Ehm…Jonathan, roepnaam John?
Doe ook maar een gokje
Ben weer terug bij af dames…
Nou, nog niet helemaal - mijn lichaam moet eerst het vruchtje nog gaan afstoten maar het is in ieder geval duidelijk dat het niet goed gegaan is.
Op de echo was een vruchtzakje te zien van ruim 8 weken, wat overeenkwam met onze schatting, maar het vruchtje zelf was niet ouder geworden dan 6 weken.
Ik hoop nu maar dat het afstoten snel op gang gaat komen, het idee van een dood vruchtje in mn buik vind ik maar niets.
Jeetje… 111… nee toch!!!
Ik kan er helaas over meepraten.
Wat zul je je ellendig voelen.
Heel veel sterkte meis :hug:
Ik heb er wel voor gekozen om te wachten, omdat ik het belangrijk vond dat mijn lichaam het zelf opknapte zeg maar. Maar ik was toen ook al 10,5 wk. Dus het duurde toen nog 1,5 week.
Je mag me altijd pb-en als je er meer over wilt weten/delen :-*
Tja, 't is schrikken en ik had het ook niet verwacht eigenlijk. Gisteravond voor het eerst gespuugd en vanochtend stond ik ook al misselijk op. Voelde me eindelijk zwanger :mrgreen: , en dan een paar uur later dit nieuws.
Maar goed, 't is verdrietig, maar zoals de echoscopiste al zei en wij zelf altijd ook al hebben gezegd: als het misgaat was het niet gezond en goed in de basis en dit idee geeft al wat troost.
Volgende keer gaat het vast wel goed!
We moeten nu geloof ik zo’n 2 weekjes wachten tot het op gang komt en anders krijg ik een curretage of vaginale pillen ofzo. Weet het niet meer precies, is een beetje langs me heen gegaan maar Matthijs weet het vast nog wel. :roll:
Maris :hug: , neem je telefoon eens op
Neeeeee…111!!!
Wat schrik ik hiervan!
Stevige knuffel meid, ook voor Matthijs…verder weet ik ff niet wat te zeggen.
:hug:
Dat van die pillen schijnt regio gebonden te zijn.
Hier doen ze het in ieder geval niet.
Toen het bij mij los kwam, zou ik precies 12 wk zijn geweest.
Maar het ging in een wat later stadium mis.
Hopelijk laat het niet te lang op zich wachten, zodat jullie weer vooruit kunnen kijken!
oh nee toch 111!!!
Wat een vreselijk rot bericht zeg, zo verdrietig…
Het houdt maar niet op hier met dit soort berichten
Meid, heeel veeel sterkte toegewenst, ik denk aan je :-* :hug: :hug:
111 ik weet niet wat ik moet zeggen meis, wat vreselijk rot… :hug: :hug: :hug: :hug:
Heel veel sterkte met dit verlies, hopelijk komt het vruchtje snel af en kunnen jullie “compleet afscheid nemen” , ik kan me voorstellen dat dat nog niet zo goed gaat zolang het vruchtje er nog zit
:-* :-* Jen
:vlinder:
111; echt vreselijk…ook hier een hele dikke :hug:
:hug: :hug: :hug:
Hoi meiden,
Heel vreemd had na mijn laatste berichtje van 4 of 5 januari geen berichten gekregen dat er wat geplaatst was. Heb nu even alles bij gelezen.
Jensie; welkom terug :mrgreen: :mrgreen: Gezellig dat je ook hier weer mee komt kletsen.
Elocin; welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Dragon; fijn dat jullie er nu eindelijk uit zijn. Lekker dat het hele huis weer is opgeruimd en schoongemaakt. Altijd een lekker gevoel.
Charity; nog een paar weekjes :hug:
Ik ben er zeker een paar vergeten :oops:
Vanmorgen ben ik naar de dokter geweest, maar die wilde verder nog niks doen totdat we een jaar bezig zijn. Ik had gevraagd of ik doorgestuurd kon worden naar de gyn aangezien ik de laatste keer ineens na 24 dagen ongesteld was geworden en omdat ik al 2x geen ei heb gespot met de ovutesten. Hij vind er niks vreemds aan en zegt dat ik rustig af moet wachten. Kreeg ook nog de opmerking dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn. Vroeg toen maar of hij me uit kon leggen hoe ik dat moest doen, maar daar had hij geen antwoord op :think: (ik word nl helemaal gek van die opmerking)
Ben nu voor de 4e keer met ovu testen en zou morgen of overmorgen mijn ei moeten hebben dus ik ben benieuwd. We spelen iig lekker verder.
Zonnetje thanx! :-
Ik kan daar ook niet tegen, zo’n cliché opmerking van zo’n huisarts… :x Alsof je dat effe makkelijk kan uitschakelen! Tuurlijk niet! :hug:
Ik hoop voor je dat je vandaag wel een ei spot zodat er weer kans is voor jullie deze maand
:- Jen
111: Neeee…jeetje meid dat is even schrikken. Ik had gehoopt dat die berichten hier eens weg zouden blijven. Sterkte ook voor Matthijs :hug:
111: :hug: :hug: Wat jammer zeg!!
Het is inderdaad zo dat het niet voor niks mis gaat en dat het vruchtje dan ook niet gezond is. Goed dat je er zo tegenaan kijkt, maar toch is het heel verdrietig en is het gewoon niet wat je op dat moment verwacht.
Sterkte meid!!! En ik denk dat het voor het gevoel, om dit af te sluiten het beste is als je de natuur de kans geeft om het vruchtje op de natuurlijk manier af te stoten. :hug: :hug:
Heel veel sterkte, ook voor Matthijs voor hem is het ook heel verdrietig hij had zich er ook al zo op verheugd.
Kom hier gerust je hart luchten!! :-*
Sterkte 111, wat ontzettend vervelend voor jullie. Het lijkt me dat je na een aantal weken toch steeds meer vertrouwen krijgt dat het goed zal gaan, en dan komt de klap nog harder aan.
Knap dat je het met je verstand kunt bekijken, in je hart zal het toch veel pijn doen. :hug: Ik hoop dat je je snel weer goed voelt.
Hier zitten we in de wachtkamer, over een dikke week weet ik meer. Ben er weer veel mee bezig, dus hopelijk gaat de tijd snel.
111, meis wat verschrikkelijk voor jullie, heel veel sterkte en een dikke :hug:
Zonnetje, jammer dat de ha vasthield aan een jaar proberen…
En wat een opmerking zeg :x
Hopelijk is het deze ronde raak en hoef je dat traject niet in :hug:
111: Wat lees ik nu? Jemig meid ik vindt het zo vreselijk voor jullie
:hug:
Ik schrik hier echt van, je was er zo van overtuigd dat het goed zat…
Ik moet wel zeggen dat ik bewondering heb voor de manier hoe je hier mee omgaat en omschrijft :hug:
Je weet inderdaad nu wel dat een natuurlijke zwangerschap mogelijk is, maar dat maakt het verdriet er niet minder om.
Veel sterkte meid en weet dat je je hart hier altijd kan luchten :hug: :-*
We rijden net in een politiefuik …heb ik eindelijk de kans om eens te blazen.
Maar toen ik die agent vertelde dat ik 7 maanden zwanger ben en dus niks gedronken heb mocht ik gelijk doorrijden. :roll:
Jammer, weer niet mogen blazen. :mrgreen:
haha volgende keer dus niets zeggen en gewoon zeggen dat je teveel gegeten hebt
Hier moet ik bijna weekelijks blazen elke zaterdagavond staat er hier op verschillende plaatsen een fuik.
Controle vindt ik erg goed hoor :thumbup: maar soms heb ik wel een beetje van alweer :shock:
En telkens als ik moet blazen zijn de BOB sleutelhangers op
Hhahhahah, jammer pupke.
Ik heb ooit nog maar 1 keer hoeven blazen, hihihi. Vond het ook wel leuk/ spannend. Ik drink verder niet dus hoef me ook geen zorgen te maken, maar het was wel leuk.
Het is wel goed idd dat ze elke keer die fuiken neerzetten.