MEI stoppers 2008 - Aukje en Yalissa geboren!

Pupke: Volgende keer dan toch maar je mond houden :mrgreen:

Ja, dat had ik beter kunnen doen. Vriendlief baalde ook al omdat je nu zo’n bobslee kan krijgen. :lol:

Maar ik had niet gedacht dat die agent mij op mijn brave gezicht zou geloven, hij had dat blaasapparaat al zo dichtbij mijn gezicht. :wink:

Bedankt voor de lieve berichtjes meiden, heeft me goed gedaan!

We zijn geloof ik wel over de grootste klap heen, al blijft het wel jammer en verdrietig natuurlijk. Maar wij houden vast aan het idee dat het niet goed was en dat ons hiermee een hele hoop ellende bespaard is gebleven.

Ben er nog niet uit of ik wil afwachten of liever een curretage wil laten doen. Ik dacht dat het beter was dat je lichaam het zelf oplost, maar na wat zoeken op internet las ik dat het niet heel veel uitmaakt. Het gaat er vooral om dat je doet waar je zelf achter staat. Morgen heb ik even contact met de vk, en zal ik alles eens uitgebreid met haar doorspreken telefonisch.

111, ben benieuwd of je vk er een standpunt over inneemt.

Maar als ik je zo hoor, lijk je meer gebaad bij een curretage omdat je het dan wel snel lichamelijk verder kunt afsluiten.

Sterkte met de beslissing in ieder geval!

Pupke, mocht je eindelijk (bijna) blazen? :lol: :lol:

Ik heb het tot nu toe 1x gemoeten en toen waren de sleutelhangers gelukkig op voorraad :mrgreen:

De meiden in mijn auto hadden de grootste lol, maar ik had in ieder geval niks gedronken. We hadden nl. discussie over de route. Dus een van hun: hier kun je beter rechts en na 50 meter kon ik dus mijn auto aan de kant zetten :? :smiley:

Smurf, succes bij de gyn (of ben je al geweest…)!?!

111; sterkte met de beslissing. Hoop dat het snel over is. Zo te lezen hebben jullie het al wel een plekje gegeven, maar dan kunnen jullie het achter je laten.

Smurf lees dat je naar de gyn moet. Hoe is het gegaan?

Sproetje; onze wachtdagen zijn weer aangebroken, pffffff, 2 heeeeele laaaaaaaaange weken.

Volgens mij heeft Smurf om iets over 3 haar afspraak…duim zo enorm voor haar dat het goed zit!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Sproetje en Zonnetje…suc6 met die lange wachtdagen… :-*

Dank je Mandala :-*

Hoe is het met jou?

Nog een beetje vol te houden allemaal. Duurt nou niet lang meer hè. Ben je al met verlof of wil je tot 4 weken doorwerken?

Hoe is het eigenlijk met je dochtertje en gaat het al beter met je ex man?

Jaa… twee lange weken idd :silenced: :smiley:

Maar aan de andere kant valt het dit keer wel mee.

Ik moet dan nl. ook naar de kaakchirurg en daar kijk ik niet bepaald naar uit :snooty:

Bovendien heb ik het vrij druk, dus gaat de tijd ook snel.

smurf ik ben ook reuze nieuwschierig hoe het bij de gyn was :mrgreen:

Sproetje: Kaakchirurgie daar ben ik inderdaad ook geen grote vrienden mee :roll:

Wat gaan ze bij je doen?

Zo juist naja zojuist volgens mij een uur gelden even een foto geplaatst van ons familie wiegje die vanmorgen gebracht werd :inlove:

Kort na het plaatsen van die foto lag onze internet plots uit, maar inmiddels zijn we back online :mrgreen:

Dragon, de tandarts heeft de twee bovenste verstandskiezen eruit gehaald en nu moeten de twee onderste nog :?

Ga ff spieken naar het wiegje :dance:

:? die ervaring ken ik ook maar al te goed… bij mij moeten er ook nog 2 uit maar dat probeer ik zolang mogelijk uit te zingen…

Ja, ik ook. Had al een prima smoes, aangezien ik zwanger was.

Maar nu we weer opnieuw moeten proberen, leek het me toch verstandig om er dan nu in ieder geval alvast 1 te laten doen. Daarna durf ik vast niet meer terug :hand: :hand:

@zonnetje01 wrote:

Dank je Mandala :-*

Hoe is het met jou?

Nog een beetje vol te houden allemaal. Duurt nou niet lang meer hè. Ben je al met verlof of wil je tot 4 weken doorwerken?

Hoe is het eigenlijk met je dochtertje en gaat het al beter met je ex man?

ff ego dan…volhouden…lukt nog net, slaap gewoon al die 34 weken al slecht…buik valt qua omvang wel mee, maar het zwanger zijn vind ik gewoon niet leuk (sorry als ik hier iemand mee kwets, maar volgens mij snappen jullie me wel). Ik werk nog 3 weken…maar dat is voor mij nog maar 3 keer een dinsdag naar kantoor, dus klinkt zwaarder dan het is. Laatste dingen afhandelen, en mijn opvolgster doet het heel erg goed, dus dat is fijn.

Mijn dochter heb ik net weer met koorts uit school gehaald…weer richting 39 en ze hangt nu op de bank…ben er niet gerust op, snap ook niets van de koorts (hele dag niks, maar rond een uur of 3 's middags komt het ineens opzetten).

En die ex…pffffff…dit weekend zou ze naar hem toe, maar toen ik donderdag belde dat ze koorts had…zei hij meteen: “dan slaan we dit weekend maar over” …verder heb ik weinig vertrouwen in zijn gestopt-zijn, maar heb helaas geen harde feiten. Dus ik geniet maar van het feit dat ze dit weekend lekker hier was en pas over 2 weken weer hoeft. En wellicht dient de kleine zich dan aan, en zou hij haar hier moeten halen, en weet ik al wat zijn reactie dan wordt…laat maar. Makkelijke vaders schijnen er ook te zijn…en hoewel het me steekt voor mijn meisje…ben ik blij dat ze gewoon haar plekje hier heeft, en de uitstapjes naar papa incidenten zijn.

Schakel uit ego-mode

Ze vraagt nu om haar pizza, dus ik ga de oven aanzetten!

ff ego :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Er zit een vruchtje in de baarmoeder, en we hebben een knipperlichtje gezien! :dance:

Mijn termijn klopt aardig. Het was echter nog veel te klein om een meting te kunnen doen, dus 29 jan mag ik weer terug voor een tweede echo.

De gyn was positief en heeft ons gefeliciteerd.

Het is echt een lieverd. Als ik me zorgen maak, of het na een week niet meer uithou van de zenuwen hoef ik maar te bellen en ik kan komen.

Zo fijn om te weten!

Zal even een foto maken van de echo en in het showforum zetten.

Tis moeilijk te zien want mijn baarmoeder zit ver weg op de een of andere manier en hij kreeg het beeld niet dichterbij.

Maar voor nu, ga ik maar genieten!!!

@Smurf78 wrote:

Er zit een vruchtje in de baarmoeder, en we hebben een knipperlichtje gezien! :dance:

Maar voor nu, ga ik maar genieten!!!

YES!!!

Super meid… :dance: :dance:

En inderdaad…nu gewoon gaan genieten!!!

Smurf: Super zeg :inlove:

Gefeliciteerd Smurf!!! :dance: :dance:

Smurf: Helemaal geweldig :dance: en nu inderdaad lekker gaan genieten meid :thumbup:

mandala: Je mag hier altijd ego spammen hoor :wink: Gooi het er gewoon lekker uit als je daar behoefde aan hebt :hug:

En kan me voorstellen dat zwanger zijn bij lange na niet voor iedereen een even prettige en een blije gebeuren is.

Maar wat je zelf al zei nog even volhouden en dan krijg je er zo iets moois voor terug :inlove:

Lekker nog een paar dagen werken en dan kun je gaan “ontspannen” lekker van je dochter genieten en je voorbereiden.

En kan me heel goed voorstellen dat het je niet lekker zit wat je ex betreft, dat zou mij ook lang geen prettig gevoel geven.

Zou eigenlijk ook niet weten hoe je er achter zou kunnen komen of hij inderdaad wel gestopt is :think:

Super Smurf! :dance: :dance: