jongensnamen waren zo makkelijk te bedenken… Nu is het precies andersom! :?
Alhoewel ik me gisteren wel een super jongensnaam bedacht, als we een manneke krijgen wordt 't 'm misschien wel: Yven !! Hij is net een beetje aparter dan Ivan/Yvan (wat evt ook een optie is) en er zit toch ook kracht in die naam, ik vind hem zelf echt geweldig! :inlove: En voor een meisje staat Yva nu op de 1e plaats :inlove:
Ik ga nu echt “lala kijken” (teletubbies) met mijn meiske :inlove: , dat had ik haar beloofd voor als ik klaar zou zijn achter de computer
:-* Jen
Even snel, want ik ben druk.
Controle bij de vk was helemaal goed!! Mijn suikerwaarde was prima laag dus ik heb me ongerust gemaakt om niks.
Kleine was ook niet te groot en weer helemaal op schema, ze had vorige keer gewoon een groeispurtje gemaakt.
Ze ligt precies zoals ik zelf al dacht, hoofdje naar onder en beentje rechts boven in mijn zij.
Ik ben weer helemaal gerust dus. :dance: :dance:
Gelukkig Pupke :dance: :dance:
Nu kun je weer met een gerust hart verder genieten :mrgreen:
pupke, top :thumbup: dat alles goed was en nu lekker genieten
Super Pupke!! :dance: :thumbup: Lijkt me een hele opluchting!!
:-* Jen
Hoi, kan ik mij hier ook nog aanmelden? :oops:
Ellen: wij waren qua naam erg snel.
Voordat Femke geboren was hadden wij al (jaren) 2 namen (jongensnaam gebruiken nu weer) en toen Femke 3 dgn was hadden we alweer een meisjesnaam…
Ik weet niet van welke soort namen je houdt.
Korte,lange etc… voor ideen geef maar een gil… kweet er genoeg.