MEI stoppers 2008 - Aukje en Yalissa geboren!

Nee, hij stond per ongeluk gewoon goed :mrgreen:

Morgen is dag 32… of dus dag 1 :roll:

Sproetje: Spannend meid :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Wij mei-stoppers moeten nu maar volgen om het lijstje vol te krijgen met zwangeren :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik dacht al 23???, maar zie nu dat je het aangepast hebt. :wink:

Ik hoop dat de laatste dames hier ook snel mogen volgen. :pray: :pray: :pray:

Ik begin steeds slechter te slapen, ik kan mijn draai niet vinden met die dikke buik. Ik merk ook dat nu alles dichterbij komt het maar in mijn hoofd blijft rondspoken.

Gisteravond ook erg misselijk door het maagzuur en voor ik ging slapen heb ik nog al mijn avondeten eruit gespuugd :sick: . Vriendlief ziet nu gelukkig dat het zwaarder wordt voor me en begint uit zichzelf af en toe wat meer te doen in huis (was ophangen bijvoorbeeld :shock: ).

Vannacht gedroomd over borstvoeding geven en natuurlijk weer een natte plek in mijn nachthemd :shifty:. Gek hoor, dat alles nu al werkt en begint te stromen 's nachts.

Ja… ha ha, zag ook opeens 23 staan.

Jammer dat je niet meer zo lekker kunt liggen.

En dan die lekkende boobs… :shock: :shock:

Er zit nu toch echt iets aan te komen :mrgreen:

Als de maart/april stoppers nu allemaal zwanger zijn zijn wij idd aan de beurt om allemaal onderaan te staan in de lijst.

Tenminste zodra dat gebeurd zal er alweer een nieuw stukje lijst komen met degene die dan al bevallen is :mrgreen: :mrgreen:

Pupke; het is wel vreemd hè wat je lichaam allemaal kan en doet.

Vervelend dat je nu zo slecht kan liggen.

Het is wel fijn dat je vriend nu een beetje mee helpt.

Ik denk dat ik door ga naar de volgende ronde. Zag net weer een paar van die “velletjes” in mijn urine en dat betekend meestal dat mijn ongi eraan komt. Natuurlijk hou ik nog een beetje hoop, maar dan ook echt een beetje.

:dance: :dance:

Ik ga vanmiddag weer even naar binnen gluren…

Eerst zo naar de internist.

ICL… leuk, weer ff binnen kijken.

Ik hoop dat hier alles goed blijft gaan en ik ook over 2 maandjes mag :inlove: :dance: :inlove:

:dance: :dance: :dance:

TOP MEIS!! Ben heel blij voor je. Drie keer is scheepsrecht!!

:-* :-* :-*

Ja sproetje kon je het toch niet laten :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Die test zit er echt prachtig uit :inlove: Gefeliciteerd :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance:

En nu achter die trouwjurk aan :wink:

Zal trouwens vandaag nog even wat op de post doen :-*

ICL: Veel plezier straks!!

Pupke: Het werkt allemaal al goed bij jou :lol: Hier nog helemaal geen last van gehad. Ben wel sinds vanochtend misselijk, is wel al iets weggezakt, maar het blijft toch iets hangen!!

Sproetje waaauuuwww yyyeesss !!! Proficiat meid!!! :dance: :dance: :dance: :dance: Wat een geweldig nieuws, ik heb echt letterlijk tranen in mijn ogen, zo blij ben ik voor je!! :mrgreen:

:-* Jen

JOEHOE!!!

Sproetje, je kon het toch niet laten!!!

Gefeliciteerd, hoop dat het deze keer goed blijft gaan!!!

ICL; gefeliciteerd met N.ynke.

Veel plezier straks met naar binnen gluren.

ICL

N.ynke is toch wel jarig vandaag of is dat morgen :eh:

Nog ef een update van ons gesprek bij de bewindvoerder gisteren:

We hebben alles samen doorgenomen en het blijkt dat we helemaal niet zo’n “roodgloeiend geval” waren dan we eigenlijk bang voor waren. We hebben op sommige rekeningen wel wat herinneringen maar nog geen aanmaningen/deurwaarders dus dat valt wel mee. En gelukkig krijgt Bas binnen een paar dagen zijn loon + een bonus waar we al een vrij groot deel mee kunnen wegwerken (heb ik net eens goed zitten uitrekenen). Dus weer heel wat opluchting hier. Wel hebben we met de bewindvoerder afgesproken dat we onze 2 bankrekeningen laten omzetten naar 1 en dat we bij de bank onze lening ook laten omzetten naar een andere leenvorm (nu is het een PL en we moeten het laten omzetten naar een CC) en daarna bekijken we nog eens met hem samen of het nog nodig is om budgetbeheer in te gaan of niet. Maar voor nu ziet het er op zich allemaal nog best redelijk uit, ook gezien we toch wel zouden moeten kunnen rondkomen verder, het is dan evengoed nog geen vetpot maar het gaat wel…

Verder hebben we afgesproken dat we komende maandag naar een echoburo gaan voor een geslachtsbepalingsecho :dance: :dance: Dat is lang niet zo duur als een 3-d echo en dan hebben we toch iets “extra’s” en de foto’s krijgen we er dan ook bij. We plannen dan evengoed een 3-d echo in voor rond de 25 weken, mocht het dan niet kunnen doorgaan ivm de financiën dan moeten we die gewoon weer afzeggen, dus die is onder voorbehoud zeg maar. Maar ik ben zoooo blij dat we waarschijnlijk maandag al weten of we een jongen of meisje krijgen, ben zoooo benieuwd en leef er helemaal naartoe nu :inlove: :inlove:

:-* Jen

JAAAAAAAAAA…SPROETJE!!!

WAT EEN GAVE TEST!!!

De duimpjes draaien al voor jullie dat het deze keer gewoon goed zit en goed blijft gaan en je over 9 maanden een kleine beeb in je armen houdt!!!

111; ik had nog helemaal niet op jou gereageerd!!!

Fijn dat je vader iig de dag redelijk is doorgekomen en dat hij iig aanwezig kon zijn bij de doop. Nogmaals veel sterkte de komende tijd.

Wat een gedoe zeg met dat infuus, sjongejonge.

Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen en heb je verder weinig last aan de onderkant.

Hoop dat jullie snel verder kunnen met jullie zwangerschapswens.

:-*

spannend Jensie! En fijn dat jullie er beter voorstaan dan jullie dachten :-*

Sproetje meid, FANTASTISCH!!! Super gefeliciteerd!

Mijn eerste test van kruitvat zag er exact hetzelfde uit :thumbup: :inlove:

Ik duim voor je dat alles ditmaal goed mag gaan.

Nog 3 weekjes en dan mag je waarschijnlijk al even gluren!!!

Zonnetje mijn duimen draaien gewoon nog voor je door hoor!! :pray:

Sorry dat ik even afwezig ben geweest. Het was mega druk op mijn werk en ben zo moe en misselijk (geweest) dat ik geen puf had om alles topics bij te houden…

Nu gaat het weer iets beter gelukkig! Denk dat ik gewoon ziek ben geweest maar wist ik veel…

Verder gaat alles hier zijn gangetje. Volgende week mijn tweede echo. Vind het weer heel spannend. Ik hoop maar dat alles goed is. :pray:

Sproetje! SUPER ZEG!!! En ons wijsmaken dat we tot woensdag moeten wachten :naughty: :wink: .

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd!!! Echt goed nieuws op zo’n druilerige dag als vandaag.