MEI stoppers 2008 - Aukje en Yalissa geboren!

Jensie; fijn dat het er toch rooskleuriger uit ziet dan je had gedacht. Begrijp wel heel goed dat het een vervelende situatie is

Zolang jullie het zelf toch nog kunnen zou ik het doen hoor. Budgetbeheer is echt geen pretje.

Goed dat er een ander alternatief is voor de geslachtsbepaling. Spannend hoor. Laat je het ons wel weten???

Smurf fijn dat alles er nog goed uitziet met je zwschap :thumbup:

Zonnetje jazeker laat ik het weten, wij maken er geen geheim van, ik ga het van de daken schreeuwen!! :wink:

Wanneer ga jij testen, dit weekend een keer? Mijn duimen draaien heeeeeel hard voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:-* Jen

Jensie; ik ga als het kan maandag testen.

okee spannend!! Ik hoop zoooo dat jij ook een posi-test in handen krijgt!! :pray: :pray: Trouwens die soort van velletjes, kan dat geen afscheiding zijn? Dat heb je ook meer als je zwanger bent he! Wie weet…

@zonnetje01 wrote:

ICL

N.ynke is toch wel jarig vandaag of is dat morgen :eh:

Ze is vandaag jarig… de banner geeft aan op welk tijdstip ze geboren is :mrgreen: .

Oooh Peg, nog interesse in “oude” KV testen? :mrgreen: Ik heb gisteren voor iemand wat testen gekocht (bij de KV bij ons hadden ze dus nog) en was een beetje voorbarig om 3 setjes te kopen… Beetje zonde als ik ze nu zelf ga gebruiken :wink:

Ingrid: gefeliciteerd met je kleine grote meid! 7 jaar alweer!

Thanks!! Over een kleine 5 uur is het alweer 7 jaar geleden dat ze is geboren… Wat gaat die tijd toch snel… gisteren nog :mrgreen: (vind het zo’n mooi nummer van Marco)

Ingrid… 3 setjes… :o

ik wil wel drie testen ofzo… sowieso volgende week nog een keer testen! En de rest… ach, je kan het maar in huis hebben :wink:

Sproet, jij hebt het de komende 1 1/2 jaar niet meer nodig :mrgreen:. Maar dat was ook mijn gedachten… je kan het maar beter in huis hebben. Ik stuur je vanmiddag even een setje op. Kan je nog samen met je mannetje testen :wink: . :-*

Thanks! :-*

Meiden, ik ga ervandoor.

Eindelijk douchen en dan eens bedenken hoe ik mijn mannetje kan verrassen :inlove:

Toch nog maar even wachten tot morgen hoor!! Dan heb je hopelijk je testen in huis!

Douche ze!

Jen, fijn dat het gesprek bij de bewindvoerder goed is gegaan en dat het met jullie financiële situatie allemaal reuze meevalt. Hopelijk kunnen jullie het met de salarisverhoging van B.as (had 'ie toch gehad??) goed trekken in de toekomst en hoef je niet in de stress te schieten als er weer een rekening aankomt. Wat is trouwens een CC?? Een PL weet ik, maar een CC :think: …

Jensie: Gelukkig viel het allemaal mee met jullie financien en staan jullie er niet zo slecht voor als jullie zelf dachten!!

Icl: Gefeliciteerd met je dochter, 7jaar :dance: :dance:

Zonnetje: Ik ga heel hard voor je duimen hoor…dat er bij jou ook zo’n mooie test mag komen maandag :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Smurf, ik had je al gemist!

Jammer dat je zo moe en misselijk was :hug:

Jensie, gelukkig zien de financien er niet zo beroerd uit als je eerst dacht. En zolang je zonder deurwaarders de achterstanden kunt wegwerken, komt het vast helemaal goed. En over uitstel van betaling wordt vaak niet moeilijk gedaan als je er een uitleg bij geeft. Als je zonder meer niet betaalt zijn ze ook niet zo geduldig.

En maandag dus het geslacht bekijken van jullie frummeltje!

Geweldig :dance:

Mijn vriend pikte de hint niet op en wil niet uit eten omdat ik ziek ben.

Dan maar een andere manier verzinnen om hem nog een beetje te kunnen verrassen met het goede nieuws :think:

ICL proficiat met je kleine meis!! :dance: :: :kaars: :: :dance: 7 jaartjes jong!! en hebben jullie 't al een beetje gevierd?

Enneh… “dochters” smelt smelt… Ik ben zowieso een grote Marco-fan!!

Een CC is een Continu Credit, met die leenvorm betaal je minder rente en hij is flexibeler; dus als we in de toekomst een keertje extra geld krijgen kunnen we boetevrij extra aflossen.

Sproetje misschien de positieve test inpakken in een doosje dat net wat groter is dan de test (zodat hij niet gelijk de typische vorm van een test voelt en het bij voorbaat al weet :wink: ) en dat op zijn kussen neerleggen, zodat hij het ziet als jullie naar bed gaan. Dan laten uitpakken en ssuuurrrpprriiisseee!! :mrgreen:

Ik heb de test ingepakt in een papiertje met daarop een toepasselijke test. Dacht dat hij het meteen zou herkennen, maar dat was niet zo.

Dus nu zijn we samen blij! :inlove:

sproetje gefeliciteerd meid :dance: :dance: :dance: :dance:

BIB

hier niet veel te melden heb erg last van steken nu ook als ik zit of lig verder veel huil buien slecht slapen door carpaal tunnel syndroom wat word veroorzaakt door het vocht.kan niet meer auo rijden mijn buik is te dik en de baby doet me teveel pijn.

vanacht veel krampen gehad maar geen regelmaat smorgens trekt het weer weg.

ik wil alleen nog maar bevallen…

Dank je Charity… hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten :hug:

Charity meis ik hoop ook echt voor je dat je niet te lang meer hoeft, de laatste loodjes wegen echt het zwaarst he… :hug: :hug: :hug:

Sproetje goed idee, nu samen genieten! :inlove: