MEI stoppers 2008 - Aukje en Yalissa geboren!

hallo meiden

wat schrijven jullie veel en de februari mama’s ook al ik houd het allemaal niet meer bij zeg.

hier alles rustig op de steken in mijn vagina en de elleboogjes of handjes in mijn zij na die zijn wel erg pijnlijk maar verder voel ik me goed.

morgen begint het echte aftellen dan mag ik mijn eerste BIB doen.

Wow Charity, je eerst BIB Gaaf zeg!

Jemig meiden jullie hebben wat afgekletst :shock: Ik heb wel alles gelezen maar bij lange na niet onthouden :oops:

Sproetje: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! En nu op naar de grote dag :wink:

ICL: Dat van die anonieme beller komt mij zeer bekend voor, mijn vriend heeft echt precies het zelfde gehad in de maand oktober en ook bijna het zelfde tijdstip.

Hij zit bij Orange en heeft daar zijn beklaag gedaan zij konden ondanks dat het anoniem belt wel zien wie er belt maar dat mogen zij niet vrij geven.

Hij kreeg een speciale brief thuis gestuurd die hij moest invullen en aan de hand van die brief nam Orange dan weer contact op met de beller. Sindsdien hebben wij er geen last meer van, weten niet wie of wat het was maar het is gelukkig wel over.

111: Hoe is het met jou??

Charity: Het aftellen is voor jou dus nu serieus begonnen, hopelijk komt je mannetje dan ook snel.

Ik ken mijn vriend vanaf 2000 en eigenlijk zijn we sindsdien ook bij elkaar dit jaar november dus al weer 2009.

Hij was mijn buurjongen die ik eigenlijk nooit zag of sprak :mrgreen:

Ik ben even aan het frutsen om een foto kleiner te krijgen en dan zal ik ook mijn nieuwe buik even showen :wink:

Sproetje: gefeliciteerd met jullie ondertrouw, wanneer gaan jullie trouwen?

ICL: zozo alweer 14 wk, wat gaat het snel.

Dat van je telefoon is wel erg vreemd, kan ook wehkamp of zo zijn, heb ik ook gehad.

haha in 1975 was zoals ze hier zeggen, was ik nog vloeibaar…

Pupke: jammer dat het niet klinkt met de gym

Ik ken mijn vriend sinds april 1999, elkaar leren kennen bij rowwen heze, was er samen met mijn nicht en haar man… en later bleek hij de buurjongen te zijn (die ik stiekem al had gezien, zei toch al tegen mijn nicht, leuke buurjongen, nou ja zie maar eens wat er van komt… 10 jaar samen, huis,hond, kinderen…)

Wat leuk, allemaal die verschillende verhalen over hoe en wanneer alle meiden hier hun man/vriend hebben leren kennen!

Mijn man heb ik in 2000 leren kennen via mijn ex, met uitgaan. In eerste instantie zijn we 1,5 jaar goed bevriend geweest. Daarna begon er toch wat meer te bloeien en zijn iets begonnen samen in januari 2002. We zijn getrouwd in augustus 2005.

:-* Jen

Hoi dames,

Sorry dat jullie een paar dagen niets van mij hebben gehoord. Druk geweest en wegens de pijn in mn polsen kon ik niet computeren. :cry:

De doop was mooi, leuke dienst en gezellig nagepraat nog. Paps deed het ook goed gelukkig, al vond ik hem nog wel erg kortademig.

Maandagmiddag om half één moest ik me melden in het ziekenhuis voor de opname, rond twee uur kreeg ik 2 paracetamollen die ik alvast moest innemen en om half drie zou ik worden geholpen. Uiteindelijk werd ik om kwart voor drie opgehaald en naar de recovery gebracht voor het inbrengen van het infuus. Lukte niet, dus moest de arts het zelf doen. Om drie uur dan in de OK en de arts zou wel even dat infuus aanleggen. Blijkt dus dat ik hele fijne vaatjes heb, die ook nog eens rollen. Al met al hebben 3 verschillende artsen het geprobeerd, ben echt lekgeprikt op 16 plaatsen in mn onderarmen (echt waar, echt niet overdreven!) en na veel wroeten, heen en weer en op en neer geschuif met die naald, kwam er iemand op het idee om dan maar een babynaaldje in te brengen.

Na twee keer prikken kwam er dan eindelijk bloed en zat het infuus er dus in…drie kwartier heeft het prikken geduurd in totaal! Toen natuurlijk de verdoving en slaapmiddel via het infuus, maar doordat dat wat dikkere vloeistoffen zijn en die door het hele dunne naaldje moesten had ik daar behoorlijk last van en duurde het erg lang voordat er een minimale hoeveelheid in mn lijf zat die zijn werk kon doen. Ik heb het vier uur zien worden op de klok en toen vielen mn oogjes eindelijk dicht.

Om kwart voor 5 werd ik wakker terwijl mn bedje naar de recovery werd gereden en om half 6 was ik weer op de afdeling. Kwam er daar achter dat ze toch nog tijdens mn slaap het infuus op een andere plaats hadden ingebracht. Uiteindelijk mocht ik rond half 8 of zo naar huis.

Gisteren erg veel last gehad van mn onderarmen, op de plaatsen waar geprikt is was het erg dik en blauw en erg stijf, kon mn polsen amper draaien en gebruiken. Vandaag ging het gelukkig beter al ziet het er nog wel erg bont en blauw uit.

Pijn in mn onderlijf heb ik nagenoeg niet, ook niet gehad en het vloeien is ook zo goed als achterwege gebleven op een paar drupjes na.

Werd de dag na de ingreep ook nog even gebeld door het ziekenhuis om te vragen hoe het ging, was wel netjes vind ik. En ik hoorde bij het ontslag dat ik op 5 feb wordt gebeld over de uitslag? Blijkbaar is het een standaard procedure dat de vruchtjes bij een curetage worden onderzocht. Nou, ik geloof het wel en ga ervan uit dat er niets bijzonders wordt gevonden, anders hoor ik het dan vanzelf wel. Ga me er echt niet druk over maken, wil nu weer op alle positiefs focussen :mrgreen:

Blij dat alles achter de rug is!

Jeetje meis, wat een gedoe is dat geweest met het prikken zeg! :hug: :hug: Je bent al niet voor je lol daar en dan gaat het ook nog eens allemaal zo moeizaam… Wel fijn dat het nu achter de rug is idd, hopelijk herstellen je onderarmen snel en heb je snel weer iets heel positiefs om je aandacht op te richten! :-* :-

:-
Jen

111: Oh wat een drama dat prikken…hoop dat de pijn eraan en de bonte plekken snel weg zullen zakken. :hug: :hug:

Gelukkig heb je niet te veel last gehad van vloeien…

Ik hoop echt dat jullie weer snel iets positiefs hebben om naar uit te kijken :pray:

Jullie kennen je vriend/man allemaal al heel wat jaren…ik ken mijn vriend nu ruim 4 jaar. Hebben elkaar leren kennen op de kermis. Heb hem toen eigenlijk niet echt gesproken, hij gaf alleen zijn e-mailadres. En toen via msn echt contact gekregen en uiteindelijk afgesproken :lol:

111: Dat klinkt als een hele zware ingreep. :hug: Lijkt me toch niet niks. Doe het nog maar even rustig aan!!

Leuk om te lezen hoe iedereen elkaar heeft leren kennen. Wij zijn ook al samen sinds begin 2001. Ik was toen niet echt op zoek naar een serieuze relatie, was net weer een paar weekjes vrijgezel, maar het was toch al snel echte liefde :inlove: . We kennen elkaar via gemeenschappelijke vrienden en flink ouwehoeren in de kroeg. Over een paar weekjes zijn we dus al 8 jaar samen.

Gister was de puf-les wel wat gezelliger. We hebben het nu “echt” over de bevalling gehad…en ja…we hebben echt gepuft…hi hi. Ik was gelukkig niet de enige die zijn lachen moest inhouden toen we gingen puffen met z’n allen.:lol:

111, gelukkig is het achter de rug meid.

En wat lekker dat je nagenoeg niet vloeit. Dan kun je het lichamelijk gezien tenminste snel afsluiten. En inderdaad netjes dat ze nog even nabelden.

Succes met de pijn in je armen. Balen dat het prikken zo moeizaam ging :-*

Pupke: En je vriend ook straks een keer mee naar puf-les…ben benieuwd wat hij er van vindt :lol:

Charity kom maar op met je BIB-melding, vandaag de eerste :dance:

Ellen ik ken de mijne idd ook via de kroeg via gemeenschappelijke vrienden, grappig! :slight_smile:

:-* Jen

111 vervelend zoals het gegaan is, ik hoop dat je snel herstelt van de talloze prikken die nodig waren. Knuffel!

Ik ken mijn lief via internet: geen dating-site hoor, maar via een forum. Daar werd een uitje georganiseerd en van het een kwam het ander. Omdat we niet echt bij elkaar in de buurt woonden, en als gescheiden ouders alleen de zorg voor de kids hadden, hebben we elke avond via MSN onze verhalen uitgewisseld…de keren dat we elkaar zagen werd afscheid nemen steeds moeilijker, dus toen de knoop doorgehakt en ben ik bij hem ingetrokken.

Moet wel lachen om de buurjongens en de vriendjes uit de kroeg! En ik altijd maar tegen mijn vriendin zeggen…nee meid, die nieuwe vlam kom je toch echt niet in de kroeg tegen!

BIB

verder een rot dag en een rot nacht ik zit al de hele dag te huilen :cry:

Ja charity de eerst BIB…verder :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Mandala: Wat grappig dat je hem zo hebt leren kennen :lol:

Die vriendin van je dus toch maar de kroeg insturen :dance:

Sproetje, gefeliciteerd met je ondertrouw!

Enneh…bib? ikke niet weet wat dat is? :mrgreen: :oops:

BIB= baby in buik

BIA= baby in aantocht (denk ik)

BUB= baby uit buik

Hier was het overigens raak op de feestavond van de sportvereniging :inlove:

Ellen: Ja hij zoekt nog steeds een smoes…maar hij komt er niet onderuit hoor. Volgens mij vindt hij bevallen nog enger dan ik dus het is wel goed als hij er het een en ander over hoort. Ach, dat wordt vast wel lachen, ik denk dat die andere mannen er ook niet echt naar uitzien om te puffen. En die 2 uurtjes moet hij maar even afzien hoor, dat bevallen wordt voor mij nog heel wat langer afzien. :wink:

Charity, :hug: Gooi het er maar lekker uit, dat lucht vast op. Het einde is nu echt in zicht, je houdt het al die maanden al vol dus die laatste weekjes gaan je ook nog wel lukken. :hug:

Mandala, dat hoor je vaak ja, dat je je ware liefde niet in de kroeg tegenkomt. Nou mijn ouders zijn dit najaar 35 jaar getrouwd en hebben elkaar ook in de kroeg leren kennen, dus het kan wel. Maar je komt er inderdaad vaak een hoop kansloze types tegen (maar dat is met internetdaten volgens mij ook). Je moet gewoon geluk hebben. Ik kan me ook nooit voorstellen hoe mensen elkaar leren kennen in de supermarkt, wat voor gesprek kan je hebben bij de kassa :roll: :wink: .

Meiden, de maart/april stoppers zijn allemaal zwanger…

Dat wij maar gauw mogen volgen!! :pray: :pray:

Hier nog niks zinnigs te zeggen overigens…

alle evt. symptomen lijken verdwenen en ik ben ook nog eens grieperig.

Dus wacht het nog maar even af :?

Vandaag zou eigenlijk je NOD zijn toch Sproet??? Je had je banner toch een dag te ver gezet??? :wink: